Καλωσορίζοντας τον Ιούνιο (κι ένα μεγάλο ευχαριστώ)

καλό μήνα ιούνιος 2017

Ας ξεκινήσουμε τον μήνα μουσικά!

Στον απόηχο του Μαΐου, ευτυχία.

Στο facebook: με μηνύματα στον «τοίχο» μου ή στο τσατ, στο τηλέφωνο μου: με κλήσεις ή στο viber, στα μηνύματα του instagram, εδώ στο blog, βρήκα ευχές. Άλλες κοινότυπες μα με εκτίμηση πλασμένες, άλλες πρωτότυπες και συγκινητικές, μα όλες τους εξίσου πολύτιμες για εμένα. Σας χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ, που στολίσατε την ημέρα των γενεθλίων μου, με τις όμορφες ευχές σας και κάνατε την ημέρα μου ξεχωριστή!

Και μετά από την γλύκα της τούρτας μου και την ομορφιά των γενεθλίων μου, ξημέρωσε ο Ιούνης. Ένας μήνας που εύχομαι να έρχεται έτοιμος να μας μοιράσει χαμόγελα. Ας αφήσουμε τα όνειρα μας να ταξιδέψουν στο γαλάζιο του ουρανού και εμάς να μας ταξιδέψει το καλοκαίρι στο μπλε της θάλασσας. Και για να μην ζήσουμε τις πενήντα αποχρώσεις του μπλε, ας αφήσουμε κάθε άγχος, κάθε φόβο, να σβήσει κάτω από το κίτρινο του ήλιου!

Έτσι λοιπόν, αφού με το πέρασμα μερικών ωρών αποχαιρετήσαμε την άνοιξη και καλωσορίσαμε το καλοκαίρι, ας ευχηθούμε να έχουμε όλοι έναν υπέροχο μήνα και ένα φωτεινό και μοναδικό καλοκαίρι!

Καλό μας Ιούνη!♡

Update: Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αλεξάνδρα, για την πολύ γλυκιά ανάρτηση της ένεκα της λέξης που είχα διαλέξει για το Secret Spring Circles ♥ 💋

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το απόγευμα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

16 thoughts on “Καλωσορίζοντας τον Ιούνιο (κι ένα μεγάλο ευχαριστώ)

  1. Πραγματικά χαίρομαι που σε διαβάζω και αισθάνομαι πίσω από τις λέξεις σου πως είσαι τόσο καλά! Δεν είναι μόνο που το γράφεις εσύ η ίδια, είναι ότι φαίνεται στον τρόπο που γράφεις!
    Καλό μήνα με υγεία γλυκούλα μου! Εύχομαι να σου φέρει ξεκούραση ο Ιούνιος μετά από αυτή τη χρονιά!
    Φιλάκιααααα! ❤ ❤

    Μου αρέσει!

    • Αναστασία μου σε ευχαριστώ πολύ. Μετά από έναν δύσκολο χειμώνα, η Άνοιξη ήταν πιο γλυκιά μου μαζί μου και το καλοκαίρι μου χαμογελά. Χαίρομαι που φαίνεται πως του χαμογελώ κι εγώ, μην με πει και αχάριστη, καταλαβαίνεις χαχαχα 🙂
      Σου εύχομαι έναν όμορφη Ιούνη, έτσι όπως τον θες και τον ονειρεύεσαι! ♡
      Καλό μήνα 😘

      Μου αρέσει!

  2. Δροσερή η ανάρτησή σου σαν πρωινό αεράκι και γλυκιά σαν καρπούζι! Και τι όμορφη εικόνα!
    Να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι, να ομορφοπεράσεις!
    (Χαζούλι, δεν χρειαζόταν να με ευχαριστήσεις, το απόλαυσα το παιχνίδι και η λέξη σου μου άρεσε πολύ!) ♥

    Μου αρέσει!

    • Ε πως δεν χρειαζόταν. Χρειαζόταν και παραχρειαζόταν.
      Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου για τα καλά σου λόγια.
      Και φυσικά ανταποδίδω τις ευχές για ένα υπέροχο καλοκαίρι! (Που αν κρίνω από το καιρό, ακόμα έρχεται).
      Σμουτς!

      Μου αρέσει!

  3. Μαρινάκι μου, Εγώ αισθάνομαι τη θετική σου αύρα και ότι είσαι πολύ καλύτερα τώρα και χαίρομαι πολύ! Η καλύτερη επιλογή που έχουμε πάντα είναι να χαμογελάμε και να έχουμε χιούμορ κυρίως στα άσχημα για να μπορούμε και να τα νικάμε, να το θυμάσαι αυτό!💛

    Μου αρέσει!

  4. Σκεφτομαι μια και με ρωτας Μαρινακι μου..χα..χα.. να σου ευχηθω καλο μηνα μια που αργησα να περασω και περνα σβαρνα που λενε όσες αναρτησης σου εχω καθηστερ΄γησει να αφησω σχολιο… καλό μηνα να έχεις μικρή μου να χαμογελας γιατι το χαμογελο ειναι ευτυχια και αγαπη… φιλακιαααα!!<3 🙂

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

