Ψυχής συμπεράσματα

ψυχής συμπεράσματα

Μουσική συντροφιά, «και αν κλαίει η ψυχή σου γέλα μου».

Είναι κάποιες μέρες τώρα που δε γράφω, ούτε στο blog, ούτε στο τετράδιο με τις σκέψεις μου. Ζω τις μέρες μου με τη γνώριμη συνήθεια της καθημερινότητας και τις νύχτες με μια εσάνς μελαγχολίας. Δεν την προσκαλώ, είναι που βρίσκει χαραμάδα και τρυπώνει. Τις περισσότερες φορές, αφήνω τις καταστάσεις να εξελιχθούν και δεν τις κρίνω αμέσως, αφήνω να καταλαγιάσουν μέσα μου τα συναισθήματα πριν βγάλω συμπεράσματα για να ξέρω πως μέσα στην υποκειμενικότητα μου, θα είμαι όσο πιο αντικειμενική μπορώ. Πάνε όμως μέρες, που δεν αγγίζω τις σκέψεις, δεν πλησιάζω τα συναισθήματα, γιατί δε νιώθω έτοιμη να τα αξιολογήσω.

Το έκανα όμως, γιατί δεν μπορούσα να τα αφήσω άλλο στη γωνιά τους. Πήρα μια βαθιά ανάσα και ρίχτηκα στην δουλειά. Και ενώ πάντα έχω ως πυξίδα το «να τα περιμένεις όλα από όλους» είναι κάποιες ψυχές που ακόμα καταφέρνουν να με εκπλήξουν. Έβαλα κάτω λοιπόν τα όσα διαδραματίστηκαν τις τελευταίες μέρες, εντόπισα όλα τα συναισθήματα που ένιωσα, αιτιολόγησα στο μυαλό μου τις λέξεις που ξεστόμισα, τις επιλογές που έκανα, κράτησα τα μαθήματα που μου δόθηκαν και αφού τελείωσα με αυτά, έμεινα να κοιτάζω ένα απωθημένο που με κοιτούσε κατάματα. Και έμεινε απωθημένο, γιατί επέλεξα να μην μιλήσω. Παραδέχομαι ότι ίσως και να ήταν λάθος, μα δεν με κατηγορώ γιατί καταλαβαίνω την επιλογή μου, δεν έγινε από φόβο, έγινε γιατί έτσι μου φάνηκε λογικό.

Μόλις είδα λοιπόν, να φορτώνει η ψυχή μου είπα να ανοίξω το blog και να γράψω μήπως και ηρεμούσε λίγο, αν κατέγραφα τις σκέψεις, αν έβλεπα τις λέξεις στην σειρά. Δεν ξέρω αν τα κατάφερα. Ξέρω όμως, πως είναι εντάξει που κάπου κάπου οι περιστάσεις μπορούν και με επηρεάζουν, γιατί είμαι άνθρωπος και η καρδιά μου νιώθει. Καμιά φορά, ίσως πολύ παραπάνω από όσο θα έπρεπε. Ξέρω, ότι όσο μπορώ να αιτιολογώ τις επιλογές μου θα είμαι εντάξει. Ξέρω, πως όσο μπορώ να δουλεύω με τον εαυτό μου, η επόμενη μέρα θα με βρίσκει πάντα πιο δυνατή. Όπως ξέρω, πως πάντα κάποιοι άνθρωποι δεν θα εκτιμούν τα συναισθήματα μου, θα προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την ευαισθησία μου, θα προσπαθήσουν να υποτιμήσουν την νοημοσύνη μου.

Καταλήγω όμως, πως ανεξάρτητα με το πόσους σκάρτους ανθρώπους έρθουμε σε επαφή στο διάβα της ζωής μας, άσχετα με το πόσες φορές οι επιλογές τους και οι καταστάσεις μας πληγώσουν, η ζωή συνεχίζεται, ο ήλιος χαμογελά το πρωί και το φεγγάρι λάμπει το βράδυ. Αυτή η σκέψη και η αλήθεια τού είναι μας, είναι δυο πραγματικότητες που πρέπει να αποδεχτούμε πριν ξημερώσει!

Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο βράδυ και γενικά ότι και αν κάνεις μην ξεχάσεις :

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

11 thoughts on “Ψυχής συμπεράσματα

  1. ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.)

    Είναι κάποιες φορές, κάποιες στιγμές, κάποιες μέρες που όσο και να προσπαθείς να μην χαλαστείς, χαλιέσαι και φταίνε οι άλλοι αλλά και εμείς οι ίδιοι γιατί χαλιόμαστε από χαζομάρα αλλά ξέρουμε καλά πως όταν είσαι εντάξει με τα συναισθήματα σου, ξέρεις πως θα χαλαστείς γιατί νιώθεις, που να πάρει!!! Και πρέπει να λέμε «Μπράβο μας, που ακόμα νιώθουμε!» Αν όμως καταφέρνουμε και μετά από λίγες ώρες ή την επόμενη είμαστε πάλι στα πάνω μας, τότε έχουμε κερδίσει ένα ακόμη μάθημα ζωής. Και επιτέλους, χίλιες φορές να τα ξεστομίζεις κι ας χαλαστείς (μικρότερο το κακό!)παρά να καίγεσαι μέσα σου γιατί δεν μίλησες (μεγαλύτερο κακό!)
    Μαρινάκι μου, δε σε φοβάμαι! Σε χάιρομαι να το ξέρεις!
    Α! και ξέρεις κάτι που λεώ τώρα τελευταία στονε αυτό μου αλλά και στους Φίλοςυ μου, που συζητάμε;
    «Δεν θα με τρελάνουν αυτοί, Εγώ θα τους τρελάνω!» και τα καταφέρνω αρκετά καλά! Αχαχα!!! 😜😜😜
    Σε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ!
    .

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Όχι δεν είναι χαζομάρα που χαλιέσαι, αν δεν το κάνεις με το παραμικρό. Είναι που μαζεύονται πολλά και σοβαρά και σε πληγώνουν. Γιατί άνθρωποι είμαστε στο τέλος της ημέρας, και πόσα να αντέξει η ψυχή μας τελικά…
      Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου Μαράκι μου.
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Βre Melaxrinaki

    Έλα να κάνουμε παρέα. Με τους ίδιους δαίμονες παλεύω τις νύχτες,
    εδώ και λίγο καιρό… Παρέα, ίσως και τους εξοντώσουμε, χαχαχα.
    Ότι κι αν συμβαίνει, δεν αξίζει για κανέναν και για τίποτα, να χάνεις
    τον εαυτό σου και το χαμόγελό σου! Και τέτοιες στιγμές, μη ξεχνάς τις ανάσες!
    Λυτρωτικές οι ανάσες! Να δίνεις μιά και να γεμίζουν τα πνευμόνια σου, ώστε να
    μπορείς να ρουφάς τη ζωή ξανά και λαίμαργα! Γιατί όσο κι αν ακουστεί κλισέ,
    είναι μικρή η πουτάνα (ουπς, έβρισα, αλλά έτσι δε λένε? Δε με παρεξηγείς άλλωστε,
    με ξέρεις, χαχαχα). Όταν αισθάνεσαι εκτός τόπου και χρόνου, αγαπώ σε! Γιατί μαζί σου, θα αισθάνομαι πάντα στο σωστό μέρος! ‘Αραααα, τί κάνουμε?
    Χαμογελάμε, τους γράφουμε όλους όσους και ότι μας χαλάει κανονικά και προχωράμε!
    Σμούτς 🙂

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Ματινάκι μου παρέα, εξοντώνουμε και χώρα δεν το συζητώ!!!! Σίγουρα δεν αξίζει για κανέναν να χαλιόμαστε, αλλά κάποια στιγμή μαζεύονται πολλά και σοβαρά και μας κατακλύζουν.
      Να βρίζεις καλέ, μίλα ελεύθερα εδώ, μην μου καταπιέζεσαι!
      Σε ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο σου ❤
      Σου στέλνω μεγάλο φιλί και αγκαλιά γιατί εκεί προς το τέλος με συγκίνησες ❤

      Μου αρέσει!

  3. mia petra

    Το «κακό» με σένα είναι ότι τα φιλοσοφείς όλα από μωρό παιδί!
    Το καλό με σένα είναι ότι τα φιλοσοφείς όλα από μωρό παιδί…
    τα επεξεργάζεσαι κιόλας όμως, και τα αξιολογείς και μια χαρά 🙂
    Εγώ ακόμα παλεύω να με πείσω ότι, ο καθένας είναι υπεύθυνος
    για τις δικές του πράξεις, δεν μπορώ να φορτωθώ και των αλλωνώνε! 🙂 🙂
    Καλησπερούδια και φιλιά και ξόρκισε την μελαγχολία σου ΤΩΡΑ,
    γιατί τέτοια ομορφιά (μέσα και έξω) είναι κακό να μελαγχολεί! 🙂
    ❤❤❤❤❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Ε μωρέ νονούλι με συγκίνησες με τα γλυκά σου λόγια. Ναι έχω αυτό το κακό – καλό, τα αναλύω όλα, τα φιλοσοφώ όλα και στο τέλος το πληρώνω, γιατί όταν έχω εγώ έχω βγάλει συμπεράσματα, ο άλλος δεν έχει καταλάβει καν τι έχει κάνει. Πφφ!
      Να το χωνέψεις αυτό που αναφέρεις αγαπημένη μου, στο τέλος της ημέρας πρέπει ο καθένας να αναλαμβάνει τις ευθύνες του, αλλά μέχρι εκεί. Δεν μπορούμε να χρεωθούμε και τις επιλογές των άλλων, ούτε τον αντίκτυπο τους. Δεν σε φοβάμαι θα τα καταφέρεις, μου έχεις βάλει λάδι. χαχαχα
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω ❤ :*

      Μου αρέσει!

  4. aristea k

    Καθόλου κακό δεν είναι οι άσχημες στιγμές μας και η μελαγχολία Μαρίνα μου.
    Βλέπεις η συνάντηση με τους δαίμονες δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Όταν πριν 1,5 περίπου μήνα πέρασα μια μίνι κατάθλιψη , την ίδια συμβουλή μου έδωσε η αδερφή ψυχή μου-πόσο δίκιο είχε. Μετά βγαίνεις στην επιφάνεια πιο δυνατός! Στο εύχομαι καρδούλα μου!. Εξάλλου εσύ έχεις και τα νιάτα ( λίγο είναι; εγώ έχω τις βεβαρημένες ορμόνες σε αντίθεση, για να καταλάβεις …)
    Σε φιλώ γλυκά …και επειδή έχω ένα κληρονομικό χάρισμα ,,,προσεχώς κάτι θα σου φτιάξει τη διάθεση! ☺αχαχαχαχαχαχα!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Δημιουργικό μου κορίτσι σε ευχαριστώ βέρι ματς για το γλυκό σου σχόλιο. Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται δεν χρειάζεται, κακό ξεκακό μας βρίσκει η μελαγχολία καμιά φορά, αλλά όπως σωστά αναφέρεις μετά βγαίνουμε πιο δυνατή.
      Ναι και εγώ το πιστεύω πως προσεχώς κάτι θα μου φτιάξει την διάθεση και το περιμένω με αγωνία χαχα
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλησπερίζω :* ❤

      Μου αρέσει!

  5. Maria Kat

    Μαρινακι μου ακριβως το ίδιο βιωνω κι εγώ! Τις τελευταιες μέρες περασα δύσκολες στιγμές, επεσα πολύ αποτομα ψυχολογικά, πιεστηκα πολύ, μου βγηκαν διαφορα.
    Το πάλεψα και είμαι καλύτερα
    Ξέρεις κάτι όμως;; Χρειαζεται που και που! Για να ξεσπαμε και για να αναγνωρίζουμε και να αναπολουμε τις όμροφες και καλες στιγμές, και φυσικά να τις διεκδικούμε!!!
    Σε γλυκοφιλω!!!!:)

    Μου αρέσει!

  6. Giannis Pit.

    Στη ζωή υπάρχει το φως και το σκοτάδι Μαρίνα. Συνυπάρχουμε. Το θετικό με το αρνητικό. Οι αντιθέσεις. Η Διαπάλη, η σύγκρουση. Οι νόμοι της ζωής.
    Να είσαι καλά να πορεύεσαι κορίτσι μου.

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

