Τι αγαπώ και τι όχι στο καλοκαίρι

Τι αγαπώ και τι όχι στο καλοκαίρι

Η αλήθεια είναι ότι όπως έχω ξαναπεί, το καλοκαίρι δεν είναι η αγαπημένη μου εποχή, το αντίθετο θα έλεγα. Όπως όμως και σε κάθε τι, έτσι και στο καλοκαίρι υπάρχουν πράγματα που μου αρέσουν ή δεν μου αρέσουν. Και για αυτά επέλεξα να σου μιλήσω στο σημερινό μου άρθρο.

Μου αρέσουν:

  • Τα παγωτά (αν και λόγω της λακτόζης, δεν τα χαίρομαι όσο θα ήθελα).
  • Τα φυσικά μαλλιά (γλιτώνω το στέγνωμα).
  • Η θάλασσα (την λατρεύω και την χαίρομαι)

Δεν μου αρέσουν:

  • Η ζέστη (χαλάει το μακιγιάζ & τα μαλλιά μου, γιατί ιδρώνω).
  • Η πολυκοσμία (όπου κι αν πας, γίνεται χαμούλης).
  • Τα κουνούπια (γιατί σε αυτά αρέσω).
  • Τα ζωύφια (είναι πολλά και είναι παντού).
  • Ο ήλιος (ωραίος είναι, αλλά με καίει ο χρυσός μου).
  • Οι εξωτερικοί χώροι(προσπαθώ να κάθομαι μέσα που έχει air-condition).
  • Διαλείμματα (μου σταματάνε τις σειρές και εκνευρίζομαι, πολύ εκνευρίζομαι).
  • Τα αγγίγματα (ας με αγαπάνε από απόσταση το καλοκαίρι, 3 μήνες είναι -περνούν).

Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, δεν τα πηγαίνω καλά με το καλοκαίρι και τα επίπεδα γκρίνιας μου αυξάνονται κατά τους θερινούς μήνες. Αλλά κολυμπάω, βολτάρω, ομορφοπερνώ κι έτσι περνά ο καιρός -αργά, αλλά περνάει. Βοηθάνε και τα events (γάμοι – βαφτίσια), που πας και σε εκνευρίζουν (συνήθως το σόι) και έτσι ξεχνάς τον πόνο σου για το καλοκαίρι για λίγο. (#αστειεύομαι #notsomuch)

Αυτή την τακτική ακολουθώ και το φετινό καλοκαίρι και θα προσπαθήσω να ομορφοπεράσω μέχρι να φύγει με το καλό και αρχίσει και πάλι η διασκέδαση :P.

ΚράτΑν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

31 thoughts on “Τι αγαπώ και τι όχι στο καλοκαίρι

  1. Τι ωραία! Πόσο χαίρομαι που ανακαλύπτω κι άλλους (λογικούς, όπως εγώ!) ανθρώπους που με το καλοκαίρι δεν έχουν και την καλύτερη δυνατή σχέση! 🤗
    Με τη ζέστη, ανέκαθεν είχα φιλικές σχέσεις. Όχι ότι δεν με εκνευρίζει και αυτή, όταν «συμπλέει» με κουφόβραση!
    Τα ζωύφια – μαμούνια – έντομα (γενικώς και σε όλη τη γκάμα τους) είναι οι χειρότεροί μου εχθροί!
    Η θάλασσα ωραία, θαυμάσια, βεβαίως… αλλά έχει τσούχτρες (έμαθα, φέτος, κυκλοφορούν μιλιούνια από δαύτες!) Έχει και κόσμο! Πολύ! Κι εγώ, έχω μια τάση αγοραφοβίας! Επίσης, ο κόσμος αυτός, είτε απλώνεται σαν τραχανάς στην παραλία είτε «βουτάει» (και καλά!) για 3′-5′ (ίσα να φύγει η κάψα) με αποτέλεσμα να καταλαμβάνει όλο το μήκος των «ρηχών», σαν τις θείτσες και όταν ο άνθρωπος ο λογικός θελήσει να μπει στο νερό, νομίζει ότι βρίσκεται στον ηλεκτρικό σε ώρα αιχμής! «Λίγο πιο ‘κει, παρακαλώ;», «Συγγνώμη, να περάσω;», «Εεχμ… Έλεγα να μπω… μη σας χαλάω τη βολή σας»… Ε, πώς να μπει κανείς; Πώς να διέλθει από την «κόκκινη γραμμή», την «εμπόλεμη ζώνη», να «βουτήξει» ούτως ειπείν, να φχαριστηθεί τις απλωτές του;! Να διακτινιστεί;!
    Άσ’ τα, Μαρίνα μου! Ζω ένα δράμα κάθε καλοκαίρι! Με το που μπαίνει ο Ιούνιος, δεν βλέπω την ώρα να ‘ρθει το ηλιοστάσιο, διότι από ‘κει και μετά, αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση (χε, χε!)

    Το κλείνω κάπου εδώ, σε γλυκοφιλώ, σε καλημερίζω, σου εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα και, όπως λες κι εσύ… να ομορφοπερνάς! 💞

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Αναστασία μου, χρόνια τώρα δεν έχω και τις καλύτερες σχέσεις με το καλοκαίρι. Εγώ για να με παρηγορήσω σκέφτομαι πως ο καιρός περνά και θα έρθει το φθινόπωρο και θα ηρεμήσω χαχαχα
      Η αλήθεια είναι ότι αυτό που αναφέρεις για τη θάλασσα ισχύει, αλλά με ενοχλούν πιο πολύ άλλα πράγματα στις παραλίες, τα οποία θα μπορούσαν να αναφερθούν ως παραδείγματα στο προηγούμενο μου άρθρο! 🙂

      Αρέσει σε 2 άτομα

      • Γιατί, βρε πουλάκι μου, πας ν’ ανάψεις φωτιές;! (Μπήκα να παραθέσω μερικά ενοχλητικά… αλλά το άφ’κα!)
        Καλέ, πώς δεν το πρόσεξα! Αλλά την άποψή μου την ξέρεις ήδη, από χθες, στο fb!
        (To δικό σου, πάντως, το συμπαθέστερο εξ όλων!)

        ❤❤❤

        Μου αρέσει!

        • Καλά δεν το συζητώ, το δικό μου, ξεκάθαρα επειδή φιλοξενείται στο blog μου, είναι εκτός συναγωνισμού χαχαχα
          Φωτιές δεν θέλω να ανάβω βρε Αναστασία μου, αλλά ανάβω με ένα βλέμμα, τώρα και με ένα φλαμίνγκο χαχαχα (οι ζέστες φταίνε μην με παρεξηγείτε).
          Σμουτς!

          Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Κοίτα πόσο απλά είναι τα πράγματα: Από το καλοκαίρι δεν αντέχω τον ιδρώτα και τα κουνούπια. Λατρεύω όλα τα άλλα ( τα παγωτά δεν συγκαταλέγονται ούτε από δω, ούτε από κει γιατί μου είναι απλά αδιάφορα) οπότε να γιατί είμαι ευτυχισμένη το καλοκαίρι! Κάνω μπάνιο διώχνω τον ιδρώτα, βάζω αντικουνουπικό, εξαφανίζω τα κουνούπια, όχι πες μου εσύ τώρα για ποιο λόγο να γκρινιάξω… Ε;
    Οκ, θα μπορούσα να μελαγχολώ για άλλα θέματα εγώ, αλλά σιγά μην χαλάσω τη ζαχαρένια μου. Δεν με συμφέρει! Στρουθοκαμηλιάζω και σε γλυκοφιλώ!

    Μου αρέσει!

    • Αριστέα μου, όπως είδες κι εγώ δεν μπορώ τον ιδρώτα και τα κουνούπια. Το θέμα είναι ότι εγώ κάνω μπάνιο και διώχνω τον ιδρώτα, όπως κι εσύ. Το παράδειγμα μας όμως δεν το ακολουθούν όλοι και εδώ εντοπίζεται το πρόβλημα! 😛
      Επίσης, θέλω να σου πω, ότι κι εγώ χρησιμοποιώ αντικουνουπικό (ότι έχω βρει για κουνούπια το έχω χρησιμοποιήσει να ξέρετε), αλλά δεν τα πολυαφορά και συνεχίζουν να με τσιμπάνε. Μιλάμε για σκληροπυρηνικά κουνούπια όχι αστεία.
      Οπότε ναι, γκρινιάζω. Τι να πω ψέματα, να πω; Δεν θα πω 😛
      Να μην μελαγχολείς για τίποτα, είσαι θεάρα, είσαι ψυχάρα και έχεις κοινό. Το κοινό σου δεν επιτρέπει τις μελαγχολίες.
      Σμουτς!

      Μου αρέσει!

  3. Χμμμμ Μαρίνα στάθηκα σε κάποια που δεν σου αρέσουν. Δεν θα συμφωνήσω καθόλου και απορώ με το θέμα των «εξωτερικών χώρων». Ειλικρινά απορώ.
    Το καλοκαίρι σημαίνει έξω. Σημαίνει γύμνια. Σημαίνει ξυπόλητος στο δρόμο, βρεγμένος στον κήπο και στη θάλασσα. Το καλοκαίρι δεν γίνεται να είναι μέσα και κλιματισμός. Είναι εκτρωματικό και ανθυγιεινό.
    Φυσικά και είναι σεβαστές οι προτιμήσεις σου, απλά κάνουμε κουβέντα.
    Α, έρχομαι να συμφωνήσω με την Αριστέα. Άλλα είναι αυτά που μας πληγώνουν…
    Φιλιά πολλά κοπέλα μου.

    Μου αρέσει!

    • Γιάννη καλησπέρα,
      Προφανώς κουβέντα κάνουμε κι εγώ όπως είδες δεν ήρθα να επιβάλλω τις προτιμήσεις μου, απλά μίλησα γι’ αυτές.
      Σέβομαι λοιπόν τις δικές σου και σε ευχαριστώ που τις μοιράστηκες.
      Για εμένα το καλοκαίρι σημαίνει σίγουρα, θάλασσα και βόλτες, προσωπικά όμως εκτός κι αν πάω για θαλασσινά και κάτσω δίπλα στη θάλασσα (κάτι που απολαμβάνω) και πρέπει για παράδειγμα να πάω για καφέ απόγευμα, θα προτιμήσω να καθίσω μέσα. Δεν θέλω να καθίσω μέσα στη ζέστη και τον ήλιο. Δεν νομίζω ότι αυτό είναι ανθυγιεινό, αν εσύ το πιστεύεις δικαίωμα σου. Για εμένα για παράδειγμα, το να περπατάς ξυπόλυτος στο δρόμο είναι περισσότερο ανθυγιεινό.
      Φιλικά πάντως θα ήθελα να σου πω, ότι επειδή ο γραπτός λόγος συνήθως είναι πιο εύκολο να παρεξηγηθεί, γιατί δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις απόλυτα το ύφος του συντάκτη του σχολίου, όταν χρησιμοποιείς εκφράσεις τύπου «ειλικρινά απορώ», «είναι εκτρωματικό και ανθυγιεινό» μπορεί και να παρεξηγηθεί.
      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα!

      Μου αρέσει!

      • Όχι βρε Μαρίνα μου, τι να παρεξηγηθεί ; αλοίμονο. Ναι ο γραπτός λόγος δεν συνοδεύεται από την φυσιογνωμία του σώματος και τις κινήσεις του για να δώσει είτε το χιούμορ είτε το οτιδήποτε. Αλλά τόσα χρόνια εδώ έχουμε κατανοήσει απόλυτα τα περίπου της σκέψης του καθένα μας. Συνεπώς δεν υπάρχει άγχος. Σε φιλώ.

        Μου αρέσει!

    • Σε όλους μας δημιουργεί μια έξτρα υπνηλία Γιούλη μου, είναι απόλυτα φυσιολογικό, μην μου ανησυχείς καθόλου.
      Ωραίο είναι το καρπουζάκι, ξέχασα να το αναφέρω! χαχα
      Μια όμορφη συνέχεια στη μέρα και την εβδομάδα σου εύχομαι. Σε φιλώ γλυκά! 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Τα παγωτά! Ναι, τα παγωτά! Αν και τα τρώω όλο το χρόνο!
    Και η θάλασσα! Οι βουτιές στη θάλασσα. Αλλά όχι με 45 υπό σκιάν!
    Τίποτε άλλο δεν μου αρέσει!
    Ναι, βλέπεις είναι κοντό το μαλλί μου και στεγνώνει γρήγορα καθ’ όλον το έτος!
    Και είναι πολύ εκνευριστικό που τα ρούχα στεγνώνουν επίσης σε χρόνο dt, τώρα το καλοκαίρι και έχω σιδέρωμα κάθε τρεις και λίγο!

    Δωράκι: https://lh3.googleusercontent.com/-RgeQyXNuNbU/WWKjyqCdb0I/AAAAAAAARz8/8oNUzReUJ1YlpOElJK23TDJjrBTnKEnEgCHMYCw/s1600/FB_IMG_14996366315426874.jpg

    Κίσιζ Μαρίνα!

    Μου αρέσει!

  5. Μαρίνα μου, εγώ αγαπώ το καλοκαίρι! Ακόμη και τον καύσωνα! Το κρύο δεν μπορώ, ούτε καν το air condition! Προτιμώ τον ανεμιστήρα! Μόνο τα ζωύφια και τα κουνούπια δεν αντέχω!

    Μου αρέσει!

  6. ΧΑ..ΧΑ..και εγω Χρόνια πολλα περασα να αφήσω Μαρινακι μου .. να είσαι γερή και δυνατή να σε χαίρονται όσοι σ αγαπουν…… και πού είσαι μικρή μου…ασε βρε αγαπη μου ….καλοκαιρακι είναι θα περασει.. μην του δίνεις σημασία.. χα..χα.. φιλακιααααα!!!

    Μου αρέσει!

  7. Μαρινακι μου χρόνια πολλά για χθες!!!! Πολύχρονη γερή και ευτυχισμένη κοριτσάκι μου. Ότι επιθυμείς.
    Το καλοκαίρι ούτε εμένα είναι η αγαπημένη μου εποχή η αλήθεια είναι.
    Εκτός από την ζέστη και τα κουνούπια μου την δίνει το γεγονός ότι νιώθω να αποσυντονιζομαι.
    Αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι έχει και πολλά πολλά καλα.
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου

    Μου αρέσει!

    • Μαράκι μου σε ευχαριστώ που σκέφτηκες και μου άφησες ευχές, να είσαι πάντα καλά.
      Όσο για το καλοκαίρι, κάθε εποχή έχει τα καλά και τα άσχημα της, απλά για εμένα έχει πολλά περισσότερα άσχημα χαχα
      Σε γλυκοφιλώ. Να ομορφοπερνάς.

      Μου αρέσει!

  8. Ελπίζω να βλέπιες οτι το καλοκαιρακι τελειεωνει όποτε υπομονη Μαρίνα μου πέρασα να σε ευχαριστήσω και για την βαθμολογια που αφησες στο «Θυμαμαι» να περνας ομορφα.. οτι και να κανεις φιλακιααα!!

    Μου αρέσει!

  9. Τα παγωτά μου αρέσουν κι εμένα και η θάλασσα και το κοντό μαλλί και τα ελαφριά ρουχα που φοράμε.
    Δεν αντέχω ομως τα κουνουπια και τη μποχα της απλυσιάς .
    Εφτασε το φθινόπωρο και θα συνελθουμε.
    Φιλάκια πολλά.

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

