Βράδια Παρασκευής!

Βράδια Παρασκευής!

Είναι τα αγαπημένα μου! Από όταν ήμουν μικρή. Βλέπεις τότε, οι καλύτερες σειρές (κατά τη γνώμη μου) παίζονταν Παρασκευή βράδυ. Ανυπομονούσα να γυρίσω από το σχολείο, να διαβάσω όσο μπορώ και ύστερα να βάλω πυτζάμες και να δω τηλεόραση. Αυτή την αγάπη για τη τηλεόραση, όσο μεγάλωνα και αποκτούσα επιλογές (βλ. εξόδους με τη παρέα μου, διαδίκτυο, κτλ), την έχασα.

Πλέον και τηλεοπτικά προγράμματα που θέλω να δω, τα παρακολουθώ στο διαδίκτυο. Γιατί έχω τη δυνατότητα να τα δω σε δικό μου χρόνο και φυσικά χωρίς διαφημίσεις. Οπότε, τις Παρασκευές που δεν είμαι έξω, βάζω άνετα ρούχα, τρώω ένα σνακ και αφού φάω, κάθομαι να δω τα επεισόδια αγαπημένων σειρών ή αν έχω ακούσει για κάποια καλή ταινία θα δω αυτή, αλλά πιο σπάνια.

Βέβαια επειδή και λόγω ζωδίου είμαι κοινωνική, λατρεύω να βγαίνω με φίλους! Προτιμώ τις Παρασκευές, γιατί με τόσο κόσμο που βρίσκεις οπουδήποτε το Σάββατο, είναι μαρτύριο και όχι έξοδος. Φυσικά, μιας και οι εποχές είναι δύσκολες οικονομικά για τους περισσότερους και έτσι οι συνεχείς έξοδοι δεν είναι εφικτό σενάριο, «παίζουν» πολύ συχνά οι μαζώξεις φίλων σε σπίτια. Αυτές τις μαζώξεις εγώ τις λατρεύω χειμώνα – καλοκαίρι. Έχουν πιο σπιτική νότα, έχουν άλλη άνεση και γι’ αυτό τις αγαπώ και τις προτιμώ!

Τέλος, καμιά Παρασκευή, όπως αυτή καλή ώρα, μου έρχεται να μπω και να γράψω στο blog μου. Απλά και αυθεντικά χωρίς συγκεκριμένο θέμα, για σκέψεις αυθόρμητες που ξεπηδούν στο μυαλό. Γιατί καλώς ή κακώς, έτσι ξεκίνησα εγώ το blogging, αυθόρμητα και έτσι θέλω να το συνεχίζω. Έτσι με έμαθε βλέπεις, ο κόσμος που με αγαπά εδώ στην blogoγειτονιά, έτσι με αποδέχτηκε και αυτή η αποδοχή με έκανε να τους αγαπήσω κι εγώ.

Εσένα πως είναι τα βράδια της Παρασκευής σου;

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σας στέλνω ένα φιλί και σας εύχομαι να απολαύσετε το βράδυ σας και γενικά ότι και αν κάνετε:

Να σκέφτεστε. Να γελάτε. Να ομορφοπερνάτε!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

10 thoughts on “Βράδια Παρασκευής!

  1. Μαρινακι μου κι εγώ μια από τα ίδια! Η σπίτι σειρές και ταινίες η βολτούλα!!!
    Σίγουρα προτιμώ να μην βγαίνω σαββατόβραδο. Γίνεται χαμμμοοοοςςς. Εκτός αν έχουμε κλείσει κάπου
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    Μου αρέσει!

  2. Λοιπόν παλαιότερα η Παρασκευή ήταν η μέρα τού shopping-μέχρι-τελικής-πτώσεως, οπότε το βράδυ είχε επέλθει η τελική πτώση χαχα! Η μόνη αλλαγή σ’ αυτό το πλάνο, ήταν shopping-σε-βιβλιοπωλείο-μέχρι-τελικής-πτώσης, κάτι που μάλλον αγαπώ ακόμα να το τηρώ ευλαβικά! (οκ, όχι όλες τις Παρασκευές). Τηλεόραση βέβαια θα δω, έστω και ελάχιστα και φυσικά όπως κάθε μέρα, διαδίκτυο 🙂 Φιλιά πολλά κουκλοβαφτιστηρόνιμου και καλό σ/κ ✿

    Μου αρέσει!

  3. Η Παρασκευή ανέκαθεν είχε ένα ιδιαίτερο βάρος στην καθημερινότητά μας Μαρίνα μου. Πάνα σηματοδοτούσε τον ερχομό του ΣαββατοΚύριακου. Έτσι από το πρωί ανέβασε διάθεση και ηθικό καθώς είχε πολλά ξεχωριστά πράγματα. Απλά, όχι περίπλοκα ή μαξιμαλιστικά.
    Όμορφο Σ/Κ να έχεις κοπέλα μου.

    Μου αρέσει!

  4. Η πιο χαλαρή βραδιά της εβδομάδας πάντα. Αν έχω Συμπόσιο δε ακόμα περισσότερο: ξεκουράζομαι (κι απολαμβάνω) μετά από τις αναρτήσεις μαμούθ που κάνω!
    Παλιά θα έβαζα και ένα ποτηράκι κρασί, τώρα χαλαρώνω και χωρίς αυτό!
    Αλλά και τα Σαββατόβραδά μου είναι έτσι. Βιβλίο, μουσική κι άγιος ο θεός!
    Απόψε πάντως μου έλειψε το μπλόκινγκ και είπα να δω τι κάνουν οι φίλοι!
    Μάκια! :))

    Μου αρέσει!

    • Καλά έκανες Αριστάκι μου! Χαίρομαι πάντα όταν κάνεις στάση στο blog μου και λες την καλησπέρα σου! 🙂

      Εμένα τα χαλαρά μου αρέσουν να ξέρεις, είναι τόσο έντονοι οι ρυθμοί της ζωής μας, που η χαλαρότητα είναι πάντα ευχάριστο διάλειμμα.

      Όμορφο βράδυ να έχει κουκλί και καλό ξημέρωμα 😘

      Μου αρέσει!

  5. Γεια σου Μαρίνα!
    Σεργιανίζω στη γειτονιά σας,
    πειράζει που πέρασα και από εδώ;
    Βράδυ Παρακευής μου αρέσει πολύ να βλέπω θρίλερ!
    Όχι,όχι δεν είμαι σχιζοφρενής δολοφόνος,
    μην με φοβηθείς! χιχι
    (Γιούλη)

    Μου αρέσει!

    • Καλώς ήρθες Γιούλη! 🙂 Καλά έκανες και πέρασες καλέ, τι να πειράζει; Χαρά μου να υποδέχομαι κόσμο.
      Μην στεναχωριέσαι, δεν με τρόμαξες καθόλου. Λατρεύω τα θρίλερ. Και αν έχεις κανένα καλό να μου προτείνεις, θα χαρώ πολύ!
      Σε φιλώ, σε καληνυχτώ και σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα! 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

