Η πρώτη μέρα του Ιουλίου

 

η πρώτη μέρα του Ιουλίου

Με αυτό το τραγούδι επιλέγω να αρχίσει ο μήνας!

Η πρώτη μέρα του Ιουλίου ξημέρωσε εδώ και κάποιες ώρες. Κάθε νέο ξεκίνημα με κάνει να χαμογελώ, για όλα όσα μπορεί να προσφέρει και το ίδιο συμβαίνει κάθε αρχή του μήνα.

Όπως έχω ξαναπεί και πιο παλιά λατρεύω κάθε πρωτομηνιά να τρώω κάτι γλυκό και να προδιαθέτω το μήνα να είναι γλυκός! Σήμερα έχω έναν επιπλέον λόγο να γλυκαθώ, μιας και έχουν επέτειο οι γονείς μου. Περιμένω πως και πως λοιπόν την τούρτα το βράδυ. Γενικά ένα πράγμα που λατρεύω που μου έμαθε η μητέρα μου είναι να βρίσκω αφορμές να γιορτάζω και να χαίρομαι τη ζωή και όχι μόνο στις γνωστές επετείους και μακάρι αύριο μεθαύριο να το κάνω κι εγώ «παράδοση» στο σπίτι μου.

Είμαι πολύ έτοιμη για τον Ιούλη, με καλοκαιρινή διάθεση φυσικά και θέλω να μου φέρει πολλές και όμορφες στιγμές για να με αποζημιώσει για τα κουνούπια και τη ζέστη. Και μακάρι να μας φέρει όχι μόνο όμορφες στιγμές, αλλά και πολλά πολλά χαμόγελα!

Εύχομαι Ιούλιε, να είσαι γλυκός σαν παγωτό, ταξιδιάρικος σαν την θάλασσα, γλυκός σαν τις αναμνήσεις του καλοκαιριού και αξέχαστος σαν καλοκαιρινή νύχτα!

Καλό μας μήνα!

ΥΓ: Αν θες, άσε και μια ερώτηση εδώ για το πρώτο Q & A του blog μου, για το οποίο και είμαι πολύ ενθουσιασμένη!


ΚράτΑν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

22 thoughts on “Η πρώτη μέρα του Ιουλίου

  1. Κατ’ αρχάς καλό μήνα σε όλους! 😀
    Να ζήσουν οι γονείς σου και τους εύχομαι όλη τη δύναμη του κόσμου για να συμβιώσουν ειρηνικά και με Αγάπη! ❤
    Στη συνέχεια σου εύχομαι με όλη μου τη καρδιά Μαρινάκι μου, να έχεις ένα μήνα ακριβώς όπως εσύ τον επιθυμείς, τονίζοντας πως σου εύχομαι πολύ πολύ Έρωτα και όχι μόνο «αυτόν» της ζωής! 😍 😛

    ΑΦιλάκια γλυκά σαν τη τούρτα που θα φας το βράδυ! 💋 🎂 😍

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μαγισσούλα μου για τους γονείς μου. Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη με την όμορφη οικογένεια σου 😀
      Σε ευχαριστώ πολύ και για τις προσωπικές ευχές σε εμένα. Μακάρι να πιάσουν τόπο, γιατί ξέρω πως μου τις στέλνεις από την καρδιά σου.
      Έναν γλυκό μήνα εύχομαι και σε εσένα. Σε φιλώ γλυκά και εύχομαι να μας ξημερώσει μια όμορφη εβδομάδα 💋

      Μου αρέσει!

    • Καλά κάνεις Μαρία μου κι εύχομαι πάντα να βρίσκεις και άλλες αφορμές να γιορτάζεις.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου 🙂
      Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη.
      Σε καληνυχτώ και σου εύχομαι να ξημερώσει μια όμορφη εβδομάδα! 💋

      Μου αρέσει!

  2. Να ζήσουν ευτυχισμένοι οι γονείς σου, Μαρίνα μου❣
    Να ‘ναι γεροί και πάντα αγαπημένοι, να γιορτάζουν κάθε χρόνο αυτή τη μέρα!

    Υπέροχο το Stand by me,
    Καλό μήνα, να περνάς την κάθε μέρα του συναρπαστικά❣
    Πολλά φιλάκια σ’ εσένα κι ευχές στους γονείς σου!💐💞

    Μου αρέσει!

  3. Χάπι ανιβέρσαρι στους γονείς σου!
    Κι εγώ δεν αφήνω ευκαιρία να γιορτάσω με γλυκά το οτιδήποτε, γι αυτό δεν λέει να κατέβει ο αριθμός στη ζυγαριά!
    Προς το παρόν δεν καταλαβαίνω τη χρησιμότητα του Ιουλίου και πού μπορούν να μου χρησιμέψουν οι 47 βαθμοί κελσίου, που είχαμε χθες σε τοπικό επίπεδο, αλλά παρόλα αυτά θα σου ευχηθώ να έχεις έναν πολύ όμορφο μήνα, όπως ακριβώς τον επιθυμείς!
    Κίσιζ Μαρίνα!

    Μου αρέσει!

    • Καλά κάνεις Αρτίστα μου, η ζωή θέλει καλοπέραση, ζυγαριά be damned! 😛
      Την χρησιμότητα του Ιουλίου, ούτε εγώ την καταλαβαίνω, αλλά δεν το λέω α) για να μην τσαντιστεί και με κακοκαρδίσει, β)γιατί θα με λένε γκρινιάρα.
      Να έχεις κι εσύ έναν όμορφο μήνα. Σε φιλώ γλυκά και σε καληνυχτώ! 💋

      Μου αρέσει!

  4. Καλησπέρα Μαρίνα! Κρατάω αυτό από τις σκέψεις σου…»Εύχομαι Ιούλιε, να είσαι γλυκός σαν παγωτό, ταξιδιάρικος σαν την θάλασσα, γλυκός σαν τις αναμνήσεις του καλοκαιριού και αξέχαστος σαν καλοκαιρινή νύχτα!»

    Υ.Γ. Τώρα βέβαια αν γινότανε να μην έκανε και τόσο ζέστη, να ήμασταν ττρεις μήνες διακοπές, τα πράγματα θα ήταν κάπως καλύτερα! χαχα! Καλό μήνα!

    Μου αρέσει!

    • Ελπίζω ο Ιούλιος, να είναι έτσι όπως τον θες και τον ονειρεύεσαι, Μάκη. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, γιατί κι εγώ μισώ τη ζέστη, αλλά δυστυχώς πρέπει να την αντέξουμε. Τι να γίνει, θα περάσει κι αυτό σιγά σιγά.
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Να ζήσουν ως τα βαθιά γεράματα οι γονείς σου Μαρινάκι μου και να έχουν υγεία πάνω απ’ όλα!
    Καλό και δροσερό μήνα εύχομαι! Ξέρω πόσο ανάγκη έχεις από δροσούλες!
    Πολλά φιλιά …και με την νίκη! ☺

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

