Η ταυτότητα του καλοκαιριού (Μαρίνας σκέψεις #2)

 

η ταυτότητα του καλοκαιριού (Μαρίνας σκέψεις#2)

Αν διάβασες τι γράφω στη παραπάνω εικόνα, έχεις καταλάβει τι θα ακολουθήσει. Πάρε λοιπόν κάτι να πιεις, κάτσε και αναπαυτικά και διάβασε τη δεύτερη καταχώρηση στη στήλη Μαρίνας Σκέψεις.

Είσαι ζεστό εκ φύσεως και το αγαπημένο σου χρώμα, είναι το μπλε. Το αγαπημένο σου φαγητό, είναι τα θαλασσινά 🐙🦐🦑 και λατρεύεις να τα συνοδεύεις με ούζο 🥛. Το αγαπημένο σου επιδόρπιο είναι αναμφισβήτητα το παγωτό🍨! Αν ένα πράγμα αγαπάς, είναι να κολυμπάς 🏊 και να κάθεσαι κάτω από τον ήλιο ⛱. Αν είχες άρωμα θα ήταν αυτό του αντηλιακού και αν είχες γεύση θα θύμιζες μελτέμι. Έχεις την τρέλα του Δίδυμου, την ευαισθησία του Καρκίνου και την δυναμικότητα του Λέοντα.

Πολλοί σε περιμένουν πως και πως, είναι αυτή η αύρα σου, η χαλαρότητα σου, που τους κάνει να σε αγαπούν. Δίπλα σου όλοι τολμούν να ονειρεύονται, ξενοιάζουν. Ακόμα και οι έρωτες, μπορούν με εσένα να γεννηθούν λιγάκι πιο εύκολα. Ίσως είναι που δίνεις το έναυσμα στον κόσμο να ξεκουνηθεί, να αναζητήσει νέες εικόνες, να ζήσει εμπειρίες, να κυνηγήσει την περιπέτεια.

Αν ήσουν πρόσωπο υπαρκτό αυτά θα ήταν τα χαρακτηριστικά σου. Μα δεν είσαι, είσαι Καλοκαίρι!👙🕶

Και σαν καλοκαίρι πρέπει να φέρεσαι. Γι’ αυτό έκατσα και στα έγραψα όλα αυτά, για να σου θυμίσω πως είσαι ή τουλάχιστον πως σε βλέπω εγώ! Μην χάνεις την ταυτότητα σου, μην προσπαθείς να μοιάσεις στο φθινόπωρο. Αποδέξου τη μοναδικότητα σου και αγκάλιασε όσα σε αντιπροσωπεύουν. Να είσαι ο εαυτός σου!


Αν και εγώ το καλοκαίρι δεν το συμπαθώ -γιατί σιχαίνομαι τη ζέστη, χαλάει ευκολότερα το μακιγιάζ μου, σιχαμερά ζωύφια που δεν θέλω να θυμάμαι ότι υπάρχουν, κάνουν την εμφάνιση τους (και έχει και κουνούπια: των οποίων το αγαπημένο γεύμα είμαι εγώ)- δεν σημαίνει ότι δεν θέλω να το ζήσω. Κάθε μέρα είναι ξεχωριστή και έχει διαφορετικά πράγματα να μας προσφέρει. Θέλω να τα γευτώ με αύρα καλοκαιρινή, όπως τους αξίζει. Ας ελπίσουμε λοιπόν το καλοκαίρι να θυμηθεί την ταυτότητα του και να μας ταξιδέψει στις εμπειρίες του!♡

Η ταυτότητα του καλοκαιριού

 

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις την ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

10 thoughts on “Η ταυτότητα του καλοκαιριού (Μαρίνας σκέψεις #2)

  1. Αναστασία Κ.

    Τι τέλειααα ανάρτηση! Να σου πω, δε με χαλάει που έχει λίγο αεράκι πού και πού (να πάρουμε μια ανάσα βρε παιδί μου), γιατί κατά τα άλλα στα μέρη μου έχει τρελή κουφόβραση, και σκέψου ακόμα δεν ήρθε το… καλοκαίρι! Εντάξει, και λίγο οι απροσδόκητες βροχές με κουράζουν, αλλά όλα καλά!
    Εύχομαι να έρθει το, αγαπημένο πολλών, καλοκαίρι… γιατί η ξενοιασιά που φέρνει είναι αναγκαία σε όλους μας!
    Καλή σου μέρα Μαρινάκι μου, πολλά φιλάκιααα! ❤ ❤ :*

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Καλέ ναι, η δροσούλα κανέναν δεν χαλάει, γιατί όπως είπα και στο νονούλι, με τα νέα τιμολόγια της ΔΕΗ όσο έχουμε δροσιά ας την απολαύσουμε. Και η βροχούλα δεν με χαλάει. Αλλά καταιγίδες και χαλάζι Ιούνιο μήνα; Ε όχι! Δεν το δέχομαι! 😛
      Όμορφο καλοκαίρι να έχεις Αναστασία μου! 🙂
      Σε φιλώ γλυκά! 😘

      Μου αρέσει!

  2. Άιναφετς

    Προσωπικά, ότι και να κάνει ο καιρός, ένα μ’ ενδιαφέρει, να μη κάνει κρύο! 😛
    Τα κουνούπια (που με λατρεύουν!), οι βροχές, οι 40 βαθμοί δεν με φοβίζουν, φτάνει να μη κάνει κρύο… sorry Μαρινάκι μου, αλλά είμαι παιδί του ήλιου, έχω τον ωροσκόπο μου στο Λέοντα! 😉

    ΑΦιλάκια ζεστά και χαμογελαστά! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μην μου ζητάς συγνώμη βρε μαγισσούλα μου, σάμπως παίρνω ποσοστά από τις άλλες εποχές για να τις προμοτάρω; χαχαχα
      Όλα είναι θέμα προτίμησης και καλά κάνουμε και διαφέρουμε, για να υπάρχει ποικιλία.
      Καλό μας καλοκαίρι (αν προθυμοποιηθεί και έρθει!)
      Σε φιλώ γλυκά! 😘

      Μου αρέσει!

  3. ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.)

    Δεν με χαλάει που δεν εχει υψηλές θερμοκρασίες, ούτε που δεν θυμίζει 100% Καλοκαίρι… Μόνο η δυνατή βροχή μέχρι που φέρνει και μπόρες με πειράζει. Όχι άλλες τέτοιες δυνατές βροχές… κατ’ άλλα αυτό που βλέπω είναι υποψιάζομαι είναι ότι το φετινό Καλοκαίρι δεν θα είναι ίδιο με κανέναν άλλον των προηγούμενων χρόνων. Σαλτάραμε όλοι μας, σαλτάρανε τα πάντα… έ! σάλταρε και ο καιρός… γιατί όμως μας κάνει εντύπωση; Αχαχαχα!
    Όπως λένε για την ΆΝοιξη, έτσι και για το Καλοκαίρι.. ας το φέρουμε εμείς με τον τρόπο μας.
    Φιλιά Μαρινάκι μου! 😘😘
    Μου αρέσει πολύ η νέα σου στήλη!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μαράκι μου ας καταφέρει το φετινό καλοκαίρι να είναι ξεχωριστό χωρίς το χαλάζι και τις καταιγίδες χαχα Είναι ανάγκη να μας στείλει για group therapy? 😛
      Θα το φέρουμε σίγουρα με το δικό μας τρόπο (για μας μιλάμε άλλωστε), αλλά αν βοηθήσει κι αυτό, θα το εκτιμήσουμε!
      Καλή σου μέρα😘

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. mia petra

    Λοιπόν τελικά ξέρεις τι ανακάλυψα; (σπουδαία ανακάλυψη! 😉 ), ότι κάθε χρόνο τώρα τελευταία, ο Ιούνης είναι μες στην κατάθλιψη και «για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή» 🙂 «και αν είχες γεύση θα θύμιζες μελτέμι»; Ουάου! Εξαιρετική έμπνευση το κείμενο 😉 ✿

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Καλά για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή, γενικότερα στην Ελλάδα νονούλι μου!
      Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ να πλαισιώνεις τα κείμενα μου με τα ωραία σου σχόλια.
      Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια πανέμορφη εβδομάδα! 🙂

      Μου αρέσει!

  5. aristea k

    Ψηφίζω μαγισσούλα!
    Αρκεί να μην κάνει κρύο!
    Αν και τελευταία με τις εξάψεις της κλιμακτηρίου δεινοπαθώ η δόλια κι ακόμα δεν είδαμε ζέστες να φανταστείς… Αχ τι έχει να γίνει αργότερα. Οπότε, αν και παιδί του καλοκαιριού, χαίρομαι πολύ που αυτό το καλοκαίρι δεν μοιάζει ακόμα καλοκαίρι!
    Φιλιά δροσερά! ♥

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

