Μαρίνας σκέψεις #1 (καινούρια στήλη)

Μαρίνας σκέψεις #1

Η αλήθεια είναι ότι το Σ-κ, προσπαθώ να μην ασχολούμαι καθόλου με το internet και ειδικά με το blog. Θέλω να βολτάρω (ειδικά τώρα που καλοκαίριασε) και να περνάω χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα. Σήμερα όμως, ο ουρανός σκοτείνιασε και μπουμπουνίζει. Οπότε, θα κάτσω μέσα!

Αποφάσισα λοιπόν, μιας και είμαι μέσα στην δημιουργικότητα (πανάθεμα με) τον τελευταίο καιρό, να ξεκινήσω μια καινούρια στήλη, η οποία θα αφορά, μικρές σκέψεις που ξεπήδησαν στο μυαλό μου και θέλω να μοιραστώ μαζί σας. Ενώ λοιπόν βρήκα την φωτογραφία της στήλης (η οποία είναι αυτή που βλέπετε παραπάνω), προέκυψε ένα πρόβλημα και ένας προβληματισμός, τα οποία θα τα μοιραστώ μαζί σας, γιατί αν όχι μαζί σας τότε με ποιον!

Το πρόβλημα ήταν, ότι δεν είχα τίτλο που να μου αρέσει αρκετά. Κατέληξα λοιπόν, πως το προφανές, είναι και το προτιμότερο και κατέληξα στο «Μαρίνας σκέψεις», ωστόσο είμαι ανοιχτή σε προτάσεις!

Τέλος, ο προβληματισμός μου ήταν ο εξής: σκέφτηκα να κλείσω τα σχόλια, γιατί ενδεχομένως να θέλω να ποστάρω την επόμενη ενός κειμένου και δεν θέλω να σας κουράζω. Από την άλλη, δεν μου αρέσει να κλείνω τα σχόλια, γιατί δεν είναι ότι αναγκάζω κανέναν, να περάσει να μου σχολιάσει. Ο κάθε ένας, έρχεται όποτε θέλει και αν θέλει να σχολιάσει. Και επειδή εν τέλει, δεν μου αρέσει η ιδέα να θέλει να σχολιάσει σε μια σκέψη μου κάποιος και να μην μπορεί, αποφάσισα να αφήσω ανοιχτά τα σχόλια!

Κλείνοντας, θέλω να σας πω πως αυτή ήταν η πιο yolo ανάρτηση μου ever και ξεκίνησε από την σκέψη που μοιράστηκα στην φωτογραφία. Από μία σκέψη απλή, ξεκίνησε μια καινούρια στήλη και μια ολόκληρη ανάρτηση. Το χρέος μου σαν blogger νιώθω ότι το έκανα για σήμερα, αύριο πάλι 😝

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το υπόλοιπο της μέρας σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

8 thoughts on “Μαρίνας σκέψεις #1 (καινούρια στήλη)

  1. Κατ΄ αρχάς να καλωσορίσω τη νέα στήλη! 😀
    Απ΄ότι (νομίζω) πως με ξέρεις (πια), είμαι υπέρ σε ότι νέο τολμούμε, έτσι πολύ καλά κάνεις ότι κάνεις και όπως το κάνεις! 😉
    Βασικά, γράφοντας καθαρίζει πρώτα ο δικός μας νους και επίσης δίνεις και την ευκαιρία σε όποιον το επιθυμεί να «συζητήσει» μαζί σου τις σκέψεις σου! 😛
    Έτσι, θα «συζητήσουμε» κάτι που προσωπικά με βοήθησε (εξαιρετικά) σε όλες μου τις σχέσεις, τις μέσα και τις έξω και έχει σχέση με τις «προσδοκίες» μας! 😉
    «Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ». Βούδας & Χριστός.
    Σκέψου το σοβαρά Μαρινάκι μου… και αυτό δεν σημαίνει πως εσύ δεν θα δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό, απλά δεν θα περιμένεις τίποτα… ΚΑΙ παρακαλώ, μη πεις πως είναι δύσκολο!!! ❤

    ΑΦιλάκια πάντα πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Πολλά πράγματα είναι δύσκολα στη ζωή μας, αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να προσπαθούμε και πως δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε.
      Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα σου στην στήλη μου μαγισσούλα μου και σε ευχαριστώ που τόσα χρόνια μετά την πρώτη σου επίσκεψη στο παλιό μου blog, είσαι ακόμα στο διαδικτυακό μου χώρο να πλαισιώνεις τις σκέψεις μου με τα ενδιαφέροντα σχόλια σου! Καλό μας ξημέρωμα 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Καλορίζικη η νέα στήλη Μαρίνα μου. Και καλές εμπνεύσεις να την συνοδεύουν. Καλά έκανες και άφησες τα σχόλια ανοιχτά. Θα έχουμε εμείς τη δυνατότητα να σχολιάζουμε όπου και όποτε μπορούμε. Το πιο βασικό είναι να είμαστε εδώ, επισκέπτες και συμμέτοχοι σε πρώτη φάση νομίζω.
    Όσο για το όνομα χμμμ καλό μου φαίνεται. Άστο και αν …μας έρθει καμία πρόταση θα πέσει.
    Φιλιά πολλά.

    Μου αρέσει!

  3. Όντως ζούμε στην εποχή που οι άνθρωποι ξαφνιάζουμε και ξαφνιαζόμαστε κυρίως αρνητικά, οπότε κάθε νέα ιδέα, στήλη, δημιουργία ΣΟΥ, συμβάλλουν θετικά στην ψυχολογία ΜΟΥ! 😉 Φιλιά πολλά μικρό και σοφό κουκλοβαφτιστηρόνι ✿

    Μου αρέσει!

    • Νονούλι μου!💎Πάντα με σκλαβώνεις για τα λόγια σου! 🙂
      Να είσαι πάντα καλά αγαπημένη μου και εδώ να ομορφαίνεις τον κόσμο! (και να με καμαρώνεις πανάθεμα με το βαφτιστηρόνι σου!)
      Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα νονούλι μου 😘

      Μου αρέσει!

  4. yolo !!!
    Αναμένω τη συνέχεια!
    Μάκια μούκια!

    υγ: σήμερα έκανα το πρώτο μου μπάνιο και δεν το έχει μάθει κανένας άλλος, εκτός από την οικογένεια μου κι εγώ ήθελα να το πω κάπου…. Ε, το είπα! ☺

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

