Δώρα εκπλήξεις

Δώρα εκπλήξεις

«Βρε μελαχρινάκι με πότισες φαρμάκι » λέει το γνωστό λαϊκό άσμα. Σε εμένα δεν ισχύει επ’ ουδενί, μιας και το δικό μας μελαχρινό κορίτσι μου έστειλε ένα κουτί γεμάτο εκπλήξεις! Μου έφτιαξε την διάθεση, με γέμισε χαρά και με συγκίνησε απίστευτα!

Θέλω να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ και από εδώ Ματινάκι μου, και που με σκέφτηκες και για τα υπέροχα πράγματα που μου έστειλες. Έχεις συγκινήσει πολύ και εμένα και την μητέρα μου και σε ευχαριστεί και εκείνη πολύ για το βιβλίο που της έστειλες! Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση θέλω να δείξω τι είχε μέσα το κουτί γιατί ξετρελάθηκα:

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 

Δεν τελειώνω όμως εδώ. Τώρα θέλω να σας μιλήσω για το fan club μου. Το οποίο μπορείτε να αποτελείται από δυο μικρά, υπέροχα αγόρια, αλλά είναι λεβέντες, κρητίκαροι και κάνουν για χίλιους! Οι δυο μικρές αγάπες, μου έστειλαν επίσης ένα κουτί με πραγματάκια και αυτά να δεις αν με κατασυγκίνησαν.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Τα παιδιά αυτά λοιπόν είναι της Ματίνας και είναι ο Δημήτρης και ο Αντώνης 12μιση και 9μιση χρονών αντίστοιχα. Ο Αντώνης μάλιστα, μου είπε για το πορτρέτο που μου έκανε και την θεϊκή ατάκα, που θα την βάλω σε quote γιατί της αξίζει:

Προσπάθησα να σε κάνω, τόσο όμορφη όσο στην φωτογραφία!

Και αυτό με έκανε αρχικά να καταλάβω, πόσο γλυκό, έξυπνο και καλόγουστο παιδάκι είναι ο Αντώνης και επίσης πως οι άντρες μέχρι μια ηλικία καλά το πάνε, μετά κάτι χαλάει!

Δημήτρη και Αντώνη σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα πραγματάκια που διαλέξατε, για τις φανταστικές ζωγραφιές που μου στείλατε και για τα γλυκά λόγια που γράψατε στην κάρτα σας και γέμισαν την καρδιά μου ζεστασιά! Όλα τα καλά να έχετε στην ζωή σας!!

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να απολαύσετε το απόγευμα σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

20 thoughts on “Δώρα εκπλήξεις

  1. Τι υπερφανταστικό κουτί εκπλήξεων ήταν αυτό!!
    Μπράβο στο Ματινάκι και στους γιους της!! 🙂
    Ευτυχώς που σε διάβαζα τρώγοντας σοκολάτα γιατί θα μ’έπιανε υπογλυκαιμία με τόσες σοκολάτες που σου έστειλε!!
    Καλό σαββατοκύριακο και στις δυο σας ( ˘ ³˘)❤

    Μου αρέσει!

    • Άσε Κατερίνα μου, άλλο να στο λέω και άλλο να το ανοίγεις αυτό το κουτί χαχα
      Άσε τα ευχαριστώ στην Ματίνα και τους γιους της για τα συναισθήματα που με γέμισαν πάντα θα είναι λίγα.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ. Σε φιλώ 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Αυτό το πορτραίτο του μικρού μου, δε μπορώ, όσο το βλέπω γελάω, χαχαχαχα.
    Η ατάκα του θεική, δε το συζητώ.
    Σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου Μαρινάκι μου, τα αισθήματα είναι αμοιβαία,
    χρόνια τώρα, το ξέρεις. Φιλάκια πολλά πολλά και από μένα και από τα μικρά μου, τα οποία μόλις διάβασαν τα λογάκια σου και σου στέλνουν φιλί μεγάλο.
    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια, εμείς σε ευχαριστούμε πολύ.
    Σμούυυυτςςςςς.❤
    Υ.Γ. Οι υπόλοιποι να μη ζηλεύουν, θα πάρουν κι άλλοι, δόση από σοκολάτα και εκπληξούλες με τον καιρό, χιχιχιχιχι. Μάκιαααα

    Μου αρέσει!

    • Λίγα για το πορτρέτο μου και τον καλλιτέχνη που το ετοίμασε χαχα
      Η ατάκα του είναι όλα τα λεφτά! Δεν το συζητώ!
      Ανταποδίδω το φιλί σε εσένα και στέλνω ένα μεγαλύτερο στα μικρά σου, γιατί είναι δυο και πρέπει να φτάσει!!!!!!
      Σε γλυκοφιλώ και σε ξαναευχαριστώ για όλα!!!!

      Μου αρέσει!

  3. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ!!! και η χαρά σου Μαρινάκι μου, χαρά μου! 😛
    Δεν είναι τεράστια χαρά ν’ ανοίγεις κουτιά με δώρα;
    Δεν σου θυμίζει όταν είμασταν παιδιά;
    Είδες τι χαρά μπορείς να πάρεις από το blogging (εσύ που κάποτε σκεφτόσουν να το κλείσεις!) 😉 (Ν΄ακούς μερικές μερικές!)
    Όσο για το πορτραίτο σου, και η λεζάντα πολύ «πετυχημένα» !!! 😀
    -Ματίνα, δεν ζηλεύω (ψέμαααα!) γιατί έχει και η αφεντιά μου φαν Club, τα δίδυμα της Νάσιας! 😉

    ΑΦιλάκια σε μικρά και μεγάλα παιδάκια! (πολλοί από σας θα μπορούσαν να είναι παιδιά μου!) ❤

    Μου αρέσει!

    • Αγαπημένη μου Αίναφετς, το πρόβλημα μου πάντα με το blogging θα είναι η λογοκλοπή, ποτέ δεν ήταν οι άνθρωποι του. Μέσα από το blogging έχω γνωρίσει υπέροχους ανθρώπους, και θέλω να καταφέρω μέσα στο ’17 να γνωρίσω και άλλους από κοντά. Θα χαρώ και μαζί κάποια στιγμή να πιούμε καφεδάκι!
      Το πορτρέτο μου δεν το συζητω, είναι από τα πιο υπέροχα πράγματα που μου έχουν χαρίσει και το κοπλιμάν του Αντώνη επίσης !!!!!
      Σε γλυκοφιλώ μαγισσούλα μου και σε καληνυχτώ 🙂 ❤

      Μου αρέσει!

  4. Αφήνω μια ♥ γιατί είμαι χώμα σήμερα και θα ξανάρθω!
    Ένα θα σου πω: έλαβα κι εγώ σήμερα δέμα υπερπαραγωγή….. Δεν πιάνω μία μπροστά στο Ματινάκι ! Και τι δεν είχε!
    Θα έρθω πάλι σου λέω!!!
    Φιλούρες!

    Μου αρέσει!

    • Αριστάκι μου ευχαριστώ για την καρδιά και ανταποδίδω την αγάπη! Είμαι σίγουρη ότι η Ματίνα σου έστειλε δέμα υπερπαραγωγή και σου αξίζει να σου στέλνουν υπερπαραγωγές γιατί εκτός από ταλεντάρα, είσαι και ψυχάρα! Σε φιλώ γλυκά!!!!!

      Μου αρέσει!

      • Ήρθα πάλι καθώς το υποσχέθηκα και απόλαυσα το κουτί σου! Ή μάλλον το περιεχόμενό του! Ένα θα σου πω: είμαστε πολύ τυχερές. όχι για τα πράγματα καλέ. Για τη σκέψη και τη φροντίδα. Τώρα έχουμε να μοιραζόμαστε παρέα μια υπέροχη φίλη!
        Δεν είναι φανταστικό αυτό από μόνο του; Άσε που με βάζει σε διαδικασία να φτιάξω κι εγώ ένα φανταστικό κουτί και με έχει τρελάνει η ιδέα!
        Φιλούρες Μαρινάκι μου ♥

        Μου αρέσει!

        • Είμαστε πάρα πολύ τυχερές που υπάρχουν άνθρωποι σαν την Ματίνα που θέλουν να μας κάνουν να χαμογελάμε. Είμαι σίγουρη, ότι το κουτί σου θα είναι εξίσου υπέροχο και η Ματίνα μας θα το χαρεί πολύ! Σε γλυκοφιλώ Αριστάκι μου 🙂 🙂

          Μου αρέσει!

    • Evonita μου, ήταν όντως υπερπαραγωγή, δεν φαντάζεσαι. Είναι σούπερ να έχεις fan club, δεν φαντάζεσαι, ειδικά όταν απαρτίζεται από τέτοιες μικρές αγάπες χαχαχα Σου στέλνω μεγάλο φιλί για καλημέρα 😘

      Μου αρέσει!

  5. Δωράκια με τεράστια αγάπη από όλους προς εσένα Μαρινάκι μου. Αυτό είναι ανεκτίμητο πράγμα! Να τα χαρείς όλα!
    Προσπερνάω τις σοκολάτες γιατί είβναι ακόμη πρωί και φοβάμαι πως θα ανοίξω το ντουλάπι μου και θα φάω μερικές ίδιες που έχω καβάτζα! Χιχιχ!!!)
    Το σκίτσο να το κορνιζάρεις, να το κολλήσεις στον τοίχο του γραφείου σου, σε κάποιον ντοσκιέ με ζελατίνα και κάθε φορά που θα το κοιτάζεις να σκας μια χαμογελάρα να, εμ το συμπάθειο.
    Μικρά τα αγόρια κάνουν πολλά όμορφα, μετά όντως το χαλάνε!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι μια όμορφη Κυριακή!!!😘😘😘😘

    Μου αρέσει!

  6. Διόλου δεν έχω ζηλέψει ! (επί το ορθότερον, έχω λυσσάξει!!!) 🙂
    Πάντως, και μόνο τις ζωγραφιές να είχες λάβει, από δυο χαριτωμένα πλασματάκια, θα ήσουν τυχερή, πόσω μάλλον τώρα, που έλαβες όλο αυτό το πακέτο, το γεμάτο από αγάπη, κυρίως! 🙂 ✿ Ηθικόν δίδαγμα (μεταξύ πολλών άλλων) «οι άντρες μέχρι μια ηλικία καλά το πάνε, μετά κάτι χαλάει!»!!! 🙂 🙂 Αχαχαχα! Μα θεά κι εσύ; (σαν την νονά σου;;;) 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

    • Νονούλι μου, αυτό το συναίσθημα να θέλει κάποιος με μια απλή κίνηση να σε κάνει να χαμογελάσεις, δεν περιγράφεται!
      Ωραία δεν το πέρασα το ηθικό δίδαγμα; χαχαχα Δεν ξέρω αν είμαι θεά σαν την νονά μου (που είναι!), αλλά κάτι κάνω. Ίσως, μια μέρα… χαχα
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω νονούλι! ❤

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

