Σώσε τον κόσμο, αγάπα

Σώσε τον κόσμο, αγάπα

Το 14ο Συμπόσιο ποίησης της Αριστέας μας, το επετειακό βεβαίως βεβαίως έφτασε στο τέλος του και ήταν συγκλονιστικό. Δεν ξέρω πως γίνεται, κάθε φορά να λέω χαλαρά αυτό ήταν το πιο ωραίο συμπόσιο και να έρχεται το επόμενο και να με διαψεύδει. Το οποίο κατά τα άλλα είναι κάτι πολύ θετικό, γιατί αυτό σημαίνει πως εξελισσόμαστε και εμείς και η γραφή μας.

Σε αυτό το Συμπόσιο βρέθηκα στην τρίτη θέση και αφού πω ένα μεγάλο μπράβο στις δύο πρώτες νικήτριες την Ποιώ- Ελένη και την Μαρία Κανελλάκη για τις υπέροχες εμπνεύσεις τους και ευχηθώ στην τυχερή της κλήρωσης την Ελένη Β., έτσι τυχερή να είναι σε όλη της την χρονιά, και ευχαριστήσω θερμά το δημιουργικό κορίτσι, το Αριστάκι, για την ακόμα μια φορά όμορφη φιλοξενία που μας προσέφερε, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ και για τις ψήφους και για τα όμορφα λόγια σας. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, η συμμετοχή μου:

Ο κόσμος αγάπη μου δεν σώνεται,
μόνο με σκέψεις.
Αναρωτιέσαι γιατί αν η ζωή μας προσφέρεται απλόχερα,
όταν η Μοίρα μας γεννά,
να κοστίζει τόσο πολύ η ευτυχία.
Μα όταν σου απλώνουν το χέρι δεν αγκαλιάζεις,
απλώνεις το δικό σου και ζητάς.
Και η αγάπη δεν έχει αντάλλαγμα,
παρά την ίδια την αγάπη.
Είναι Χριστούγεννα, κι όμως στους δρόμους,
παγωμένα κορμιά και ψυχές ψάχνουν,
άλλοι για καταφύγιο, άλλοι για ζεστασιά και άλλοι για αγάπη.
Για όλους θα γεννηθεί ο Χριστός,
μα δεν θα γιορτάσουν όλοι.
Κάποιοι θα προσεύχονται για ένα θαύμα.
Ο κόσμος, δεν σώνεται χωρίς αγάπη.
Μην γυρνάς το βλέμμα αλλού,
μην συνηθίζεις στην σήψη της κοινωνίας.
Και αν οι δαίμονες της εποχής σε προκαλέσουν,
και αν το χάος των καιρών σε παρασύρει,
κλείσε τα μάτια,
πάρε μια ανάσα βαθιά,
και αγάπα.
Ο κόσμος ίσως να μην αλλάξει,
μα θα έχεις χαράξει την αρχή.
Ξεκίνα.
Ο κόσμος αγάπη μου δεν σώνεται,
μόνο με σκέψεις.

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

20 thoughts on “Σώσε τον κόσμο, αγάπα

  1. Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου

    Πού είσαι κοριτσάκι μου όμορφο. Σήμερα σε ανακαλύπτω ξανά. … Πόσο μου έλειψες και πόσο χαίρομαι που σε ξαναβρήκα. Καλή χρονιά να έχεις γεμάτη όμορφες εκπλήξεις.
    Όσο για το ποίημα… πόσο όμορφα και αβίαστα ταιριαξες λέξεις και σκέψεις για να μαρτυρησεις μια τεράστια αλήθεια. Παντα εμπνευσμένη Μαρίνα μου. Ολόγλυκα φιλιά !

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σταυρούλα μου! Πόσο χαίρομαι που είσαι εδώ! Καλή χρονιά και σε σένα. Τα καλύτερα να σου φέρει το ’17! Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια! Να είσαι πάντα καλά! Σε καληνυχτώ και σε γλυκοφιλώ! 😚💖

      Μου αρέσει!

  2. syros2js

    Κοριτσάρα μου, πολύ χαίρομαι που η συμμετοχή σου ήταν μία από αυτές που κατάφερα να ξεχωρίσω!
    Όντως, κάθε φορά δυσκολεύομαι και περισσότερο. Σημειώνω, ξαναγράφω, σβήνω και όλο κάποια συμμετοχή που αρέσει μένει εκτός τελικής μου επιλογής! Μα, τί να κάνω που συνεχώς διαβάζω διαμάντια?! Εσείς φταίτε που δεν ρίχνετε τον πήχη! Ώχουουουου!
    😉
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή, Μαρινάκι μου!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και ευχές για ένα όμορφο απογευματάκι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    Μου αρέσει!

  3. Αναστασία

    Ο κόσμος δε σώνεται μόνο με σκέψεις… Όμως εμείς τι κάνουμε; Κάνουμε κάτι;
    Πραγματικά είναι δύσκολο να απαντήσεις.
    Γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν μάθει πώς να αγαπούν. Η αγάπη είναι κάτι που δε διδάσκεται, είναι κάτι που μέσα μας υπάρχει και καλλιεργείται με υπομονή και με ειλικρινή θέληση. Ποιος όμως έχει χρόνο για όλα αυτά;…
    Πολλά φιλάκια Μαρίνα μου, και συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!!!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Ισχύει αυτό που λες Αναστασία μου, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν μάθει να αγαπούν κι αυτό από μόνο του είναι πρόβλημα. Εύχομαι αν και δύσκολο, ο κόσμος να αλλάξει! Σε ευχαριστώ για όλα! Σε φιλώ γλυκά! 😚💖

      Μου αρέσει!

  4. aristea k

    Γιατί άραγε να κοστίζει τόσο πολύ η ευτυχία;
    Στην ουσία δεν κοστίζει. Εμείς την έχουμε κοστολογήσει ακριβά.
    Δεν χρειάζονται πολλά …αγάπη χρειάζεται κι αυτή όχι στα λόγια, αλλά στις πράξεις!
    Μαρινάκι μου γλυκό, συγχαρητήρια πολλά και πάντα διακρίσεις μάτια μου!
    Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ για μένα και το Συμπόσιο! Το εκτιμώ αφάνταστα!
    Φιλάκια καρδιάς ♥

    Μου αρέσει!

  5. Ρένα Χριστοδούλου

    Καλή χρονιά Μαρίνα.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου και για την διάκριση σου.
    Τώρα τα διαβάζω, δεν πρόλαβα να ψηφίσω, θα δυσκολεύουν σίγουρα.
    Υπέροχο ποίημα σου, άξιζε τη νίκη του.
    Μακάρι να αλλάξει ο κόσμος με την αγάπη.
    Φιλάκια πολλά.

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Καλή χρονιά Ρένα, να είναι υπέροχο το ’17 για σένα, εύχομαι.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το Συμπόσιο της Αριστέας μας, κάθε φορά γίνεται και καλύτερο. Όλοι δυσκολευόμαστε στην βαθμολογία.
      Εύχομαι και εγώ με την σειρά μου ο κόσμος να αλλάξει και να κάνει την αγάπη οδηγό, γιατί αν συνεχίσει έτσι, δεν ξέρω που θα οδηγηθεί.
      Σε φιλώ και σε καλημερίζω! 🙂

      Μου αρέσει!

  6. womaneditor

    «Και αν οι δαίμονες της εποχής σε προκαλέσουν,
    και αν το χάος των καιρών σε παρασύρει,
    κλείσε τα μάτια,
    πάρε μια ανάσα βαθιά,
    και αγάπα.»!!!
    Όχι, αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει τον κόσμο, αν δεν το κάνουμε όλοι!
    Μαρινάκι, μπράβο!!!
    Να έχεις μια υπέροχη διαδρομή στα bloggoδρώμενα!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Δεν ξέρω αν ο κόσμος μπορεί να αλλάξει, δεν ξέρω αν μπορούμε όλοι να βάλουμε τον εγωισμό στην άκρη και να αγαπήσουμε, μα σίγουρα η αγάπη είναι η απάντηση στο πρόβλημα της κοινωνίας.
      Σε ευχαριστώ για όλα Αλεξάνδρα μου. Να είσαι πάντα καλά.
      Σε καλημερίζω και σε γλυκοφιλώ 🙂

      Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ, για όλα. Νομίζω ανεξαρτήτως βαθμολογίας και μόνο που συμμετέχουμε σε τέτοια συμπόσια, με τέτοιες εμπνεύσεις, είμαστε τυχεροί.
      Να είσαι πάντα καλά.
      Σε καλημερίζω και σε γλυκοφιλώ! 🙂

      Μου αρέσει!

  7. Άιναφετς

    Τώρα διαβάζω τις συμμετοχές στο ποιητικό δρώμενο της Αριστέας και αυτό μια μια στα σπιτικά σας και ομολογώ πως μόνο από τον τίτλο του ποιήματος σου, Μαρινάκι μου, θα «έπρεπε» να έχει έρθει πρώτο… αλλά, γούστα είναι αυτά, γιατί αναμφισβήτητα, μόνο η Αγάπη θα σώσει τον κόσμο! 😛
    Ο Ντοστογιέφσκι το είπε και έτσι: » Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο» και επειδή ομορφιά δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς Αγάπη… ας ανοίξουμε τις καρδιές μας! ❤

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά μπράβο! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μαγισσούλα μου σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια. Ο κόσμος δεν θα σωθεί ποτέ αν δεν μάθουμε να αγαπούμε. Και ίσως αν δεν τα καταφέρουμε, να μην του αξίζει και να σωθεί.
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο Σ-κ.
      Σε καλημερίζω και σε γλυκοφιλώ 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

