5 πράγματα που έμαθα από το survivor

5 πράγματα που έμαθα από το survivor

Το τελευταίο trend του 2017, είναι για την Ελλάδα, αναμφισβήτητα το survivor. Το οποίο survivor για εμένα είναι ξεκάθαρα μια μικρογραφία της κοινωνίας μας και γι’ αυτό λατρεύω εκτός από το να το παρακολουθώ, να διαβάζω το σχολιασμό που το αφορά.  Η αλήθεια είναι ότι πάντα, όσο αμφιλεγόμενο κι αν είναι κάτι, εγώ θέλω να το αξιολογώ για όσα μου προσφέρει και το survivor εκτός από το θέαμα που προσφέρει, με έχει βοηθήσει να καταλάβω και πολλά, τα οποία ήθελα να αναφέρω και είναι τα παρακάτω:

Δεν είναι όλα όπως δείχνουν
Πάντα κάποιος θα υπάρχει που θα θέλει να παρουσιάσει μια κατάσταση με ένα συγκεκριμένο τρόπο, με απώτερο σκοπό να εξυπηρετήσει κάποιο συμφέρον, να επιτύχει κάτι. Και πρέπει να κρατάς στο μυαλό σου ότι, καμιά φορά ακόμα και τα φαινόμενα απατούν (ή παρουσιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να σε παραπλανήσουν).

Δεν υπάρχει αξιοκρατία
Ζώντας στην Ελλάδα, θα νόμιζε κανείς πως έχω συμφιλιωθεί με αυτή την πραγματικότητα, αλλά από ότι φαίνεται όχι. Ακόμα με ενοχλεί, πώς άνθρωποι που δεν προσπαθούν καθόλου για το καλό του συνόλου, απολαμβάνουν των ίδιων ανέσεων με αυτούς που πασχίζουν.

Ο κόσμος επηρεάζεται εύκολα
Αυτό θα έπρεπε επίσης να το έχω συνηθίσει, αλλά το πόσο εύκολα ο κόσμος καταλήγει σε συμπεράσματα και τα υπερασπίζεται με πάθος, χωρίς να ξέρει με βεβαιότητα, όλα τα γεγονότα ή να είναι σίγουρος πως η άποψη του δεν βασίζεται σε αναληθή γεγονότα, πάντα θα με ξεπερνά.

Το χρήμα είναι το παν
Είναι μια πραγματικότητα του σήμερα πως η ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι εύκολο να θυσιαστεί στο βωμό της προβολής και του χρήματος, κάτι που φυσικά όταν τα ανάλογα συμφέροντα δεν εξυπηρετούνται ξεχνιέται και ένας ολόκληρος αγώνας για την υπεράσπιση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ξεκινά.

Πάντα υπάρχει το επόμενο «έπαθλο»
Αν όπου έπαθλο βάλεις τη λέξη «στόχο», το δίδαγμα είναι μεγάλο. Ίσως ένα στόχο να μην τον επιτύχεις. Δεν πειράζει, είναι ανθρώπινο. Σημασία όμως, έχει να αγωνίζεσαι, να προσπαθείς, δεν πειράζει αν δεν «κερδίσεις». Υπάρχει πάντα ένας επόμενος στόχος, του οποίου την εκπλήρωση μπορείς να διεκδικήσεις.

Εσύ αν βλέπεις survivor σε τι συμπεράσματα έχεις καταλήξει;


Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να απολαύσετε την ημέρα σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

15 thoughts on “5 πράγματα που έμαθα από το survivor

  1. Μαρίνα μου καλησπέρα.
    Χαίρομαι που το άνοιξες το θέμα εδώ και το θεωρώ σημαντικό.
    Από κάποιους διαλόγους μας σε σελίδες και παρεμβάσεις στο facebook γνωρίζεις τις απόψεις μου πάνω στο προϊόν.
    Εδώ θα ήθελα να σημειώσω τα εξής.
    Σε καλώ να συγκεντρώσεις τις τονισμένες με bold φράσεις σου εδώ στις αντίστοιχες παραγράφους.
    Συγκεντρώνοντάς τις ως λίστα μπορείς να έχεις ένα μόνο μέρος των «αξιών» που πρεσβεύει το συγκεκριμένο προΪόν.
    Τα παρακάτω τα συζητάμε ελεύθερα.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    Μου αρέσει!

    • Γιάννη μου καλημέρα,
      Νομίζω ότι έχεις παρεξηγήσει την στάση μου σε σχέση με το survivor. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι είναι ότι πιο σούπερ έχει η ελληνική τηλεόραση. Αλλά και τι έχει η ελληνική τηλεόραση πια για να δεις; Δεν θέλω να νομίζεις ότι το υπερασπίζομαι σαν παραγωγή, γιατί (δυστυχώς :P) εγώ δεν έχω μετοχές στο κανάλι, για να πλουτίσω. Υπερασπίζομαι μόνο, το δικαίωμα μου να δω κάτι, χωρίς να πρέπει να απολογηθώ γι αυτό ή να νιώθω τύψεις.
      Επειδή αναφέρεις και τους διαλόγους μας στο facebook, παίρνω το θάρρος να σου παραθέσω τρεις όρους που ανέφερες ότι προβάλλονται ως αξίες από το survivor: «ξεκατίνιασμα, αποθέωση της ρουφιανιάς και της ξεφτίλας».
      Και σε ρωτάω: αυτά δεν τα βλέπω ακόμα και μέσα στον Ναό της Δημοκρατίας; Την ίδια τη Βουλή;
      Είναι η κοινωνία μας τέτοια. Δυστυχώς.
      Αυτό λοιπόν που θέλω να πω είναι πώς το survivor μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο έχει να προβάλει η ελληνική τηλεόραση, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα το κατηγορήσουμε ξαφνικά για όλα τα στραβά της ελληνικής κοινωνίας.
      Όπως ανέφερε το Αριστάκι, μέσα από το φανατισμό του κόσμου καταλαβαίνεις πόσο εύκολα χειραγωγείται το ελληνικό κοινό. Και αυτό είναι θλιβερό, ως ένδειξη για το μέλλον. Αλλά σάμπως το ίδιο δεν συμβαίνει με το ποδόσφαιρο; Ο Έλληνας μόνο με το μέλλον του δεν φανατίζεται. Ξανά δυστυχώς. Αλλά δεν μπορώ να κατηγορήσω γι ‘ αυτό κανένα τηλεοπτικό προϊόν, παρά μόνο τον Έλληνα που έχει καταντήσει έτσι.
      Σε ευχαριστώ για την εποικοδομητική κουβέντα. Καλή σου εβδομάδα!

      Μου αρέσει!

  2. Θα σταθώ σε αυτό που γράφει ο Γιάννης στο σχόλιό του: είναι ένα προϊόν. Και σαν προϊόν θέλει να πουλήσει. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιεί η παραγωγή είναι βασισμένοι καθαρά στο μάρκετινγκ και στην ύπνωση η του κοινού ( κοινώς παραμύθιασμα) κι εκεί είναι που αρχίζει να μπάζει η ιστορία νερά.
    Ξεφεύγει από τη ψυχαγωγία δηλαδή. Αυτό εύκολα το διαπιστώνεις στα σόσιαλ μίντια και τον φανατισμό που επικρατεί.
    Ξέρω ότι εσύ σαν μια κοπέλα με υπόβαθρο μπορείς και ξεχωρίζεις τα πράγματα μέσα σου. Ψυχαγωγείσαι, παίρνεις τα μαθήματά σου και από κει και πέρα προχωράς. Το μεγαλύτερο μέρος του τηλεοπτικού κοινού όμως;
    ps: Το δικό μου μάθημα είναι ότι δεν υπάρχει σωτηρία. Όσο άγουμε και φερόμαστε με την πλύση εγκεφάλου που μας κάνουν θα μας πηδάνε κανονικά κανάλια, παραγωγές, πολιτικοί…..

    μάκια! ♥

    Μου αρέσει!

    • Αριστάκι μου, το survivor είναι ένα τηλεοπτικό προϊόν και ως εκ τούτου σκοπός του είναι το χρήμα. Όπως σωστά αναφέρεις κάθε τι είναι προσχεδιασμένο βάσει μάρκετινγκ. Όπως έγραψα και πιο πάνω, ο Έλληνας δεν θέλει και πολλά για να φανατιστεί, είτε το λένε survivor, είτε ποδοσφαιρική ομάδα είτε κι εγώ δεν ξέρω τι. Το μέλλον του μόνο αντιμετωπίζει χαλαρά και δεν φανατίζεται. Δυστυχώς.
      Από εκεί και πέρα, και εμένα με δυσαρεστεί το γεγονός ότι το τηλεοπτικό κοινό είναι τόσο εύκολο χειραγωγηθεί και σε αυτό με βρίσκεις παραπάνω από σύμφωνη. Απλά δεν νόμιζω ότι σε αυτό ευθύνεται το survivor, απλά αποτελεί μια ακόμα ευκαιρία να το διαπιστώσουμε.
      Λατρεύω πάντα τις συζητήσεις μαζί σου Αριστάκι, γιατί είναι πάντα ουσιαστικές και πάντα απολαυστικές.
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα, σου στέλνω μεγάλο φιλί! 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Δεν μου φαινεται περίεργο που ο κοσμος βλεπει survivor. ειναι λογικο. θελει να ξεφυγει θελει να δει απλα κατι χαλαρα. το θεμα ειναι ομως οτι δεν το βλπειε χαλαρα. πολλοι φανατίζονται και πορώνονται και πλεον αρχίζει να γινεται προβλημα.
    Δεν το βλεπω το χω δει 2-3 φορες στα πεταχτα χωρις καν δλδ να παρακολουθώ
    Αλλα βλεπω φίλους μου που τρωνε σκαλωμα και απορω.

    Μου αρέσει!

    • Μαράκι μου, όπως είπα και στη Σμαραγδένια μας, δυστυχώς ο Έλληνας δεν θέλει και πολλά να φανατιστεί. Εκτός κι αν πρόκειται για το μέλλον του, εκεί είναι χαλαρός.
      Τι να πεις, τι…
      Εγώ πάντως χαλαρά το βλέπω και για να είμαι ειλικρινής εγώ πιο πολύ χρόνο περνάω στο twitter για να διαβάζω σχόλια για το survivor και λιγότερο το βλέπω, αλλά εντάξει χαχα
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλοβδομαδίζω κορίτσι γλυκό 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Το ότι έχει φανατίζει τον κοσμο τοσο πολύ με ανησυχεί.. Μαρινα μου .. Ειναι μικρογραφια της κοινωνιας μας δυστυχώς .. στην πραγματικοτητα… δεν υπαρχουν εκει φιλίες και κανενας δε θα αφησει το αλλον να κερδισει… ειναι πολλα τα λεφτα .. ΑΡΗ.. όλα για το χρημα γινονται….δεν προάγονται αξιες μεσα απο αυτό . νομιζω.. οτι ειναι μεγαλη συζητηση….κοριτσι μου… να περνας ομορφα οτι και να κανεις εσύ ναι; φιλακιαααα!!!

    Μου αρέσει!

    • Σμαραγδένια μου δεν χρειάζεται πολλά για να φανατιστεί ο Έλληνας δυστυχώς.
      Αυτό είναι κομμάτι της πραγματικότητας μας.
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλοβδομαδίζω και εύχομαι και εσύ πάντα να ομορφοπερνάς 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Έγραψες εξαιρετικά, έξυονα, ουσιαστικά Μαρίνα! Γιαυτό και ΄πως είδες σου έκανα την μέγιστη τιμή να σε βαθμολογήσω με 3 βαθμους! Τρομάρα μου! χαχαχα! Πέρα από πλάκα μάρεσε το ποίημα σου γιατί είχε τα παραπάνω σπάνια χαρακτηριστικά. Καλή εβδομάδα!

    Μου αρέσει!

    • Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια Μάκη και για τους τρεις βαθμούς. Ήταν όντως μεγάλη μου τιμή, γιατί το να σταθεί κάποιος σε ένα τέτοιο συμπόσιο, με τόσο υπέροχες συμμετοχές, στο δικό μου ποίημα είναι σαφέστατα τιμή μου 🙂
      Καλή εβδομάδα και καλό ξημέρωμα!

      Μου αρέσει!

  6. Μαρινάκι μου, Άρχισα να το βλέπω από τον Μάρτιο και μετά. Τον τελευταίο καιρό βέβαια το έχω βαρεθεί τόσο πολύ που βλέπω απλά λίγα λεπτά όταν έχει διαφημίσεις στην ταινία που βλέπω σε κάποιο άλλο κανάλι, όποτε φυσικά έχει. Όπως κι εσύ, έχω να πω ότι περισσότερο διασκεδάζω με τα σχόλια στο Twitter που πέφτω πολλές φορές κάτω στα πατώματα, παρά με το ίδιο το επεισόδιο. Είναι, όπως έγραψες κι εσύ ξεκάθαρα μια μικρογραφία της κοινωνίας μας απλά πίσω από ένα γυαλί, αυτή της tv. Ο καθένας είναι ελεύθερος να βλέπει ότι του γουστάρει…. σάμπως υπάρχει κάτι καλύτερο να δεις στην tv, εκτός από επαναλήψεις, τα ίδια και τα ίδια, άντε σπάνια θα βάλει και το STAR καμιά ξένη ταινία σε πρώτη προβολή. Άσε που λεφτά για να βγεις έξω; οπότε κάθεσαι μέσα και διασκεδάζεις με τα έπαθλα, τα αγωνίσματα και ό,τι έχει χωρίς ιδιαίτερη σοβατότητα να προσφέρει το survivor. Και σιγά μερικές ώρες τρως το βράδυ σου πριν πέσεις να κοιμηθείς. Πέρα από αυτά, φανατισμός κριτική, άποψη σε σημείο κατηγορίες χωρίς να το έχει δει κάποιος… τα θεωρώ πιο χαζομάρες και πιο «επικίνδυνα» από το ίδιο το προϊόν. Αυτά! Κατ’ άλλα, μια χαρά τα είπες εσύ!

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

