Και το όνομα αυτού: Χαράλαμπος-Άγγελος

Χαράλαμπος Άγγελος

Χθες, μες τη βροχή, εγώ είχα δυο βαφτίσεις. Μία το πρωί, μία το απόγευμα. Και οι δυο υπέροχες. Αλλά θα σταθώ, στη βάπτιση τη πρωινή, που ήταν του ανιψιού μου του Χάρη!

Όπως έχω ξαναπεί ,με την οικογένεια του αδερφού της μητέρας μου είμαι από μωρό, πολύ δεμένη. Με τα ξαδέρφια μου έχουμε μεγαλώσει σαν αδέρφια. Οι χαρές τους, είναι χαρές μου και φαντάζομαι πως ισχύει και το αντίστροφο. Η γυναίκα του ξάδερφού μου, το Σταυρουλίνι, είναι φοβερή στις χειροτεχνίες. Και έφτιαξε κάθε λεπτομέρεια γι’ αυτή την βάφτιση, με πολύ μεράκι, προσοχή και αγάπη για να κάνει τη σημαντική στιγμή του μικρούλη μας, ξεχωριστή.

Η αλήθεια είναι ότι δε θα βάλω καμιά φωτογραφία του μικρού, γιατί προσωπικά είμαι κατά του να βάζουμε παιδιά στα social media (μη παρεξηγηθώ, καλά κάνει όποιος το κάνει, δικαίωμα του, σε εμένα δεν αρέσει). Αλλά ήθελα να μοιραστώ, πόσο ωραίες δημιουργίες ετοίμασε! Γιατί τη χάρηκα και την καμάρωσα! Cupcakes, μπισκότα με το αρχικό γράμμα του μικρού και μουστάκι για τις παιδικές μπομπονιέρες, μαρτυρικά, μπομπονιέρες για μεγάλους και για παιδιά, στολισμούς, όλα τα ετοίμασε εκείνη!

Και το όνομα αυτού Χαράλαμπος -ΆγγελοςΚαι το όνομα αυτού Χαράλαμπος - Άγγελος

Και το ονομα αυτου Χαραλαμπος Άγγελος Μπομπονιέρες

Μακάρι τόσο ξεχωριστή, δημιουργική και πανέμορφη σαν κάθε λεπτομέρεια που ετοίμασε η μανούλα του, για τη βάπτιση του, να είναι και η ζωή του μικρούλη μας! Να μας ζήσεις νεοφώτιστε!

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις την ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

18 thoughts on “Και το όνομα αυτού: Χαράλαμπος-Άγγελος

  1. Анастасия

    Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος! 💐👶✨ Γερός και καλότυχος να ‘ναι!
    Θαυμάσιες, εμπνευσμένες και πολύ καλόγουστες, οι δημιουργίες της συζύγου εξαδέλφου!
    Τι όμορφη παρουσίαση κι από ‘σένα!…
    Φιλιά πολλά, Μαρίνα μου!

    Μου αρέσει!

  2. roula1smaragdenia

    Να τον χαίρεστε τον μικρούλη σας να είναι γερός δυνατός και ευτυχισμένος σε όλη του την ζωή… να τον καμαρώσουν οι γονείς του και όλοι όσοι τον αγαπάτε.. τα παιδιά είναι η ευτυχία του κόσμου Μαρινάκι μου.. ο στολισμός υπέροχος για ένα μυστήριο όπως η βάφτιση του παιδιού.!!! να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις Μαρίνα μου .. φιλακιααα!!

    Μου αρέσει!

  3. Αρτίστα του βωβού

    Να σας ζήσει ο μικρός Χάρης και να είναι υγιής, τυχερός και ευτυχής !
    Όλα ήταν πανέμορφα και πολύ σικάτα! Και οι μπομπονιέρες και τα καπκέικς και το κουτί, μα πάνω απ’ όλα λάτρεψα τα μαρτυρικά!

    Άργησα να περάσω, αλλά τα κατάφερα!
    Με τη μετακόμιση του βλογ, μου έπεσε πολύ δουλειά, αλλά τελικά μπόρεσα και ήλθα!

    Κίσιζ Μαρίνα!

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Αρτίστα μου, πόσο χαίρομαι γι αυτή την επιστροφή δεν φαντάζεσαι! Με γεια ο νέος σου χώρος, θα περάσω σε λιγάκι να τον επισκεφτώ.
      Σε ευχαριστούμε για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια! Να είσαι πάντα καλά! 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

