10 πράγματα που θέλω να κάνω στην ζωή μου

 

10 πράγματα που θέλω να κάνω στην ζωή μου

Παρασκευή σήμερα, η αγαπημένη μου μέρα και θα σας μιλήσω για δέκα πράγματα που θέλω να κάνω, κατά προτίμηση πριν κλείσω τα τριάντα, αλλά επειδή κάποια από αυτά, για να τα καταφέρω κοστίζουν και επειδή ζω στην Ελλάδα όπου λεφτά δεν έχουμε και δεν βλέπω να έχουμε τώρα κοντά και δυστυχώς δεν είχα την τύχη να γεννηθώ πλούσια, δεν θα βάλω χρονοδιάγραμμα. Το θάρρος υπάρχει, η θέληση επίσης και θα τα καταφέρω κάποια στιγμή, πιστεύω σε μένα! Πάμε λοιπόν:

  1. Να ζήσω ένα Thanksgiving/ Halloween στην Αμερική! Με τα όλα του! (ένα από τα δύο θα γίνει σίγουρα)
  2. Να επισκεφτώ Χριστούγεννα, το Παρίσι!( όσο ζω ονειρεύομαι)
  3. Να πάω στην Σκωτία, στην λίμνη Λοχ Νες και να φωνάξω «Νέσι μην είσαι τέρας, βγες να πεις ένα γεια». (γιατί το να έχεις τρόπους είναι σημαντικό)
  4. Να γράψω ένα post που θα γίνει viral. (γιατί πάντα ήθελα να γίνω διάσημη :P)
  5. Να αποκτήσω, δικό μου κανάλι στο youtube με vlogs κ.α.! (γιατί είμαι τόσο ψωνάρα)
  6. Να φτιάξω έναν πλήρη Χριστουγεννιάτικο στολισμό, αποκλειστικά με στολίδια που έχω κάνει εγώ. (για να νιώσω περήφανη για μένα)
  7. Να πάω στο Λονδίνο και να βγάλω άπειρες φωτογραφίες και να πάρω πολλά πράγματα. (κατά βάθος θέλω μια σέλφι με την Βασίλισσα)
  8. Να έχω επισκεφτεί πολλά μέρη της Ελλάδας και να έχω την δική μου συλλογή με φωτογραφίες από ελληνικά ηλιοβασιλέματα! (δεν θα ήταν μαγικό; )
  9. Nα έχω γίνει η πιο ωραία εκδοχή του εαυτού μου!(αυτό)
  10. Να έχω καταφέρει τουλάχιστον πέντε από αυτά.

Εσύ τι θα ήθελες να κάνεις στην ζωή σου και δεν το έχεις καταφέρει ακόμα;

Εννοείται πως υπάρχουν πολλά ακόμα που θέλω να κάνω, άλλα μεγάλα, άλλα μικρά, άλλα κοστίζουν και άλλα όχι, αλλά αυτά εδώ είναι εκείνα που θέλω πολύ πολύ πολύ να καταφέρω. Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

 

18 thoughts on “10 πράγματα που θέλω να κάνω στην ζωή μου

  1. 1) Για το: «να έχω γίνει η πιο ωραία εκδοχή του εαυτού μου!», πως νόμιζα ότι αυτό έχει συμβεί ήδη; 😉 2) Σκεφτόμουν ότι κι εγώ θα ήθελα μέχρι τα τριάντα να είχα καταφέρει μερικά πράγματα από όσα λες κι εσύ, αλλά μετά θυμήθηκα ότι τα έχω περάσει τα τριάντα! 😉 3) Πίστεψέ με, δεν θες να πας Χριστούγεννα στο Παρίσι! Έχω πάει αμέσως μετά την πρωτοχρονιά και έκανε ένα δαιμονισμένο κρύο… Έχει απίστευτη υγρασία το Παρίσι και μαζί με ένα «μείον 2» που είχε όταν πήγα, σε στέλνει αδιάβαστο! Το μόνο παρήγορο ( 🙂 ) ήταν ότι βρισκόμουν για 4 ολόκληρα 24ωρο μέσα στην Ντίσνεϊλαντ!!! Φιλιά πολλά κουκλοβαφτιστηρόνιμου και καλό σ/κ ❤❤❤

    Μου αρέσει!

    • Νονά μου σε ευχαριστώ για το κοπλιμάν!!!! Traveller guide είσαι λέμε, και το γουστάρω απίστευτα αυτό!!! Με ξενέρωσες λιγάκι με το Παρίσι :/ Αλλιώς το φανταζόμουν. Ένα άλλο μείον που έχω ακούσει είναι οι ακριβές τιμές σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σε φαγητό, διασκέδαση κτλ. και τα βλέπω να μαζεύονται πολλά. Βλέπω την λίστα σιγά σιγά να ανοίγει χώρο για κάτι ακόμα χαχαχα
      σε φιλώ νονούλι. Καλό μας Σ-κ!!!!!! 🙂

      Μου αρέσει!

    • Σε ευχαριστώ Αρτίστα μου για την εμπιστοσύνη, για τον γλυκό σου λόγο και μόνο, αν τελικά τα καταφέρω, θα σου στείλω σουβενίρ, από όλους τους προορισμούς!!!!!
      Μια όμορφη εβδομάδα εύχομαι να μας ξημερώσει! Σε φιλώ γλυκά 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Αχχχ! Τι ωραία όλα αυτά! Λεφτά να’χουμε και υγεία, και ένα Παρισάκι το χτυπάω κι εγώ 😂😂 Αν και να σου πω την αλήθεια, πλέον προτιμώ πιο exotic προορισμούς 😉
    Θα μου επιτρέψεις να το κάνω και δικό μου post που θα γράφω και τους δικούς μου στόχους;
    Φιλάκια πολλάάααα! Καλή συνέχεια να έχεις Μαρινάκι μου στην Κυριακή σου! Και εύχομαι να γίνουν όλα όλα μα όλα τα όνειρά σου και να είσαι πανευτυχής!!!! ❤❤❤

    Μου αρέσει!

    • Εγώ για τα exotic δεν είμαι δυστυχώς, θα με φάνε τα κουνούπια την δόλια. χαχα
      Θα χαρώ πολύ να διαβάσεις και το δικό σου ποστ! Όχι απλά στο επιτρέπω, ανυπομονώ να δω τους στόχους σου! 🙂
      Μια όμορφη εβδομάδα εύχομαι να μας ξημερώσει! ❤

      Μου αρέσει!

  3. Μαρινάκι, τώρα που βρήκα λίγο χρόνο κάνω βόλτα στην blogογειτονιά και σας διαβάζω.
    Λοιπόν, μου αρέσει και αυτή σου η λίστα και λέω να γράψω κι Εγώ με τα δικά μου που θα ήθελα να κάνω, αν και έχω περάσει τα 30 αλλά I don’t care my Dear!
    Θα σταθώ κι εδώ κυρίως στο Νο.9 να γίνεις η πιο ωραία εκδοχή του εαυτού σου. Ξέερεις! πολοί δεν καταφέρνουν όχι να γίνουν η καλή εκδοχή αλλά η χειρότερη.
    Σου εύχομαι όλα μα όλα να τα κάνεις σε όποια ηλικία κι αν φτάσεις.
    Για το Παρίσι θα πω πως το έχω δηλώσει πως είναι το ταξίδι που ονειρευομαι να κάνω αλλά προς το παρόν, μόνο παζλ συναρμολογώ με θέμα το Παρίσι.
    Σε φιλώ και πάντα να χαμογελάς!

    Μου αρέσει!

    • Εννοείται Μαράκι να γράψεις, η ηλικία είναι απλά ένα νούμερο, θα χαρώ απίστευτα να διαβάσω τους στόχους σου.
      Έχεις απόλυτο δίκιο πως πολλοί γίνονται η χειρότερη εκδοχή του εαυτού τους. Μακάρι να καταφέρεις να μας διηγηθείς μια μέρα μέσα από το blog σου τις εμπειρίες σου από το Παρίσι. Στο εύχομαι 🙂
      Σε φιλώ γλυκά!

      Μου αρέσει!

  4. Μαρινάκι μου, να μου επιτρέψεις (λόγω πολυετούς μπλογκογνωριμίας) να σου πω πως θαυμάζω την εξέλιξη σου, η τωρινή Μαρίνα δεν έχει καμιά σχέση με την Μαρίνα όταν άρχισε να γράφει, αν και πάντα έγραφε όμορφα, απλά τώρα είναι πολύ πιο φιλοσοφημένη και άνετη σε όλα τα επίπεδα… έτσι ότι στόχους θα βάζεις, θα τους φτάνεις! 😛
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς και καλή βδομάδα να έχουμε! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια μαγισσούλα μου. Μακάρι να φτάσω τους στόχους μου και αυτούς εδώ και άλλους μεγαλύτερους που έχω θέσει για την ζωή μου! Και μακάρι όλοι να το καταφέρνουμε αυτό!
      Να είσαι καλά και να ομορφοπερνάς. Σε φιλώ γλυκά 🙂

      Μου αρέσει!

    • Εννοείται ότι θα χαμογελώ γιατί στο μεταξύ θα έχω πετύχει άλλα πράγματα, είτε μεγάλα είτε μικρά που θα με γεμίζουν με χαρά 🙂
      Να είσαι καλά Αριστάκι. Σμουτς!

      Μου αρέσει!

  5. Σου εύχομαι από καρδιάς να πετύχεις όλους σου τους στόχους!!!!
    Μου άρεσε πολύ ο 9…αν τον πετύχεις αυτόν, νομίζω πως θα είσαι χαρούμενη και για όλους τους υπόλοιπους 😉
    Όσο για μένα αποφεύγω να βάζω στόχους, γιατί απογοητεύομαι όταν δεν τους υλοποιώ!
    Να περνάς όμορφα σε ότι κι αν κάνεις!

    Μου αρέσει!

    • Είναι ωραίο να θέτεις έστω μικρούς και να χαίρεσαι όταν τους πετυχαίνεις 🙂
      Μακάρι όλοι να πετυχαίνουμε τους στόχους μας τουλάχιστον τους ουσιαστικός. Σε φιλώ και σε καληνυχτώ 🙂

      Μου αρέσει!

  6. Σε είχα χάσει blogger της διπλανής πόρτας. Χαίρομαι που σε βρήκα και πάλι και να πέσω σε αυτό το post σου. Λέω να ετοιμάσω κι εγώ μια παρόμοια λίστα. Θα συμφωνήσω μαζί σου στο Νο8. Να είσαι πάντα καλά!!!

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

