Πέντε γραμμές για τη ζωή

πέντε γραμμές για τη ζωή

Το Αριστάκι διοργάνωσε το 15ο Συμπόσιο Ποίησης, μας έδωσε σαν θέμα τη λέξη «ζωή» και μας άφησε να δημιουργήσουμε. Θέλω να πω και από εδώ ένα μπράβο στην νικήτρια του Συμποσίου και σε όλους τους συμμετέχοντες, γιατί πραγματικά ήταν υπέροχες οι εμπνεύσεις τους και επίσης να ευχηθώ στη τυχερή της κλήρωσης να είναι πάντα έτσι τυχερή.

Θέλω ακόμα να πω, ένα ευχαριστώ σε όσους με διάβασαν ή στάθηκαν στο ποίημα μου. Τέλος, οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αριστέα, γιατί το Συμπόσιο είμαι σίγουρη ότι απαιτεί πολύ κόπο για να γίνει και εκείνη πάντα το διοργανώνει με τόση χαρά. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, η συμμετοχή μου:

Δεν ξέρω αν η ζωή είναι μεγάλη ή μικρή,
Δεν ξέρω αν είναι σύνθετη ή απλή.
Ξέρω πως είναι ακριβή και αδήριτη.
Και η ευκαιρία να τη γευτείς, ασύγκριτη.
Και αν κάτι μπορώ να πω,
σε όποια καρδιά αποζητά παρηγοριά,
είναι πως η ζωή δε θέλει πολλά,
μόνο αλήθεια, λίγη αγάπη και ανθρωπιά.
Και ο έχων δυο χαμόγελα, ας δώσει το ένα,
μπορεί να το χρειάζεται πολύ κάποια καρδιά.
Αυτούς τους στίχους είχε σκαρώσει το μυαλό
και ήθελε μαζί σας να μοιραστεί,
σε ένα συμπόσιο ποίησης
αφιερωμένο στη ζωή.


Κράτα το
Αν θέλετε να λαμβάνετε όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσετε να εγγραφείτε μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείτε να με βρείτε στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

*Fan Fuct: Την Τετάρτη θα μοιραστώ επιτέλους τα αγαπημένα μου, μετά από πρόσκληση της Marias Kat. Συντονιστείτε!

Κράτα το

Κράτα το

18 thoughts on “Πέντε γραμμές για τη ζωή

  1. «Και αν κάτι μπορώ να πω,
    σε όποια καρδιά αποζητά παρηγοριά,
    είναι πως η ζωή δε θέλει πολλά,
    μόνο αλήθεια, λίγη αγάπη και ανθρωπιά»…. Τόσο απλό γι αυτό και τόσο όμορφο!

    Και αν κάτι μπορεί να προσθέσει η αφεντιά μου, είναι πως κατάφερες σ΄ένα ποίημα να βάλεις όλη την ουσία της ΖΩΗΣ γι αυτό και σου αξίζει ένα τεράστιο μπράβο! 😀

    Καλή βδομάδα να έχεις Μαρινάκι μου και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αριστέα μας!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

