Όταν η κοινωνία σε ξεπερνά!

Όταν η κοινωνία σε ξεπερνά!

Για την ακρίβεια, όταν η κοινωνία ξεπερνά εμένα. Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστώ μαζί σου κάποια μικρά σκηνικά που μου έχουν συμβεί και επιβεβαιώνουν πως ο σύγχρονος Έλληνας δεν έχει παιδεία ή απλά ότι ο κόσμος προσπαθεί να μας τρελάνει, διάλεξε και πάρε.

  • Είμαι στην Πειραιώς με το αυτοκίνητο και ο οδηγός στο μπροστινό όχημα, άνοιξε το παράθυρο του και πέταξε στο δρόμο μια σακούλα από fast foodάδικο που περιείχε τα σκουπίδια του! (εν τω μεταξύ εγώ από μικρή είμαι πολύ ευαίσθητη με το περιβάλλον και δεν έχω και όρεξη να μετοικήσω στον Άρη για τα σκουπίδια και την ανευθυνότητα του καθενός και με έκανε έξαλλη)
  • Είμαστε με τους δικούς μου στο supermarket και εκεί που επιβεβαιώνω για ακόμα μια φορά, ότι την έννοια της «ουράς» ο Έλληνας δεν την αντιλαμβάνεται, σκάει μύτη μια κυρία και περνάει μπροστά.Όταν της ζητάει το λόγω ο κύριος του οποίου ήταν η σειρά να τοποθετήσει τα πράγματα στο ταμείο, του απάντησε πως είχε τα λιγότερα και θα ήταν άδικο να περιμένει να τελειώσουμε όλοι εμείς. Όταν της είπε λοιπόν, πως υπάρχει ειδικό ταμείο για λίγα πράγματα, του απάντησε πως είχε πολλά άτομα και δεν μπορούσε να περιμένει, γιατί είχε δουλειές. Και όλα αυτά του τα έλεγε με ένα ύφος ανεκδιήγητο! (Δεν περιγράφω άλλο)
  • Βρίσκομαι σε γνωστό ζαχαροπλαστείο να παραλάβω μια τούρτα που είχα παραγγείλει ως δώρο κι είναι μια κυρία η οποία έβαλε την κοπέλα να βάλει και να βγάλει, σχεδόν όλα τα ταψάκια με τα σιροπιαστά που διέθετε το κατάστημα, δεν της άρεσε κανένα, ζήτησε να της βάλει τυλιχτά και στο τέλος αποχώρησε από το κατάστημα με μία πάστα. (Χειροκροτούσαμε όλοι το κορίτσι για την υπομονή της και έχουν γίνει ενέργειες να στηθεί ανδριάντας προς τιμήν της)
  • Έχω πάει μεσημέρι στο νεκροταφείο με τους δικούς μου, να ανάψουμε λιβάνι στο μνήμα της συχωρεμένης της αδερφής της μητέρας μου, όπως κάνουμε κάθε βδομάδα και είναι ένας κύριος λίγο πιο μπροστά από μας, ο οποίος είχε έναν κουβά με σαπουνάδα και άρχισε να πλένει το αυτοκίνητο του. Στο νεκροταφείο! (Άκρα του τάφου σιωπή, από όλες τις απόψεις αφού είχαμε μείνει όλοι όσοι τον βλέπαμε, speechless).
Εσένα σου έχει συμβεί κάτι που να σε έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι η κοινωνία σε ξεπερνά;

ΚράτΑν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

17 thoughts on “Όταν η κοινωνία σε ξεπερνά!

  1. Αχ, Μαρίνα μου!
    Πόσες αντίστοιχες εικόνες δεν μού έφεραν στο μυαλό τα περιστατικά που περιγράφεις!
    Για να μην καταχραστώ το χώρο σου (φημίζομαι για τα σεντόνια μου!), θα αναφέρω δύο.
    • Το πρώτο περιστατικό συνέβη πολλά χρόνια πριν (θα ‘μουν 18, 19), τότε που υπήρχε το «πράσινο» (λεωφορείο με αφετηρία το Σύνταγμα και τέρμα τον Πειραιά), το οποίο κατηφόριζε από Συγγρού προς Ελ. Βενιζέλου (Θησέως) από τη Δαβάκη ή τη Χαροκόπου (μου διαφεύγει η λεπτομέρεια αυτή, δεν χρησιμοποιούσα συχνά το «πράσινο»).
    Κάποια στιγμή, εντελώς ξαφνικά, σταματάει το λεωφορείο μέσα στη μέση του δρόμου (φυσικά!) μ’ εμάς, τους επιβάτες, ν’ αναρωτιόμαστε αν έπαθε κάποια βλάβη (μια που μπροστά, τα αυτοκίνητα κινούνταν. Κορναρίσματα, κακό από τα πίσω οχήματα… κι ο οδηγός, «νιρβάνα» εντελώς, έχει κατέβει σε σουβλατζίδικο και περιμένει να πάρει σουβλάκι!!! Αγανάκτησε κιόλας, σήκωσε τα χέρια «δυο λεπτά, ρε!» 😵
    • Το δεύτερο περιστατικό, συνέβη λίγα χρόνια πριν, στην επιστροφή μου από ένα από τα πολλά ταξίδια μου στη Θεσσαλονίκη. Θυμίζει λίγο το πρώτο περιστατικό που περιγράφεις εσύ. Ο οδηγός του μπροστινού αυτοκινήτου, άνοιξε το παράθυρο και πέταξε το πλαστικό ποτηράκι του φραπέ (το οποίο δεν ήταν κι εντελώς άδειο) που έσκασε στο παρμπριζ μου! 😡

    «Bonus», ένα αντίστροφο περιστατικό: στο ταχυδρομείο της περιοχής μου (το οποίο πήζει σε περιόδους πληρωμής λογαριασμών), τουλάχιστον δύο – τρεις φορές, κύριοι που προηγούνται έχουν παραχωρήσει τη θέση τους σε μαμάδες με μικρά παιδάκια! (Σε κανονικές συνθήκες, θα περνούσαν τουλάχιστον 30′-40′ για να έρθει η σειρά τους).
    Ιδιαίτερη έμφαση στο γεγονός ότι τη σειρά, όλες τις φορές, την παραχώρησαν άντρες «μιας κάποιας ηλικίας». Οι γυναίκες… Βούδες! 😑

    Τόσο για τα μεν όσο και για τα δε, θα γράψω το κοινότοπο (τετριμμένο κλισέ, πλέον) πως, όλα είναι θέμα παιδείας, αγωγής, ανατροφής… (Μάλλον κάπου δεν τα πάμε καλά μ’ αυτά!)

    Τελικά… το σεντόνι δεν το απέφυγα (και άρα, δεν το γλίτωσες!)

    Σε καλημερίζω 🌞και σου στέλνω μεγάααλο φιλί για το καίριο και εύστοχο άρθρο σου! ❤

    Μου αρέσει!

    • Αναστασία μου τι περιστατικά ήταν αυτά; Ιδίως το πρώτο θα είχε γίνει viral αν το είχατε ανεβάσει youtube χαχαχα
      Τουλάχιστον έγραψες και το bonus περιστατικό και μου έδωσες ελπίδες ότι υπάρχει φως στο τέλος του τούνελ.
      Δυστυχώς δεν έχουμε παιδεία σαν λαός και μας αρέσει να το δείχνουμε σε κάθε ευκαιρία.
      Σε γλυκοφιλώ και σου στέλνω ευχές για ένα πανέμορφο Σ-κ! 🙂
      ΥΓ: Μην σε γράφουν καλέ για τα σεντόνια, τα λατρεύω τα δικά σου, γιατί έχουν πάντα ουσία! (Μεταξύ μας όλων των φίλων bloggers τα σεντόνια λατρεύω, γιατί σημαίνει ότι τους άγγιξα με κάποιο τρόπο).

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Δεν νομίζω πως υπάρχει πολίτης του Πλανήτη Γη που δεν έχει ατελείωτες ιστορίες αγένειας- γαϊδουριάς, αδιαφορίας κλπ να διηγηθεί αλλά η αφεντιά μου θα αναφερθεί στη δικιά μου αντίδραση στις γαιδουριές, συνήθως επεμβαίνω ήρεμα και προσπαθώ να βάλω τάξη και έκπληκτη ανακαλύπτω πως και οι άλλοι παρευρισκόμενοι με σεκοντάρουν ειδικά στις ουρές ή στα λεωφορεία! 😛
    Πάντως πρέπει να τολμάμε να δείχνουμε τη δυσαρέσκεια μας, πολιτισμένα πάντα! 😉
    Καλά κάνεις Μαρινάκι μου και αναφέρεσαι στα κακώς κείμενα της κοινωνίας μας και να μη ξεχνάμε πως όλοι μας είμαστε μέρος της κοινωνίας! 😉

    ΑΦιλάκια και πάντα να ομορφοαντιδράς! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Δυστυχώς μαγισσούλα μου, έχεις δίκιο, όλοι έχουν μια ιστορία (τουλάχιστον) να σου πουν για τα κακώς κείμενα της κοινωνίας και αυτό λέει πολλά.
      Καλά κάνεις μαγισσούλα μου και δείχνεις την δυσαρέσκεια σου κι εγώ το κάνω. Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα σκάσω αν δεν μιλήσω. Τις περισσότερες φορές με ενοχλεί η αγένεια τους περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
      Σου στέλνω πολλά φιλιά και ευχές για ένα υπέροχο Σ-κ! 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Πολλά τέτοια μου έχουν συμβεί Μαρίνα μου. Πολλά και εξόχως ανάγλυφα του ΝεοΈλληνα και της «παιδείας» που κουβαλάει. Πίκρα πολύ καλή μου.
    Όμορφο απόγευμα.

    Μου αρέσει!

  4. Έχει συμβεί καιρό,αλλά μου’χει κάτσει ρε παιδί μου!
    Καθηγητής ακύρωσε μάθημα,γιατί εγχειριζόταν το παιδί του
    (όλα καλά πλέον-ευτυχώς!)
    και οι μαθητές τον ρώτησαν:»Δηλαδή,πότε θα γίνει το μάθημα;»και μάλιστα με ύφος!
    Πες μου,σε παρακαλώ,τί καταλαβαίνεις!

    Μου αρέσει!

    • Ε ναι βρε Γιούλη μου, λογικό τα παιδιά, υγεία βρίσκεις, μάθημα ξανακάνεις;
      Δυστυχώς κάποιες φορές η συλλογιστική πορεία ορισμένων και η συμπεριφορά τους, απλά με ξεπερνά.
      Λογικό να σου έχει κάτσει το εν λόγω περιστατικό.
      Σε ευχαριστώ που πέρασες, σου στέλνω τα φιλιά μου και ευχές για ένα πανέμορφο Σ-κ! 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Δυστυχώς κυκλοφορούν πολλοί κάφροι εκεί έξω, οπότε όλο και κάποιον θα συναντήσουμε, ή θα βρεθούμε αντιμέτωποι με την καφρίλα του κατευθείαν π.χ. τα σκουπίδια που ξεφορτώθηκε!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    Μου αρέσει!

  6. Σκέψου την ηλικία μου, τον Οκτώβριο γίνομαι 57 χρονών και υπολόγισε πόσα γαϊδούρια έχουν βρεθεί στο δρόμο μου!
    Αν αρχίσω να λέω, θα τελειώσουμε σε πέντε χρόνια!
    Και να ζητήσω συγγνώμη από τα γαϊδούρια, διότι είναι συμπαθή ζωάκια, αλλά δεν έχω πρόχειρη άλλη λέξη για αυτή τη συνομοταξία ατόμων!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μαρίνα!
    Κίσιζ!
    😘

    Μου αρέσει!

    • Αρτίστα μου, δυστυχώς οι «περιπτώσεις» τριγύρω μας είναι πολλές και έχεις απόλυτο δίκιο, τα καημένα τα γαϊδούρια δεν φταίνε τίποτα να μπαίνουν σε σύγκριση αχαχα
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι. Σε φιλώ 🙂

      Μου αρέσει!

  7. Οτι και να σκεφτώ Μαρίνα μου γύρω από την αγένεια των ανθρώπων που συγνώμη .. αν είσαι άνθρωπος να σέβεσαι τον άλλον πρώτα.. και το περιβαλον…που ζεις.. με εκνευρίζει πολύ το θέμα αυτό.!!
    Μια φορά στεκόμουν στην στάση του λεωφορείου.. μια κυρία κρατουσε ενα μπουκαλακι νερό..με το που ήρθε το λεωφορείο πίνει το νερο και πεταει το μπουκαλακι στη μεση του δρόμου ενώ υπήρχε καλαθάκι .. και κανει να ανεβει στο λεοφωρείο… παιρνω το μπουκαλι απο κατω και τις το δίνω στο χερι… και της λέω να το παρει μαζί της και να το πετάξει στα σκουπίδια της.!!.. περιτό να πω ότι μόνο που δεν με έδειρε…!!
    όλα ειναι θεμα παιδείας απο το σπίτι …και όχι μόρφωσης μικρή μου…!! να περνάς όμορφα εσύ και να κανεις αυτό που εσύ θεωρείς σωστό..να έχεις μια δροσερή Κυριακή. ..φιλακιααααα!! 🙂

    Μου αρέσει!

  8. Κοίτα να δεις. Στο σούπερ μάρκετ και στο δρόμο διαρκώς (μου) συμβαίνουν πράγματα που με θυμώνουν. Πιο πολύ όμως με θυμώνουν οι αδιάφοροι γονείς. Όλοι αυτοί που έχουν αφήσει τα παιδιά τους ελεύθερα, χωρίς καμία επίβλεψη ( δεν θα πω έλεγχο για να μην παρεξηγηθώ) με ένα σμαρτόφωνο ή ένα τάμπλετ συνηθέστερα και έχουν φτιάξει όλους αυτούς τους λογαριασμούς σε ίνστα, φέις, τούιτερ και ξεσαλώνουν με βρισιές, παίζοντας επικίνδυνα με φωτό απείρου κάλλους, ζώντας για το λάικ ή τους ακόλουθους και εκεί αρχίζει και τελειώνει η μέρα τους! Κάποιος να φωνάξει για όλα αυτά ρε παιδιά! Να ταρακουνήσει τους ηλίθιους ( γονείς) πώς θα γίνει!
    Ευχαριστώ για τ βήμα!
    Την καλημέρα μου, την αγάπη μου, τα φιλιά μου!
    Καλή εβδομάδα!

    Μου αρέσει!

    • Πόσο σύμφωνη με βρίσκεις; Σε πληροφορώ ότι σε συζητήσεις που έχω κάνει με τέτοιους γονείς, τα επιχειρήματα τους συνοψίζονται στο ότι τα παιδιά πρέπει να συμβαδίζουν με τους καιρούς και δεν είναι κακό στο να έρχονται σε επαφή με την τεχνολογία και φυσικά στο ότι εγώ έχω οπισθοδρομικές ιδέες. Τώρα, αν το ότι εγώ θεωρώ ότι ένα μικρό παιδί δεν έχει ανάγκη από ένα κινητό που στοιχίζει όσο ένα μηνιάτικο, ώστε να είναι στο ιντερνετ, αντί να είναι έξω να παίζει, να συναναστρέφεται, να παίρνει ερεθίσματα, είναι οπισθοδρομικό, τότε ναι, μάλλον είμαι οπισθοδρομική.
      Για εμένα όσο άκομψο ή σκληρό ακούγεται οι περισσότεροι γονείς, θέλουν απλά να τα βγάλουν από το κεφάλι τους και γι’ αυτό τα αφήνουν με τα τάμπλετ στο χέρι. Φυσικά δεν ισχύει για όλους, αλλά για αρκετούς.
      Ανταποδίδω την καλημέρα, την αγάπη και τα φιλιά και φυσικά τις ευχές για καλή εβδομάδα 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

