Οι νουθεσίες μιας μητέρας

οι νουθεσίες μιας μητέρας

Αν πέρασες από το 16ο Συμπόσιο της Αριστέας, το όγδοο ποίημα που διάβασες, όπως ξέρεις τώρα πια είναι δικό μου. Κι ευχαριστώ πολύ όλους όσους με ψήφισαν ή στάθηκαν σε αυτό. Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στις νικήτριες του Συμποσίου μας και στους δυο τυχερούς των κληρώσεων, να ευχηθώ να είναι πάντα τόσο τυχεροί. Τέλος πριν σας παρουσιάσω το ποίημα μου, να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Αριστάκι, γιατί η οργάνωση του συμποσίου είναι μια χρονοβόρα και κουραστική διαδικασία και πάντα μας υποδέχεται και μας φιλοξενεί με χαρά. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση το ποίημα μου:

Μη μου φοβάσαι,
Ηλιόφως μου.
Τον κόσμο,
Εγώ θα στον γνωρίσω.
Ρουφώ ζωή για να σου δώσω, να αναπνεύσεις!
Αγάπη μόνο μη ξεχάσω να σου βάλω παραπάνω, να έχεις και εσύ να δώσεις.

Μόνο καλά να μου είσαι.
Α
γάντα στις δύσκολες στιγμές και άκου τη καρδιά σου!
Ν
α μη ξεχνάς πόσα αξίζεις και πόσο σε αγαπάμε.
Ο
ρκίσου μου πως θα ζεις αληθινά και δεν θα υπάρχεις μόνο.
Υ
περασπίσου τα όνειρα σου, μέχρι το τέλος του ουρανού.
Λ
άτρεψε όλους όσους σε αγαπούν, όπως σου αξίζει.

Α, και μη ξεχνάς να αγαπάς και εσένα!

Μέσα από την καρδιά μου, σου δίνω αυτές τις συμβουλές.
Αγαπώντας σε θα σου τις μάθω και μη ξεχνάς:
Μαζί σου θα είμαι πάντα εγώ, να σε προσέχω, να σε καμαρώνω, εκεί…
Αγκιστρώνοντας ευχές στο διάβα σου.

Ήσουν το πρώτο καλωσόριασμα μου στο κόσμο.
Κάθε ανάμνηση μου, τη γράφουμε μαζί.
Και όσο μεγαλώνω, καλμάρει τους φόβους μου,
η σκέψη ότι δίπλα μου, θα είσαι πάντα εσύ.
Πόσα σου χρωστώ, πως να στα ξεπληρώσω.
Μόνο την αγάπη σου, μπορώ να ανταποδώσω.
Είσαι η καλύτερη μητέρα, σε ολόκληρο τούτο το ντουνιά.
Και θέλω να σου αφιερώσω αυτό το ποίημα,
Μητέρα, μανούλα, μαμά.

 

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις την εβδομάδα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

18 thoughts on “Οι νουθεσίες μιας μητέρας

  1. Woman in blogs

    Αυρό το ορκίσου ότι θα ζεις και δεν θα υπάρχεις μόνο… το λάτρεψα! Αλλά και το αγάπη να σου βάλω παραπάνω… πόσο όμορφο!
    Εντωμεταξύ, η ακροστοιχίδα μου φαίνεται τόσο δύσκολη, σε θαύμασα που την κατάφερες! Τώρα θέλω να τη δοκιμάσω κι εγώ!
    Και καθώς το ξαναδιαβάζω στέκομαι και στο να αγκιστρώνω ευχές στο διάβα σου… Μάλλον το αδίκησα, Μαρινάκι μου. Μπράβο σου! Νομίζω ότι έχεις πολλά ακόμα να μας αποκαλύψεις συγγραφικά, μικρούλι και και χαίρομαι.
    😘Καλή εβδομάδα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια. Με έκανες να χαμογελάσω! Ειδικά με το «μικρούλι» χαχα Ήταν ότι χρειαζόμουν για ένα όμορφο ξεκίνημα στην εβδομάδα μου. Να είσαι πάντα καλά, σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Άιναφετς

    Και αυτό το ποίημα σου Μαρινάκι μου, όπως και όσα κείμενα έχεις αφιερώσει στη μανούλα σου, είναι μια τρανταχτή απόδειξη πόσο την αγαπάς αλλά πάνω απ’ όλα, πόσο καλή και σωστή μητέρα έχεις… να την χαίρεσαι κι εκείνη έχει κάθε λόγο να σε χαίρεται! 😉
    Η ακροστοιχίδα σου άψογη γιατί είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο! 😛
    Μπράβο σου και μπράβο και στην Αριστέα μας, που με τα συμπόσια της, αναδεικνύει παρόμοια διαμαντάκια! 😀

    ΑΦιλάκια πολλά και τρυφερά! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μαγισσούλα μου σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια. Η μητέρα μου είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και της χρωστάω πολλά. Δεν την αγαπώ απλά την εκτιμώ κιόλας και όλα όσα έχει κάνει για εμένα. Μακάρι να καταφέρω να γίνω το μισό καλή μητέρα από ότι είναι εκείνη σε εμένα και θα είμαι ευτυχισμένη.
      Να είσαι πάντα καλά. Καλή μας εβδομάδα! 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Stavie

    Πολύ γλυκό το ποίημα σου Μαρινάκι μου! Με συγκίνησαν τα όσα έγραψες! Εξαιρετική η ιδέα της ακροστοιχίδας και μπράβο σου που την σκέφτηκες. Συγχαρητήρια θα πω και καλή συνέχεια, καθώς φαίνεται πως υπάρχει ένα κρυμμένο ταλέντο μέσα σου! :*

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Σταυρούλα μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Λατρεύω να παίζω με ακροστοιχίδες, με γεμίζει.Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Giannis Pit

    Η Σύλληψή σου με τα γράμματα Μαρίνα μου είναι μοναδική….! μπράβο σου. Όλο το ποίημα γεμάτο συναίσθημα με αναφορές που φωτογραφίζουν τη ζωή και το χτίσιμό της ξεχωριστά.
    Αυτό το «ΣΥΜΠΟΣΙΟ» με την αναφορά στην Μάννα ήταν συγκλονιστικό.
    Πάντα τέτοια κοπέλα μου.

    Μου αρέσει!

  5. aristea k

    Όχι, εγώ θέλω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που παρ όλο που έχεις ελάχιστο χρόνο και με την έμπνευση είχες τελευταία κάτι αψιμαχίες κατάφερες να είσαι παρούσα δυναμικά μάλιστα και σε αυτό το Συμπόσιο. Και λέω δυναμικά γιατί έγραψες κάτι πολύ δυνατό που μίλησε στις ψυχές μας, άσχετα από βαθμολογίες, οφ κορς!
    Μάκια πολλά!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Αριστάκι μου, είναι τιμή μου να συμμετέχω στα Συμπόσια μας, γιατί πραγματικά διαβάζουμε διαμαντάκια σε κάθε συμπόσιο. Να είσαι καλά που μας παρακινείς όλους να δημιουργούμε. 😘

      Μου αρέσει!

  6. roula1smaragdenia

    μπορεί να περασε καιρος απο το συμποσιο και να μην προλαβα να περασω απο όλα τα μπλοκς που συμμετήχαν Μαρινακι μου το κανω ομως τωρα.. δεν πειραζει.. γιατι μου αρεσε πολύ το ποιημα σου και προπαντος η ακροστιχιδα… σου.. να περνας ομορφα μικρή μου φιλακιααα!

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

