Σήμερα είμαι Ελληνίδα

%cf%83%ce%ae%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%b5%ce%af%ce%bc%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b1

Σήμερα είμαι Ελληνίδα. Είμαι Ελληνίδα στην Ελλάδα του 2016.

Στην Ελλάδα που σήμερα τα κοινωνικά δίκτυα θα γεμίσουν με περίτρανα στάτους, ελληνικές σημαίες και τραγούδια της Σοφίας Βέμπο.
Στην Ελλάδα που οι άνθρωποι της, τιμούν τους Ήρωες μόνο με παρελάσεις, όχι με τις πράξεις τους.
Στην Ελλάδα που ένα μεγάλο μέρος της, δεν έχει ιδέα τι τιμά την σημερινή επέτειο και που τα παιδιά της απαξιούν για την γλώσσα και την ιστορία, εκτός και αν είναι στα sos.
Στην Ελλάδα που ο πολίτης της δεν μπορεί να κάνει εμπάργκο σε ξένες αλυσίδες καταστημάτων και να στηρίξει ελληνικά προϊόντα για να δώσει ηχηρά μηνύματα. Στην Ελλάδα που ευλαβικά παρακολουθεί τούρκικα σίριαλ.
Στην Ελλάδα που τα Όχι, γίνονται Ναι με περίσσια ευκολία. Που στην πρώτη νεροποντή θρηνούμε ζωές. Στην Ελλάδα που ολόκληρες οικογένειες μένουν στο σκοτάδι γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους. Σε μια Ελλάδα που εσύ αποτελείς απλά ένα ακόμα νούμερο σε κάποιο ποσοστό.
Στην Ελλάδα των capital controls, των μνημονίων, των κλειστών μαγαζιών, της διαπλοκής, των συνεχώς μειωνόμενων μισθών και συντάξεων.
Στην Ελλάδα, που το ένδοξο παρελθόν, το κάναμε ασπίδα στην θλιβερή πραγματικότητα. Και ξέρεις; Είναι ωραίο που σήμερα θα είμαστε όλοι περήφανοι Έλληνες, αλλά την αγάπη και την περηφάνια μας ας την θυμόμαστε σε κάθε πτυχή και κάθε επιλογή. Γιατί εγώ είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα. Που είχα την τύχη να γεννηθώ σε μια χώρα, με αυτή την ομορφιά, τον τεράστιο πολιτισμό, την μοναδική κουλτούρα. Μα αναρωτιέμαι. Το παιδί μου, τα παιδιά των παιδιών μου, θα αισθάνονται περήφανα με την Ελλάδα που θα τους παραδώσω;
Από εχθές η τιβί παίζει έργα που μας θυμίζουν τον αγώνα των Ηρώων μας. Σε κάποια μπαλκόνια η γαλανόλευκη περήφανη ανεμίζει μέσα στην κακοκαιρία, σε άλλα οι ιδιοκτήτες δεν «στόλισαν» σημαία, γιατί έχουν φύγει για το τριήμερο.

Χρόνια πολλά Ελλάδα!

ΥΓ: Ίσως σου ακούγονται σκληρά όλα αυτά, ίσως να σκέφτεσαι, σήμερα βρήκε να τα πει όλα τα αρνητικά; Σκέψου απλά πως η πραγματικότητα μας είναι πολύ πιο σκληρή από ότι θα μπορέσω ποτέ να σου γράψω! Σκέψου απλά πως κανένας από τους Ήρωες μας, δεν πέθανε γι’ αυτή την Ελλάδα! Έτσι όπως την αφήσαμε να γίνει. Ας γίνει το θάρρος της ψυχής τους, προστάτης του μέλλοντος!

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Twitter PinterestFacebookInstagram

12 thoughts on “Σήμερα είμαι Ελληνίδα

    • Καλημέρα Μαρία, χρόνια πολλά 🙂
      Όπως λες πέρα από αισιοδοξία, χρειάζεται όντως και προσπάθεια. Και πρώτα απ’ όλα συνειδητοποίηση του αντίκτυπου των επιλογών μας!
      Χαμογελαστή καλημέρα και καλό μας Σ-κ! 🙂

      Μου αρέσει!

  1. Και λίγα λες κοριτσάκι μου και έχεις σε όλα δίκιο!!!
    Ας ξαναθυμηθούμε αυτό που τόσο εύστοχα επισήμανες: «αυτός ο λαός, γονατίζει μόνο μπροστά στους νεκρούς του…» κι έχουμε πολλούς και από τον τωρινό πόλεμο…
    Φιλί γλυκό, καρδιά μου
    Μ.

    Μου αρέσει!

  2. Μια χαρά τα λες Μαρινάκι μου. Σκληρή είναι η πραγματικότητα, όχι εσύ΄! Ας αναλογιστεί ο καθένας τις ευθύνες του και τότε κάτι καλό θα γίνει… ίσως… Ό,τι λέει η ψυχή και η συνείδηση του καθενός. Χρόνια Πολλά!
    Σε φιλώ γλυκά!

    Μου αρέσει!

  3. Μαρίνα μου έτσι όπως τα λες είναι. Και κάθε φορά που πάμε να τα πούμε όλα αυτά, πέφτουν να μας φάνε.. Εκείνοι που περήφανα κουνούν το σημαιάκι στις εθνικές επετείους, καμαρώνουν τα παιδιά τους στην παρέλαση και από αύριο πάλι τα ίδια.. Καιρός να αποκτήσουμε εμείς αυτό το θάρρος ψυχής και να μην αναφερόμαστε μόνο στο παρελθόν!

    Μου αρέσει!

    • Δυστυχώς πέφτουν να μας φάνε, γιατί προφανώς δεν είναι σικ να παρουσιάζεις την πραγματικότητα, σε ανθρώπους που δεν είναι έτοιμοι να την δεχτούνε.
      Πολύ σημαντική η τελευταία φράση σου, αλλά όσο επαναπαυόμαστε στην καθημερινότητα μας, θάρρος ψυχής δεν θα αποκτήσουμε.
      Σε καλημερίζω και σε καλοβδομαδίζω Κατερίνα μου 🙂
      Φιλιά πολλά!

      Μου αρέσει!

  4. Δυστυχώς, τις λέξεις και τις έννοιες πατρίδα, σημαία, εθνική συνείδηση τα έχουμε χρόνια παρατήσει να τις εκμεταλλεύονται φασίστες…
    Και θεωρώ ότι η μέρα είναι κατάλληλη για να τα πούμε όπως είναιντα πράγματα. Έτσι θα τιμήσουμε όσους αγωνίστηκαν για μια λεύτερη πατρίδα.

    Μου αρέσει!

    • Δυστυχώς ισχύει απόλυτα αυτό που αναφέρεις Αλεξάνδρα μου! Και εύχομαι του χρόνου, να το ξανασυζητήσουμε και να έχουν αλλάξει τα πράγματα. Δεν το πιστεύω, αλλά το εύχομαι!
      Σε φιλώ!

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

