Το πρώτο μου Q&A

το πρώτο μου Q&A

Το πρώτο μου Q & A είναι γεγονός και είμαι ενθουσιασμένη. Και πόσο χαίρομαι να ξεκινώ τόσο θετικά την εβδομάδα μου!

Θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ που σε ένα ακόμα τόλμημα μου (το έχουν βέβαια τολμήσει άλλοι πριν από μένα με μεγαλύτερη επιτυχία), ήσασταν δίπλα μου με την γλυκύτητα σας και τις ερωτήσεις σας και ελπίζω να το χαρείτε εσείς, όσο το χάρηκα κι εγώ!

Οι ερωτήσεις σας:

  1. Άιναφετς: Τι κάνεις όταν είσαι σε δίλημμα;
    Απάντηση: Φροντίζω να μη βρίσκομαι σε διλήμματα γιατί είμαι δίδυμος και τα διλήμματα συνήθως γίνονται τριλήμματα, αλλά αν η κακιά η ώρα έρθει και βρεθώ, σαν πολιτισμένος και ώριμος άνθρωπος που είμαι, κάθομαι και τα βάζω κάτω, ζυγίζω τα υπέρ και τα κατά και στο τέλος επιλέγω μια τρίτη επιλογή, γιατί yolo (για να σοβαρευτώ, δεν πιστεύω στα διλήμματα. Πάντα ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε μέσα μας, όλα τα άλλα είναι αμφιβολίες της στιγμής και δεν πρέπει να μας αφορούν).
  2. Анастасия: «Αν θα μπορούσες τον κόσμο να άλλαζες»… από που θα ξεκινούσες;
    Απάντηση: Νομίζω ότι θα προσπαθούσα να διδάξω την έννοια του σεβασμού, από εκεί ξεκινάνε όλα κατά τη γνώμη μου. Δεν σεβόμαστε τον εαυτό μας, γι’ αυτό δεν είμαστε ευτυχισμένοι, δε σεβόμαστε τους άλλους, γι’ αυτό έχει προβλήματα η κοινωνία, δε σεβόμαστε το περιβάλλον, γι’ αυτό θα χρειαστεί να μετοικήσουμε στον Άρη.
  3. Γιούλη: Τι προτιμάς τελικά blog ή facebook και γιατί;
    Απάντηση: Σίγουρα, το κάθε ένα αντιπροσωπεύει κάτι διαφορετικό. Προσωπικά θα επέλεγα το blog. Στο facebook γενικά επικρατεί μια διάθεση να δείξουμε «την καλύτερη εκδοχή της ζωής μας, μην έχουνε να λένε», το blog έχει πιο αληθινό χαρακτήρα, γεννήθηκε για να φιλοξενεί σκέψεις, πως να μην το προτιμήσω;
  4. Αριστέα: Ποια είναι η γνώμη σου για τις αισθητικές επεμβάσεις;
    Απάντηση:
    Νομίζω ότι τις περισσότερες φορές δε χρειάζονται και συχνά οδηγούν και σε αρνητικά αποτελέσματα, αλλά στο φινάλε, ας κάνει ο καθένας ότι τον βοηθά να νιώθει πιο καλά. Προσωπικά εκτός κι αν συνέτρεχε σοβαρός λόγος, δεν θα έμπαινα στη διαδικασία. Με αγαπώ με τις ατέλειες μου!
  5. Αρτίστα του Βωβού: Ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα;
    Απάντηση:
    Το αγαπημένο μου άρωμα είναι η καρύδα! Βέβαια, τον τελευταίο καιρό, μου έκαναν δώρο το αφρόλουτρο και κρέμα σώματος Tommy G καραμέλα και πήρα από ένα αρωματοπωλείο μια κολόνια με άρωμα καραμέλα (fan fact: πάντα καταλήγω να έχω σετ αφρόλουτρο-κρέμα σώματος- κολόνια ) και το αποτέλεσμα είναι, όλοι να με ρωτάω τι φοράω, γιατί είναι τέλειο. Από τα επώνυμα αρώματα, λατρεύω το Weekend της Burberry.
  6. Maria Mytripsonblog: Αν σου χάριζαν ένα ταξίδι για τον προορισμό των ονείρων σου, ποιος θα ήταν αυτός και ποιον -ποια blogger θα έπαιρνες μαζί;
    Απάντηση:
    Αρχίζω λέγοντας ότι λάτρεψα που η Μαρία έκανε «ιντριγκαδόρικη» ερώτηση (γέλασα πολύ όταν το έγραψε στο σχόλιο), γιατί έδωσε χαρακτήρα στο Q&A. Θα κλέψω και θα πω τρεις προορισμούς και τρεις διαφορετικούς blogger:
    >Περού και θα έπαιρνα την Πέτρα. Μάτσου Πίτσου με το νονούλι μου.
    >
    Ύστερα Νέα Υόρκη και θα έπαιρνα μαζί την Αριστέα. Νομίζω θα περνάγαμε σούπερ εμείς εκεί, η Νέα Υόρκη, δεν ξέρω.
    >Τέλος, Κούβα με Ματίνα (και τον Ντάνο μαζί, Αριστέα ζήλια… χαχαχα).
    Bonus: Πάντως αν έπαιρνα εσένα μαζί σε έναν προορισμό, θα ήταν σίγουρα στην Σκωτία. Θα μας έβγαζες καταπληκτικές φωτογραφίες! 😛

Τέλος, επειδή η Αριστέα έκανε κάποιες έξτρα ερωτήσεις σχετικά με το survivor, Αριστέα μου διαμαρτυρία δεν θα κάνω, ο Ντάνος στις καρδιές μας είναι ήδη νικητής, δεν ξέρω αν θα γιορτάσω μιας και δεν θα πάρω εγώ τα λεφτά (δυστυχώς), αλλά σίγουρα θα χαρώ. Τώρα, όσον αφορά τη Σκιάθο, δεν ξέρω αν θα πάω. Πόση δημοσιότητα να αντέξει το νησί.

Ελπίζω να σας κάλυψα με τις απαντήσεις μου!

Δεν ξέρω αν θα θέλατε να υπάρξουν κι άλλα Q & A στην πορεία ή να τολμήσετε εσείς ένα, πάντως εγώ πέρασα υπέροχα σε αυτό και σας ευχαριστώ.


ΚΑν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

16 thoughts on “Το πρώτο μου Q&A

  1. Анастасия

    Καλημέρα, καλή εβδομάδα, διπλανούλα μου❣

    Μεγάλη αλήθεια ότι, μέσα μας, πάντα ξέρουμε τι να κάνουμε, αλλά δεν είμαστε πάντα έτοιμοι να το πράξουμε μεμιάς, οπότε μπαίνουμε στη διαδικασία σκέψης και διλήμματος…
    Η απάντησή σου στη δική μου ερώτηση με κάλυψε πλήρως! Α και Ω ο σεβασμός, τόσο στις διαπροσωπικές σχέσεις, όσο και σαν στάση ζωής σε κάθε έκφανσή της.
    Να σου πω, κι εγώ ήμουν σίγουρη ότι θα απαντήσεις «το blog», στην ερώτηση της Γιούλης.
    Μέχρι κεραίας συμφωνώ μαζί σου για τις αισθητικές επεμβάσεις…
    …ενώ, το Weekend μου αρέσει κι εμένα, πολύ! (Η καρύδα, πάλι, δεν με ενθουσιάζει, αλλά αυτό έχει να κάνει με το πόσο μάς ταιριάζει μια μυρωδιά. Κι εσένα, νομίζω, σου ταιριάζει, μια που το υποστηρίζεις και ηλικιακά και, προφανώς, και ως ιδιοσυγκρασία).
    Φοβερές οι συνταξιδιώτισσές σου στα μακρινά ταξίδια -εύχομαι να τα πραγματοποιήσεις, έτσι κι αλλιώς. (Αν προκύψει και ο συνδυασμός, έ, τότε… Ποιος σε πιάνει!!!)

    Μαρίνα μου, πολύ μου άρεσε το concept του Q&A σου, θεωρώ ότι ήταν πολύ επιτυχημένο και, ναι, θα μου άρεσε να το επαναλάβεις!!!
    Πέρασα κι εγώ υπέροχα και απολαυστικά!
    Φιλιά πολλά, να περνάς όμορφα❣ 😘

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Αναστασία μου, ευχαριστώ πολύ για την γλυκύτητα σου, τις ευχές σου και που συμμετείχες με την ερώτηση σου. Δεν ξέρω αν ήταν επιτυχημένο το Q&A, σκέφτομαι όμως να το ξανακάνω μελλοντικά. Οπότε χαίρομαι που σας άρεσε, και δεν θα με βρίζετε από μέσα σας χαχαχα
      Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις ένα καλό απόγευμα! 💋

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. aristea k

    Κοίτα, αν με πάρεις για το Νιου Γιορκ θα πεταχτούμε και στο Τσιγκάγκο όπς και δήποτε, στο λέω, αλλιώς θα τσακωθούμε στα μισά της διαδρομής! Ντοντ γούορι, θα βρούμε σίγουρο μέρος να μας φιλοξενήσουν, όλο το σόι του μπαμπά είναι ακόμα εκεί. Να θυμηθώ και τα παιδικά μου χρόνια ( τίποτα δεν θα είναι πια ίδιο! ☺), να βρω ξανά τις ρίζες μου (εδώ τις έχω!) . Τα’παμε τα συμφωνήσαμε! Οτσέι;
    Και τώρα σοβαρεύομαι!
    Μαρίνα μου απ’ όλες τις ωραίες σου απαντήσεις εγώ στάθηκα με απέραντη χαρά και εκτίμηση στο «σεβασμό», γιατί συμφωνώ μαζί σου όσο δεν παίρνει! Θεωρώ το σεβασμό τη νούμερο ένα αρχή που πρέπει να έχει ένας πολιτισμένος άνθρωπος (βλέπε Ντάνο, σε σχέση με όλα τα άλλα βλαμμένα!)
    Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου, με κάλυψες απόλυτα κι εκεί.
    Καλή εβδομάδα και να …ομορφοπερνάς υπέροχο πλάσμα 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Έχω δει τόσες σειρές με το Σικάγο, που θα βρούμε το δρόμο μας χαλαρά χαχα
      Το συμφωνήσαμε Αριστάκι, θα πάμε Σικάγο και μετά Νέα Υόρκη. Έκλεισε!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις μου και σε ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες με την ερώτηση σου! Σου στέλνω μεγάλο φιλί 💋

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Αρτίστα του βωβού

    Εύγε Μαρίνα!
    Μία σικ νεαρή κυρία (αλλά και μία γηραιότερη), δεν έχει παρά να επιλέγει την ίδια ευωδία για αφρόλουτρο, κρέμα σώματος και άρωμα!
    Μόλις πέσει λίγο η θερμοκρασία, θα πάω εις το καλλυντικούδικο της περιοχής και θα αναζητήσω το Weekend της Burberry, διότι δεν το έχει τύχει να το οσφρανθώ ακόμα!
    Κι έτσι, ξέροντας το άρωμα που λατρεύεις, θα σε έχω γνωρίσει λίγο καλύτερα!
    Καλημέρα και φιλί!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Το έθεσες πολύ ωραία Αρτίστα μου και μπράβο σου. Είμαι μια σικ νεαρή κυρία και γι ‘ αυτό τα κάνω σετ. Όχι, γιατί με λένε ψωνάρα όταν το κάνω.
      Να την βρεις την κολόνια, εγώ την λατρεύω και μου πάει πολύ.
      Σε ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες με την ερώτηση σου Αρτίστα μου!
      Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις, ένα όμορφο απόγευμα!💋

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Άιναφετς

    Καλή βδομάδα να έχουμε και απ’ ότι αισθάνομαι δρόσισε λιγουλάκι! 😉
    Ώριμες οι απαντήσεις σου, ειδικά όταν βρεθείς σε δίλημμα… ναι, αν κανείς ξέρει τι θέλει στη ζωή και ακούει πάντα τη καρδιά του, δεν υπάρχει λόγος να βρεθεί σε δίλημμα! 💘
    Α! και μένα μ’ αρέσει η μυρωδιά της καρύδας στο αντιηλιακό, αλλά επειδή του συντρόφου δεν του αρέσει ούτε να τη τρώει, απέχω και αρκούμαι στη μυρωδιά της βανίλιας στα σαπούνια κλπ! 🚿 Κατά τ’ άλλα έχω μια μικρή συλλογή από Γαλλικά αρώματα (εποχή γεμάτου πορτοφολιού!) 💸
    Το fb, ως γνωστόν το αντιπαθώ (σφόδρα) γι αυτό και δεν έχω! 📲 💻
    Όσο για τη Σκιάθο είσαι wellcome, αφού η οικογένεια μου, διαθέτει εξοχικό και παραθερίζει εκεί απ΄το 1970! 🏖 (Πάντως survivor ή όπως λέγεται δεν το παρακολουθώ και αυτός ο Σκιαθίτικης σαν αρσενικό δεν μου αρέσει καθόλου, αλλά γούστα είναι αυτά!) 😛
    Ωραίο το Q&Α και μπορείς να κρατήσεις ανοιχτή μια στήλη, να σε ρωτάμε διάφορα! ⁉️
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά γενικώς!!! 💋 😜

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      Μαγισσούλα μου χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις μου και σε ευχαριστώ πολύ και για την πρόσκληση! Δεν ξέρω ακόμα αν θα δημιουργήσω κάποια αντίστοιχη στήλη, θα δείξει. Σε ευχαριστώ πάντως που συμμετείχες με την ερώτηση σου!
      Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο απόγευμα! 💋

      Αρέσει σε 1 άτομο

    • Marina Tsardakli

      χαχαχαχα δεν υπάρχεις Χριστίνα!
      Τρίλημμα και Άγιος ο Θεός, γι’ αυτό φροντίζω να μην μπαίνω σε διλήμματα, μετά μου δίνει το μυαλό και έξτρα επιλογές και τρέχα γύρευε.
      Σε φιλώ, καλό πρωινό! Και ευχαριστώ που πέρασες 🙂

      Μου αρέσει!

  5. ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.)

    Ωωωωω Μαρινάκι μου, δεν πρόλαβα να σου γράψω τη δική μου ερώτηση. Βλέπεις με φάγανε ττα ταξίδια, εκδρομές, οι έρωτες, ο καύσωνας…Αχαχαχαχα καταλαβαίνεις!
    Αλλά θα κάνεις και part2 Q&A και τότε θα σου στείλω κι Εγώ. Πάντως, οι απαντήσεις σου ήταν αυτές που περίμενα. Και ναι το blog είναι πιο αληθινό από το fb αν και θεωρώ πως ο άνθρωπος είναι ίδιος σε όλα τα social. Εγώ προσωπικά δεν μπαίνω σχεδόν ποτέ σε διλλήματα (άσχετα που είμαι ένας άνθρωπος που σκέφτομαι αρκετά!), γιατί όπως και τα απωθημένα, τα εξοντώνω όσο πιο γρήγορα με τον τρόπο μου. Εμένα πάλι η καρύδα σε άρωμα δεν με ξετρελαίνει. Ντανική και εσύ Κυρία μου; Μαρινάκι μου, ο σεβασμός προς τον εαυτό μας πρώτα απ’ όλα κι ύστερα προς τους άλλους είναι ότι πιο σημαντικό για να εχουμε μια πραγματικά όμορφη και ανθρώπινη ζωή.
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να συνεχίσεις τόσο εμπνευσμένα και με κέφι το blogging.

    Μου αρέσει!

  6. maria mytripsonblog

    Ήθελα να γράψω κάτι ακόμα, αλλά το ξέχασα, αφού η Σκωτία με ξελόγιασε και είμαι ήδη εκεί!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το ταξίδι που είναι ένα από εκείνα που ονειρεύομαι και να σε πληροφορήσω ότι μπορώ επίσης να βγάλω φωτογραφίες και σε άλλα μέρη!
    Ενδεικτικά αναφέρω το Μάτσου Πίτσου και τη Νέα Υόρκη! 😛 😛 😛

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

