#Καλό Μήνα: Νοέμβριος 2016

Καλώς Ήρθες Νοέμβρη

Σήμερα ξημέρωσε Νοέμβρης. Και έρχεται με τριάντα μέρες που μπορούν να μας προσφέρουν πολλά!

Όμορφες στιγμές, αφορμές να χαμογελάσουμε, λόγους για να κάνουμε νέες αρχές, αιτίες για να δούμε τη ζωή πιο θετικά. Επειδή όμως η ζωή είναι πάντα ανάμεικτη, το να ευχηθούμε ο μήνας να έχει μόνο χαρές είναι κάπως ουτοπικό και τόσο καιρό που το κάνω, δεν πιάνει!

Επομένως, για το Νοέμβριο του 2016 θα πρωτοτυπήσω σε σχέση με τις παλιές ευχές μου και θα ευχηθώ, τα όμορφα που θα μας δώσει να είναι αισθητά πιο πολλά από τα άσχημα!

Και να είναι τόσο υπέροχος, όσο θέλουμε να είναι!

Έθεσα και δύο στόχους για τον Νοέμβριο και θα προσπαθήσω να τους πετύχω:

  • Να σταματήσω να αγχώνομαι, γιατί τον τελευταίο καιρό είμαι παρέα με το στρές όλες τις ώρες και έχει αρχίσει να με επηρεάζει αρνητικά.
  • Να μείνω πιστή στο πρόγραμμα που έχω ορίσει και για τις υποχρεώσεις μου και για το blog.

Καλό μήνα

Εσύ τι περιμένεις από τον Νοέμβριο;

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

15 thoughts on “#Καλό Μήνα: Νοέμβριος 2016

  1. Καλό μήνα Μαρινάκι μου! 😀
    Εύχομαι οι στόχοι σου να πραγματοποιηθούν χωρίς να ξεχνάμε πως οι περισσότεροι είναι στο χέρι μας να επιτευχθούν! 😛
    Και αντιγράφω το σχόλιο σου, (στο blog μου), σχετικά με το άγχος!
    «Για μένα το θέμα είναι ότι πολλές φορές ο άνθρωπος δεν αφουγκράζεται τις ανάγκες του και θεωρεί ευτυχία, κάτι που έφερε ευτυχία στους άλλους. Κάτι που όμως μπορεί να μην ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία του. Αν λοιπόν ο άνθρωπος αρχίσει να αγωνίζεται για το χαμόγελο του και σταματήσει να αναζητά χαμόγελα που δεν του ανήκουν πιστεύω πως θα γίνει ευτυχισμένος».
    Να χαμογελάμε λοιπόν γιατί σίγουρα είναι μεταδοτικό! 😉

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά και χαμογελαστά! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Εννοείται μαγισσούλα μου πως όλα είναι στο χέρι μας να επιτευχθούν, αλλά στο τέλος της ημέρας είμαστε απλά άνθρωποι. Και συχνά (πιο συχνά από ότι θα έπρεπε) πέφτουμε θύμα των διαθέσεων, των στιγμών και της καθημερινότητας. Και μας επηρεάζει! Που θα πάει θα το διώξω το ρημάδι το άγχος και θα πετύχω τους στόχους μου! Πιστεύω σε μένα χαχα
      Σε φιλώ και σου εύχομαι και σένα έναν υπέροχο μήνα να έχεις! 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι, καλέ τι ωραίο αυτό που μπήκα στο βλογ σου και βρέθηκα μέσα σε αυτό το καταπληκτικό φθινοπωρινό τοπίο! Τέλεια!
    Τώρα να σου πω τι περιμένω από τον Νοέμβριο. Περιμένω να μεταβολίζω καλύτερα, μήπως και χάσω πάνω από ένα κιλό, που συνήθως χάνω κάθε μήνα!
    Κατά τα λοιπά, εύχομαι να είναι για σένα ο καλύτερος Νοέμβριος έβα!
    Καλό μήνα Μαρίνα!
    Κίσιζ!

    Μου αρέσει!

    • Μου το έβγαλε το ίδιο το θέμα Αρτίστα μου, και επειδή έδεσε ωραία με το «εκεί εμπνέομαι» που είναι και ο υπότιτλος του blog μου είπα να το αφήσω, χαίρομαι λοιπόν που σου άρεσε! 🙂
      Σε ευχαριστώ για την ευχή σου και θα ευχηθώ με την σειρά μου να πετύχεις και εσύ τον στόχο σου και να δικαιωθεί ο κόπος σου! 🙂
      Καλό μας μήνα λοιπόν!
      Κίσιζ και από μένα ♥

      Μου αρέσει!

  3. Πραγματικά, με μάγεψε κι εμένα η φωτό στην αρχή!
    Αν και ο ήλιος λάμπει ψηλά σήμερα, αλλά τα φύλλα
    είναι πάντα τόσο γοητευτικά 😉 Εγώ περιμένω να ..
    συνέλθω από την επιστροφή τού ταξιδιού μου..
    και να αρχίσω να ονειρεύομαι το επόμενο! 🙂 🙂
    Βιάζομαι ε;.. 😉 Καλό μήνα κουκλοβαφτιστηρόνιμου❤❤

    Μου αρέσει!

    • Χαίρομαι νονούλι που σου αρέσει, μου την έβγαλε το θέμα και επειδή ταίριαζε αρκετά με τον υπότιτλο του blog είπα να το αφήσω!
      Εγώ περιμένω πως και πως να δω τις φωτογραφίες σου και να ταξιδέψω με την αφήγηση σου! 🙂 🙂
      Καλά κάνεις και αναμένεις το επόμενο ταξίδι. Το ωραιότερο ταξίδι θα είναι πάντα το επόμενο!
      Καλό μήνα διαδικτυακή μου νονά! ❤ ❤

      Μου αρέσει!

  4. Θα ξεκινήσω κι εγώ από τη φωτογραφία! Μαγευτική, πραγματικά Μαρινάκι μου!!!
    Εγώ από το Νοέμβρη το μόνο που θέλω είναι να κάνει πως δεν βλέπει τα γενέθλιά μου, μπας και γλιτώσω κανένα χρονάκι στο μέτρημα… χα χα χα
    Σοβαρά τώρα, το μόνο που θέλω είναι υγεία, για να μπορώ να χαμογελώ. Γιατί όπως λέει πάντα και μια αγαπημένη φίλη, «αν το πρόβλημα δεν αφορά υγεία, δεν είναι πρόβλημα»…
    Φιλιά γλυκά, συνονόματη!!!

    Μου αρέσει!

    • Χαίρομαι που σου αρέσει Μαρίνα μου, είναι του ίδιου του θέματος, αλλά μου ταίριαξε πολύ!
      Με το καλό να γιορτάσεις τα γενέθλια σου και να ομορφοπεράσεις με τους αγαπημένους σου και να σου φέρει ο Νοέμβρης, όλα όσα ποθείς! 🙂
      Σε φιλώ πολύ γλυκά. Καλό μας μήνα! 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Τι περιμένω Εγώ για τον Νοέμβρη; Μα τα πάντα, όσα θέλω, έτσι όπως τα θέλω! Είναι ο αγαπημένος μου μήνας (μετά ο Δεκέμβρης) για χίλιους δυο λόγους, μέσα σε αυτούς τα γενέθλια μου που φέτος είναι οροσήμα. Και θα το κάνω αυτός ο μήνας να είναι υπέροχος, γιατί ξεκίνησα ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑΑ με ωραία έκπληξη, οπότε… δεν ανησυχώ καθόλου! Αν δεν πρόκειται για θέματα υγείας (όπςω σωστά λέει και πιο πάνω η Μαρίνα), όλα τα υπόλοιπα, παλεύονται!
    Ένας υπέροχος Νοέμβρης και χωρίς άγχος Μαρινάκι μου, ναι; ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    Σε φιλώ γλυκά!😘💛 🌟

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

