Θετικά πρωινά ξεκινήματα!

Φωτεινές καλημέρες

Πολλοί άνθρωποι δεν ξυπνούν πολύ άνετα το πρωί. Σκέφτονται πόσα έχουν να κάνουν μέσα στην ημέρα κατσουφιάζουν και χαλάνε το πρωινό τους. Εμένα μου αρέσει να σκέφτομαι τα πόσα μπορώ να επιτύχω μέσα στην ημέρα (γιατί αν τα σκεφτώ σαν υποχρεώσεις και εγώ θα χαλάσω το πρωινό μου, μιζεριάζοντας!) και πάντα φροντίζω να κάνω ένα σωστό προγραμματισμό για να μειώσω το άγχος μου.

Βέβαια άνθρωπος είμαι κι εγώ, φυσικά και έχω κακοξυπνήσει πολλά πρωινά, φυσικά και ξυπνώντας έχω αγχωθεί με το πόσα πολλά έχω να κάνω την συγκεκριμένη ημέρα, αλλά γενικά προσπαθώ να αδειάζω το μυαλό μου από αγχωτικές σκέψεις και χαζούς φόβους και προσπαθώ επίσης, όσο μπορώ, να διατηρώ μια θετική στάση προς τη ζωή γενικότερα και τις καθημερινές μου υποχρεώσεις ειδικότερα!

Τα πάντα είναι θέμα οπτικής και καλό είναι, όσο μπορούμε να διατηρούμε την αισιοδοξία μας και να προσπαθούμε να μην αφήνουμε την καθημερινότητα να μας καταβάλει. Θετικές σκέψεις λοιπόν, ένα δυνατό χαμόγελο μόλις ξυπνήσουμε, για τη μέρα που ξεκινά, και όλα σιγά σιγά, με υπομονή και επιμονή, θα γίνουν 🙂
Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να απολαύσετε την ημέρα σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

