3 επιπτώσεις του καλοκαιριού

3 επιπτώσεις του καλοκαιριού

Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Το καλοκαίρι είναι πια εδώ. Με τις ζέστες, τα κουνούπια, τις κατσαρίδες του, όλα τα καλά. Και αυτό έχει κάποιες επιπτώσεις, για τις οποίες ήθελα να σου μιλήσω. Στο top 3 θα αναφερθώ, αλλιώς θα γράφω ώρες!

Ο καιρός έφτιαξε και ο κόσμος είπε να βγει. Που είχε κρυφτεί αυτό το πλήθος, δεν είμαι απόλυτα σίγουρη, πάντως ακόμα και τις καθημερινές οι δρόμοι είναι γεμάτοι. Και τα νεύρα στο φουλ, πολλά νεύρα και βιασύνη. Δεν χρειάζονται περιττές εντάσεις, ηρεμία και ψυχραιμία, γιατί πολλές φορές από βιασύνη δημιουργούνται και ατυχήματα.

Και σαν να μην έφτανε όλη αυτή η ένταση στους δρόμους, έχουμε τη δυσοσμία και δεν εννοώ από τα σκουπίδια που δεν έχουν μαζέψει λόγω απεργιών. Αναφέρομαι, σε αυτούς τους free τύπους που επιλέγουν να μην κάνουν μπάνιο. Δε διαγωνιζόμαστε όλοι για το έπαθλο των 100.000 ευρώ στο Survivor παιδιά, μπορείτε να κάνετε μπάνιο! Ειδικά όταν πρόκειται να βρεθείτε σε κοινόχρηστους χώρους. Δείτε το σαν μια καλή πράξη. Και εν πάση περιπτώσει ας επιληφθούν, οι εταιρείες προώθησης προϊόντων. Καλά τα αναψυκτικά και τα τσάγια που μας προσφέρουν στα supermarkets, δώστε τόπο όμως και στα αποσμητικά. Για το κοινό καλό!

Τέλος, έχουμε και αυτά τα διαλείμματα των σειρών, που πολύ με εκνευρίζουν. Δεν λέω, και παραλία θα πάω και τους φίλους μου θα δω. Αλλά θέλω και τις σειρές μου. Και οι περισσότερες αρχίζουν από Σεπτέμβρη – Οκτώβρη πάλι. Ότι τι; Το καλοκαίρι ψυχή δεν έχουμε; Από φθινόπωρο την ξαναβρίσκουμε;! Εγώ αυτό το λέω ρατσισμό προς το καλοκαίρι. Και το καταγγέλλω!

Κράτα το


ΚράτΑν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

Κράτα το

Κράτα το

15 thoughts on “3 επιπτώσεις του καλοκαιριού

  1. Καλημέρα, καλή εβδομάδα και από εδώ, διπλανούλα μου❣

    Τραγωδία, η δυσοσμία, χρόνια τώρα.
    Και πες, παλαιότερα (πριν… γεννηθείς εσύ, μιλάω) δεν υπήρχαν αποσμητικά ή, έστω, δεν ήταν τόσο διαδεδομένα. Αλλά το μπάνιο; Το ντους; Και δεν εννοώ την εποχή που ο κόσμος, εκ των συνθηκών, έκανε μπάνιο κάθε Σάββατο!..
    Κάποιοι κάνουν μπάνιο και φορούν ρούχα που ήδη έχουν μυρίσει. Κάποιοι άλλοι, φορούν καθαρά ρούχα αλλά δεν έχουν πλυθεί. Κι οι χειρότεροι, εκείνοι που δεν κάνουν μπάνιο, αλλά (νομίζουν ότι) «κουκουλώνουν» τις οσμές με αποσμητικό και κολόνια!

    Δεν ξέρω αν υπάρχει σωτηρία, «όποιος γαϊδουρόμαθε δεν ξεγαϊδουρομαθαίνει», λέει η παροιμία…

    Δροσερή και ομορφομυρωδάτη να ‘ναι η μέρα σου, Μαρίνα μου!
    Φιλάκια πολλά! 💕💕

    Μου αρέσει!

  2. Ναι πραγματικά και αντικειμενικά, τα προβλήματα που αναφέρεις Μαρίνα μου υπάρχουν και είναι επώδυνα για ένα καυτό καλοκαίρι. Οφείλουν οι άνθρωποι να σεβαστούν τον διπλανό τους και να πάρουν τα μέτρα τους.
    Όμως υπάρχουν και άλλες «επιπτώσεις» που συνοδεύουν το καλοκαίρι και είναι κύρια ψυχολογικές.
    Καλό απόγευμα κορίτσι μου.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Τις μύγες! Ξέχασες τις μύγες! Εμείς εδώ στην επαρχία, έχουμε και μύγες!
    Επίσης έχουμε και τζιτζίκια που μας ξεκουφαίνουν!
    Και τα νεύρα τα προκαλεί η ζέστη! Σ’ εμένα τουλάχιστον. Για τους υπόλοιπους δεν ξέρω!
    Ευτυχώς ζούμε στο κέντρο του ειδυλλιακού και καυτού Άργους και δεν χρησιμοποιούμε ΜΜΜ, διότι όλα είναι σε απόσταση αναπνοής και πάμε με παντού με τα πόδια. Άρα, γλιτώνουμε τυχόν δυσοσμίες!
    Κάτι που είδα και μου άρεσε, ήταν μια ταξιδιωτική οδηγία, της οποίας σου δίνω το λινκ, για να τη δεις κι εσύ: https://pbs.twimg.com/media/DC1KuCZXcAEkH53.jpg
    Εντάξει, για τα διαλείμματα των σειρών δεν θέλω να πω τίποτα. Με πονάει αφάνταστα το θέμα… Κλαψ…
    Κατά τα λοιπά, πού θα πάει, θα έλθει ο Σεπτέμβριος!
    Κίσιζ Μαρίνα! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Αυτή τη στιγμή σε νιώθω δικό μου άνθρωπο χαχαχα
      Εν τω μεταξύ, ούτε εγώ κινούμε με ΜΜΜ, στο supermarket ήμουν η δόλια και εκεί στις κυλιόμενες πήγα να πεθάνω από τις «μυρωδιές»!
      Η ταξιδιωτική οδηγία όλα τα λεφτά, δεν το συζητώ!
      Σου στέλνω μεγάλο φιλί για καλημέρα Αρτίστα μου 💋

      Μου αρέσει!

    • Δεν είναι θέμα ρομαντισμού Μία μου, απλά σου αρέσει το καλοκαίρι. Στους περισσότερους αρέσει, μην κοιτάς που με την πρώτη ζέστη γίνομαι εγώ γκρινιαρίτα!
      Ομολογουμένως, έχει ομορφιές το καλοκαίρι που και εγώ προσμένω κάθε χρόνο. Ας το απολαύσουμε λοιπόν το καλοκαιράκι μας και ας ευχηθούμε να μας χαρίσει ωραίες στιγμές! 🙂
      Καλώς ήρθες κιόλας στο blog μου!
      Μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι 💋

      Μου αρέσει!

  4. Με φρενάρει η λέξη, «επιπτώσεις» και αυτό γιατί ότι και να κάνει το καλοκαίρι, το Αγαπώ! 💞
    Είμαι παιδί του ήλιου, της ζέστης, των τζιτζικιών, της θάλασσας, των δροσερών φρούτων και των διακοπών και ας είναι αυτέ οι μέρες λίγες λόγω κρίσης! 🌞
    Τι να σου ευχηθώ, τώρα που οι πόλεις καίγονται και από σκουπίδια… υπομονή και κράτα το χαμόγελο σου! 😊
    ΑΦιλάκια δροσερά σαν παγωτό! 🍨

    Μου αρέσει!

    • Εμένα πάλι μαγισσούλα μου, μου φάνηκε ταιριαστή λέξη γιατί λίγα πράγματα αγαπώ μέσα στο καλοκαίρι. Και δεν θα έλεγα ακριβώς «αγαπώ», μου αρέσουν! χαχα
      Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι είναι το πικ της γκρίνιας μου. Δεν την μπορώ τη ζέστη. Δεν μπορώ ούτε το πολύ κρύο. Θέλω κάτι ενδιάμεσο!
      Τι να κάνω όμως. Θα προσπαθήσω να χαρώ τις στιγμές μου και ελπίζω μέχρι να έρθει το φθινόπωρο, ούτε που να το καταλάβω! 😜
      Μια όμορφη ημέρα να έχεις μαγισσούλα μου 💋

      Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Τι να σκεφτώ καλοκαιριάτικα Μαρινάκι μου; δεν χρειάζονται πολλές σκέψεις… τις αφήνουμε να χαλαρώσουν… υπάρχουν και άνθρωποι που είναι όπως λες ..αλλά ας μην χαλιόμαστε εμείς .. καλοκαιράκι είναι αυτό ας το χαρούμε όπως εμείς θέλουμε ε; να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις.. ναι; φιλάκιααααα!! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Θα το χαρούμε το καλοκαιράκι Σμαραγδένια μου, αυτό είναι σίγουρο. Αλλά αν εξασφαλίσουμε και κάποια στοιχειώδη πραγματάκια, θα το χαρούμε περισσότερο!
      Μια όμορφη ημέρα να έχεις. Φιλάκια πολλά! 💋

      Μου αρέσει!

  6. Σε διάβαζα και σκεφτόμουν …τι καλά που περνάω και δεν αναγκάζομαι να παίρνω συγκοινωνία ή να έχω δίπλα μου διάφορους τσακωμένους με τα αποσμητικά! Δηλαδή μέχρι και ο Ναξούλης πιο τακτικά πλένεται και πιο ωραία μυρίζει!!!
    Δεν έχω να προσάψω καμία κατηγορία στο καλοκαιράκι που αγαπώ, παρά τους καύσωνες που αντιπαθώ! Κάνω υπομονή κι απολαμβάνω τις στιγμές που δροσίζει κάπως…
    Πολλά φιλιά Μαρίνα μου!

    Μου αρέσει!

    • Εγώ πάλι κάνω υπομονή για να φύγει χαχαχα (γλυκός άνθρωπος, θαυμάστε με!)
      Δεν έχει πολλά που μου αρέσουν στο καλοκαίρι. Προτιμώ τις υπόλοιπες εποχές. Θα φύγει που πάει και ελπίζω μέχρι τότε όσο μπορούμε να το έχουμε απολαύσει!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά Αριστάκι μου! 💋

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

