Πως θα ήταν το ελληνικό Halloween

Πως θα ήταν το ελληνικό Halloween

Δευτέρα σήμερα και στην άλλη πλευρά του Ωκεανού γιορτάζουν το Halloween. Εδώ στην Ελλάδα Halloween δε γιορτάζουμε για πολλούς και διάφορους λόγους στους οποίους δε θα επεκταθώ, αλλά τα τελευταία χρόνια γίνονται κάποια πάρτι στις μεγάλες πόλεις. Παρόλα αυτά δεν το γιορτάζουμε όπως έξω, με παιδιά ντυμένα στους δρόμους και καλαθάκια στα χέρια τους για να τα γεμίσουν με ζαχαρωτά. Έχεις σκεφτεί όμως πως θα ήταν το ελληνικό Halloween;

Έξω από τα σπίτια θα υπήρχαν κολοκύθες, ψεύτικοι ιστοί αράχνης, νυχτερίδες, σκελετοί, ταφόπλακες και όλα αυτά που βλέπουμε στις αμερικάνικες ταινίες και σειρές. Τα οποία επειδή ζούμε στην Ελλάδα, το πρωί μπορεί να μην έβρισκες γιατί κάποιος μπορεί να είχε κλέψει. Το βασικό πρόβλημα όμως με τον εξωτερικό στολισμό θα ήταν το εξής: αν εσύ στολίσεις έξω από την πόρτα σου, δηλαδή πιάσεις με τα στολίδια σου ένα κομμάτι του πεζοδρομίου, από που θα περνάνε τα μηχανάκια; 😛

Και περνάμε στο κομμάτι των στολών. Κάθε άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του έχει δει αμερικάνικη ταινία ή σειρά σε halloween επεισόδιο. Πάρτι στις αδελφότητες των κολεγίων και στα clubs, με dress code : στολή. Κι όλες είναι σέξι. Σέξι νοσοκόμα, σέξι χήρα, σέξι καμαριέρα κτλ. Σε αυτό η ελληνική πραγματικότητα θα προσαρμόζονταν πολύ εύκολα. Πρώτον γιατί είμαστε και πολύ σέξι οι Ελληνίδες, και δεύτερον αν τα πετάμε με ευκολία όλα έξω στις παρελάσεις, στο Halloween θα κολλήσουμε; Φυσικά και όχι.

Και φτάνουμε στο ωραιότερο κομμάτι, στο trick or treat. Σκέψου λοιπόν, μικρά παιδάκια να σου χτυπάνε την πόρτα και να σε ρωτάνε αν θα τους δώσεις κέρασμα ή αν θα πρέπει να σου κάνουν πλάκα. Καθαρός εκβιασμός αν με ρωτάς 😛 στον οποίο προσωπικά θα ενέδιδα, γιατί ένα 25% δεν τα εμπιστεύομαι, ένα 25% τα φοβάμαι (ξέρετε τι παιδικά βλέπουν τα σημερινά παιδιά; Δεν είναι να τα τσαντίζεις 😮 ) και ένα 50% δεν μπορώ να πω όχι σε παιδάκι, όταν ζητάει κάτι τόσο απλό.

Νομίζω ότι θα είχε πολύ πλάκα ένα Halloween στην Ελλάδα. Και δε δέχομαι απόψεις τύπου, αυτά είναι ξενόφερτα, γιατί τα μισά Χριστουγεννιάτικα έθιμα όπως η γαλοπούλα και το δέντρο, είναι ξενόφερτα. Και επίσης, ξενόφερτα θεωρώ και τα capital controls, αλλά κανείς δε με ρώτησε αν τα θέλω ή όχι 😛 Από την άλλη ευτυχώς που δε γιορτάζουμε Halloween στην Ελλάδα, γιατί δε θα μπορούσα να σκαλίσω κολοκύθα, για κανένα μα κανένα λόγο!

Εσύ πως νομίζεις ότι θα ήταν το ελληνικό Halloween ;

Happy Halloween

(σε όσους το γιορτάζουν)

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας & της εβδομάδας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

14 thoughts on “Πως θα ήταν το ελληνικό Halloween

  1. To ελληνικό Χάλογουιν θα ήταν τζαμάτο, όχι ότι δε «γιορτάζεται» ήδη σε πολλά μαγαζιά εντός Ελλάδας.(μη με ρωτήσετε δε ξέρω).
    Ίδιο και καθώς πρέπει, χωρίς ακρότητες και κανιβαλισμούς. 😀
    Χτες ήμεθα σε ένα μαγαζί στην πρωτεύουσα που το «γιόρταζαν» και στο δρόμο μου για εκεί είδα και άλλα μαγαζιά με παρόμοιο Theme Event. Γιατί περί αυτού πρόκειται.
    Καλημέρες… 🙂

    Μου αρέσει!

    • Γεια σου Γιώργο,
      ναι όντως σε πολλά μαγαζιά έχουν πάρτι με θέμα το Halloween, αλλά ντυμένα παιδιά στους δρόμους να χτυπάνε κουδούνια να ρωτάνε trick or treat δεν βλέπεις, αυτό εννοούσα πως δεν το γιορτάζουμε! 😛
      Βέβαια, σε δυο -τρία χρόνια πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει!
      Σε καλημερίζω και σε καλοβδομαδίζω! 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Λοιπόν εγώ θα σε κάνω ζήλια: έχω ζήσει Halloween στο Αμέρικα. Βασικά δεν εθυμούμαι και πολλά, πχ τι ντυνόμουν αλλά θυμάμαι έντονα τις κολοκύθες και τα κεράσματα και το trick or treat που έλεγα με χάρη και σκέρτσο, οπότε δεν μου κάνει εντύπωση, ούτε απωθημένο το έχω και τώρα βαδίζοντας κούτσα κούτσα τα 47 δεν είμαι και παιδάκι να το αποζητώ ( δεν το συζητώ πάντως, αν ντυνόμουν κάτι σε κατ γούμαν με δερμάτινη στολή με έκοβα να ντυνόμουν!) Και γιατί να μας κάνει κέφι ; Δεν μας αρκούν οι απόκριες μας ( που κρατούν και περισσότερο) ή οι καθημερινές και όλο το χρόνο απόκριες για πολλούς κερατάδες οεο;;;;;;;;;;;
    Καλησπέρα και πολλά φιλιά ! ( ακόμα να συσκευάσω και να αποστείλω… με έφαγαν άλλα!)

    Μου αρέσει!

  3. Θα συμφωνήσω, πολύ όμως (!) με το σχολιασμό του ξενόφερτου.
    Κι ως προς τα παιδάκια…!
    Θα το γιόρταζα, αλλά η κολοκύθα δεν με εμπνέει και δεν μπορώ να μπω στο θέμα… Θα επιμείνω όμως! Δεν είναι να χάνουμε γιορτές!!!
    Καλή εβδομάδα, Μαρινάκι! ❤

    Μου αρέσει!

    • Εγώ όντας τελείως άχρηστο και να με ενέπνεε η κολοκύθα δεν θα μπορούσα να την σκαλίσω, οπότε πάλι καλά να λες που δεν γιορτάζουμε Halloween στην Ελλάδα, θα γινόμουν απλά ρεζίλι! χαχα
      Σε καλοβδομαδίζω Αλεξάνδρα μου. Να είσαι καλά και να ομορφοπερνάς! 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Εμένα μου φτάνουν και μου περισσεύουν οι δικές μας Απόκριες (πιανομαι από το σχόλιο της Αριστεας) Μαρινακι μου. Άλλωστε είναι και χορταστικες δεν κρατούν μια δυο μέρες…
    Όσο για τη γαλοπούλα και το δέντρο που ανέφερες ως ξενοφερτα χριστουγεννιατικα έθιμα, είναι (θα μου επιτρέψεις να πω) μύθος! Έχουμε κάνει σχετική έρευνα για το περιοδικό, που το επαληθευει!
    Φιλιά γλυκά ομορφιά μου, καλή σου εβδομάδα 😘 😘

    Μου αρέσει!

    • Σίγουρα αγαπημένη μου συνονόματη, είναι όμορφες οι αποκριές μας, αλλά όπως έγραψα και στο Αριστάκι, έχει και το Halloween τον χαρακτήρα του!
      Δεν το γνωρίζω αυτό που αναφέρεις με τα χριστουγεννιάτικα έθιμα ότι είναι μύθος :/, είχα την εντύπωση πως το δέντρο άρχισε να ισχύει μετά τον Β’ Παγκόσμιο και πως η γαλοπούλα έχει έρθει από το Μεξικό! Οπότε σε ευχαριστώ για την πληροφορία!
      Σε φιλώ και εγώ γλυκά και σε καλοβδομαδίζω! 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Τι να σου πω Εγώ τώρα που ούτε τις απόκριες δε γιορτάζω, δε τις γουστάρω ιδιαίτερα βρε παιδί μου. Δεν έχω ντυθεί ποτέ αν και από πέρσι μου έχει κάτσει να ντυθώ μια φορά χορεύτρια, διάολος ωραίος… αμέ! χαχα! Μωρέ ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει… είμαστε που είμαστε για τα καραγκιοζιλίκια (όχι δεν εννοώ ρεζιλίκια) και μια τρέλα (άλλοι κακή άλλοι -ευτυχώς- καλή) την κουβαλάμε.
    Καλή εβδομάδα να έχεις Μαρινάκι μου! 😘

    Μου αρέσει!

    • Έλα βρε Μαράκι, είναι ωραίες οι απόκριες, έχουνε μια τσαχπινιά! Και ομορφοπερνάμε, τι πιο σημαντικό!
      Εμένα ότι μου δίνει την ευκαιρία να περάσω καλά, το λατρεύω!
      Σου στέλνω μεγάλο φιλί και σε καλοβδομαδίζω! 🙂

      Μου αρέσει!

  6. Μαρινάκι μου δεν μπορώ να πω πως μου αρεσει το Halloween! Όχι γιατί είναι ξενοφερτο αλλά γιατι είναι τρομαχτικό! Και η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να βρω που είναι το ωραίο στις αράχνες και τις μούμιες! Πάρολα αυτά είμαι βέβαιη πώς σε 10 χρόνια μια χαρά θα το γιορτάζουμε όλοι και εδώ στην Ελλάδα!

    Μου αρέσει!

    • Έχει έναν μυστηριακό χαρακτήρα το Halloween που πολλούς τους ελκύει!
      Νομίζω και εγώ Κλειώ μου, πως προς τα εκεί βαδίζουμε και θα έρθει η στιγμή που θα το γιορτάζουμε στην Ελλάδα!
      Καλό μήνα σου εύχομαι, με χαμόγελο και όμορφες στιγμές! 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

