Πως και γιατί προετοιμάζομαι για τα Χριστούγεννα

14 thoughts on “Πως και γιατί προετοιμάζομαι για τα Χριστούγεννα

  1. ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.)

    Υπερβολική; Καθόλου! Κια ξέρεις κάτι αυτό έλεγα χθες βράδυ σε έναν Φίλο μου. Τα φετινά Χριστούγεννα να τα χαρούμε. (Τα περσινά για τον περισσότερο κόσμο νομίζω πέρασαν αλλά δνε ακούμπηκαν και πολύ) Από τα μικρ΄αδωράκι,α τονσ τολισμό μέχρι και το φαγητό …όλοι παρέα.
    Και οι ιδέες σου Μαρινάκι μου αυτά τα tips πολύ χρήσιμα. Εγώ που καλως ή κακός δεν είμαι και τόσο του προγράμματος, θα με βοηθήσουν σίγουρα.
    Και επίσης, εμείς εδώ στην blog ογειτινιά, κάθε χρόνο κάθε γιορτή την χαιρόμαστε διαφορετικά και λίγο παραπάνω.Κάνουεμ και τους στολισμους μας και βάζουεμ και τα τραγουδάκια μας και γράφουμε Χριστουγεννιάτικες ανατήσεις…. (έλα! καμιά ιδέα για τέτοιες αναρτήσεις εκτός από τις καθιερωμένες π.χ. Γράμμα στον Άγιο Βασίλη;)
    Σε φιλώ και να ομορφοπερνάμε! ♥♥

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Ε ναι βρε Μαράκι, πρέπει να τα χαρούμε τα φετινά Χριστούγεννα, νομίζουμε όλοι έχουμε ανάγκη αυτό το εορταστικό κλίμα!
      Ανυπομονώ και εγώ να δω τι θα έχει η blogoγειτονιά μας φέτος τις γιορτές!
      Να ομορφοπερνάμε λοιπόν και καλό μας βράδυ ❤

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. womaneditor

    Αχ, Μαρινάκι μου! Μες στο μυαλό μου είσαι!!!
    Λοιπόν, η αναφορά και μόνο με ξεσηκώνει!
    Μια χρονιά, που ήξερα πως δεν θα έχω καθόλου χρόνο, άρχισα να προετοιμάζομαι από τις αρχές Σεπτέμβρη. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα χρήματα γλίτωσα, ενώ έκανα ό,τι είχα σχεδιάσει.
    Ιδέες για το blog, ε; Πρότεινέ μας, πληηηηηζ!
    Καλή προετοιμασία! ❤❤❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Κι εγώ εκεί ποντάρω, με έναν σωστό προγραμματισμό να είμαι οκ σε όλα τα επίπεδα, σχετικά με τις φετινές γιορτές. Γιατί πέρυσι είχα αφήσει πολλά πράγματα τελευταία στιγμή και είτε αγχώθηκα, είτε δεν τα πρόλαβα και δεν θέλω να γίνει το ίδιο και φέτος.
      Καλή προετοιμασία σε όλους μας Αλεξάνδρα μου! Καλό σου βράδυ ❤

      Μου αρέσει!

  3. mia petra

    Εγώ θα πω ότι είναι υπερβολή, ωστόσο θα συμφωνήσω, ότι είναι ωραίο να έχουμε βρει θέματα χριστουγεννιάτικα για τα blogs! Πω πω, είχες δεν είχες, με προβλημάτισες! Φιλάκι γλυκό κουκλοβαφτιστηρόνιμου όμορφο! ❤❤❤ Υ.Γ Για τα γλυκά, να οργανωθούμε, συμφωνώ!! 😉

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Να σου πω την αλήθεια αγαπημένη μου νονά έχω αρχίσει να παίρνω υλικά για τις συνταγές μου, γιατί υπερβολή ξευπερβολή αν πάω να τα αγοράσω όλα τον Δεκέμβρη, δεν θα μείνουν χρήματα για τον υπόλοιπο μήνα! χαχαχα
      Επίσης έχω αρχίσει να σκέφτομαι ιδέες για δώρα γιατί θέλω να κάνω έρευνα αγοράς και να ψάχνω ιδέες για το blog γιατί όπως λες και εσύ ωραία θα είναι να έχουμε χριστουγεννιάτικα θέματα!
      Σου στέλνω μεγάλο φιλί για μια ωραία Παρασκευή διαδικτυακή μου νονά και ❤

      Μου αρέσει!

  4. aristea k

    Κάποτε ήμουν τέρας οργάνωσης. Μεγαλώνοντας έχω βάλει πολύ νερό στο κρασί μου, ίσως γιατί κουράστηκα να τα έχω όλα φροντισμένα. Έτσι πολλές φορές τρέχω τελευταία στιγμή, αλλά καθόλου δεν με πειράζει πια γιατί έτσι κι αλλιώς νιώθω ότι κερδίζω ένα στοίχημα κάθε φορά ( και πάλι τα κατάφερα! χεχε! Μιλάμε για άμυνες…όχι αστεία!)
    Λοιπόν συνάδελφε στα προβλήματα υγείας, γαλατάκι και γιαούρτι χωρίς λακτόζη βγήκε ( και με έχει σώσει…το δε γιαουρτάκι είναι θαυμάσιο) οπότε συνταγές που τα περιλαμβάνουν δεν είναι πια απαγορευτικές για μας. Μπορείς αν θες να δοκιμάσεις και την πατσαβουρόπιτα που τρελαίνομαι εγώ και δεν την τρώω (ως ορκισμένη εχθρός των γλυκών πια!)
    Πάντως εσύ που έχεις τα νιάτα …οργανώσου και γλέντα το!
    Φιλάκια πολλά ♥

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σε αγαπώ αυτή την στιγμή, δεν είχα ιδέα για το γάλα και το γιαούρτι και θα τα ψάξω οπωσδήποτε! Και εσύ νιάτο είσαι μην θες κοπλιμέντα!! Αριστάκι εγώ πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε ότι μας «πηγαίνει», αν τα καταφέρνεις και απρογραμμάτιστα μια χαρά! Ότι βολεύει τον καθένα είναι και αυτό που πρέπει να ακολουθεί!
      Σου στέλνω φιλί γλυκό για να έχεις μια όμορφη Παρασκευή γλυκό κορίτσι! 🙂

      Μου αρέσει!

  5. roula1smaragdenia

    Τι καλα που οργανώθηκες Μαρινακι μου οχι σαν και εμενα που είμαι της τελευταιας στιγμής χα..χα και δεν ακολουθώ την πολύ σωστή και σοφή παροιμία . Των φρονίμων τα παιδιά.. πριν πεινάσουν μαγειρεύουν…η καλύτερα πριν να έρθουν τα Χριστούγεννα ετοιμαζόμαστε… χα..χα.. να περνας όμορφα μικρή ναι; φιλακιααα!!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Ε γενικά ο Έλληνας είναι κάπως της τελευταίας στιγμής. Δεν πειράζει όμως Σμαραγδένια μου, ας τρέχουμε στο παρά πέντε, αρκεί στο μεταξύ να ομορφοπερνάμε! Σου στέλνω μεγάλο φιλί για μια υπέροχη Παρασκευή!!!!!!!

      Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Καλά κάνεις και εγώ προσπαθώ να κάνω μια προετοιμασία, γιατί δεν θέλω όπως πέρυσι να μην προλάβω να κάνω όσα θέλω! Όμορφη Παρασκευή να έχεις και καλές προετοιμασίες! 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

