Ο καιρός σήμερα

ο καιρός σήμερα

Πάρε και τραγουδάκι!

Καλησπέρα σας κυρίες και κύριοι,

Ο καιρός μιας και αφορά την Ελλάδα, τραβάει πολλά ζόρια. Μια ζέστη, μια κρύο, μια συννεφιά, μια ήλιο, έχει ακούσει σχεδόν τόσα άι σιχτίρ, όσα και η κυβέρνηση. Σχεδόν! Τι φταίει δεν είμαι σίγουρη, γιατί δεν έχω προλάβει να το ψάξω. Έχω άλλα προβλήματα! Μπηχτές πολιτικών προσώπων στο twitter (γιατί είμαστε πολύ new age να πούμε) με αφορμή ποδοσφαιρικούς αγώνες, τους Μαχητές να χάνουν και να κερδίζουν στο Survivor και κάτι ξένους που με κάνουν follow στο twitter, το οποίο δεν το πολυχρησιμοποιώ και δε μπορώ να καταλάβω γιατί ξαφνικά απέκτησα κοινό από τα ξένα. Ήρθε η ώρα για τη διεθνή καριέρα; Αυτό είναι; Θα δείξει.

Και θα σταθώ στο Survivor, το οποίο δεν το βλέπω, αλλά λατρεύω να διαβάζω τα tweets που το αφορούν (το λες και βίτσιο)! Τα περισσότερα είναι πανέξυπνα και με διασκεδάζουν, αν και ταυτόχρονα με βάζουν σε σκέψεις, για το πως μπορεί, ένας τόσο έξυπνος λαός, να βρίσκεται σε τέτοια μοίρα. Anyway, στο Survivor υπάρχουν δυο ομάδες οι Διάσημοι που τους φωνάζουμε με το ονοματεπώνυμο και οι Μαχητές που τους φωνάζουμε με το μικρό όνομα και την ομάδα προέλευσης (Μαχητές). Το Survivor έχει αποκτήσει κάπως ταξικές διαστάσεις : πλούσιοι και φτωχοί, παρόλα αυτά δεν έχω καταλάβει ποια ομάδα είναι πιο συμπαθής, αφού σαν γνήσιοι Έλληνες στο twitter τους βρίζουν όλους (και εγώ γελάω, γιατί και εγώ γνήσια είμαι). Για πολλά επεισόδια οι Μαχητές έχαναν, αλλά ήρθε η στιγμή που η πείνα θέρισε και έγινε η ανατροπή! Προσωπικά, δε με ενδιαφέρει ποιος θα νικήσει ποιον, γιατί όλοι πληρώνονται, αλλά επειδή το show έχει μεγάλη θεαματικότητα, ελπίζω υποσυνείδητα έστω, να πέρασε το μήνυμα, πως όταν κάποιος πεινάσει πολύ, θα αγωνιστεί και θα παλέψει για το έπαθλο. Είτε αυτό είναι ένα πιάτο μουσακάς, είτε ένα καλύτερο μέλλον!

Κατά τα άλλα, άνεμοι έμπνευσης κατά τόπους ισχυροί θα συνεχίσουν να πνέουν στην blogόσφαιρα και ελπίζω να επηρεάσουν και εμένα, γιατί δεν έχω τι να πω και έχω λείψει στο κοινό! Πιθανότητες βροχής like στην σελίδα μου στο facebook, θέλω να ελπίζω πως υπάρχουν, γιατί έχει βυθιστεί στην ξηρασία και δεν είναι καν καλοκαίρι!


Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να απολαύσετε το Σ-κ σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

26 thoughts on “Ο καιρός σήμερα

  1. Για ποια με πέρασες που θα κάθομαι και θα βλέπω survivor οεο;;;..
    …όταν στο άλλο κανάλι την ίδια ώρα έχει rising star;;; Ε;;; 🙂 Είμαι
    πχιοτικιά αφού 😉 Υ.Γ Αν μη τι άλλο, αρχίζεις και με ακούς, όταν σου
    λέω ότι ακόμα και τον καιρό να γράψεις, πάλι θα ‘χεις πρωτοτυπήσει 😉
    Καληνυχτούδια κουκλοβαφτιστηρόνιμου και να μου είσαι καλά! ❤❤❤❤

    Μου αρέσει!

    • Νονούλι, εγώ rising star είδα στις αρχές, γιατί πήγε μια γνωστή μου και ήθελα να την ψηφίσω, αλλά με σύγχυσε πολύ πολύ η Μαλέα, που ξεκίνησε με το «α πα πα πα πα » και τώρα την έχει δει δασκάλα και κριτής και δεν ξαναείδα! Σε ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια νονούλι μου, εντός και εκτός blog! ❤ ❤
      Όμορφη ημέρα να έχεις σου εύχομαι 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Εγώ πάλι έχω δει δυο ολόκληρα επεισόδια, καλά ενάμισι και μάλιστα στο ένα επειδή είχα ακούσει πως οι μαχητές όλο έχαναν, τους υποστήριζα…βέβαια δεν ήξερα ποιος είναι ποιος και συνήθως ήμουν όπως αποδεικνύονταν στον τερματισμό με τον αντίπαλο, αλλά καλά τα πέρασα!
    Δε θα το παίξω υπεράνω, άλλωστε είχα δει με μανία τότε παλιά το πρώτο σαρβάιβορ, οπότε δεν είμαι «ποιοτικιά» και σε τούτο μπορεί να κολλήσω στη συνέχεια…
    Οπότε ας πω για τη Γαλάτεια που δε λέει να φύγει…αρμένικη βίζιτα έκανε η αφιλότιμη!
    Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

    • Εγώ Μαρία το πρώτο survivor δεν το έβλεπα, γιατί ήμουν σχολείο τότε και δεν έχανα τον πολύτιμο ύπνο μου χαχα
      Τώρα ομολογώ πως είδα ούτε ένα εικοσάλεπτο στο πρώτο επεισόδιο επειδή το βλέπει η μαμά μου, αλλά δεν άντεξα, ο πόνος ήταν πολύς. Γιατί έχασα εγώ τα τσάμπα ταξιδάκια από τον καναπέ μου με το world party, για να είναι εκεί ο Τανιμανίδης και να ακριβοπληρώνεται! Και ένιωσα θυμωμένη και προδομένη! 😛
      Επιπλέον, φώναζε ο Σάκης, λες και θα παίρναμε το euro και δεν το παίρναμε φυσικά και τσάμπα ξεσηκωνόμουν, οπότε ναι, αρκούμαι στο να διαβάζω τα πανέξυπνα tweets και να ρωτάω σαν πεντάχρονο τη μαμά μου «Μαμά άκου τι γράφουν, ποιος είναι αυτός;» 😛
      Δεν βαριέσαι; Όσο περνάμε καλά, όλα επιτρέπονται! Καλημέρα Μαρία μου! 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Τώρα τι να πω η άσχετη, ούτε fb έχω, το κινητό μου, (όταν δεν ξεχνώ να το ανοίξω) βρίσκεται στη τσάντα μου, μόνο όταν οδηγώ για λόγους ασφάλειας, τα τσίου τσίου (tweets) καταλαβαίνω πως μπορούν να είναι διασκεδαστικά και η TV ανοίγει για 10′ στις 9 το βράδυ για τίτλους ειδήσεων… αλλά είμαι blogger (giagia-blogger!) και έχω σκοπό να συνεχίσω και ας λένε μερικοί πως αργοχάνεται! 😛

    ΑΦιλάκια Μαρινάκι μου και εύχομαι να κάνεις πάντα ότι ορίζει η καρδιά σου! 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Μαρινακι μου survivor ουτε εγω εχω δει ποτε! Δεν με τραβαει, καλα γενικα τα reality δεν με τραβανε, τα μονα που ειχα δει ηταν με τα παιδακια που εφτιαχναν τη διαθεση μου, και φυσικα το παλιo fame οταν ηταν κριτής η Καίτη! Γενικα τα βαριεμαι αφορητα!
    Πραγματικά αυτα τα καιρικα φαινόμενα δεν αντέχονται πια!!!!
    Σε γλυκοφιλώ!

    Μου αρέσει!

    • Για το καιρό δεν θέλω να μιλήσω. Με ενοχλεί το θέμα. Δεν ξέρει τι θέλει, πιο γρήγορα και από εμένα αλλάζει διαθέσεις χαχα
      Το survivor δεν το βλέπω, αλλά δεν υπάρχουν τα tweets του, μου φτιάχνουν απίστευτα τη διάθεση! Απίστευτα!
      Σε φιλώ γλυκά Μαράκι μου, καλό ξημέρωμα 😘

      Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Έλα… Έχει σουρβάιβορ; Χαμπάρι δεν έχω πάρει…
    Εμ βέβαια, αφού βλέπω όλο κάτι σειρές που κατεβάζω παρανόμως, πώς να αντιληφθώ τι παίζει στην τηλεόραση.
    Όχι δηλαδή ότι θα το έβλεπα, διότι τον περασμένο αιώνα, αν θυμάμαι καλά τότε είχε παιχτεί, που είχε ξανά σουρβάιβορ και είχα δει μερικά επεισόδια, πολύ λυπόμουν αυτούς που ήταν εκεί και πείναγαν και έλεγα «Φάε αρτίστα τώρα που έχεις όλου του κόσμου τ’ αγαθά, γιατί πεινάνε τα παιδάκια εκεί (δεν θυμάμαι πού τους είχαν)» και είχα πάρει τρία κιλά, οπότε δεν με παίρνει να ξαναδώ σουρβάιβορ!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Κίσιζ Μαρίνα!

    Μου αρέσει!

    • Καλέ πως δεν έχει; Χαμούλης γίνεται. Στο twitter δε, γίνεται πάρτι. Τώρα για τα κιλά μην μου αγχώνεσαι και να τα πάρεις, έτσι όπως πάει η κατάσταση στη χώρα θα πέσει πείνα και των γονέων οπότε θα τα χάσεις. Θες δε θες!
      Καλό βράδυ Αρτίστα μου 😘

      Μου αρέσει!

  6. Τωρα αν σου πω τι σκεφτομαι Μαρινακι μου θα μου πεις … δεν πας καλά… αμ πως να παω ματια μου.. αφού ενω τα ματια μου ειναι στο μπλοκαρισμα.. τα αυτια μου ειναι στα σαρβαιβερ .. στα ραιζινκ και δεν ξερω τι άλλο .. οταν ειναι στο ιδιο χωρο και τα δυο … τηλεοραση και υπολογιστης.. και οταν το ετερον σου ήμιση εκτος απο σενα θελει να τα δει τα ακους και εσύ θελεις δεν θελεις !!!αν μπορείς να το καταλαβεις τι τραβαω..χα..χα.. πως και δεν γραφω κατα λαθος και για αυτά απορώ..!!!!
    οσο για τον καιρό Μαρινακι μου .. παει και αυτος με τα μυαλά μας..!!! να ομορφοπερνας οπως λες και εσύ.. εστω και με παλιοκαιρο..!!! φιλακιααα!!

    Μου αρέσει!

    • Χίλια κομμάτια έχεις γίνει Σμαραγδένια μου χαχα
      Αλλά τουλάχιστον περνάμε καλά, οπότε εντάξει! Να ομορφοπερνάς και εσύ και πάντα να χαμογελάς.
      Σε γλυκοφιλώ 😘

      Μου αρέσει!

  7. Εμένα δε με νοιάζει, ποιότητα ξε-ποιότητα ένα ξέρω: Δεν έχω δει survivor ποτέ στη ζωή μου και αυτή τη στιγμή ζηλεύω τρομερά όσους βλέπουν γιατί θέλω πάρα, μα πάρα πολύ να δω! Αλλά τι να κάνω, δεν προλαβαίνω!
    Όσο για την έμπνευση είναι κάτι που έρχεται και φεύγει, γι’ αυτό don’t worry, εσένα δε σε φοβάμαι! 😉
    Φιλάκια πολλά, Μαρινάκι, όμορφη Κυριακή!!! ❤

    Μου αρέσει!

    • Αναστασία μου, το ξέρω ότι δεν προλαβαίνεις. Αν ποτέ βρεις χρόνο ρίξε μια ματιά. Ή απλά διάβασε τα tweets είναι έπικ χαχα
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια γλυκούλα μου ❤
      Καλό μας ξημέρωμα 😘

      Μου αρέσει!

  8. Βγήκε ήλιος κι έσκασα μύτη! Εγώ και οι αρκούδες ξυπνάμε από τη χειμερία νάρκη! Αυτά είχα να πω για τον καιρό.
    Για το σαβάιβορ να πω πώς δεν το έβλεπα, αλλά με αδερφή που το βλέπει φανατικά, ήθελα δεν ήθελα, όλο και μάθαινα νέα. Πεισματικά εγώ αρνιόμουν, διάβαζα ή ντεκουπάριζα, μέχρι που μια μέρα -νύχτα ήταν- που ήμουν κουρασμένη και ξάπλωσα νωρίς, έκανα ζάπινγκ έπεσα πάνω τους και κόλλησα λίγο κι άρχισα να το βλέπω περιστασιακά, κάπου στη μέση, στους αγώνες. Επειδή όσες φορές το είδα έχασαν οι διάσημοι και το είπα της αδερφής μου , μου απαγόρευσε να το ξαναδώ γιατί φέρνω γρουσουζιά στην ομάδα της, οπότε τελείωσε η καριέρα μου ως θεατής του σαβάιβορ!
    Πολλά φιλιά Μαρινάκι μου!

    Μου αρέσει!

    • Κλαίω με την ατάκα «τελείωσε η καριέρα μου ως θεατής του σαρβάιβορ». Δεν έχεις ανάγκη εσύ Αριστάκι μου, έχεις τα ντεκουπάζ σου και ομορφοπερνάς εξίσου! Σου στέλνω ένα τεράστιο φιλί!!!! Καλό βράδυ 😘

      Μου αρέσει!

  9. Τα πρώτα επεισόδια δεν τα είδα, από επιλογή. Προτιμώ τα μουσικά reality (δεν έχω χάσει ούτε ένα).
    Όμως όταν έχεις παιδί Γυμνασίου που βλέπει Survivor ΦΑΝΑΤΙΚΑ, θέλοντας και μη το βλέπεις, χαχαχα. Οπότε ναι το βλέπω κι εγώ μαζί του και δε σου κρύβω, πως έχω νευριάσει με τους μαχητές πάρα πολύ, αν και στην αρχή τους συμπαθούσα. Θυμώνω με την αγένεια, την ειρωνία και πολλά που έχουν. Όχι ότι οι διάσημοι είναι καλύτεροι, αλλά οι μαχητές το έχουν ξεφτιλίσει.
    Εκεί λοιπόν που ήμουν με τους μαχητές, τώρα θέλω να κερδίσουν οι διάσημοι, έτσι για να το βουλώσουν, χαχαχαχα.
    Άσε που θέλω πολύ να δω να αποχωρούν ο Πάνος, που εκτός από τον χαρακτήρα του, έχω σιχαθεί να βλέπω αυτή τη μπλούζα με τα αστεράκια και το σορτσάκι να το κάνει στρινγκ και ο πονηρός Κινέζος, που πιο ύπουλο άνθρωπο δεν έχω δει σε παιχνίδι.
    Ότι θες να μάθεις λοιπόν, εδώ, μη διστάσεις, χαχαχαχαχαχα :p
    Φιλάκιαααααααααα

    Μου αρέσει!

    • Έχουν φάει πολύ κράξιμο, ανεξαρτήτως ομάδας οι παίκτες, τα βλέπεις και εσύ στο twitter Ματινάκι. Εγώ είμαι με όποιον πετάει ατάκες, για να τα διαβάζω να γελάω. Ο Πάνος δεν θα αποχωρήσει, γιατί μετά με ποιον θα μιλάει ο Τσάνγκ. Δεν του φτάνει ο πόνος του με την Ελισάβετ, να χάσει και το Πάνο;
      Σου στέλνω μεγάλο φιλί και αγκαλιά για καλό βράδυ 😘

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

