Αυτοί οι «άλλοι»

Αυτοί οι άλλοι

Το συγκεκριμένο κείμενο, το είχα γράψει στο παλιό μου blog στις 23/6/2016, ακριβώς ένα χρόνο πριν. Το επεξεργάστηκα λοιπόν, άλλαξα κάποια πράγματα και το δημοσίευσα ξανά. Αυτό θέλω πολύ να το κάνω με αρκετά κείμενα μου που λατρεύω. Όσο τα σκεφτόμουν όμως αυτά, γέλασα στην ιδέα, κάποιος που έχει κλέψει κείμενα μου, να δει τα posts του παλιού blog και να μου πει, ότι τον έκλεψα!

Σήμερα ήρθα να σου μιλήσω για ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα: τους άλλους. Συνήθως «οι άλλοι», παίζουν σημαντικό ρόλο στην ζωή μας. Προσπαθούμε, να είμαστε καλά παιδιά, καλοί μαθητές, να κάνουμε ωραίους γάμους (στην τελετή αναφέρομαι) για να μην πουν οι άλλοι. Κοίτα που σε έφτασα, μέχρι τον γάμο. Αν λάβεις υπόψιν ότι κατά μέσο όρο ένα άτομο παντρεύεται γύρω στα 30, έχεις φάει περίπου 30 χρόνια της ζωής σου, να σε νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι. Σαν αντίλογο, θα ισχυριστείς πως όλα αυτά τα κάνεις για σένα και όχι για τους άλλους. Και θα έχεις εν μέρει δίκιο, γιατί ναι μεν πρωτίστως φροντίζεις εσένα, αλλά σε κάποια άκρη του μυαλού σου, υπάρχουν «οι άλλοι» και η άποψη τους. Σε έμαθε η κοινωνία να σκέφτεσαι έτσι.

Να σου πω όμως, ένα μυστικό; Οι άλλοι πάντα θα λένε! Και συνήθως θα λένε όμορφα πράγματα μπροστά σου και άσχημα πράγματα πίσω σου. Γιατί η κακία, θέλει backstage! Και δεν υπάρχει εξαίρεση στον κανόνα. Όσοι το κάνουν αυτό, πάντα θα είναι «οι άλλοι». Όσοι είναι ειλικρινείς μαζί σου και σου λένε την άποψη τους, θετική ή αρνητική και ρισκάρουν ακόμα και να σε στεναχωρήσουν γιατί ίσως το έχεις ανάγκη, ίσως πρέπει να βελτιωθείς, είναι οι δικοί σου άνθρωποι. Όσοι πάλι σου λένε ακόμα και μπροστά σου άσχημα πράγματα, είναι τοξικοί άνθρωποι και σε συμβουλεύω να τους απομακρύνεις από κοντά σου, γιατί η ζωή είναι μικρή!

Ένα από τα λίγα πράγματα που έχω καταφέρει στην ζωή μου και καμαρώνω γι’ αυτό είναι που «οι άλλοι» δεν με νοιάζουν. Όχι πια. Γιατί στις δύσκολες στιγμές μου «οι άλλοι» είναι σπίτια τους, όχι δίπλα μου, να με στηρίζουν. Και άρα κατάλαβα, πως δεν είναι σημαντικοί. Ούτε αυτοί, ούτε η άποψη τους. Και απελευθερώθηκα, σου μιλάω σοβαρά. Όταν βγεις από το τρυπάκι του «τι θα πουν οι άλλοι» είναι σαν ένα βάρος να φεύγει από πάνω σου.

Πιο πάνω σου έγραψα πως «οι άλλοι πάντα θα λένε». Κατά βάθος το ξέρεις κι εσύ. Και θα λένε είτε επειδή σε ζηλεύουν, είτε επειδή δεν σε συμπαθούν, είτε απλά γιατί ο κόσμος είναι κακός και αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια. Λίγοι άνθρωποι θα λυπηθούν με την λύπη σου και θα χαρούν με την χαρά σου. Λίγοι άνθρωποι θα σε πάρουν ένα τηλέφωνο να δουν αν είσαι καλά γιατί το νιώθουν. Λίγοι άνθρωποι θα κάνουν τα πάντα για ένα σου χαμόγελο. Όταν τους βρεις αυτούς τους λίγους, γαντζώσου πάνω τους. Είναι ότι πιο «πολύ» θα έχεις στην ζωή σου.

Και στην τελική την δική σου άποψη οι «άλλοι» δεν την εκτιμούν και κάνουν αυτό που θέλουν. Το ίδιο να κάνεις και εσύ. Γιατί στο τέλος της ζωής σου, όταν θα περνάει η ζωή σου από μπροστά σου, θα είναι ωραίο να σκεφτείς πόσο ωραία πέρασες και όχι να σκέφτεσαι πόσα δεν έκανες, για να μην πουν «οι άλλοι».

Μην φοβάσαι τα λάθη και μην κλείνεις τον εαυτό σου σε χαζά «πρέπει». Κανείς δεν είναι αλάθητος και στην πραγματικότητα κανείς δεν είναι σε θέση να σε κρίνει. Φρόντισε να μην προσβάλλεις με τα λόγια σου ή τις πράξεις σου κάποιον και από κει και πέρα κάνε αυτό που θες, αυτό που νιώθεις. Η καρδιά σου ξέρει πάντα την αλήθεια. Να την ακούς. Αυτή, όχι τους άλλους!

Σε αφήνω με μια φράση του Αρκά που αγαπώ:

Ας αφήσουμε τους εγωισμούς και ας κοιτάξουμε λιγάκι τον εαυτό μας!

http://www.youtube.com/watch?v=GJY8jJkDoMY

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να απολαύσεις το απόγευμα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

Σε περιμένω και εδώ: Facebook, Twitter, Instagram

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

15 thoughts on “Αυτοί οι «άλλοι»

  1. Анастасия

    Σωστότατη!
    Σοφό το κείμενό σου και μακάρι κανείς να συνειδητοποιήσει νωρίς αυτά που γράφεις και τα οποία με βρίσκουν σύμφωνη μέχρι κεραίας!
    «Ένας στη λύπη, δύο στη χαρά» λέει μια παλιά, αγγλική παροιμία (και πράγματι, όλοι είναι τριγύρω στη χαρά, μα στη λύπη και στην ανάγκη, ανακαλύπτεις ότι είσαι απελπιστικά μόνος).
    Πάντως, καμιά φορά, οι άνθρωποι που στέκονται δίπλα σου, είναι εκείνοι από τους οποίους δεν το περίμενες… Είτε επειδή δεν τους είχες δώσει πολλή σημασία είτε γιατί «δεν τους το ‘χες».

    Με… πικρό χαμόγελο παρατήρησα πως κλείνεις το κείμενο με μια από τις αγαπημένες ρήσεις του «παλιού, καλού» Αρκά. (Κι εγώ με Αρκά βάζω τελεία στη σημερινή μου δημοσίευση… αλλά για άλλους λόγους).

    Σοφή μου διπλανούλα,
    Μπράβο για το κείμενό σου! Μπράβο για τον τρόπο σκέψης σου!
    Πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο! 🌷❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Νατάσα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Πολλές φορές μας στέκονται άνθρωποι που δεν το περιμέναμε, αλλά πόσο ωραίο είναι αυτό; Λατρεύω, να με ξαφνιάζουν θετικά οι άνθρωποι.
      Μια όμορφη εβδομάδα εύχομαι να μας ξημερώσει. Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα! 💋

      Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Και καλά έκανες Γιούλη μου! Μπράβο! Η ζωή είναι πολύ μικρή και όμορφη, για τοξικούς ανθρώπους.
      Μια όμορφη και χαμογελαστή βδομάδα εύχομαι να μας ξημερώσει.
      Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα 💋

      Μου αρέσει!

  2. Άιναφετς

    Οι «άλλοι» είναι αυτοί που είναι και είναι σαν εμάς πολύχρωμοι εσωτερικά όπως και εξωτερικά και είναι καθαρά ζήτημα ωριμότητας να μη επηρεαζόμαστε απ΄το αν μας δέχονται ή όχι! 😉
    Και όσο πιο γρήγορα αντιληφθούμε πως οι «άλλοι» ποτέ δεν φταίνε για τα όποια μας δεινά και ανακαλύψουμε πως στη ζωή μας, πολλά έχουμε επιτρέψει- ανεχτεί, τότε θα λεγόμαστε και αυτόνομα άτομα! 😛
    Τώρα, αν μπούμε στη «λούμπα» να θέλουμε ν’ αλλάξουμε τον «άλλο», μπορεί να τα καταφέρουμε αν πρώτα αλλάξουμε οι ίδιοι, το έχω δοκιμάσει και ισχύει!!! 😎
    Και θα ξαναγράψω για εκατοστή φορά αυτό που είπε ο Βούδας και ο Χριστός:
    «Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ»…
    Για μια ακόμη φορά Mαρινάκι μου, έγραψες, χίλια μπράβο! 😀

    ΑΦιλάκια πολύ καυτά και λόγω ζέστης! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Μαγισσούλα μου, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, πως για όσα μας συμβαίνουν δεν φταίνε οι «άλλοι». Ομολογουμένως, οι επιλογές και η ευθύνη τους, μας ανήκουν! Ωστόσο, αυτοί οι «άλλοι» έχουν μια αρνητική ενέργεια που προσωπικά δεν βρίσκω λόγο να την έχω στην ζωή μου. Γι αυτό τους απομακρύνω και είμαστε όλοι καλά χαχα
      Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί για καληνύχτα. Εύχομαι να μας ξημερώσει, μια όμορφη εβδομάδα! 💋

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. aristea k

    Ψηφίζω και πάλι μαγισσούλα! Θα μπορούσα να σταματήσω εδώ γιατί με εκφράζει απόλυτα, αλλά για μπάστα! Με αμούτσι (= τζάμπα…έκφραση κάτω από το αυλάκι!) σχόλιο θα τη βγάλω;

    Για τα δικά μας ελαττώματα, στραβά ή ακόμα και συναισθήματα ποτέ δεν φταίνε οι άλλοι. Όταν το αντιληφθούμε, τότε και μόνο τότε καταφέρνουμε να απαλλαγούμε από την εξάρτησή και την επιρροή των λόγων τους πάνω μας. Όταν εγώ τα έχω καλά με μένα, όποια κριτική και να μου κάνει κάποιος, πραγματικά δεν θα με κλονίσει ούτε στη μύτη της βελόνας. Οπότε όταν κάτι με επηρεάσει Μαρινάκι μου δεν τα βάζω πια ( κι αυτό το πια έχει σημασία μεγάλη) με αυτόν που είπε την κακία του, αλλά με μένα που άφησα να με επηρεάσει έστω και λίγο
    Για αυτό με εξάσκηση και επιμονή μεγάλη, παρατηρώντας τα συναισθήματα μου κάθε μέρα γίνομαι όλο και πιο δυνατή. Δεν έγινε από τη μια στιγμή στην άλλη. Για αυτό και είπα πια. Αυτό γίνεται μόνο με το χρόνο κι αφού αποκτήσεις επίγνωση. Να παρατηρείς τα συναισθήματάσ ου και να τα αποδέχεσαι είναι το κλειδί! Πόσο με έχει βοηθήσεις τα τελευταία χρόνια και η μαγισσούλα με τις αναρτήσεις της δεν λέγεται!
    Πολλά φιλιά και καλά να περνάς! ♥

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Ω πολύ μου αρέσεις που μας μαθαίνεις τοπικές εκφράσεις. Εγώ αν και οι δυο τόποι καταγωγής μου, είναι κάτω από το αυλάκι, ομολογώ πως δεν την γνώριζα!
      Όπως είπα και στην μαγισσούλα Αριστάκι μου, σαφέστατα δεν φταίνε οι άλλοι για όσα πράττουμε ή νιώθουμε. Μετράει, το κατά πόσο επιτρέπουμε στις απόψεις τους να έχουν βαρύτητα και το πόσο καλά είμαστε με τον εαυτό μας. Πάντα όμως οι επιλογές και η ευθύνη τους, μας ανήκει. Ωστόσο, εγώ την αρνητική ενέργεια των «άλλων» δεν την μπορώ. Και γι αυτό τους απομακρύνω. Θέλω θετικότητα στην ζωή μου και αισιοδοξία!
      Έχεις απόλυτο δίκιο πως χρειάζεται επιμονή, εξάσκηση και μεγαλοψυχία θα προσθέσω εγώ, ώστε να φτάνεις σε ένα σημείο που να μην σε αφορούν οι «άλλοι» και να αποκτάς ψυχική ηρεμία.
      Σου στέλνω μεγάλο φιλί για καληνύχτα και εύχομαι να μας ξημερώσει μια χαμογελαστή εβδομάδα!
      Καλό μας βράδυ και καλό ξημέρωμα 💋

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.)

    Μαρινάκι μου, θα πω κι Εγώ πως πολύ σοφά μιλάς. Τα ξέρω κι Εγώ όλα αυτά, περίπου τα ίδια έχω γράψει και γράφω κατά καιρούς. Είμαι περήφανη που πρώτα απ’ όλα η οικογένεια μου δεν μάθαμε και δεν μεγαλώσαμε με το τι θα πει ο κόσμος. Ο κόσμος πάντα θα λέει και συνήθως όχι καλά! Χαιρομαι που από πολύ νωρίς δεν με ένοιαξε ποτέ το τι θα πει ο Κόσμος ή «άλλοι». Ναι τολμώ να το πω χωρίς υπερβολή! Βέβαια, θα πάρω για λίγο αναποδες αν πει κάποιος κάτι που δεν ισχύει αλλά κυρίως όταν πρόκειται για άλλα πρόσωπα που έχουν να κάνουν με μένα και δεν τους φταίνε σε τίποτα. Αλλά και πάλι εξηγούμε, δίνω delete (ναι είμαι από αυτές που μετά από 2-3 (όχι παραπάνω) ευκαιρίες αν δώσω και δεν τις εκτιμήσουν και μου φερθούν πο@στηκ@ τους διαγράφω και παίρνουν απόλυτη περιφρόνηση από μένα,)
    Αν αγαπάμε και νοιαζόμαστε πρώτα απ’ όλα για τον εαυτό μας τότε θα είμαστε εντάξει και εμ τη ζωή μας και με τους Ανθρώπους που αξίζουν μόνο. Οι άλλοι που δεν αξίζουν, περιττοί.
    Τα έχω πει αλλά ας τα ξανά πω!
    Χαίρομαι που είσαι από τους πολλούς θέλω να πιστεύω που ακόμα έχουν μια αισιοδοξία και χαμογελούν και ζουν τη ζωή τους κι όχι με το να ασχολούνται μόνο με τη ζωή των άλλων.
    Γι αυτό και κάθε φορά που σε διαβάζω σε χαίρομαι να ξέρεις!
    (πολλά έγραψα πάλι αλλά με ξέρεις μωρέ…)
    Σε φιλώ για Καλή σου εβδομάδα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Μαράκι μου, είσαι ωραίος άνθρωπος και εύχομαι πάντα να παραμείνεις το ίδιο γλυκό Μαράκι. Δυστυχώς πολλοί ζουν με το «τι θα πει ο κόσμος» κι ίσως γι ‘ αυτό να έχει τόσα θέματα οι κοινωνία.
      Έχεις απόλυτο δίκιο πως αν αγαπάμε εμάς τότε θα είμαστε πιο σωστοί στις προτεραιότητες, τις επιλογές μας κτλ.
      Και όμως, πόσοι δεν αγαπούν αυτό που είναι και δεν το συνειδητοποιούν καν;
      Μακάρι να προλάβουμε να γνωρίσουμε έναν καλύτερο κόσμο Μαράκι, ή έστω μια πιο σωστή κοινωνία.
      Σε καλημερίζω και σε γλυκοφιλώ 💋

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

