#Καλό μήνα: Δεκέμβρης 2016

καλό μήνα δεκέμβριος 2016

Σήμερα ξεκίνησε ένας αγαπημένος μήνας, ο Δεκέμβρης.

Ένας μήνας γεμάτος αγάπη, μαγεία, χαμόγελα, δώρα, ευχές, στάτους στο facebook, πολλές selfies, πολύ φαΐ, πολλά γλυκά, κάλαντα, βόλτες, συναντήσεις με φίλους, συναντήσεις με συγγενείς, ξενύχτια, τζέρτζελο, χαρά! Ένας μήνας που με το ξεκινά, αρχίζει μέσα σου να εγκαθίσταται το εορταστικό κλίμα και σκέφτεσαι κατευθείαν Χριστούγεννα! Έχω μεγάλες βλέψεις για τον Δεκέμβρη. Θέλω να ομορφοπεράσω από την πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα του.

Εύχομαι όλοι να έχουμε έναν φανταστικό Δεκέμβρη, να είναι έτσι όπως τον θέλουμε και τον ονειρευόμαστε. Να φέρει στον καθένα ότι ποθεί και πολλά πολλά χαμόγελα!!!

Τέλος, θέλω να ενημερώσω το 2016, πως αν θέλει να μου κάνει μια σούπερ ντούπερ έκπληξη και να μου στείλει κάτι που να θέλω πολύ και το ξέρει έχει ακόμα 31 ημέρες. Βάλε τα δυνατά σου 2016! Πιστεύω σε εσένα!

Καλό μας μήνα, δημιουργικό, χριστουγεννιάτικο, τσαχπίνικο!
Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

20 thoughts on “#Καλό μήνα: Δεκέμβρης 2016

  1. Ο καλύτερος μήνας θα είναι!
    Κι ας μην έχει για μένα πολλά γλυκά! Ούτε και πολύ φαγητό! Κι ας έχει, ο μισός, και θεία Φεβρωνία!
    Θα έχει, όμως, άλλα πολύ πιο όμορφα!
    Και είμαι σίγουρη ότι αυτός ο Δεκέμβριος, θα σου φέρει αυτό που θέλεις πάρα, μα πάρα πολύ!
    Καλό μήνα Μαρίνα!
    Κίσιζ!

    Μου αρέσει!

  2. Μαρινάκι μου, να σου τα φέρει όόόόλα αν γίνεται και αν τολμάει το 2016, άντε όσο προλαβαίνει. Αχαχαχα!
    Θα είναι υπέροχος, θέλω να το πιστεύω. Εξάλλου, η πρώτη μέρα για μένα πήγε υπέροχα, οπότε γιατί να μην συνεχιστεί; Εεεε;!😉 😜😜
    ΚΑΛΟ μας ΜΗΝΑ!

    Μου αρέσει!

  3. 🙂 Μ’αρέσει ο ενθουσιασμός σου!! Σε γεμίζει θετική ενέργεια, απλά να είσαι προετοιμασμένη αν δεν σου πάνε όπως τα θέλεις,να μη τα βάψεις μαύρα!! Πάντα υπάρχουν εναλλακτικές και όλες οι αναποδιές μας πάνε κάπου αλλού τελικά..
    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα Μαρίνα μου, να τον χαρείς!!

    Μου αρέσει!

    • Κατερίνα μου εννοείται, πάντα είμαι προετοιμασμένη για όλα τα ενδεχόμενα, αλλά θέλω να επιλέγω την θετικότητα και να εύχομαι για το καλύτερο. Από εκεί και πέρα η ζωή είναι απρόβλεπτη, όλα μπορούν να συμβούν!
      Καλό μήνα και καλές γιορτές να έχουμε 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Πήρα πολύ μεγάλη δόση αισιοδοξίας κουκλοβαφιστηρόνιμου
    και την είχα πολύ μεγάλη ανάγκη 🙂 Εύχομαι να περάσεις πάρα
    μα πάρα πολύ ωραία (το αξίζεις αφού!) όχι μόνο τον Δεκέμβρη,
    αλλά και όλο το 2017! Φιλιά πολλά, καλό εορταστικό μήνα! ❤❤❤

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

