Το πρώτο μου Q&A (Ανακοίνωση)

Το πρώτο μου Q&A

Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει, αλλά τον τελευταίο καιρό και φτύστε με μην με ματιάσετε, είμαι πολύ τυπική με το blogging! Είχα θέσει ως στόχο να γράφω Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο να απέχω από τον υπολογιστή. Στον μεγαλύτερο βαθμό το έχω καταφέρει και πολύ το χαίρομαι.

Η αλήθεια είναι ότι για το blog έχω πολλές ιδέες ξαναφτύστε με (να μην με ματιάσετε) που δεν υλοποιώ ακόμα, γιατί θέλω να τις επεξεργαστώ λιγάκι περισσότερο. Νομίζω πως εκεί γύρω Σεπτέμβρη με Οκτώβρη θα είμαι έτοιμη, να ξεκινήσω το φθινόπωρο με φρεσκάδα και δημιουργικότητα. Ελπίζω και το καλοκαίρι να μου φερθεί ωραία και να μου δώσει έμπνευση, ώστε να γεμίσει το blog μου με ενδιαφέρον περιεχόμενο και ωραίες ιδέες.

Στο τέλος λοιπόν του Ιουνίου, σας αφήνω με το πρώτο μου Q&A (Questions & Answers). Τι είναι αυτό δηλαδή: Πολλές φορές στα πλαίσια παιχνιδιών, εμείς οι bloggers απαντάμε σε ερωτήσεις. Ερωτήσεις όμως που είναι ίδιες για όλους! Το Q&A είναι διαφορετικό, γιατί ο blogger απαντά σε δικές σας ερωτήσεις (προφανώς όχι πολύ προσωπικές). Και επειδή είναι πολύ γνωστό lifestyle tag, είπα να το κάνω κι εγώ! Γιατί; Τι μου λείπει εμένα; Δεν έχω εγώ κοινό; Μπορεί να μην έχω το μεγαλύτερο, αλλά έχω το καλύτερο!

Το έγραψα στο facebook και το ανακοινώνω κι εδώ για όσους δεν έχουν ή δεν μπαίνουν στο facebook, μπορείτε να μου γράψετε όλο το Σ-κ ερωτήσεις!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας!


Αν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

Κράτα το

Κράτα το

25 thoughts on “Το πρώτο μου Q&A (Ανακοίνωση)

    • Μαγισσούλα μου το concept είναι το εξής: Θα μου γράψεις εδώ στα σχόλια μια (ή και περισσότερες αν έχεις οίστρο) ερώτηση που θα ήθελες να μου κάνεις για οτιδήποτε, τη ζωή, το blogging κτλ (σίγουρα όχι κάτι πολύ προσωπικό τύπου σεξουαλικού περιεχομένου, γιατί έχω δει σε κάτι Q & A και αυτά, αλλά δεν νομίζω πως ταιριάζουν στην blogoπαρέα μας) και εγώ την Δευτέρα θα τις απαντήσω σε post. Είναι όπως στα παιχνίδια απαντάνε οι bloggers σε ερωτήσεις, απλά εδώ απαντάς στου κοινού.
      Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να ξεκινάγαμε κάτι τέτοιο. Καιρό έχουμε να ασχοληθούμε με κάτι.
      Το ξέρω ότι δεν έχεις fb, και πολλοί άλλοι ίσως να μην μπούνε κι ας έχουν, γι αυτό το ανακοίνωσα κι εδώ. Άλλωστε το blog μου αφορά!
      Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω! ❤

      Μου αρέσει!

      • Μάλιστα κατάλαβα!!! 😉
        Το μόνο κόλλημα μου, είναι πως τώρα που το σκέφτομαι, προσωπικά δεν έχω ερωτήσεις που να σχετίζονται με την καλώς εννοούμενη περιέργεια και αυτό γιατί «έμαθα» κάτι διαφορετικό, όταν θέλω κάτι να ρωτήσω γενικά, ρωτώ τη ζωή 😉 και αυτό το κάνω για τα πολύ σοβαρά θέματα- προβλήματα που μου παρουσιάζονται… πχ:
        Μου πρότειναν την τάδε δουλειά, να δεχτώ ή θα με ρίξουν! 😛
        Μου λέει αλήθεια, ο/η τάδε; 😀
        Έχω όμως να δέσω ένα σοβαρό ερώτημα, για όποιον θέλει ν’ απαντήσει: ⁉️
        Τι κάνετε όταν είστε σε δίλημμα; 🤸‍

        ΑΦιλάκια γλυκά και χαμογελαστά! 💋 🍨

        Μου αρέσει!

        • Μαγισσούλα μου κλείνεις με μια ωραία ερώτηση. Θα την απαντήσω σίγουρα την Δευτέρα στο post! Κι είναι και η πρώτη, οπότε οφείλω να σε ευχαριστήσω και για το ποδαρικό! 🙂 Σε φιλώ και σε ευχαριστώ μαγισσούλα μου!

          Μου αρέσει!

  1. Καλημέρα, διπλανούλα μου❣
    Είμαι σίγουρη ότι μας περιμένουν πολλές ευχάριστες εκπλήξεις από φθινόπωρο!
    Και εμπνεύσεις έχεις και δημιουργική είσαι και όλα τα καλά (και φτου σου / οι πενιές του μπουζουκιού σου, άσχετο μεν το άΖμα, αλλά για το κακό μάτι είναι ό,τι πρέπει!)

    Όταν πρόκειται για ερωτήσεις, δυσκολεύομαι πολύ, μια που δεν θέλω να γίνω αδιάκριτη. Αυτό δεν συμβαίνει τώρα, ανέκαθεν προτιμούσα ο συνομιλητής μου να μου πει ό,τι και όσα θέλει ο ίδιος. Πάντως, μέσα στο Σαββατοκύριακο, κάτι θα σκεφτώ!😇

    Σου στέλνω φιλάκια πολλά!
    Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα το Σ/Κ σου❣ 🏖❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Αν θέλεις την προσωπική μου γνώμη Μαρίνα, μην δίνεις κανονικότητα τέτοια στις αναρτήσεις σου. Και δεν χρειάζεται και πιέζει τον αυθορμητισμό σου. Και επίσης γνώμη μου μπορείς να αραιώσεις λίγο τις αναρτήσεις λόγω καλοκαιριού και επισκέψεων.
    Όλα αυτά βέβαια είναι γνώμες και το κυριότερο προσωπικές διαθέσεις.
    Σε φιλώ.

    Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα Γιάννη,

      Σαφέστατα και σέβομαι την άποψη σου, προσωπικά όμως δεν νιώθω ότι πιέζω τον αυθορμητισμό μου, επειδή τηρώ ένα πρόγραμμα στις αναρτήσεις μου κι αν βγαίνει κάτι τέτοιο από τις αναρτήσεις μου, λυπάμαι πολύ.
      Νομίζω πως δεν εκφράστηκα σωστά κι ίσως γι αυτό να μιλάς για «κανονικότητα»: γράφω κάθε φορά που νιώθω κάτι, το ότι αναρτώ τις συγκεκριμένες ημέρες βάσει προγράμματος με βοηθά στο χρόνο μου, ώστε να προλαβαίνω να κάνω επισκέψεις και στους υπόλοιπους bloggers και να προετοιμάζω τις αναρτήσεις μου έτσι όπως μου αρέσει. Με αυτό τον τρόπο, νιώθω και βλέπω, πως λειτουργώ καλύτερα!
      Δεν σκέφτηκα ποτέ λόγω εποχής να αραιώσω ή να πυκνώσω αντίστοιχα τις αναρτήσεις μου. Κατανοώ, ότι λόγω καλοκαιριού πολλοί μπορεί να έχουν λιγότερο χρόνο να αφιερώσουν στο διαδίκτυο, αλλά δεν αναγκάζω κανέναν να περάσει να μου σχολιάσει, εγώ γράφω και όποιος και αν θέλει, έρχεται όποτε θέλει και μπορεί, να μοιραστεί τη σκέψη ή τη γνώμη του!
      Για εμένα το blogging, είναι το χόμπι και η ψυχοθεραπεία μου και όσο εξυπηρετώ αυτούς τους σκοπούς θα νιώθω καλά.
      Να έχεις μια όμορφη συνέχεια στην ημέρα σου εύχομαι κι ένα γλυκό Σ-κ!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Δηλαδή τι; Δεν παίζει να καταθέσω κάτι απορίες σεξουαλικές που έχω η γυναίκα; Φτου! Σκέψου το πάντως, θα είχε επιτυχία☺ χοχοχο!
    Καλά σοβαρεύομαι!
    Καλά κάνεις Μαρικάνκι μου και κάνεις ό,τι θέλεις, όποτε το θέλεις, εξάλλου δεν βάζεις περιορισμούς, ούτε μας τραβάς με το ζόρι να σε διαβάζουμε! (Αυτό πάει στον αγαπημένο μου Γιάννη, το εξέλαβα λιγάκι σαν φάουλ, γιατί στο παρελθόν κι εμένα μου είχε ζητήσει να αραιώσω τις αναρτήσεις μου και του το έχω κρατήσει μανιάτικο! Αλλά παρ’ όλα αυτά τον αγαπώ τον μπαγάσα!!!! ♥)
    Ερωτήσεις :
    ►Αληθεύει ότι αν δεν κερδίσει ο Ντάνος ετοιμάζεις διαδήλωση διαμαρτυρίας στον #skaixeftiles;
    ►Αν βγει ο Ντάνος πώς σκοπεύεις να το γιορτάσεις;
    ►Πότε θα πας Σκιάθο;
    οκ τώρα θα σοβαρευτώ, στο ορκίζομαι! ☺
    Ποια είναι η γνώμη σου για τις αισθητικές επεμβάσεις. (Το θέμα το συσχετίζω με τις πρόσφατες συζητήσεις που είχαμε στα σχόλια στο μπλογκ της Νατάσας! )

    Πολλά φιλιά 🙂

    Μου αρέσει!

    • Όχι Αριστάκι δεν ήθελα να απαντήσω σε σεξουαλικές απορίες κυρίως επειδή δεν ήξερα αν θα αντέξετε τις απαντήσεις χαχαχα
      Στο blogging, όσο δεν ενοχλούμε κάποιον καλό είναι να πράττουμε όπως νιώθουμε. Πάντα, όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να σεβόμαστε και τις διαθέσεις μας.
      Εγώ για να ξέρεις θα σου απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις χαχαχα
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που σε κάθε μου τόλμημα είσαι εδώ. Το εκτιμώ και με συγκινεί.
      Σε γλυκοφιλώ και σε καληνυχτώ 💋

      Μου αρέσει!

  4. Εγώ θα κάνω μία προσωπική ερώτηση.
    Και δεν ντρέπομαι καθόλου, ούτε που θα την κάνω, ούτε που είμαι περίεργη.
    Θέλω να ρωτήσω ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα!
    Πάμε λοιπόν την ερώτηση:
    Ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα;

    Φιλί!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Σε ευχαριστώ πολύ Αρτίστα μου για την ερώτηση σου, θα σου απαντήσω με χαρά.
      Σε φιλώ γλυκά 💋
      ΥΓ: Εν τω μεταξύ διάβασα τον πρόλογο και μέχρι να φτάσω στην ερώτηση, παίζει και να έπαθα μίνι εμφράγματα χαχαχαχα

      Μου αρέσει!

  5. Παράθεμα: Η πρώτη μέρα του Ιουλίου – Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή

  6. Το κοινό σου σε ευχαριστεί για τα καλά σου λόγια…χαχα!
    Α και σπάει το κεφάλι του τι να ρωτήσει…τουλάχιστον μία από το κοινό σου! χαχα
    Εύρηκα!!!!!!!
    Αν σου χάριζαν ένα ταξίδι για τον προορισμό των ονείρων σου, ποιος θα ήταν αυτός και ποιον – ποια μπλόγκερ θα έπαιρνες μαζί σου και γιατί;
    Όχι που δε θα είχε ίντριγκα η ερώτηση! χαχα…πλάκα κάνω εντάξει, η ερώτηση παραμένει, η ίντριγκα δε θα βρει έδαφος να ριζώσει! Είπαμε είμαστε το καλύτερο κοινό! 😛

    Μου αρέσει!

    • Να είσαι το κοινό μου καλό, εγώ το ευχαριστώ που είναι αυτό που είναι χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ που κατέθεσες την ερώτηση σου και που δεν φοβήθηκες να την κάνεις και ιντριγκαδόρικη. Να έχει ένα σασπένς βρε αδερφέ, μη διαβάσουμε για το μικρό σπίτι στο λιβάδι χαχαχα
      Σε ευχαριστώ και πάλι. Σε καληνυχτώ και σε γλυκοφιλώ 💋

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

