Μαθήματα του καλοκαιριού

 

%ce%b5%ce%ba%ce%b5%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%84%ce%b5%cf%85%ce%bf%ce%bc%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b6%cf%89%ce%b71

Μπαίνει ο Σεπτέμβρης με τα καινούρια του ξεκινήματα, την αύρα του τη φθινοπωρινή και σε συνεπαίρνει. Σε βγάζει από την περπατημένη του καλοκαιριού και με μικρές δροσερές πινελιές σου δείχνει πως έχει και το Φθινόπωρο πολλά να σου προσφέρει. Και ακολουθείς την τάση της εποχής, αν και ακόμα κρυφοκοιτάζεις το καλοκαίρι. Χρειάζεσαι ακόμα λίγο από το άγγιγμα της θάλασσας, σχεδόν νοσταλγικά αφήνεις να σε χαϊδέψει ο ήλιος αν και ακόμα δεν σε έχει αποχωριστεί και κάθε φορά που η θαλασσινή αύρα πλανιέται στην αέρα και το νιώθεις, κλείνεις τα μάτια και παρακαλάς την μνήμη να συγκρατήσει σαν σουβενίρ αυτή την μυρωδιά μήπως και την χρειαστείς κάποια κρύα νύχτα του χειμώνα.

Σαν φυλαχτό κρατάς τις ξέγνοιαστες στιγμές που σου προσέφερε. Τις εξορμήσεις σου σε κοντινούς προορισμούς, την ώρα που πέρασες με αγαπημένα σου πρόσωπα, τις νέες εικόνες που αντίκρισες, τα ξενύχτια, τα πρωινά μετά τα ξενύχτια, τις νύχτες που σκεφτόσουν όσα έχεις και όσα δεν έχεις, όλα. Και ύστερα σκέφτεσαι και όλα αυτά που έμαθες. Πόσο πολύτιμα είναι όλα αυτά, το να ζεις στιγμές με τους αγαπημένους σου, το να έχεις χρόνο για σένα, το να έχεις την δυνατότητα να κάνεις όλα όσα έκανες, γιατί έχεις την υγεία σου και είσαι ευλογημένος με το να μπορείς να ζεις.

Και σε πιάνει μια μικρή μελαγχολία που ήρθε το φθινόπωρο και επέστρεψες στις βάσεις σου, στην μουντή καθημερινότητα σου και δεν έχεις πια την πολυτέλεια του καλοκαιριού. Μα η καθημερινότητα σου είναι τόσο μουντή, όσο της επιτρέπεις να είναι. Δεν είναι η ζωή μόνο δουλειά και υποχρεώσεις. Είναι και στιγμές χαλάρωσης που αν η ρουτίνα δεν στις επιτρέπει πρέπει να τις διεκδικήσεις. Είναι το Κυριακάτικο τραπέζι και ο χρόνος που θα περάσεις με τους δικούς σου. Είναι οι βόλτες στα πάρκα και οι φωτογραφίες σου ανάμεσα στα δέντρα που παίζουν με τα χρώματα της γης. Είναι η στιγμή που θα βγεις με τον καφέ στο μπαλκόνι σου και θα σε χτυπήσει η πρωινή δροσιά και θα σε κάνει να οραματιστείς τον χειμώνα που έρχεται, είναι οι στιγμές που έξω θα βρέχει και εσύ θα είσαι με καλή παρέα στο σαλόνι και θα γελάς βλέποντας κωμωδίες.

Αν ένα πράγμα μου έμαθε το καλοκαίρι είναι πως πρέπει να με προσέχω και να μου αφιερώνω χρόνο για να χαλαρώνω. Με έμαθε επίσης πως πρέπει να μάθω να ξεκλέβω χρόνο όχι μόνο για όσα αγαπώ, αλλά και για όσους με αγαπούν. Μου έμαθε πως πρέπει να απολαμβάνω όλες τις στιγμές μου και να μην νιώθω μελαγχολία για όσες με αποχαιρετούν, αλλά ενθουσιασμό για όσες με πλησιάζουν. Και όλα αυτά τα μαθήματα του καλοκαιριού τα κρατάω καλά στο μυαλό μου και με ένα μεγάλο χαμόγελο, ακολουθώ το Φθινόπωρο στα νέα του ξεκινήματα!

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το απόγευμα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα♥

Σε περιμένω και εδώ: Twitter PinterestFacebookInstagram

15 thoughts on “Μαθήματα του καλοκαιριού

  1. ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.)

    Μαρινάκι μου, η ανάρτηση σου, τα λόγια σου ποιητικά (όπςω μπορείς να το εκλάβεις!)τα αισθάθηκα. Νιώθω ότι έκανε ςπράγματα για σένα, για τον εαυτό σου και για τοςυ ανθρώπους σου, χαλάρωσες… Να χαιρόμαστε όλες τις στιγμές μας ακόμα κι αν είναι με υπογραφή ‘Τέλος» ή ‘Αρχή». Καλοτάξιδο το νέο σου blog με τον πολύ όμορφο όνομ «Εκεί που ερωτεύομαι την ζωή!»
    Εδώ μαζί σου με ό,τι μοιραστε΄ςι μα΄ζι μας θα ομορφοπερνάμε!
    Σε φιλώ! ❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μαράκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σου άρεσε το όνομα του blog και χαίρομαι ακόμα πιο πολύ που τα λόγια μου σε άγγιξαν.
      Μια όμορφη συνέχεια στην ημέρα σου εύχομαι ❤

      Μου αρέσει!

  2. Lady Blossom

    Καλή αρχή κορίτσι μου όμορφο στο νέο σου ξεκίνημα!
    Πολύ όμορφο το έφτιαξες, να είσαι καλά και να το γεμίσεις με εξίσου πανέμορφες σκέψεις!
    Αυτό ακριβώς είναι που χρειαζόμαστε όλοι: Λίγο ποιοτικό ελεύθερο χρόνο. Για τον εαυτό μας, για την οικογένειά μας, και για όσους αγαπάμε!
    Σε φιλώ!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου να ‘σαι καλά. Χαίρομαι που σου αρέσει ο χώρος μου και θα έρθω να συμφωνήσω μαζί σου, πραγματικά χρειαζόμαστε ποιοτικό χρόνο, τόσο για μας όσο και για τους αγαπημένους μας. Μια όμορφη συνέχεια στην ημέρα σου εύχομαι ❤

      Μου αρέσει!

  3. aristea k

    Καλώς την!
    Μας έλειψες ! Και να που σε βρίσκουμε σε νέα ξεκινήματα!
    Χαίρομαι για τη διάθεση που έχεις…εγώ πάλι δεν προλαβαίνω να μελαγχολήσω για τις καλοκαιρινές στιγμές που έφυγαν, γιατί τώρα άρχιζε μόλις το καλοκαίρι μου αλλά δεν βλέπω να προλαβαίνω για φέτος! Με έπιασαν οι βροχές από τα μούτρα!
    Δεν σου κάνω πλάκα καθόλου! Ένα μπανάκι έκανα τον Ιούλιο κι αυτό στη σύντομή μου απόδραση στο εξωτικό Βαρθολομιό. Μετά με πρόλαβαν οι γάμοι ( όχι δικοί μου καλέ…) και τώρα ο καιρός …οπότε θα πάρω το τρένο για το επόμενο καλοκαίρι!
    Πολλά φιλιά ομορφοκόριτσο που ομορφοπερνάς!
    Πάντα έτσι!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Και εμένα μου λείψατε Αριστέα μου, αλλά είχα πολύ ανάγκη να αφιερώσω χρόνο σε εμένα! Γιατί τα λες όλα αυτά για τον καταπληκτικό καιρό; Που μόνο τυφώνες δεν μας έχουν πάρει και σηκώσει; Ντροπή και αίσχος χαχα
      Όμορφο βράδυ να έχεις Αριστέα μου! Σε φιλώ γλυκά!

      Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σε ευχαριστώ πολύ συνονόματη μου να είσαι καλά!!!!!!!! Σε ευχαριστώ ιδιαίτερα και για τις ευχές σου και την γλυκύτητα σου. Να είσαι καλά και να έχεις ένα υπέροχο βράδυ! 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Ωραιοζήλη Π.

    Πολύ χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω….κι απ’ότι βλέπω πλήρως ανανεωμένη!!!
    Κι εγώ είχα ένα υπέροχο καλοκαίρι, γεμάτο μ’αυτές τις αναμνήσεις που θα ψάχνω το χειμώνα 😉
    Μου έκανε εντύπωση η φράση στο τέλος…να ξεκλέβω χρόνο και για όσους με αγαπούν, αν και το κάνω χρόνια τώρα ποτέ δεν το είχα παρατηρήσει…!!!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις…φιλιάααα

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Να είσαι καλά Ωραιοζήλη μου και εγώ χαίρομαι που είσαι εδώ και που πέρασες ένα όμορφο καλοκαίρι.
      Εύχομαι και το φθινόπωρο σου να είσαι εξίσου υπέροχο! Μια όμορφη συνέχεια στην μέρα σου εύχομαι, σε φιλώ! 🙂

      Μου αρέσει!

  5. roula1smaragdenia

    Με γεια Μαρίνα μου για το καινουργιο σου ξεκινημα στην μπλοκόσφαιρα.. καλώς όρισες ξανα εδώ .!!
    Ας αφιερωνουμε και λιγο χρόνο για τον εαυτό μας… και ας κρατήσουμε τα καλοκιαρια μέσα μαςνα περνας παντα όμορφα.. φιλακιααααα!!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σε ευχαριστώ πολύ Σμαραγδένια μου καλώς σας βρίσκω! Σαφέστατα πρέπει να αφιερώνουμε χρόνο σε μας και να μην το ξεχνάμε γιατί αλλιώς χανόμαστε στην καθημερινότητα και μιζεριάζουμε! Σε φιλώ πολύ γλυκά!

      Μου αρέσει!

  6. mia petra

    Μμμμμ, έχει και πολύ ωραίο όνομα το νέο σου blog! 😉
    Να και νονά το βαφτιστηρόνιμου! Μελαγχόλησα κι εγώ πολύ
    που τελείωσε το καλοκαίρι, αλλά η φύση προνοεί να μας κάνει
    να ξεχαστούμε με τις ωραίες της φθινοπωρινές εικόνες.. Μάκια! ❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σε ευχαριστώ πολύ νονά μου και εμένα μου αρέσει πολύ και με εκφράζει ιδιαίτερα!
      Εγώ χαίρομαι για το φθινόπωρο και ανυπομονώ για τον χειμώνα.
      Για να δούμε τι θα μας φέρουν οι εποχές…
      Σου στέλνω φιλάκι γλυκό! ❤

      Μου αρέσει!

  7. syros2js

    Αχ, τί ευχάριστα που πέρασα την ώρα μου εδώ! Διάβασα όλες τις αναρτήσεις (μα ούτε επίτηδες να το έκανες! Άνοιξες νέο blog, όταν απείχα εγώ?!?!?!?!) και μη ξέροντας πού να σχολιάσω, είπα μιας και είμαστε σε xmas mood, να σχολιάσω σε καλοκαιρινή ανάρτηση!!! 😉
    Μαρινάκι, γέλασα τρελά με το Ελληνικό halloween, απόλαυσα όσο δε φαντάζεσαι τη βολτούλα στην Αίγινα,ταυτίστηκα ΑΠΟΛΥΤΑ με τις μουσικές αναμνήσεις σου και κοκκίνισα με τα καλά λογάκια σου για το μικρό μου δωράκι!
    Να είσαι καλά πάντα, κοριτσάρα μου!!!
    Μου αρέσει τρελά ο νέος σου χώρος! Και το όνομα και όλα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!!!!
    ❤ ❤ ❤
    *Α, το πρώτο σου χαϊκού το αγάπησα, να ξέρεις!!!
    «Μετρώ συλλαβές,
    το χαϊκού να βγάλω,
    πονοκέφαλος»
    Μαρίνα, είσαι είδωλο!!!
    ❤ ❤ ❤

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

