Ευχές και ορόσημα

Καλή Σαρακοστή

καλή σαρακοστή

Καθαρά Δευτέρα: Η μέρα που πληρώνεις ακριβά τα θαλασσινά, για το μεσημεριανό τραπέζι, για να αρχίσεις να πεινάς πριν ακόμα τελειώσει. Μια μέρα που πέρα από την ουσία της, ο θρησκευτικός χαρακτήρας εντοπίζεται και στις τιμές των θαλασσινών που έχουν φτάσει στο Θεό.

Την Καθαρά Δευτέρα, το τραπέζι μετατρέπεται σε 50 αποχρώσεις του ουράνιου τόξου, αφού μεταφερόμαστε από το ροζ του ταραμά, στο μαύρο των μυδιών – δεν είναι συμβολικό- και γεμίζει το μυαλό με αναμνήσεις, από όλους τους singles του τραπεζιού, γιατί στην όψη του ταραμά και του χαλβά, η σκέψη πάει στους πρώην.

Προσωπικά χαρταετό δεν θα πετάξω, αλλά ζω για την ημέρα που οι αετοί θα έχουν πάνω κοινωνικά μηνύματα ή μηνύματα προς πολλούς αποδέκτες, να γεμίσει ο ουρανός της Ελλάδας από χρώματα και αλήθειες.

Εύχομαι να περάσετε όλοι υπέροχα, με τα αγαπημένα σας πρόσωπα και να προσέχετε αν οδηγήσετε!

Καλή Σαρακοστή!

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι Καλά Κούλουμα και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

14 thoughts on “Καλή Σαρακοστή

  1. Καλή Σαρακοστή Μαρίνα μου! Προσωπικά είμαι εναντίον στις υπερβολές, σε κάθε είδους υπερβολές, και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει τα τραπέζια μας να είναι υπερ-φορτωμένα με χίλια καλούδια μόνο και μόνο επειδή είναι Καθαρά Δευτέρα (ή Τσικνοπέμπτη τις προάλλες, η ουσία παραμένει στην υπερβολή που χαρακτηρίζει τους περισσότερους και στη θεοποίηση του φαγητού). Καλά να περάσεις, κι αν δεν πετάξεις χαρταετό δεν πειράζει, του χρόνου θα είσαι οργανωμένη με τις νέες ιδέες! 😉

    Μου αρέσει!

    1. Αναστασία μου, καλή Σαρακοστή. Η αλήθεια είναι πως η θεοποίηση του φαγητού, είναι ένα χαρακτηριστικό, της σύγχρονης εποχής. Και το βλέπεις σε διάφορες εκφάνσεις της ζωής μας, όχι μόνο στην τιμή των παραδόσεων.
      Ελπίζω να πέρασες όμορφα, ότι και αν έκανες. Έναν όμορφο Μάρτη σου εύχομαι! 😘

      Μου αρέσει!

  2. Χαχαχα! Ακριβή η ζωή ακριβά τα πάντα! Δεν έφαγα θαλασσινά άλλα τσάκισα 3 διαφορετικούς χαλβάδες 3 μέρες τώρα! Άσε με, αποτοξίνωση χρειάζομαι! Αχαχα! Ελπίζω Μαρινάκι μου να πέρασες πολύ πολύ όμορφα!
    Φιλιά πολλά! 😘💛

    Μου αρέσει!

    1. Εγώ τρώω μόνο αυτόν με τα αμύγδαλα. Οι υπόλοιποι χαλβάδες δεν με συγκινούν.
      Ελπίζω γλυκό κορίτσι, να πέρασες και εσύ όμορφα.
      Όμορφο Μάρτη εύχομαι να έχεις.😘

      Μου αρέσει!

  3. Καλή Σαρακοστή, Μαρινάκι μου! Κι ευχές πολλές σου αφήνω για ένα γλυκό καινούριο μήνα. Ηρεμία χρειάζομαι κι εγώ. Να ξημερώσει μια μέρα και να μη συμβεί τίποτα κακό…
    Σε φιλώ!

    Μου αρέσει!

  4. «Προσωπικά χαρταετό δεν θα πετάξω, αλλά ζω για την ημέρα που οι αετοί θα έχουν πάνω κοινωνικά μηνύματα ή μηνύματα προς πολλούς αποδέκτες, να γεμίσει ο ουρανός της Ελλάδας από χρώματα και αλήθειες»… Να, κάτι τέτοια γράφεις και προβλέπω η…αντιγραφή να φτάσει μέχρι τον ουρανό!!! ❤❤❤

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

