Valentine’s Day

valentines-day

Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά απείχα για ένα διάστημα για προσωπικούς μου λόγους, δεν θα μπορούσα όμως να μην επιστρέψω σήμερα, αφενός επειδή είναι η πρώτη μου Valentine’s Day σε αυτό το blog – Χριστέ μου τι συγκίνηση! – και αφετέρου, επειδή πρέπει να απαντήσω στο ερώτημα που ταλανίζει το πανελλήνιο από το πρωί: «Γιορτάζει η Μαρίνα σήμερα;»
*όποιος νόμιζε πως απευθυνόμουν στην αξιολόγηση, να αποχωρήσει ευγενικά και αθόρυβα, έχουμε και σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε.

Η απάντηση λοιπόν είναι ναι γιορτάζω και απαντώ με ύφος like a boss, γιατί βρε κουτούτσικα, έχετε ξεχάσει που είστε; Είστε Εκεί που Ερωτεύομαι την Ζωή!

Πολλά ακούγονται για την σημερινή ημέρα και δεν θα ασχοληθώ, κυρίως επειδή δεν προλαβαίνω, αλλά σαφώς και επειδή το έχω κάνει παλαιότερα! Σίγουρα όμως θα σας πω πως για μένα αυτό το επιχείρημα το «σημασία έχει να γιορτάζεις τον έρωτα κάθε μέρα» εφαρμόζεται σε όλες τις πτυχές της ζωής μου και όχι μόνο σε πρόσωπα. Θέλω και προσπαθώ, να ερωτεύομαι κάθε μέρα τις στιγμές, τις συνήθειες, τις επιλογές, τις σκέψεις, θέλω να ερωτεύομαι την ζωή!Οπότε αν κάτι μπορώ να πω για την σημερινή ημέρα είναι αυτό:

Να ερωτεύεστε την ζωή σας και όποιον την κάνει ωραιότερη!

Παρεμπιπτόντως, θέλω σε αυτό το σημείο να σας δείξω τι μου έστειλε η Αριστέα για το τελευταίο συμπόσιο που είχα πάρει διάκριση και το ερωτεύτηκα! Αριστέα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ και από εδώ για τις υπέροχες δημιουργίες που μου έστειλες! Και ο σελιδοδείκτης και το σαπουνάκι ήταν φανταστικά. Τρελάθηκα βέβαια με το κουτί γιατί ήταν απλά απίστευτο !

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.


Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το απόγευμα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς . Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: TwitterPinterestFacebookInstagram

24 thoughts on “Valentine’s Day

  1. Δε θα αναφερθώ καθόλου στη σημερινή μέρα και στον Βαλεντίνο, ξέρεις ότι δεν τον ασπάζομαι, χαχαχα. Θα μιλήσω όμως για το δωράκι της Αριστέας, που είναι λίγο ότι και να πω. Δεν έχει δείξει κάτι αυτή η γυναίκα, που να πω »αυτό δε μου πολυαρέσει» βρε παιδί μου. Όποτε μας δείχνει κάτι, πάντα λέω »τι τέλειο, το θέλω», χαχαχαχα. Είναι πραγματικά υπέροχα τα δωράκια που σου έστειλε και ξέρω ότι θα τα έχεις σε ιδιαίτερη θέση πάντα, για να σου θυμίζουν αυτό το υπέροχο πλάσμα που σου τα έστειλε.
    Φιλάκια πολλά :))))

    Μου αρέσει!

    • Πάντα ότι μου στέλνουν το εκτιμώ και το βάζω σε περίοπτη θέση Ματινάκι μου, γιατί εκτιμώ πολύ αυτές τις κινήσεις ειδικά όταν είναι από καρδιάς. Είναι υπέροχη η Αριστέα και δημιουργεί αριστουργήματα δεν το συζητώ! Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί για καλημέρα you sexy girl ! 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Το πρόσεξα ότι έλειπες και αναρωτήθηκα μήπως εγώ έχασα κάτι γιατί είμαι και λίγο στον κόσμο μου τελευταία! 🙂 Ελπίζω όλα να πηγαίνουν καλά..
    Ε άντε βρε παιδί μου με τέτοια ονομασία και δεν θα έκανες έστω μία αναφορούλα;;
    Η Αριστέα είναι non stop καλλιτεχνούρα, έχει μεταμορφώσει τα πάντα πια! Υπέροχα όλα, να τα χαρείς!! Και τώρα που το είπες, δεν θα γίνει σύντομα βρε παιδιά άλλο συμπόσιο ή παίζοντας.. να μαζευτούμε λίγο και να δημιουργήσουμε;;

    Μου αρέσει!

    • Κατερινάκι μου, όφειλα με τέτοιο όνομα blog όπως σωστά επισημαίνεις και εσύ, μια αναφορά να την κάνω και την έκανα και με χαρά, γιατί έλειψα μέρες! 🙂 Είναι απίστευτη σε ότι κάνει η Αριστέα δεν το συζητώ, από κοντά τα πράγματα ήταν ακόμα πιο ωραία!
      Θα χαρώ και εγώ να έχουμε σύντομα ένα blogοπαίχνιδο, μου έλειψε. Αλλά κατανοώ πως ο καθένας έχει την καθημερινότητα του και η οργάνωση ενός τέτοιου παιχνιδιού δεν είναι εύκολη.
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Φυσικά και είχα πάρει είδηση Μαρινάκι μου, την πολύ αισθητή μπλογκοαπουσία σου και μάλιστα αν δεν είχες εμφανιστεί χθες στο σπιτικό μου, θα σου έστελνα mail με πολλά ??? 😛
    «Εμείς» οι ερωτευμένες με τη Ζωή στα σίγουρα (γιατί απ΄τους «άλλους» έρωτες προσωπικά είμαι χορτάτη μετά από δυο γάμους!) γιορτάζουμε την κάθε μας στιγμή μ’ ευγνωμοσύνη που είμαστε εν ζωή και μπορούμε να χαμογελάμε! 😉
    Τα δώρα της Αριστέας μας πανέμορφα και πολύ χρήσιμα, να τα χαρείς! 😀

    ΑΦιλάκιαααααααααααα πολλά πολλά! ❤

    Μου αρέσει!

    • Το έθεσες πολύ ωραία μαγισσούλα μου, το κάνουμε αυτό εμείς οι ερωτευμένες με την ζωή, έχουμε ευγνωμοσύνη για κάθε στιγμή και μακάρι όλοι να ήταν ερωτευμένοι με την ζωή τους, ο κόσμος θα ήταν καλύτερος!
      Τα δώρα της Αριστέας, από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφα, οι φωτογραφίες μου τα αδικούν πολύ!
      Σε φιλώ γλυκά και σε καλησπερίζω μαγισσούλα μου ❤

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. ♥♥♥♥♥
    Γούτσου γούτσου και φιλάκια κι αγκαλίτσες!!!!
    Κοίτα να δεις που τα καλά τελικά, παρ’ όλο που απέχω, τα βλέπω! Τρομάρα μου!
    Κάτι μου έκανε κλικ ότι πρέπει να μπω να δω την ανάρτηση !!!!
    Σε ευχαριστώ Μαρινάκι μου για τα καλά σου λόγια!
    Μα ευχαριστώ θερμά και τις σχολιάστριες μπλόγκερς … Με συγκίνησαν με τα λόγια τους!
    Αχ, ποια δεν έχει πάρει ποτέ κάτι από μένα; Το Ματινάκι! Σιγά μην περιμένω κληρώσεις εγώ ( που δεν ξέρω αν θα κάνω ξανά ποτέ΄! Τρέχω τώρα που τα έχω πιει να την αναζητήσω! Άμα φύγω με το καλό για τον άλλο κόσμο, θα λέτε όλοι: είχα λάβει κι εγώ από την Αριστέα☺ )

    σμουατς! και μην με μαλώσεις αλλά τελευταία προετοιμάζομαι και για τα χειρότερα! ☺

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Αριστάκι μου χαίρομαι που είδες την ανάρτηση. Μην με ευχαριστείς για τα λόγια μου, εγώ σε ευχαριστώ που πάντα μου στέλνεις τόσο υπέροχα πράγματα.
      Το Ματινάκι θα τρελαθεί αν την σκεφτείς! Είναι υπέροχος άνθρωπος και θα την συγκινήσει η χειρονομία και μόνο.
      Άσε τώρα εσύ τις βλακείες και χτύπα ξύλο. Άκου θανάτους νέα γυναίκα. Φτου φτου φτου!!!! Τα χειρότερα μακριά από μας! Άντε!!!! Αγαπάμε Αριστέα και την θέλουμε γερή, δυνατή, με κέφι και τσαχπινιά!
      Σου στέλνω μεγάλο φιλί και αγκαλιά ❤

      Μου αρέσει!

    • Και μόνο που με σκέφτηκες Αριστάκι μου, με συγκίνησες όσο τίποτα.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και άσε τα μακάβρια, δεν αντέχω άλλα για φέτος, χαχαχα.
      Άσε που έχω βαρεθεί και τα μαύρα. Σε καμία 60ριά χρόνια, το ξανασυζητάμε και αν στο επιτρέψω, τότε μπορείς να μας πεις το »έχε γειά καημένε κόσμε», αν δεν το έχω πει εγώ πρώτη, χαχαχα.
      Προς το παρόν σε χρειαζόμαστε όλοι εδώ και ακύρωσε τις όποιες αρνητικές σου σκέψεις.
      Αχ μωρέ, με συγκίνησες σήμερα πολύ. Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ σε και πάλι.
      Μαρινάκι μου, φιλιά ξανά και από εδώ, δε λέω κάτι άλλο, μόνο τη διαπραγμάτευση για το ΔΝΤ δεν έχουμε πει σήμερα, χαχαχα. Μάκια και στις δυό σας πολλά :)))

      Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Βρε καλώς την!!!! Κι εγώ στους ερωτευμένους με την ζωή κατατασσομαι!!!!! Εξάλλου ο πρίγκιπας με το άσπρο άλογο μπλα μπλα μπλα δε με έχει καταδεχτει ακόμα 😝😝😝
    φυσικά και οι δημιουργίες της Αριστέας είναι υπέροχες και ανέκαθεν ξεχωριστές
    Σε φιλώ τρελουτσικο Μαρινακι μου

    Μου αρέσει!

  6. Αν έχουμε καταλάβει την απουσία σου Δεσποινίς μου;! Να μην ξανά χαθείς! Μου ξεκίνησες πολύ ωραία και με διάθεση… πάμε πάλι από την αρχή! Αχαχα!!! Γιορτάζουμε καθημερινά γιατί αγαπάμε και πονάμε και γουστάρουμε ρε αδελφέ! Αχαχα!
    Σε φιλώ γλυκά Μαρινάκι μου! 💛💛😘😘

    Μου αρέσει!

  7. Να συνεχίσεις να ερωτεύεσαι τη ζωή και όσα καταπιάνεσαι γιατί μόνο έτσι η μουντή πραγματικότητα γίνεται μαγική. Επίσης να συνεχίσεις να είσαι αυτό το κουλ τυπάκι που είσαι, με το φανταστικό χιούμορ, γιατί ότι κι αν κάνεις τραβάς τα βλέμματα με την ερωτεύσιμη αύρα σου! 😘😘😘

    Μου αρέσει!

    • Ραιλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα γλυκά σου λόγια! Εύχομαι και σε εσένα να ερωτεύεσαι την ζωή στην κάθε ευκαιρία και να είσαι πάντα καλά!
      Καλό Σ-κ! Σε φιλώ γλυκά 🙂

      Μου αρέσει!

  8. Οκ, το πρωτότυπο δεν είναι μόνο να ερωτευόμαστε την ζωή,
    είναι να μας ερωτεύεται κι η ζωή και μαζί της κι όποιος άλλος
    έχει την…τύχη να μας συναντήσει! 🙂 Υπό αυτήν την προϋπόθεση,
    (φαντάζομαι το καταλαβαίνουν όλοι) είσαι η χαρά τής ζωής, χαρά μου! ❤
    Απροπό, όποιος εθελοτυφλεί και δεν τον έχεις θαμπώσει (ακόμα!), δεν ξέρει
    πόσο άτυχος είναι! ❤ Φιλιά πολλά κουκλοβαφτιστηρόνιμου! ✿✿

    Υ.Γ Ελπίζω να βγαίνει νόημα από αυτό το σχόλιο, διότι σήμερα
    γράφω ολίγον τι «ξανθά» (τις άλλες μέρες πάλι, όχι! αχαχαχα!) 🙂

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

