Μικρές προσμονές

 

Μικρές γλυκές προσμονές-εκεί που ερωτεύομαι την ζωή

Όπως είχα γράψει στα μαθήματα του καλοκαιριού :

Η καθημερινότητα σου είναι τόσο μουντή, όσο της επιτρέπεις να είναι!

Και η αλήθεια είναι ότι μικρές, απλές και κάποιες φορές γλυκές προσμονές, πάντα σε κάνουν να ενθουσιάζεσαι και να ανταποκρίνεσαι στις στιγμές πιο πρόθυμα, σε κάνουν να γεμίζεις θέληση και αισιοδοξία.

Δεν χρειάζεται πάντα να είναι κάτι μεγάλο που ξέρεις πρακτικά πως δεν μπορείς να κατακτήσεις άμεσα ή σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, γιατί αυτό πιθανότατα θα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα και θα σε ρίξει ψυχολογικά. Μην εστιάσεις δηλαδή σε ένα μεγάλο ταξίδι, που παρότι είναι όνειρο ζωής σου να το κάνεις, δεν έχεις τα χρήματα για να το πραγματοποιήσεις και δεν θα τα έχεις τώρα κοντά. Αυτό κράτα το στο μυαλό σου για το μακρινό μέλλον και τώρα συγκεντρώσου σε πιο προσιτά πράγματα .

Εγώ για παράδειγμα περιμένω με ανυπομονησία:

  • Να έρθει το Σαββατοκύριακο
    Έχω να παραβρεθώ στο wedding party ενός συγγενικού προσώπου, θα δω άτομα που αγαπώ πολύ και θα περάσω καλά!
  • Να αρχίσουν οι αγαπημένες μου σειρές
    Αυτό το πράγμα με το summer break, winter break, spring break, με ξεπερνά. Γιατί δεν μπορώ κάθε τρεις και λίγο να χάνω την συνέχεια της σειράς, επειδή στην άλλη μεριά του Ωκεανού έχουν κάποιο break, είναι αντιδεοντολογικό, για εμένα το φανατικό κοινό. Και το καταγγέλλω!
  • Να έρθουν τα Χριστούγεννα
    Γιατί εκείνο τον καιρό θα αρχίσω κάτι καινούριο (όχι blog μην αγχωθείς 😛 ) αν όλα πάνε καλά και επειδή εντάξει τώρα με ξέρεις, τα λατρεύω τα Χριστούγεννα.
  • Να καταφέρω να βάλω σωστά και γρήγορα το eyeliner
    Με πολύ συγκίνηση θα σου πω πως έχω καταφέρει να βάζω eyeliner. Δεν έχει καμία σημασία που μου παίρνει μισή ώρα, ενώ το υπόλοιπο μακιγιάζ το έχω τελειώσει στο τέταρτο. Καμία σημασία δεν έχει, σημασία έχει πως τα έχω καταφέρει. Τώρα μένει να μάθω να το κάνω γρήγορα, για να νιώσω απίστευτα περήφανη για μένα.
  • Να έρθει η Παρασκευή
    Γιατί είναι η αγαπημένη μου μέρα και την Παρασκευή χαμογελώ πάντα λιγάκι περισσότερο, έτσι χωρίς λόγο, απλά επειδή την αγαπώ!

Όπως κατάλαβες λοιπόν σημασία δεν έχει να σκεφτόμαστε τα μεγάλα μας όνειρα μόνο, αλλά να βάζουμε στο μυαλό μας μικρά πράγματα που θα γίνουν ή μπορούμε με λίγη προσπάθεια να τα καταφέρουμε και η σκέψη τους, μας κάνει να χαμογελάμε. Γιατί η καθημερινότητα σου γίνεται πάντα πιο φωτεινή, όταν την αντιμετωπίζεις με διάθεση, τσαχπινιά και χαμόγελο!
Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα♥

Σε περιμένω και εδώ: Twitter Pinterest Facebook Instagram

6 thoughts on “Μικρές προσμονές

  1. Lady Blossom

    Αυτό είναι το νόημα της ζωής: μικρά πράγματα με τόσο μεγάλη σημασία, που πάντα μας φτιάχνουν το κέφι!
    Θα σου πω μόνο πόσο ανυπομονώ κάθε μέρα να έρθει η ώρα που πίνω το ζεστό μου! Και τόσα και τόσα πραγματάκια, που εκ πρώτης όψεως δεν έχουν αξία, αλλά μας γεμίζουν χαρά!!!!
    Εύχομαι να περάσεις τέλεια στο πάρτυ Μαρινάκι μου!!!
    Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!!! ❤❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Έτσι ακριβώς, μικρά πράγματα με μεγάλη σημασία! Επειδή και εμένα μου αρέσουν τα ζεστά καταλαβαίνω τι εννοείς, είναι λίγος χρόνος για σένα απολαμβάνοντας κάτι όμορφο.
      Σε ευχαριστώ για την ευχή, ελπίζω και εγώ να περάσω τέλεια στο πάρτυ και να μην μας τα χαλάσει ο καιρός! Φιλάκι γλυκό ♡

      Μου αρέσει!

  2. mia petra

    Εγώ πάλι, αν δεν έχω να περιμένω (έστω και μέσα στο κεφάλι μου μόνο..) ένα ταξίδι, θα πεθάααααανω! Ωρέ κουκλοβαφτιστηρόνιμουγλυκόκαιόμορφο, τι έγινε, πάλι αλλαγές; Δεν πειράζει, εγώ θα σε ακολουθώ μέχρι την άκρη τού…blogging! 🙂 Γλυκό-γλυκό φιλάκι και καλοτάξιδο το νέο blogaki! ❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Είσαι ταξιδιάρα ψυχή blogονονά μου, γι αυτό! Δεν θα το έλεγα τόσο αλλαγές, όσο νέα ξεκινήματα. Σε αυτό τον χώρο θα δώσω πιο προσωπικό χαρακτήρα!
      Σου στέλνω φιλάκι γλυκό για καλή εβδομάδα 🙂
      ΥΓ: Θα σε θέλω συνοδοιπόρο μου ως την άκρη του … blogging, οπότε ευτυχώς που θα με ακολουθείς! ❤

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

