Χρόνια πολλά και του χρόνου

Χρόνια πολλά και του χρόνου

 

Το Γένος μας και άλλες φορές σταυρώθηκε, αλλά ιδού ζώμεν. Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Όντας χρόνια blogger, έχω καταθέσει πολλές φορές τις σκέψεις μου για τη σημερινή ημέρα. Ίσως γι αυτό δεν νιώθω την ανάγκη να πω πολλά, μόνο δυο σκέψεις θέλω να μοιραστώ.

Κάθε χρόνο θυμάμαι να έρχονται αυτές οι Ιστορικές Επέτειοι και να ευχόμαστε «χρόνια πολλά και του χρόνου».

Χρόνια πολλά, ώστε να ζήσουμε πολύ και να τιμούμε την ημέρα. Μέσα μου όμως, νιώθω σαν να ξεθωριάζει με το χρόνο, η ουσία της επετείου. Λίγοι θα μνημονεύσουν ή θα πουν ένα σιωπηλό ευχαριστώ στους ήρωες μας που έδωσαν τη ζωή τους για όλους εμάς και πολλοί δεν ξέρουν τι πραγματικά τιμούμε την ημέρα αυτή.

Κι ύστερα, λέμε και του χρόνου. Μα τι κάνουμε στα αλήθεια ώστε να είμαστε και του χρόνου καλά και ελεύθεροι να τιμούμε ακόμα τις σημαντικές αυτές ημέρες; Τι κάνουμε σαν Έλληνες πολίτες, εννοώ.

Δε θα κουράσω παραπάνω κι ως επίλογο, εγώ θα ευχηθώ και τα δυο. Χρόνια πολλά και αν γίνεται μάλιστα, καλύτερα και θα ευχηθώ και του χρόνου, να είναι η Ελλάδα λίγο πιο κοντά στο όραμα, για το οποίο τόσοι άνθρωποι έδωσαν τη ζωή τους!

Εύχομαι επίσης χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και μακάρι η Παναγιά να μας φωτίζει και να μας προσέχει όλους!


Αν θέλετε να λαμβάνετε όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσετε να εγγραφείτε μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείτε να με βρείτε στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

 

 

 

 

 

 

Κράτα το

Κράτα το

10 thoughts on “Χρόνια πολλά και του χρόνου

  1. mia petra

    Τρομάρα μας.. 😦 Μόνο αυτό έχω να πω και για τους πολίτες
    και για τους πολιτικούς, που είναι ο καθρέφτης μας, και να
    σταματήσουμε πια να κλαιγόμαστε ότι μας πιάνουν Κώτσους.
    Είμαστε οι επιλογές μα,ς και επίσης, οι πολιτικοί εκλέγονται
    μέσα από την ίδια κοινωνία με τους πολίτες. Φιλιά άπειρα ✿

    Μου αρέσει!

  2. womaneditor

    Ναι, για τους πολλούς, δεν σημαίνει πολλά αυτή η μέρα. Ίσως είναι μια ακόμα ευκαιρία απλά να κάνουν επίδειξη, να ψαρέψουν ψηφοφόρους, να κερδίσουν κάτι…
    Αλλά για αρκετούς σημαίνει πολλά! Κι εγώ ελπίζω ότι θα διδαχτούμε και θα αγωνιστούμε ξανά με την εμπειρία εκείνων για οδηγό.
    Καλή εβδομάδα! ♥

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Και εγώ ελπίζω να διδαχτούμε Αλεξάνδρα μου γι αυτό αυτό θα βοηθήσει το αύριο! Να είσαι πάντα καλά ❤
      Όμορφο βράδυ να έχεις και ένα υπέροχο Σ-κ 😘💖

      Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Ωωωω σε ευχαριστώ πολύ! Με τιμάς 🙂 Θα δεις μέσα στην εβδομάδα την απάντηση μου στο κάλεσμα σου! 😘Όμορφο Σ-κ να έχεις Μαράκι μου και ένα υπέροχο βράδυ! 😘💖

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

