15 thoughts on “Η σχέση μου με τα social media

  1. ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.)

    Χθες είπα σε έναν Φίλο μου που εκείνη την ώρα ανέβαζα την φωτογραφία της ημέρας για το project ¨#φωτογραφισετο_2017. «Είμαι κορίτσι της τεχνολογίας!» Αχαχαχα! Τα βαριέμαι κάποιες φορές άλλες πάλι τα γουστάρω. Αγαπώ το blogging, ύστερα το facebook (που όχι δεν είμαια πό αυτούς που το κατηγορούν αλλά ασχολούνται με αυτό!) που με κρατάει σε καθημερινή επαφή με τους Φίλους μου. Παρράπονο και εκνευρισμός όταν σου δείχνει πότε είσαι ενεργός και πράγμαται έχουν γίνει αρκετές παρεξηγήσεις. Ύστερα το Instagram, μιας και μου αρέσει, μου δίνει αφορμή να ασχολούμαι με την φωτογραφία που αγαπώ εξίσου πολύ. Φίλτρα βάζω ένα ειδικά και όχι σε όλες! Το twitter πάλι ΄τους τελευταίους μήνες άρχισα να το χρησιμοποιώ λίγο παραπάνω. Μου αρέσει λιγότερο από όλα τα κοινωνικά δίκτυα που προανέφερες. Όσο για το pinterest, εντάξει, έχω φάει κόλλημα! Τι τρομερά πράγματα, ιδές κ.α πολλά μπορείς να βρεις! Να πω πως δεν φτάινε τα κοινωνικά δίκτυα που συνεχώς λένε μας αποξενώνουν, εμείς οι ίδιοι φταίμε που χάνουμε το μέτρο. Καλά και αυτά γιατί είναι ανέξοδα, δωρεάν διασκέδαση που λένε αλλά δεν ξεχνάμε και τη ζωή εκεί έξω και δόξα τω Θεό, την χαίρομαι και με το παραπάνω.
    Μαρινάκι μου, μια όμορφη μέρα να έχεις! Σε φιλώ! 😘😘

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Παντού σε βλέπω και σε χαίρομαι γιατί βρίσκεις έμπνευση και στην πιο μικρή στιγμή και είναι σπουδαίο αυτό. Εύχομαι και το ’17 να σου χαρίσει αμέτρητες όμορφες στιγμές για να έχεις υλικό να μοιραστείς. Σε γλυκοφιλώ ❤

      Μου αρέσει!

  2. Αναστασία

    Μμμ… να σου πω την αλήθεια! Το facebook το βαριέμαι πολύ, αλλά ευτυχώς υπάρχει το messenger που μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνούμε εντελώς άμεσα. Είναι βέβαια πολύ εκνευριστικό που σε δείχνει online ενώ το chat είναι κλειστό…
    Με το twitter είχα φάει γερό κόλλημα πριν κάποια χρόνια, αλλά για κάποιο λόγο (που δε θυμάμαι), το σταμάτησα.
    Όσο για το blogging …η σχέση μας είναι μία σχέση μίσους και πάθους 😂😂😂
    Αλλά εν κατακλείδι, αυτό που χρησιμοποιώ κατά κόρον είναι το instagram. Το λατρεύω! Λατρεύω τις φωτογραφίες! Γι’ αυτό και μου αρέσει και το Pinterest αρκετά. Δεν ξέρω, νομίζω ότι έχω τόσα ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω στη ζωή έξω, που η ζωή εντός διαδικτύου με έχει χάσει σε μεγάλο βαθμό. Ίσως πάλι και να είναι αυτό το μπούχτισμα και να επιστρέψω κάποτε δριμύτερη, ποιος ξέρει!
    Φιλάκια πολλά Μαρίνα μου! Καλή σου μέρα!!!😘😘💖

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σίγουρα Αναστασία μου, η ζωή είναι εκεί έξω και δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό ποτέ. Αλλά σίγουρα και ανάμεσα στα social media, όπως και σε όλα τα πράγματα, υπάρχουν αδυναμίες. Να δες εμένα για παράδειγμα, επειδή δεν μου αρέσει το twitter δεν ήξερα καν να το χρησιμοποιώ. Άσχετη τελείως. Μόλις μου έμαθαν το rt ένιωσα πως ανοίγεται ένας νέος κόσμος μπροστά μου χαχα. Αλλά ακόμα δεν μου αρέσει 😛
      Εγώ εύχομαι πάντα να ομορφοπερνάς, να κάνεις πράγματα που αγαπάς και σε γεμίζουν και όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία! 💖😘

      Μου αρέσει!

  3. Ωραιοζήλη Π.

    Αρχικά Καλή χρονιά γεμάτη αγάπη και χαρά!!!!
    (Δεν θυμάμαι αν είπαμε….)
    Απ΄τα social media που λες νομίζω πως πιο πολύ μου αρέσει το pinterest, μπορώ να χάνομαι για ώρες εκεί μέσα, πηγαίνοντας απ’την μια εικόνα στην άλλη, μετά έρχεται το fb που απλά έροχνται οι ειδοποιήσεις και δεν μπορώ να της αγνοήσω και μετά το blog, μιας και τελευταία το έχω παραμελήσει αρκετά!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    Μου αρέσει!

  4. syros2js

    Χμμμ… Μην κοιτάς που έχουμε προφίλ σχεδόν παντού(!), δεν με πολυενδιαφέρουν τα social media!
    😉
    Instagram και blog έρχονται στις πρώτες θέσεις και μετά όλα τα υπόλοιπα πολύ-πολύ πιο πίσω..!
    (Θα μπορούσα στη μέση του… χάσματος να προσθέσω το myspace, αλλά δεν θέλω να προδώσω τα χρόνια που κουβαλάω στην πλάτη μου! χαχαχαχα!)
    😉
    *Πάντως, χαίρομαι που χάρη σε αυτά τα… social βρεθήκαμε!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Συνδιδυμάκι μου Συριανό, εδώ εγώ έχω προφίλ παντού και κάποια δεν ξέρω να τα χρησιμοποιώ καν χαχα
      Και εγώ χαίρομαι που μέσα από το blogging γνωριστήκαμε και θα χαρώ ακόμα πιο πολύ να πιούμε και καφεδάκι από κοντά.
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω! 🙂

      Μου αρέσει!

  5. mia petra

    Καλή χρονιά κι από εδώ κουκλοβαφτιστηρόνιμου! ❤ ❤
    Αγαπώ σταθερά την σχέση μου με το blog μου και
    το blogging. Το φέις το χρησιμοποιώ καταναγκαστικά
    θα έλεγα, διότι η νοοτροπία πολλών, με ξενίζει… 🙂
    Όλα τα άλλα μέσα μού είναι άγνωστα ως προς την
    χρήση εννοώ! Καλά να περνάς ομορφιά μου! ❤ ❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Καλή χρονιά και από δω νονούλι ❤
      Εμένα γενικά η νοοτροπία πολλών με ξενίζει και όχι μόνο στο facebook, αλλά προσπαθώ να γίνω καλός άνθρωπος και δεν θα το σχολιάσω χαχαχα
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω νονούλι. Να προσέχεις με τα κρύα!!!! ❤

      Μου αρέσει!

  6. aristea k

    Το μέιλ!
    Τι; Όχι; Δεν πιάνεται; Όλα μπορεί να τα έχω κλειστά, το μέιλ ουδεπόποτε! ☺
    Φυσικά και επιμένω : blog και πάλι blog & blogging!
    Έτσι σας γνώρισα μαντάμ! Δεν σας γνώρισα στα ινσταγκράμια, στα φεϊσμπούκια ή στα πιντερέστ! (που δεν έχω οφ κόρσ και δεν πρόκειται!)
    Απ’ όλα τα άλλα έχω μόνο φέις κι αυτό μόνο για λόγους άμεσης επικοινωνίας περισσότερο στο inbox
    και κοινοποίησης της δουλειάς μου! Αν δεν έφτιαχνα τα εργάκια μου που θέλω να τα προωθήσω, (άσχετα αν δεν το έχω κάνει ακόμα η Χαζέα) αφού από αυτά βιοπορίζομαι θα το είχα κλείσει, όπως ήταν και προσφάτως η σκέψη πολύ έντονη. Απλά το τρενάρω μέχρι που θα μου τη βιδώσει!
    Αυτά κι εις άλλα με υγεία!☺
    Μάκια μούκια κοριτσάκι όμορφο! ♥

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Να το τρενάρεις πολύ γιατί μας αρέσει να σε έχουμε και στο fb. Τo blogging όλοι το αγαπάμε, γιατί στο κάτω κάτω μέσα από αυτό γνωριστήκαμε ❤
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω Αριστάκι μου!

      Μου αρέσει!

  7. Άιναφετς

    Είμαι blogger 7 χρόνια πιστά και συνειδητά, όπως και συνειδητά δεν έχω fb, ούτε κανένα από τα «ξαδελφάκια» του! 😛
    Σήμερα το πρωί όμως, έτσι στο άσχετο που σκεφτόμουν πως πρέπει να συνεχίσω να εύχομαι καλή χρονιά στα σπιτικά των φίλων blogger, όπως και ν’ αναρτήσω κάτι νέο στο blog μου, σκέφτηκα το εξής:
    Τέσσερα είναι τα στάδια της επικοινωνίας των blogger:
    Το πρώτο είναι το blogging, όπου ή είσαι ή δεν είσαι blogger και τηρείς τους βασικούς κανόνες του blogging, δλδ απαντάς στα σχόλια που σου αφήνουν και χωρίς πίεση επισκέπτεσαι αυτούς που σου γράφουν τακτικά! 😉
    Το δεύτερο, επικοινωνείς με mail όταν θέλεις να μιλήσεις πιο προσωπικά…
    Το τρίτο, αρχίζεις και μιλάς τηλεφωνικά, ειδικά όταν ο άλλος ζει μακριά!
    Και το τέταρτο και υπέροχο, είναι η ζωντανή συνάντηση, έτσι έχω συναντήσει πάνω από 30 blogger!

    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά Μαρινάκι μου! ❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μαγισσούλα μου έχεις δίκιο για τα στάδια επικοινωνίας των bloggers. Και εγώ ήθελα από πέρυσι να γνωρίσω πολλούς bloggers, αλλά με όλα όσα είχα στην ζωή μου, δεν τα κατάφερα. Ελπίζω το ’17 να είναι μια καλύτερη χρονιά και να τα καταφέρω και θα χαρώ να πιούμε και μαζί ένα καφεδάκι από κοντά!!!!! ❤

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

