Κλείνοντας τα 27

κλείνοντας τα 27

Πάμε λίγο όλοι μαζί:

Να ζήσεις Μαρίνα και χρόνια πολλά,
του χρόνου να έχεις τσουβάλια λεφτά,
παντού να σκορπίζεις της νιότης το φως (η σοφία να πάει από κει που ήρθε 27 γίνομαι, θέλω τη νιότη!)
και όλοι να λένε τι κορίτσαρος είναι αυτός!

Να με χαίρεστε! Διαβάστε και τα παρακάτω!

Οι εφημερίδες δεν το έγραψαν, οι πρωινές ενημερωτικές εκπομπές δεν είπαν κάτι, ούτε στο ραδιόφωνο νομίζω πως το ανέφεραν και έτσι αναγκάστηκα να σου κάνω ανάρτηση για να σου πω πως: ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ! 😀

Εντάξει ίσως και να ενθουσιάστηκα λιγάκι παραπάνω, αλλά είμαι σε birthday mood. Κι ως γνωστόν, στον έρωτα, τον πόλεμο και το birthday mood όλα επιτρέπονται. Ή μάλλον σχεδόν όλα. Αλλάς ας μη σταθούμε σε αυτό. Ας συνεχίσουμε…

Τα 27 μου με βρίσκουν αρκετά ευτυχισμένη, με αρκετά για την εποχή χαμόγελα, εύχομαι όμως η θερμοκρασία του πορτοφολιού μου να σημειώσει άνοδο. Σύντομα. Αν κάτι ακόμα, έχω να ευχηθώ για το μέλλον: είναι υγεία και διάθεση, γιατί έχω πολλά σχέδια τα οποία ελπίζω να έχω επιτύχει ακόμα και μέχρι να φύγει το 2017 (σφύζω από υπομονή, Διδυμάκι αφού) και σίγουρα δύναμη να μπορώ να αντιμετωπίζω την πραγματικότητα!

Πάντως ευχαριστώ το Θεό, που έχω τους ανθρώπους που έχω στη ζωή μου και που ακόμα μια χρονιά έχω την υγειά μου και θα σβήσω τα κεράκια μου ευχόμενη τα καλύτερα! 🙂

Σε αφήνω να πάω να κάνω beaute το birthday girl και να απαντήσω και σε κανένα εορταστικό τηλεφώνημα και εσύ μπορείς να μου ευχηθείς ότι θες στα σχόλια, γιατί είθισται και είναι και τσάμπα!

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις τη μέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

30 thoughts on “Κλείνοντας τα 27

    • Ξαδερφούλη μου σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά και να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένεια σου. Σε ευχαριστώ για το κοπλιμάν, αλλά έλα που δεν ξέρεις τα πόσα κλείνω, μην βγάλω διαφορές ηλικιών δημόσια χαχαχα
      (Δεν το κάνω μην αγχώνεσαι, που να τρέχω μετά να κρύβομαι στην Βραζιλία, έχει και ζέστη εκεί, άσε!)
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και που πέρασες από εδώ. Φιλιά σε όλους 😘

      Μου αρέσει!

  1. Χρόνια πολλά, χρωματιστά, χαρούμενα γεμάτα χαμόγελα :))))
    Σου εύχομαι να ‘σαι πάντα στην ζωή σου τόσο χαρούμενη όπως είσαι τώρα κι ακόμη περισσότερο…να ζεις πολλές όμορφες στιγμές και να μη χάσεις ποτέ το χιούμορ σου 😉
    Φιλάκια πολλά και να περάσεις τέλεια…!!!!

    Μου αρέσει!

    • Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα. Να είσαι πάντα καλά και να έχεις όλα τα καλά στην ζωή σου.
      Θα περάσω και από το blog να διαβάσω την ανάρτηση. Ευχαριστώ και πάλι, πολύ! ❤
      Καλό μας μήνα 😘

      Μου αρέσει!

  2. Χρόνια πολλά και πάνω απ΄ όλα, ευτυχισμένα! 😀
    Πω πω 27!!!
    Υπέροχα Μαρινάκι μου, γιατί παρόλο που δεν έχουμε (ακόμα) συναντηθεί εκτός blogging, μπορώ να πω, πως εύχομαι και σε άλλους νέους της ηλικίας σου να έχουν την ωριμότητα, σοβαρότητα και το χιούμορ σου! 😛
    Εύχομαι να συνεχίσεις έτσι δυναμικά και δημιουργικά και θα δεις πως ότι επιθυμεί η καρδούλα σου, θα σου το φέρει η ζωή! 😉

    ΑΦιλάκια πάντα και μόνο καρδιάς! ❤

    Μου αρέσει!

  3. Να ζήσεις Μαρίνα και χρόνια πολλά,
    του χρόνου να έχεις τσουβάλια λεφτά,
    παντού να σκορπίζεις της νιότης το φως
    και όλοι να λένε τι κορίτσαρος είναι αυτός!
    ♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♫
    …μέσα από την καρδιά μου!!!!
    Χρόνια πολλά και καλά!
    Εύχομαι να φθάσεις στα δικά μου χρόνια και να σου λένε ότι δεν μοιάζεις για 47!
    είπε η ψωνάρα και μετά λιποθύμησε ☺
    Σε φιλώ γλυκά!

    Μου αρέσει!

  4. Χρόνια σου πολλά πολλά Μαρινα! Πάντα χαμογελα στη ζωή σου! Χαίρομαι τόσο να ακούω ανθρώπους που ειναι ευτυχισμένοι με ότι έχουν! Πολύ ωραία και θετική αύρα! Πάντα έτσι σου εύχομαι! 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Πως γίνεται ακόμα και στην ανάρτηση για τα γενέθλια σου να μας κάνεις να ξεκαρδιστούμε στα γέλια;;; Αυτό μόνο εσύ θα μπορούσες να το καταφέρεις χαχαχα!!! Ένα γλυκάκι όμως δεν μας έφερες… Τι μας πέρασες για τίποτα τοπ μόντελ; 😛
    Χρόνια πολλά Μαρινάκι, με υγεία, αγάπη, πολλά χαμόγελα, ευτυχισμένες στιγμές, υπομονή και έμπνευση σε κάθε τομέα της ζωής σου!!! Εύχομαι τα όνειρα και οι επιθυμίες σου να γίνουν πραγματικότητα!!! Πολλά πολλά φιλιάααα!!!! ♥

    Μου αρέσει!

  6. Έλα βρε Μαρινάκι μου κι από ‘δω μέσα τις καλύτερες ευχές μου για όσα επιθυμείς. (και φυσικά λεφτά για να διευκολύνει τη ζωή και να πραγματοποιηθούν και πιο εύκολα κάποιοι στόχοι, γιατί όχι;)
    Να σε χαιρόμαστε! 💛💛

    Μου αρέσει!

  7. Σκεφτομαι πως έχασα την ευκαιρια να σου ευχηθω την μερα των γενεθλίων σου και τωαρ αργοπορημενα .. θα τις αφήσω εδώ εστω και κατοπιν εορτής που λενε..χα..χ.α
    Να τα εκατοστήσεις Μαρινακι μου να είσαι γερό και να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου.. και εμεις μαζι τους … καλο μηνα .. να περνας ομορφα φιλακιαααα!! 🙂 ❤

    Μου αρέσει!

  8. Κάποτε ήμουν κι εγώ 27 😦
    Χαχα! Γλυκοκουκλοβαφτιστηρόνιμου
    ευτυχώς που το νονούλι ήρθε εγκαίρως
    και σου ευχήθηκε, γιατί αλλιώς θα ήταν
    μεγάλη μουλάρα 🙂 Όσα σου ευχήθηκα
    τα επαναλαμβάνω και τα πολλαπλασιάζω! ✿

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

