Χαμογέλα!

 

χαμογέλα

Γενικά από τότε που σου είχα γράψει για εκείνα τα 10 πράγματα που με κάνουν να χαμογελώ, θα είχες καταλάβει ότι λατρεύω να βρίσκω αφορμές για να χαμογελάσω και μου αρέσει να παρακινώ και τους άλλους να το κάνουν!

Σήμερα λοιπόν, ξημέρωσε μια νέα και μοναδική Τετάρτη για σένα. Ομολογουμένως, την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017 δε θα τη ξαναζήσεις! Μην την αφήνεις λοιπόν να σε προσπεράσει με όλα εκείνα που θα μπορούσε να σου προσφέρει, αν εκμεταλλευόσουν τις στιγμές της! Μπορείς να κάνεις πολλά και διαφορετικά πράγματα για να την κάνεις ξεχωριστή, αλλά σε συμβουλεύω να αρχίσεις από τα μικρά: χαμογέλα!

•Χαμογέλα, για να δώσεις φως στη γκρίζα πραγματικότητα!

•Χαμογέλα, για να αποτελέσεις παράδειγμα προς μίμηση, σε όλους τους μίζερους ανθρώπους!

•Χαμογέλα, γιατί και σήμερα είσαι ζωντανός και με κάθε αναπνοή μπορείς να διεκδικήσεις τα όνειρα σου!

•Χαμογέλα, γιατί σίγουρα σου αξίζει!

•Χαμογέλα, για τα καλύτερα που έρχονται!

•Χαμογέλα, γιατί έχεις ένα ολόκληρο καλοκαίρι για να απολαύσεις!

•Χαμογέλα, για όλους τους λόγους που έχεις να είσαι ευγνώμων και όμως ξεχνάς!

Με λίγα λόγια, χαμογέλα και άσε όχι μόνο τα χείλη σου, αλλά και τα μάτια σου και την ψυχή σου, να χαμογελάσουν στην ίδια τη ζωή και σίγουρα θα ανταποδώσει το χαμόγελο!

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις την ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

14 thoughts on “Χαμογέλα!

  1. Анастасия

    Καλημέρα, Μαρίνα μου!
    Με χαμόγελο, αφού το επιτάσσει η ανάρτησή σου! ☺
    Άντε, πες, επειδή η σημερινή μέρα είναι και επίσημα, η πρώτη του καλοκαιριού!
    Στέκομαι «στα καλύτερα που έρχονται» γιατί μέχρι τώρα έρχονταν τα χειρότερα και, νομίζω, περιθώριο άλλο δεν υπάρχει! Άρα;!

    Χαμόγελα γεμάτη να ‘ναι η μέρα σου, διπλανούλα μου!
    Μεγάλο φιλί! 😘❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Θα έρθουν τα καλύτερα Νατάσα μου, με λίγη τύχη και λίγη προσπάθεια από εμάς, θα έρθουν θα το δεις 🙂
      Σήμερα ξεκινά και επίσημα το καλοκαίρι και εγώ έχω ανάμεικτα συναισθήματα, αφού σιχαίνομαι τη ζέστη, αλλά και αυτόν τον άρρωστο καιρό με τις βροχές και τις καταιγίδες δεν τον μπορούσα.
      Μια όμορφη ημέρα και χαμογελαστή να έχεις Νατάσα μου 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Άιναφετς

    –Να χαμογελάτε έστω και με το ζόρι. Το γέλιο είναι η πιο σπουδαία θεραπεία που επινοήθηκε ποτέ. Μην αφήνεστε να σας παρασύρει το ρεύμα της θλίψης. Αν παραδοθείτε, το ποτάμι θα γίνει χείμαρρος και θα σας καταπιεί… 😛
    Το παραπάνω το έχω τυπώσει και τα διαβάζω καθημερινά!!! 😉

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

  3. aristea k

    Αχ εγώ σήμερα χαμογέλασα πολύ λίγο!
    Είναι από τις σπάνιες φορές που είμαι αγχωμένη, γιατί μου έπεσαν πολλά, γιατί έχω πολλά που περιμένουν να γίνουν σε λίγο διάστημα, εθελοντικό πρόγραμμα την Παρασκευή, χτυπημένη μαμά στο πόδι, θείο με έμφραγμα, πολλές υποχρεώσεις και εμένα μου τη δίνουν οι υποχρεώσεις
    κι εκεί που όλα πήγαιναν χαλαρά , χάλασε η νιρβάνα της Αριστέας κι άρχισε τη γκρίνια!
    Ελπίζω να μην στη μετέδωσα κορίτσι γλυκό!
    Φιλάκια πολλά!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    • Marina Tsardakli

      Ωχ ρε Αριστάκι, σε βρήκαν όλα μαζί. Εύχομαι όλα να πάνε καλά με το πρόγραμμα και όλα να είναι περαστικά με τη μανούλα και το Θείο.
      Εύχομαι επίσης έστω και μέσα στις στεναχώριες να βρεις λόγους να χαμογελάσεις, γιατί σου πάει!
      Σμουτς!

      Μου αρέσει!

  4. roula1smaragdenia

    Συμφωνώ και επ αυξάνω Tο χαμόγελο είναι το καλύτερο φάρμακο .. που δεν χρειάζεται να το αγοράσεις γιατί δεν πουλιέται δεν αγοράζεται.. παρά μόνο χαρίζεται…γι αυτό όταν το έχεις να το μοιράζεις..Μαρινάκι μου.. να περνάς όμορφα και να χαμογελάς.. φιλακιααα!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Αρτίστα του βωβού

    Έχω μία επιφύλαξη ως προς τα καλύτερα που έρχονται και μία ένσταση για το ότι θα απολαύσω το καλοκαίρι, καθώς υποφέρω όταν έχει υψηλές θερμοκρασίες και προτιμώ το φθινόπωρο, τον χειμώνα και την άνοιξη, αλλά, παρόλα αυτά, θα χαμογελάσω με τη σκέψη ότι «καλοκαίρι είναι, θα περάσει και, πού θα πάει, θα έλθει και πάλι ο Σεπτέμβριος»!
    Επίσης θέλω να σου πω ότι στο τέλος της κάθε ημέρας μου κάνω καταγραφή των πραγμάτων, γεγονότων, καταστάσεων που με έκαναν να χαμογελάσω και διαπιστώνω, τηρουμένων των αναλογιών, ότι δεν είναι και λίγα!
    Είναι ένα παιχνίδι που το άρχισα πρόσφατα και μου αρέσει πολύ!
    Τόσο που ακόμα κι αυτό, από μόνο του, με κάνει να χαμογελάω!
    Φιλάκι Μαρινάκι! ❤

    Μου αρέσει!

    • Marina Tsardakli

      Με το καλοκαίρι κι εγώ υποφέρω, δεν την μπορώ βρε Αρτίστα μου τη ζέστη! Με εξαντλεί. Αλλά ευελπιστώ να περάσουμε light καλοκαίρι χωρίς μεγάλες θερμοκρασίες.
      Πολύ ωραίο αυτό το παιχνίδι που έχεις ξεκινήσει και εύχομαι πάντα στο τέλος της ημέρας το ταμείο να βγαίνει πάντα γεμάτο από χαμόγελα.
      Να έχεις ένα πανέμορφο βράδυ! Σε φιλώ 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

