Καλή χρονιά

καλή χρονιά

Ευτυχισμένο το 2017!

Σήμερα ξεκινά ένας νέος χρόνος που μετά από ένα τόσο δύσκολο ’16, όλοι είχαμε ανάγκη την ελπίδα της νέας αρχής. Εύχομαι σε όλους το 2017, να φέρει τα καλύτερα, υγεία, αγάπη, ευτυχία, πολλές όμορφες στιγμές και μπόλικα χαμόγελα! Εύχομαι επίσης, να μας δώσει δύναμη για όλες τις δύσκολες στιγμές που ενδεχομένως μπορεί να βρεθούν στο διάβα μας! Τέλος, εύχομαι σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά, να του φέρει το 2017 ότι επιθυμεί και ονειρεύεται!

Να ομορφοπεράσετε σήμερα, να ξεκινήσετε την ημέρα με κάτι γλυκό, ώστε να είναι έτσι γλυκιά η χρονιά σας και ότι και αν γίνει αποφύγετε σήμερα συγκρούσεις, εντάσεις ή γκρίνιες. Επιμείνετε στην θετική σκέψη, στις ευχές για ένα όμορφο 2017 για όλο τον κόσμο και χαμογελάστε ώστε η χρονιά να σας αντιγράψει και να σας χαμογελάσει και αυτή με την σειρά της!

Καλή χρονιά, καλό μήνα, καλημέρα!

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

22 thoughts on “Καλή χρονιά

  1. Rylie

    Πέρασα για ποδαρικό! Ελπίζω να είναι τυχερό, αλλιώς Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται 😛
    Καλή Χρονιά Μαρινάκι, με υγεία, ευτυχία, έμπνευση και δημιουργικότητα! Εύχομαι ολόψυχα το 2017 να πραγματοποιήσει τα πιο τρελά σου όνειρα!
    Πολλά πολλά φιλιάαααα!!!!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Καλή χρονιά Ραιλάκι. Ευχαριστώ για το ποδαρικό, ελπίζω να είναι τυχερό! Ότι καλύτερο σου εύχομαι το ’17! Να ομορφοπερνάς και να χαμογελάς. Σε γλυκοφιλώ!

      Μου αρέσει!

  2. Άιναφετς

    Τις καλύτερες ευχές μου Μαρινάκι αγαπημένο, για ένα 2017 γεμάτο Αγάπη, υγεία, χαρά και πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂
    Είσαι το πρώτο σχόλιο που γράφω στη νέα χρονιά γι αυτό και οι ευχές μου θα «πιάσουν»! 😛
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μαγισσούλα μου χρόνια πολλά για την γιορτή σου που αν και πέρασε σου στέλνω ευχές καρδιάς. Καλή χρονιά με όλα τα καλά. Πάντα να ομορφοπερνάς. Σε φιλώ γλυκά!

      Μου αρέσει!

  3. syros2js

    Ενώνω τις ευχές μου με τις δικές μου, Μαρινάκι!!!
    Αυτά ακριβώς θέλω κι εγώ!
    Καλή χρονιά, μάτια μου! Να είσαι γερή και να μη χάσεις ούτε στο ελάχιστο τη θετικότητά σου!
    Πολλά ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!

    Μου αρέσει!

  4. mia petra

    Πάντως χθες τις απέφυγα τις γκρίνιες…
    Άντε, άλλες 364 ημέρες μού έμειναν 😉
    Πολλά γλυκά φιλιά κουκλοβαφτιστηρόνιμου
    κι αντεύχομαι από καρδιάς! Όλα τα καλά τού κόσμου
    να ‘ρθουν και να σε βρουν το 2017! Το αξίζεις αφού! ❤

    Μου αρέσει!

  5. Lady Blossom

    Καλή και ευλογημένη χρονιά Μαρίνα μου, με υγεία και όλα τα καλά εύχομαι για εσένα και τους δικούς σου! Χαμόγελα, αισιοδοξία, υπομονή, πιστη, και λίγη λάμψη (όπως είπαμε)!
    Fresh start, fresh us! ❤
    Φιλάκια πολλά!!!

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

