25 λέξεις

25 λέξεις

Η πρώτη μου συμμετοχή στο δρώμενο «25 λέξεις», που οργανώνει η Μαρία μας στο blog «Το Κείμενο» δεν μπορώ να πω ότι πήγε και καλά, αλλά ευτυχώς δεν πέρασε απαρατήρητη! Και πάντα χαίρομαι γι’ αυτό. Γιατί όταν είσαι με μεγαθήρια και είσαι ψαροβαρκούλα έχει σημασία το να καταφέρεις έστω και ένας να σε ξεχωρίσει. Το Μαράκι μας, πήρε την πρωτιά και της αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την έμπνευση της, όπως και σε όλους όσους συμμετείχαν, για τα όμορφα ολιγόλεπτα τους. Και ένα εξίσου μεγάλο μπράβο, στην άλλη Μαρία μας, για την όμορφη διοργάνωση που μας προσέφερε! Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, η συμμετοχή μου:

25 λέξεις
Η εικόνα της Μαρίας, που μας ενέπνευσε.

Η σιωπή πλαισιώνει την σκηνή, η μοναξιά στοιχειώνει.
Η νύχτα προστατεύει τις ψυχές που ψάχνουν καταφύγιο.
Προχωρά στωικά να αγκαλιάσει την αυγή.
Σε λίγο χαράζει…

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας & της εβδομάδας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

18 thoughts on “25 λέξεις

  1. Άιναφετς

    Αυτός που τολμά ν’ ανοίξει την καρδιά του, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να μην αγγίξει… μελαγχολικό αλλά όμορφο!
    Τώρα αν θα «βραβευτεί» είναι μια άλλη υπόθεση και ξέρω πως εσένα Μαρινάκι μου, δεν αποτελεί κίνητρο! 😉

    ΑΦιλάκια πολλά και τρυφερά! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μαγισσούλα μου, αν αποτελούσε κίνητρο για την συμμετοχή μου, το να βραβευτώ, θα είχα σταματήσει να συμμετέχω προ πολλού χαχα
      Χαίρομαι που σου άρεσε, όντως ήταν μελαγχολικό, αλλά μου το ενέπνευσε η εικόνα!
      Όμορφο βράδυ να έχεις 😘

      Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μαρία μου εμείς σε ευχαριστούμε για την όμορφη φωτογραφία που άφησες να μας εμπνεύσει και την φιλοξενία σου 🙂
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ! 😘

      Μου αρέσει!

  2. mia petra

    Πάντα βρίσκει μια χαραμάδα αισιοδοξίας το κουκλοβαφτιστηρόνιμου, κι αυτό είναι που μετρά, αφού πάντα θα χαράζει! Καλό ξημέρωμα και…ετοιμάσου να την δούμε και live την εικόνα με τα χιόνια! 🙂 ♥

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

