Η γιορτή της μητέρας 2017

η γιορτή της μητέρας 2017

Φέτος, είναι η πρώτη φορά που θα γράψω σε αυτό το blog για την γιορτή της μητέρας! Και επειδή ήξερα, πως αύριο δεν θα έχω χρόνο να κάτσω στο internet λόγω προσωπικών μου υποχρεώσεων, είπα να καθίσω σήμερα να γράψω και να μοιραστώ μαζί σας, δύο σκέψεις μου γι’ αυτήν την ημέρα.

Η φετινή γιορτή της μητέρας ομολογώ, πως με βρίσκει προβληματισμένη. Κυρίως, γιατί έχουμε ακούσει τόσα πολλά τον τελευταίο καιρό με γονείς που κακοποιούν τα παιδιά τους, που πραγματικά έχω τρομάξει με την κοινωνία μας. Με ξεπερνά πως οι άνθρωποι που πρέπει το παιδί τους να το αγαπούν χωρίς όρια, μπορούν να το πληγώνουν είτε ψυχικά, είτε σωματικά.

Και αυτό με οδηγεί στο να σκέφτομαι πόσο τυχερή στάθηκα εγώ, έχοντας αυτούς τους γονείς που έχω και ειδικά την μητέρα μου. Που πάντα είναι στο πλευρό μου και σίγουρα αν δεν ήταν εκείνη, δεν θα ήμουν εγώ, αυτή που είμαι σήμερα.

Αν και η ημέρα είναι συμβολική, γιατί την αγάπη μας προς τις μητέρες πρέπει να την υπενθυμίζουμε και να τη δείχνουμε κάθε μέρα, θα είναι καλό σήμερα με ένα τηλέφωνο, ένα λουλούδι, ένα συμβολικό δωράκι, να τους δείξουμε πως τις θυμόμαστε και τις ευχαριστούμε για όλα όσα έχουν κάνει για μας.

Και ας ευχηθούμε, όλα τα παιδιά του κόσμου, να βρουν αγάπη και σε ημέρες σαν κι αυτήν μόνο όμορφες αναμνήσεις να τους έρχονται στο μυαλό.

Γιατί το αύριο ζωγραφίζεται με αγάπη. Αγνή και ανιδιοτελή, σαν την αγάπη της μάνας για το παιδί και τούμπαλιν.

Χρόνια πολλά μανούλες!

 

ΥΓ: Φέτος επέλεξα να μην μοιραστώ κάποιο στιχάκι ή ποίημα με αφορμή την ημέρα, παρά μόνο δυο σύντομες σκέψεις που τριγυρνούσαν στο μυαλό μου και πολλές ευχές από καρδιάς. Άλλωστε θα διαβάσουμε εξαιρετικές σκέψεις και στίχους, την Παρασκευή στο Συμπόσιο της Αριστέας μας!
Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να απολαύσετε το βράδυ σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

13 thoughts on “Η γιορτή της μητέρας 2017

  1. Μην νομίζεις Μαρινάκι σχεδόν όλοι μας τις ίδιες σκέψεις έχουμε. Να την χαίρεσαι την μανούλα σου και φυσικά και εκείνη εσένα που σίγουρα θα είναι περήφανη που μεγάλωσε ένα κορίτσι που ξέρει που βαδίζει σσε αυτό τον δύσκολο κόσμο.
    Τα φιλιά μου κούκλα μου!💖

    Μου αρέσει!

  2. Όλα τα πλάσματα έχουν μητέρα αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανένα, τώρα γιατί υπάρχουν μάνες που με τις πράξεις τους δεν στέκονται στο ύψος του ρόλου τους, είναι κάτι οδυνηρό που μόνο η ψυχιατρική μπορεί να εξηγήσει… 😉
    Χαίρομαι Μαρινάκι μου, που έχεις μια μανούλα τόσο καλή και πόσο καλά κάνεις και το εκτιμάς! Να τη χαίρεσαι και εκείνη να χαίρεται το τρυφερό κοριτσάκι της! 😛

    ΑΦιλάκια καρδιάς και χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες! ❤

    Μου αρέσει!

    • Να ‘σαι καλά μαγισσούλα μου, χρόνια πολλά και σε εσένα, να τους χαίρεσαι όλους και να είστε πάντα καλά 🙂
      Σε καλημερίζω και σε καλοβδομαδίζω! 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Μαρίνα μου, η συμπεριφορά μας αντανακλά την κρίση στην κοινωνία. Κρίση που διαπερνά τα πάντα. Μην σου χαλάνε τα όμορφα βιώματα της ζωής αυτές οι αθλιότητες. Οφείλουμε να υπερασπιστούμε τις αρχές και τις αξίες.
    Την καλησπέρα μου.

    Μου αρέσει!

    • Έχεις απόλυτο δίκιο. Όμως με τόσα άσχημα, δεν μπορεί παρά να επηρεαστούμε. Εγώ πάντα εύχομαι η επόμενη ημέρα να είναι καλύτερη, μακάρι να γίνει.
      Σε καλημερίζω και σε καλοβδομαδίζω! 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Πάντα θα υπάρχουν «γονείς» που θα κακοποιούν τα παιδιά τους,
    εφόσον πάτα θα υπάρχουν γονείς, που υπήρξαν κακοποιημένα
    παιδιά.. 😦 Να χαίρεσαι την μανούλα σου και να σε χαίρεται επίσης,
    αν κι αυτό είναι δεδομένο μιας και είσαι κουκλοπαιδοβαφτιστηρόνι! ❤

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

