Η απογευματινή μου ρουτίνα

η απογευματινή μου ρουτίνα

 

Είναι κάποια απογεύματα που το μόνο που θέλω είναι να κάτσω να κάνω πράγματα για εμένα. Μόνη μου, με μόνη συντροφιά τις σκέψεις, τις ανάγκες και τα θέλω μου!

Είτε κάνοντας κάτι που αγαπώ (βλέποντας αγαπημένες σειρές, διαβάζοντας ένα ωραίο βιβλίο), είτε φροντίζοντας τον εαυτό μου (κάνοντας beaute ή απολαμβάνοντας έναν ωραίο περίπατο), είτε απλά περνώντας χρόνο αξιολογώντας καταστάσεις και τα συναισθήματα που αυτές μου δημιουργούν. Αυτά τα απογεύματα λοιπόν, βάζω ωραία μουσικούλα- άλλοτε ξεσηκωτική, άλλοτε πιο χαλαρή – πάντα ανάλογα με τη διάθεση, φτιάχνω ένα αρωματικό τσάι και κάθομαι και ασχολούμαι με αυτά που θέλω!

Είναι μικρά διαλείμματα, μέσα στο χάος της καθημερινότητας και όταν τα βρίσκω τα απολαμβάνω στο μέγιστο. Γιατί δεν είναι μόνο να ξεκλέψεις χρόνο, αυτό για εμένα είναι σχετικά εύκολο, είναι να έχεις και την ανάλογη διάθεση να χαρείς την ιεροτελεστία σου.

Και νομίζω ότι αν μέσα στην εβδομάδα, όλοι αφιερώναμε έστω λίγες ώρες στον εαυτό μας, τότε θα βλέπαμε τη ζωή με περισσότερη αισιοδοξία.

Χθες, σε ρώτησα που βρίσκεις εσύ την έμπνευση σου. Σήμερα λοιπόν, σου εκμυστηρεύομαι, ότι ειδικά τα απογεύματα που εμπεριέχουν αξιολόγηση καταστάσεων και συναισθημάτων και συμπερασματικά καταλήγουν σε σκέψεις για τη ζωή και ας τα περνάω μόνη μου, πολλές φορές, αποτελούν πηγή έμπνευσης, τόσο για σκέψεις που δημοσιεύω, όσο και για άλλες που κρατώ φυλαγμένες στα τετράδια μου.

Εσύ αφιερώνεις χρόνο σε εσένα; Και αν ναι, κάνοντας τι;

Σήμερα τα σχόλια τα κρατάω κλειστά, αλλά μπορείς πάντα να μου απαντήσεις εδώ!
Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το απόγευμα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

