Μάϊε χαμογέλα!

 

 

Μάιε χαμογέλα

Υποδέχομαι το μήνα μουσικά και ρομαντικά!

Πάντα η αρχή ενός μήνα με κάνει να χαμογελώ , γιατί με κάνει να σκέφτομαι ευκαιρίες, νέα ξεκινήματα και αυτό με γεμίζει αισιοδοξία. Αυτή η αισιοδοξία και το χαμόγελο, σαφώς είναι μεγαλύτερα, όταν υποδέχομαι έναν από τους αγαπημένους μου μήνες. Αγαπημένος για πολλούς λόγους, αλλά κυρίως επειδή φεύγοντας έφερε εμένα.

Πιστή στις «παραδόσεις» μου, υποδέχτηκα τον μήνα με θετικές σκέψεις και έχω φτιάξει και κάτι γλυκό για μετά το φαγητό, για να είναι έτσι γλυκές όλες του οι μέρες.

Ο Μάιος ελπίζω να είναι ένας ωραίος μήνας για όλους μας και να μας προσφέρει πολλές και όμορφες στιγμές! Εύχομαι να σας φέρει ότι ποθείτε και ονειρεύεστε!

Καλό μας μήνα!

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να απολαύσετε την ημέρα και την εβδομάδα σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

20 thoughts on “Μάϊε χαμογέλα!

  1. Άιναφετς

    Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα, Μαρινάκι μου!
    Επειδή ξέρω πόσο σου αρέσουν τα αποφθέγματα σου γράφω το τελευταίο αγαπημένο μου! 😉
    «Εμπειρία δεν είναι αυτό που συμβαίνει σε κάποιον, είναι αυτό ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ κανείς με αυτό που του συμβαίνει». Aldous Xyxley 1844-1963

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    Μου αρέσει!

    • Maria Kat

      Στεφανία μου στο κλεβωωωωωω !!!! Σύμφωνω τοσο πολύ!!! Πάντα έλεγα οτι πχ δεν εχει σημασια το αν εισαι μορφωμενος η καλλιεργημενος αλλα το ΠΩΣ θα χρησιμοποιησεις την γνώση σου και την παιδεια σου! 😀 Για όλα τα θέματα της ζωής και της καθημερινότητας μας πιστευω ότι έτσι συμβαίνει!!
      Καλημερα κι απο δω 😀

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Katerina Verigka

    Αχ κι εσύ λάτρης αυτού του μήνα ε;;
    Για κάποιο λόγο αγαπώ τους μεταβατικούς μήνες, Μαϊος=τέλος άνοιξης ανυπομονησία για καλοκαίρι, Σεπτέμβρης= τέλος καλοκαιριού, αρχή φθινοπώρου αλλαγές σχέδια κλπ.
    Καλό μήνα να έχουμε Μαρίνα μου και να έχεις όσο μπορείς αυτή την διάθεση, να δίνεις δύναμη στον εαυτό σου και τους άλλους που το έχουν ανάγκη.. Σε φιλώ!!

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

