Γιατί τόση κακία; (Μαρίνας Σκέψεις #3)

Γιατί τόση κακία; (Μαρίνας Σκέψεις #3) 2

Πάρε και τραγουδάκι, που ταιριάζει και είναι χαρούμενο!

Η στήλη Μαρίνας Σκέψεις, καλά κρατεί και σήμερα ήθελα να καταθέσω δυο σύντομες σκέψεις, γιατί τον τελευταίο καιρό, βλέπω έντονα την Κακία να τριγυρνά με ύφος και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί!

Δεν ήξερα ότι υπήρχαν τόσο πολλοί ηλίθιοι στον κόσμο μέχρι που άρχισα να χρησιμοποιώ το Ίντερνετ. ~ Στανισλάβ Λεμ

Ένα από τα πρώτα πράγματα που ένας γονιός φροντίζει να ενστερνιστεί το παιδί του, είναι η ευγένεια. Διότι είναι κάτι σαν άγραφος κανόνας, να υπάρχει ένα φίλτρο στις σκέψεις των ανθρώπων, ώστε να μην προσβάλλεται η ατομικότητα των ατόμων μιας κοινωνίας και έτσι να εξασφαλίζεται η ομαλή της και αρμονική «λειτουργία».

Αυτό, το βλέπουμε να καταρρίπτεται στο διαδίκτυο, όπου αγενείς και κακεντρεχείς συμπεριφορές συναντώνται πολύ συχνά. Μάλιστα συνηθίζεται, εκείνους που αρέσκονται να σχολιάζουν αρνητικά έναν σκοπό ή δημόσιο πρόσωπο, να τους αποκαλούν «haters» (εκ του αγγλικού «hate» που σημαίνει μίσος).

Προσωπικά, ειλικρινά δε μπορώ να διανοηθώ και να εξηγήσω ούτε τους ανθρώπους αυτούς, ούτε τη συμπεριφορά τους. Είναι τόσο εύκολο, ειδικά στο διαδίκτυο, οτιδήποτε δε σου αρέσει να το προσπεράσεις, που τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν δικαιολογούνται. Κι αν κάτι με ξαφνιάζει είναι πως στη πραγματική μας ζωή, το να απευθύνεις προσβλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα άτομα, δεν είναι τόσο εύκολο και όμως με ασπίδα το διαδίκτυο γίνεται παραπάνω από απλό.

Ας το πάρουμε απόφαση λοιπόν, πως η σύγχρονη ελληνική κοινωνία, με τον ευρωπαϊκό της αέρα και τις αμερικάνικες επιρροές της, είναι μια κομπλεξική κοινωνία με υπαρξιακά προβλήματα και τάσεις αυτοκαταστροφής και καθόλου έτοιμη να αποδεχτεί τους ανθρώπους γι’ αυτό που πραγματικά είναι: άνθρωποι!

What a time to be alive! #not

ΥΓ: Έμπνευση για το κείμενο μου, αποτέλεσαν κάποια κακοπροαίρετα σχόλια που διάβασα στο youtube σε γνωστές beauty bloggers, σχετικά με την εμφάνιση τους και όχι οι δηλώσεις τυχόν δικηγόρων, που αποζητούσαν πέντε λεπτά δημοσιότητας. Μιας και το δεύτερο για εμένα ήταν ακόμα μια επιβεβαίωση ότι η μόρφωση και η παιδεία είναι δυο διαφορετικά πράγματα, ενώ το πρώτο με έκανε να σκεφτώ σοβαρά αν τελικά η μυρωδιά που πλανάται στον αέρα οφείλεται στην ολοκληρωτική σήψη της κοινωνίας μας ή στα τελευταία εγκεφαλικά κύτταρα που έκαψε το σύστημα!

Γιατί τόση κακία; (Μαρίνας Σκέψεις #3)

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις τη μέρα και τη βδομάδα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

22 thoughts on “Γιατί τόση κακία; (Μαρίνας Σκέψεις #3)

    • Marina Tsardakli

      Μακάρι οι άνθρωποι να γίνονταν λίγο πιο ευγενικοί, να είχαν λιγάκι τακτ.
      Δεν υπάρχει λόγος για τόση κακία τριγύρω! Πάλι καλά να λέμε που στο blogging δεν βλέπουμε τόσο έντονα τέτοιες συμπεριφορές, όσο στο youtube! 🙂
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μαράκι μου!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  1. Άιναφετς

    Η κακία, η ζήλια, η αγένεια, ο ανταγωνισμός, το (e-) κουτσομπολιό, είναι λεπτές μορφές βίας που αιώνες τώρα ταλαιπωρούν όσους δεν είναι μέρος αυτού του «παιχνιδιού» Μαρινάκι μου! 😦
    Και σαφώς έχει να κάνει με τον εγωκεντρισμό και με το πώς μεγαλώσαμε! 😉
    Όταν είχα την ηλικία σου, δεν υπήρχε το youtube και η κατάσταση ήταν ίδια και χειρότερη… κακία, ζήλια, εγωκεντρισμός παντού, (είχα και ένα παιδί 3 ετών)! 😛
    Δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι αλλά για να επιβιώσει κανείς σ’ αυτό τον κόσμο, καλό είναι να αποδεχτεί αυτή την κατάσταση, να είναι ο ίδιος Οκ! με τον εαυτό του και να πάψει να προσδοκά… ξέρω πως είσαι πολύ νέα και οι εμπειρίες σου ακόμα δεν σε έχουν ωριμάσει τόσο όσο ν’ αποστασιοποιηθείς και να αποδεχτείς τα κακώς κείμενα! 😉
    Μπράβο για τη στήλη-σκέψεις, εύχομαι πολλοί να τη διαβάσουν και να μιλήσουν!!!

    ΑΦιλάκια και καλή συνειδητή βδομάδα σε όλους! ❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Μαγισσούλα μου, για να είμαι ειλικρινής δεν μου αρέσει να δέχομαι πως αυτού του είδους οι συμπεριφορές είναι γεγονός ή πιο σωστά το δέχομαι, αλλά θέλω να το αλλάξω με όποιο τρόπο μπορώ. Γιατί εγώ είμαι οκ με τον εαυτό μου , αλλά δεν είναι όλοι και κάποιες φορές σε σκληρές κρητικές αντιδρούν και με ακραίους τρόπους και πόσο στενάχωρο είναι αυτό.
      Όσο για τα κακώς κείμενα μαγισσούλα μου, σίγουρα δεν έχω μάθει να αποδέχομαι, δεν ξέρω αν σε αυτό φταίει η ηλικία μου ή εμπειρίες μου, αλλά έχω μάθει να αποδέχομαι και να αγαπώ τον εαυτό μου, οπότε κάτι είναι κι αυτό! 😛
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα εδώ να ανοίγεις επικοδομητικούς διαλόγους.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και ένα γλυκό ξημέρωμα! 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Giannis Pit.

    Μαρίνα άκουσε κορίτσι μου. Αυτή η αρένα που λέγεται «μέσα δικτύωσης» έχει δώσει άπλετα τη δυνατότητα στην κάθε αρρώστια να βρει πρόσφορο έδαφος έκφρασης και αναπαραγωγής. Συμφωνείς ; έχει καταντήσει αηδία πλέον κάθε πικραμένος και άρρωστος να αμολάει το δηλητήριό του δίκην αναλυτή στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
    Μήπως ήρθε η ώρα να μπουν κάποιοι αυστηροί όροι χρήσης και λειτουργίας γιατί έχουμε σιχαθεί πλέον.
    Καλή σου βδομάδα.

    Αρέσει σε 2 άτομα

    • Marina Tsardakli

      Γιάννη, όπως είχα και παλαιότερα πει, με αφορμή τη λογοκλοπή, τα πάντα είναι στο χέρι μας. Ο μόνος λόγος ύπαρξης και δη κλιμάκωσης τέτοιου είδους συμπεριφορών, είναι η ανοχή μας, γιατί πάντα κάνουμε τα στραβά μάτια μέχρι το κακό να χτυπήσει την δική μας πόρτα. Τότε μόνο αρχίζει να μας αφορά.
      Οπότε όλα, είναι στο χέρι μας όπως αναφέρει κι η μαγισσούλα! 🙂
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ και μια υπέροχη εβδομάδα! 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. zina

    οσα δε φτανει η αλεπου….Μαρινακι ειναι μεγαλη η ζηλια δυστυχως. Αντί να απολαμβάνουμε τα απλά και να κανουμε κατι που μας ευχαριστεί, κοιτάζουμε τι κανει ο ενας και ο αλλος…λες και εμεις ειμαστε οι Τελοιοι!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Γιούλη μου, πόσο μου αρέσει η θετικότητα σου. Μην βγάζεις όμως τον εαυτό σου απ’ έξω. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είσαι και εσύ μέλος αυτής της blogoγειτονιάς 🙂
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και ένα γλυκό ξημέρωμα 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Άιναφετς

    Και μήπως Γιάννη (Pit) μου, ήρθε η ώρα να βάλλουμε εμείς οι ίδιοι «τους αυστηρούς όρους χρήσης και λειτουργίας» του fb ή του youtube, γιατί αν περιμένουμε απ΄τη πολιτεία, χαθήκαμε; 😛
    Η μπλογκογειτονιά μας είναι υγιέστατη και τα όποια «αγενή» άτομα που υπήρξαν, με τον καιρό, τα ξέρασε η ίδια!!! 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Αναστασία Κ.

    Γενικά, πίσω από ένα πληκτρολόγιο πολλοί μπορούν να πουν ό,τι θέλουν… Ελπίζω να θυμάσαι άτομο που έκανε bullying στα blogs, όχι μόνο για αναρτήσεις, αλλά ακόμα και για το τι είδους τραγούδια ακούμε!
    Μεγάλο θέμα… Η έλλειψη παιδείας και η χαλαρότητα των οικογενειακών σχέσεων έχουν οδηγήσει σε αυτήν την κατάσταση, και δυστυχώς δε βλέπω να γίνονται προσπάθειες για βελτίωση, προσωπική, κοινωνική, ή κανενός άλλου είδους..
    Σε φιλώ πολύ πολύ και σου εύχομαι να διαφυλάξεις την ευγένεια που εσένα προσωπικά σε διακρίνει!
    Καλή εβδομάδα! ❤❤❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Αναστασία μου, δεν ξεχνώ ποτέ τίποτα, κάθε εμπειρία χτίζει αυτό που είμαι σήμερα! Μαθαίνω και το εκτιμώ για τα διδάγματα που μου δίνει. Το ίδιο ισχύει και για το blogging!
      Πλέον φροντίζω να ομορφοπερνώ κάνοντας αυτό που αγαπώ και κατανοώ και αποδέχομαι, πως σε όποιον δεν αρέσει είτε η θεματολογία μου, είτε οι μουσικές μου επιλογές δεν θα είναι εδώ!
      Όπως λέει και το άσμα: σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Σωστά; 😉
      θα συμφωνήσω ότι οι λόγοι που αναφέρεις σίγουρα ευθύνονται για τέτοιου είδους συμπεριφορές και ότι δεν γίνονται ενέργειες βελτίωσης κι αυτό κυρίως, γιατί μέχρι το κακό να χτυπήσει την πόρτα μας δεν μας αφορά.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια και επέτρεψε μου να ανταποδώσω.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και ένα γλυκό ξημέρωμα! 💖Σε φιλώ γλυκά
      😘

      Μου αρέσει!

  6. aristea k

    Ψηφίζω μαγισσούλα για μια ακόμα φορά, γιατί ταυτίζομαι απόλυτα με τη θέση της: επειδή ο κόσμος δεν είναι αγγελικά φτιαγμένος χρειάζεται να είμαστε θωρακισμένοι από τη μια και ψιλοαδιάφοροι στην κακία των άλλων από την άλλη. Κι εδώ οφείλουν να δουλέψουν οι γονείς, δηλαδή να δώσουν στα παιδιά τους τα εφόδια εκείνα που θα τα κάνουν ψυχικά ανθεκτικά, και ισορροπημένα! Όλα ξεκινούν από κομπλεξικά σύνδρομα και μάντεψε, κατηγορώ ευθαρσώς τους γονείς ότι έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης!
    Αυτό Μαρινάκι μου. το να μην χαλιέσαι από τους απανταχού haters, έρχεται συν των χρόνω. Θα φθάσεις με το καλό κάποια μέρα σε μια περίοδο που θα τα προσπερνάς όλα αυτά όχι με αδιαφορία προς τα κοινωνικά προβλήματα, αλλά ως ασπίδα προστασίας του ψυχισμού σου.
    Πολλά φιλιά καρδούλα μου :))

    Αρέσει σε 1 άτομο

  7. aristea k

    Επειδή αναφέρθηκες σε haters και στο πρόσφατο περιστατικό με τον δικηγόρο να σου πω ότι ανάμεσα στα δύο διατηρώ άλλη στάση. Τους haters τους θεωρώ άρρωστους. Από πολλές απόψεις.
    Το θέμα με τον δικηγόρο πάλι βρίσκω ότι κακώς ενόχλησε. Δεν συμφωνώ βεβαίως με τις απόψεις του. Αλλά τις έγραψε στον λογαριασμό του και θα έπρεπε να απασχολεί τις φίλες του και μόνο. [ Κάποιοι άλλοι τον έβγαλαν στη δημοσιότητα θιγμένοι και καλά! ]
    Γιατί να ενοχληθώ από τις απόψεις ενός αγνώστου; Πώς μπορεί να με αγγίξουν;
    Στον Βολταίρο αποδίδεται ένα υπέροχο ρητό για μένα: διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες!
    Ας λέει ό,τι μπούρδες γουστάρει ο άνθρωπος. Εγώ μόνο γέλασα όταν τις διάβασα και τις προσπέρασα.

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Αριστάκι μου συμφωνώ μαζί σου, γιατί ούτε και εμένα οι δηλώσεις του με άγγιξαν, αλλά θα διαφωνήσω στο ότι έγραψε τις απόψεις του, στο προφίλ του και θα σου πω γιατί. Και εγώ στο blog μου μπορεί να γράψω κάτι που θίγει μια ομάδα ανθρώπων, αλλά επειδή είναι δημόσιο, μπορούν χαλαρά να μου κάνουν μήνυση. Το ίδιο κι ο εν λόγω κύριος, το έγραψε μεν στο προφίλ του, αλλά «δημόσια», όχι για τους φίλους του και μόνο. Το θέμα είναι ότι εμένα και εσένα τα λόγια του δεν μας αγγίζουν. Υπάρχουν όμως άνθρωποι που δεν ξέρεις πως θα αντιδράσουν. Και εν πάση περιπτώσει, εμένα με ενόχλησε για να είμαι ειλικρινής πιο πολύ το πόσοι συμφώνησαν μαζί του, παρά το τι είπε ο ίδιος. Δεν υπάρχει σωτηρία όπως πολύ σωστά είχες γράψει και στο παρελθόν!
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω! 🙂

      Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Αριστάκι μου σαφέστατα οι γονείς έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης, αλλά είναι ένα πράγμα το να επιτρέπεις σε κάποιον να πει την άποψη του και είναι άλλο πράγμα να του επιτρέπεις να προσβάλλει μια ομάδα ανθρώπων. Γιατί για εμένα τουλάχιστον, οι απόψεις τελειώνουν πριν αρχίσουν οι χαρακτηρισμοί.
      Σε ευχαριστώ που για ακόμα μια φορά δημιούργησες έναν εποικοδομητικό διάλογο, ξέρεις ότι το λατρεύω αυτό μαζί σου! Την καλημέρα μου! 😘

      Μου αρέσει!

    • Maria Kat

      Για τον δικηγόρο θα διαφωνησω μαζί σου Αριστέα μου . Αν δεν ήθελε να το δει κανένας θα το ελεγε στους φιλους του πριβε. Απο τη στιγμή που αναρτάται κάπου που ΞΕΡΕΙΣ οτι θα το δουν πολλοι και θα το μεταφέρουν προφανώς και γίνεται σκόπιμα. Και εσενα μπορει να μην σε απασχολεί υπαρχουν ομως άτομα με μεγάλο θέμα με τον εαυτό τους και το σώμα τους. Μορφή bulling ήταν ολο αυτό που έκανε ο τυπας, απλα ηταν σε πιο … μαζική μορφή.
      φιλάκια πολλά

      Μου αρέσει!

  8. Maria Kat

    Συμφωνω μαζί σου αγαπημενη μου Μαρίνα αλλά όσο το ψαχνεις ουτε λυσεις θα βρεις ουτε απαντήσεις. Τα συνοψίζεις όλα σιτς παρακάτω σειρές: «μια κομπλεξική κοινωνία με υπαρξιακά προβλήματα και τάσεις αυτοκαταστροφής και καθόλου έτοιμη να αποδεχτεί τους ανθρώπους γι’ αυτό που πραγματικά είναι: άνθρωποι!»

    Τα είπες ολα
    Σε γλυκοφιλώ

    Μου αρέσει!

    • aristea k

      Καλημέρα κορίτσια!
      Αν δεν τον έβγαζε η Τατιάνα στην εκπομπή της ( που και σε αυτήν το είπαν φίλες του δικηγόρου που προσβλήθηκαν) δεν θα το μαθαίνατε ούτε εσείς, ούτε κι εγώ! Το γεγονός ότι το προφίλ του το έχει δημόσιο, τι σημαίνει; Τον ξέρατε; Θα το βρίσκατε; Κι επειδή είπε ό,τι είπε; Τι σημαίνει; Ότι έχει δίκιο; Όταν θίγεσαι σημαίνει ότι βρίσκεις κάποιο δίκιο στα λόγια του!
      Προσωπικά διαφωνώ κάθετα μαζί του. Αλλά δεν τρελαίνομαι! Είναι η γνώμη του κι ας την βρίσκω γελοία!
      Ούτε με νοιάζει αυτός ο κύριος, ούτε εξαρτάται η ζωή μου από αυτόν. Πρόβλημα ας έχουν οι επίδοξες γκόμενες-φιλενάδες του!

      Και τα κιλάκια μου έχω και κυτταρίτιδα μπόλικια κι ευρυαγγείες και στην παραλία θα βγω, όχι με καμάρι, το τονίζω! Απλά, φυσιολογικά, χωρίς να με νοιάζει.
      Στιγματίζοντας τον και μιλώντας επί μέρες για αυτόν κάνουμε αυτό ακριβώς που δεν θα έπρεπε: δίνουμε σημασία στην εξωτερική εμφάνιση!
      Περνάμε στο αντίθετο στρατόπεδο και διαδηλώνουμε υπέρ του λίπους και το πάχους! (Όχι εσείς κορίτσια, αλλά έγινε κατά κόρον στις τηλεοπτικές εκπομπές και στα σόσιαλ μίντια , το είδα και το άκουσα και σας πληροφορώ ότι αυτό ήταν που με εξόργισε! Όχι ο μεσιέ!
      Άλλο νιώθω καλά με τον εαυτό μου και το σώμα μου κι άλλο βγαίνω και διαδηλώνω υπέρ του πάχους κλπ κλπ ! (Αλήθεια σας λέω, το άκουσα αυτό!) Ξεχνάμε και πηδάμε την υγεία έτσι!
      Ναι έχουμε δικαίωμα να είμαστε όπως θέλουμε και να νιώθουμε όμορφα και ναι, δεν πρέπει να κυκλοφορούμε με κόμπλεξ. Αλλά πάνω απ΄όλα η υγεία. Ας μην το ξεχνάμε!!!!!
      Η σωστή αντιμετώπιση για μένα είναι αυτή της μαμάς:

      http://bit.ly/2rslIiV

      Πολλά φιλι΄ακαι στις δυο σας! :)))

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Marina Tsardakli

        Αριστάκι μου γλυκό, συμφωνώ μαζί σου σε αρκετά σημεία, αλλά όχι απόλυτα! Προσωπικά δεν βλέπω Τατιάνα, εγώ το θέμα το έμαθα από το facebook,αφού από προφίλ σε προφίλ, αμέσως μόλις ο εν λόγω κύριος έγραψε ότι έγραψε, έγιναν κοινοποιήσεις και κριτικές. Οπότε εγώ το είδα στην αρχική μου αρκετά πριν το μάθουν οι δημοσιογράφοι. Και εδώ φαίνεται η δύναμη των social media! Και εδώ ήταν το σημείο που διαφωνούσα μαζί σου. Ότι δηλαδή όπως εκείνος δημόσια έγραψε κάτι για τους δικούς του λόγους, είχα κι εγώ κάθε δικαίωμα να το σχολιάσω.
        Κατά τα άλλα συμφωνώ πως η άποψη του δεν θα έπρεπε να επηρεάζει κανέναν, παρά τις μελλοντικές του συντρόφους. Αλλά προσωπικά βλέποντας πόσοι τάχτηκαν υπέρ των απόψεων του, δεν θα σου κρύψω πως ούτε απογοητεύτηκα, ούτε ξαφνιάστηκα, απλά επιβεβαίωσα για ακόμα μια φορά πόσο πεζός μπορεί να γίνει ο κόσμος.
        Αν με ρωτάς αν μου άρεσε που έγιναν αυτές οι δηλώσεις, θα σου πω ξεκάθαρα όχι. Γιατί εμένα, δεν με επηρεάζει γενικά η γνώμη των άλλων, αλλά πολλούς τους επηρεάζει και μάλιστα άσχημα. Επίσης τα λεγόμενα του δεν τα θεωρώ «άποψη του», γιατί για εμένα η γνώμη σταματά εκεί που αρχίζουν οι προσβολές. Αλλά αυτό είναι καθαρά δική μου άποψη.
        Κατά τα άλλα έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, αλλά αν με ρωτάς περισσότερο ο ντόρος έγινε για να έχουν κάτι να λένε και οι «celebrities» βγήκαν για να ακουστούν παρά οτιδήποτε άλλο. Γι’ αυτό βαριέμαι τα media! Όλα στημένα και με σκοπό.
        Κατά τα άλλα, σε ευχαριστούμε για το υπέροχο κείμενο που έκρυβε το link γιατί έκρυβε ένα πολύ όμορφο μήνυμα που προσωπικά δεν είχα ξαναδιαβάσει.

        Αρέσει σε 1 άτομο

  9. Άιναφετς

    Πολύ όμορφη και ουσίας συζήτηση και μπράβο στην Αριστέα για τον σχολιασμό και για το link! 😉
    Δεν έχω ιδέα για τι μιλάτε, πρώτα γιατί σπάνια ανοίγω την TV και δεύτερο δεν έχω fb! 😛
    Το θέμα όμως δεν είναι στα μέσα πληροφόρησης, αλλά στην εξωτερική εμφάνιση του καθενός.
    Έχω τη τύχη και υπήρξα μια ζωή λεπτή τρώγοντας το καταπέτασμα και να μην έχω κυτταρίτιδα, αλλά παρόλα αυτά το «έξω» με απασχόλησε και με απασχολεί γιατί με στεναχωρεί να βλέπω πως οι περισσότεροι άνθρωποι (εκτός μας που σχολιάζουμε!) δίνουν τόση σημασία στο έξω και δεν φταίνε γιατί αυτό προστάζουν οι καιροί! 😉
    Αν μέσα μας είμαστε άσχημοι, αυτό θ’ αντανακλάται και έξω και η εν λόγω κυρία που απ΄ότι κατάλαβα έβγαλε το θέμα, θα πρέπει να είναι πιο προσεχτική και να μη ξεχνά τις δεκάδες πλαστικές που έχει κάνει… 😦
    ΑΦιλάκια και καλή χαμογελαστή Κυριακή να έχουμε! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Πες μου τι σκέφτεσαι:

