Το χαϊκού της Μαρίνας

marinaslovelylife-wordpress-com

Το Χαϊκού είναι μια μορφή ποίησης που ξεκίνησε από την Ιαπωνία και η ιδιαιτερότητα της αφορά το νούμερο των συλλαβών του, πρέπει συνολικά να έχει 17. Ο πρώτος στίχος πρέπει να έχει 5, ο δεύτερος 7 και ο τρίτος πάλι 5. Η Μαρία Νικολάου από το blog το «Κείμενο» , μας προσκάλεσε να πειραματιστούμε με αυτό. Την Μαρία την «γνώρισα» πρόσφατα και έτσι δεν έχω ξανασυμμετέχει σε δρώμενο της. Στην αρχή σκέφτηκα τουλάχιστον με το χαϊκού να μην ασχοληθώ, γιατί μου φάνηκε ιδιαίτερα δύσκολο. Το πρώτο χαϊκού που σκέφτηκα για να καταλάβεις ήταν αυτό:

Μετρώ συλλαβές,
το χαϊκού να βγάλω,
πονοκέφαλος.

Αν όμως χαλαρώσεις, μπεις στο ανάλογο mood και αφήσεις ελεύθερο το μυαλό σου καταλαβαίνεις πως είναι απλά μια πρόκληση και μπορείς αν όχι να τα καταφέρεις, σίγουρα να κάνεις μια γενναία προσπάθεια. Σας παρουσιάζω λοιπόν την γενναία μου προσπάθεια:

Η Μέρα κυλά
την Αγάπη Της ψάχνει,
αδιαφορία.

Οι άνθρωποι Της,
για Ευτυχία Διψούν,
αδυναμία.

Ξεχνάνε να ζουν,
και η Μέρα βαδίζει,
οι στιγμές φεύγουν.

Τρέχει η Ζωή,
συντροφιά αναζητά,
ανάγκη παντού.

Σούρουπο ήρθε,
χρώματα στον ουρανό,
απλή μαγεία.

Τριγύρω όλοι ,
χαμόγελα γυρεύουν,
για την ψυχή τους.

Μα δεν προσπαθούν,
ξέρουν μόνο να ζητούν,
φυσά μοναξιά.

Η Νύχτα ήρθε,
η μοναξιά στοιχειώνει,
η ψυχή ζητά…

Το βράδυ κυλά,
το ξημέρωμα θα’ ρθει,
ελπίδα λάμπει.

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

28 thoughts on “Το χαϊκού της Μαρίνας

  1. mia petra

    «Μα δεν προσπαθούν,
    ξέρουν μόνο να ζητούν,
    φυσά μοναξιά..»
    Μου άρεσε πολύ!
    Κι εγώ θα προσπαθήσω
    να γράψω κάποτε χαχα 🙂
    Πολλά γλυκά φιλιά
    κουκλοβαφτιστηρόνιμου
    και καλό σ/κ! ❤❤❤❤

    Μου αρέσει!

  2. womaneditor

    Κέντησες!!! Το θέμα του είναι από αυτά που μου αρέσουν να καταπιάνομαι και το παρουσίασες όπως είναι κι όπως λατρεύω!!!
    Είναι όπως το λες, αν μπεις στο κλίμα, με έβαλε και μένα η Μαρία, γίνεται μια πολύ γοητευτική πρόκληση!
    Καλό μήνα! ♥

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Αλεξάνδρα μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα δικά σου χαϊκού βέβαια ήταν ασυναγώνιστα! Οπότε όχι απλά ανταποδίδω, αλλά υποκλίνομαι.
      Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί για καλή εβδομάδα 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Βre Melaxrinaki

    Πολύ καλά όλα Μαρινάκι μου, αλλά αυτό μου έκανε ένα κλικ παραπάνω:
    Η Νύχτα ήρθε,
    η μοναξιά στοιχειώνει,
    η ψυχή ζητά…

    Όσο για το δοκιμαστικό σου με τον πονοκέφαλο, το κάτι άλλο, χαχαχαχα.
    Κάπως έτσι ένιωσα, όταν δοκίμασα κι εγώ, αλλά είδες που τελικά μας αρέσει???
    Φιλάκια πολλά 🙂

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Ε; Ε; Κανείς δεν στάθηκε σε αυτό με τον πονοκέφαλο, που προσωπικά το θεωρώ αριστούργημα και θέλω και νόμπελ γι αυτό. Οπότε ευχαριστώ ρε ψυχή που το ανέφερες με συγκίνησες!
      Έχουμε κολλήσει με τα χαϊκού και όπως είπες και εσύ θα μας γίνει συνήθεια χαχα
      Σμουτς! ❤

      Μου αρέσει!

  4. Άιναφετς

    Το πολύ δύσκολο στη γραφή χαϊκού σου,Μαρινάκι μου, μου άρεσε πολύ, πρώτα για τον στίχο του και δεύτερο γιατί τήρησες το αυθεντικό Γιαπωνέζικο χαϊκού που λίγοι γνωρίζουν πώς γράφετε, γι αυτό ένα διπλό μπράβο και από μένα! 😀
    «Το βράδυ κυλά,
    το ξημέρωμα θα’ ρθει,
    ελπίδα λάμπει»…
    Πάντα στο ξημέρωμα η ελπίδα λάμπει! 😉

    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά και καλό λαμπερό Σ/Κ! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Προσπάθησα πολύ μαγισσούλα μου να τηρήσω τον αριθμό και νομίζω τα κατάφερα. Τώρα πως καταφέρνω όλα τα δύσκολα και δεν μπορώ να βάλω eyeliner, δεν ξέρω!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, με έκανες να χαμογελάσω.
      Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω ❤

      Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Αρτίστα του βωβού...

    «…Το βράδυ κυλά,
    το ξημέρωμα θα’ ρθει,
    ελπίδα λάμπει.»
    Πολύ αμφιβάλλω για τη λάμψη της ελπίδας, αλλά εύχομαι να επαληθευτεί αυτό που γράφεις!
    Το οποίο είναι όοοοοολο πάαααααρα πολύ όμορφο!
    Κίσιζ Μαρίνα!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σε ευχαριστώ Αρτίστα μου. Η ελπίδα είναι το μόνο που μας μένει και πρέπει να την κάνουμε οδηγό μας. Και ας ξεγλιστρά …
      Σου στέλνω γλυκό φιλί για καλή εβδομάδα ❤

      Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Είναι κάπως δύσκολο Ωραιοζήλη μου, αλλά σαφώς όχι ακατόρθωτο.
      Να το προσπαθήσεις και εσύ, θα δεις πως θα σου αρέσει.
      Όμορφο βράδυ να έχεις. Σε φιλώ! 🙂

      Μου αρέσει!

  6. roula1smaragdenia

    Μαρινακι μου καλό… είδες σε τι μπελαδες ομορφους μας εβαλε η Μαρία;..χα..χα. είναι αλήθεια οτι ειναι πολύ δυσκολο είδος και θελει πολύ σκεψη…εγω δυσκολευτηκα πολύ παντως τα καταφερες πολύ ωραια μικρή μου… να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Θέλει σκέψη, αλλά το αποτελέσμα σε αποζημιώνει Σμαραγδένια μου. Έχουν μια γλυκιά δυσκολία τα χαϊκού, αλλά σε παρασέρνουν.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ εύχομαι. Σε φιλώ! 🙂

      Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Άσωτε σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια. Χαίρομαι που βρεθήκαμε, στην πρώτη ευκαιρία θα ανταποδώσω την επίσκεψη. Άλλωστε η μαγεία του blogging κρύβεται στους ανθρώπους του.
      Ένα όμορφο βράδυ εύχομαι να έχεις 🙂 Σε φιλώ!

      Μου αρέσει!

  7. Maria Kat

    Καλησπέρα Μαρινάκι γλυκό! Υπεροχα τα χαικουστιχακια σου
    Πωπω ουτε καν εχω την ιδιοσυγκρασία να το κανω!! ειδικα τωρα που ο χρονος μου ειναι πειρορισμένος και το κεφάλι «τούμπανο!!!»
    Σε γλυκοφιλώ!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Καλό κουράγιο με τις υποχρεώσεις σου Μαράκι. Όταν απαλλαγείς όμως από τον φόρτο της καθημερινότητας, προσπάθησε τα χαϊκού, είναι τέλεια.
      Σε γλυκοφιλώ και εγώ! 🙂

      Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σε ευχαριστώ Αριάδνη μου για τα καλά σου λόγια. Είναι δύσκολη η «τέχνη» του χαϊκού, αλλά έχει μια μαγεία που σε παρασέρνει.
      Καλό μας βράδυ. Φιλιά πολλά! 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

