#Καλό μήνα: Απρίλιος 2017

καλό μήνα απρίλιος 2017

Έστησε ο Έρωτας χορό με τον ξανθόν Απρίλη,
κι η φύσις ηύρε την καλή και τη γλυκειά της ώρα. ~Διονύσιος Σολωμός

Κάθε αρχή του μήνα γεμίζω από αισιοδοξία, πως οι μέρες που θα ακολουθήσουν θα είναι υπέροχες και κάθε μέρα που ξημερώνει έπειτα, εύχομαι η αισιοδοξία μου να επαληθευτεί!

Ο Απρίλιος θα είναι ένας γεμάτος μήνας, αφού μέσα του θα φιλοξενήσει και τις ημέρες του Άγιου Πάσχα, εύχομαι όμως να είναι και γλυκός, ήρεμος και γεμάτος από όμορφες στιγμές με αγαπημένους ανθρώπους, χαμόγελα και στιγμές χαλάρωσης.

Καλό μας Απρίλη!🌸

Αν και σήμερα συνηθίζεται να λέμε μικρά ψεματάκια, εύχομαι ο Απρίλιος να είναι ένας μήνας γεμάτος αλήθεια: στις στιγμές, στα συναισθήματα, στις αισθήσεις!


 

ΚράταΑν θέλετε να λαμβάνετε όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσετε να εγγραφείτε μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείτε να με βρείτε στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

 

*Fan Fuct: Από χθες με ρωτούν όλοι τι άρωμα φοράω, γιατί είναι τέλειο και το φοράω και σήμερα. Η κολόνια μου, έχει άρωμα καρύδας και ξεκινάω το μήνα με πιο survivor διάθεση από ποτέ!

 

 

 

 

Κράτα το

16 thoughts on “#Καλό μήνα: Απρίλιος 2017

  1. ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.)

    Μαρινάκι μου, έτσι χαρούμενα, με αισιοδοξία και συλλέγοντας τις ωραιότερες στιγμές να είναι ο Απρίλης για σένα, για όλοςυ μας!
    Καλό μας μήνα κορίτσι μου! (Ή να πω «κοριτσάρα μου» ala survivor διάθεση; Αχαχαχα!
    Τα φιλιά μου!

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

