Σύνοψη καλοκαιριού

σύνοψη καλοκαιριού

Ίσως κανονικά να έπρεπε την σύνοψη του καλοκαιριού να την δημοσιεύσω αρχές του Σεπτέμβρη και όχι δώδεκα μέρες μετά, αλλά τα κανονικά τα βρίσκω βαρετά και νωρίτερα δεν είχα έμπνευση να τη γράψω. Οπότε έρχομαι σήμερα να μιλήσω για το καλοκαίρι μου.

Αφού σου έχω ήδη σε προηγούμενο ποστ εξηγήσει τι αγαπώ και τι όχι μέσα στο καλοκαίρι και έχω καταστήσει σαφή τα συναισθήματα μου, κατανοείς ότι δεν ήμουν από τους ανθρώπους που το περίμεναν πως και πως. Το έζησα όμως.

Και με φίλους βρέθηκα και τα διαλείμματα μου από την πρωτεύουσα έκανα και είδα μέρη – και την γιορτή μου έκανα (και με συγκινήσατε που κάποιοι με θυμηθήκατε και μου αφήσατε εδώ στο blog ευχές) και σε γάμους και βαφτίσια πήγα και ομορφοπέρασα και τα μπάνια μου τα έκανα και τραπέζι στα κουνούπια έκανα (εγώ ήμουν το κυρίως) και με κατσαρίδες πάλεψα (συχνά νικούσαν) δεν μπορώ να πω. Το έζησα το καλοκαίρι!

Πέρα όλων αυτών όμως, αν εξαιρέσεις τους σεισμούς και τις φωτιές , και τον πανικό και τις καταστροφές που προκάλεσαν, ήταν ένα ήσυχο καλοκαίρι. Ούτε δημοψηφίσματα, ούτε τίποτα, μόνο επισκέψεις είχαμε εκ Γαλλίας και όχι τίποτα άλλο, τα γαλλικά μου δεν είναι καλά και δεν πήγα. Μην νομίζεις όμως και εξ Ανατολάς που έχουμε επισκέψεις και θα μπορούσα δυο κουβέντες να της πω, δεν με καλούν. Σαφέστατα αυτοί χάνουν, αλλά είχα ένα παράπονο μέσα μου και ήθελα να το πω.

Το καλοκαίρι είχα επίσης χρόνο να σκεφτώ για το blog. Με επηρέασε πολύ που πριν την έναρξη του καλοκαιριού, είδα να ξεκινά πάλι όλο αυτό με τις λογοκλοπές, ευτυχώς όχι στην έκταση που συνέβαινε παλιά, αλλά όπως και να ‘χει και μόνο το ενδεχόμενο με προβλημάτισε. Ελπίζω να ήταν μεμονωμένα περιστατικά και το φθινόπωρο να κυλήσει ήσυχα.

Και με αυτά και με εκείνα θεωρητικά το καλοκαίρι έφυγε, τυπικά εδώ είναι ακόμα και δεν ξέρω γιατί;! Δεν βλέπει τι τραβάμε; Υπό τον φόβο πυρηνικού πολέμου είμαστε, το τέλος του κόσμου έρχεται στις 23 Σεπτεμβρίου, χαμούλης σου λέω! Αλλά το καλοκαίρι εδώ, ακόμα κοντά μας! Το γλυκό μου, α να χαθεί! (κυριολεκτικά)


ΚράτΑν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

Κράτα το

Κράτα το

26 thoughts on “Σύνοψη καλοκαιριού

    • Έχετε απόλυτο δίκιο! Το καλοκαίρι είναι συνυφασμένο με την ανεμελιά και την ξεκούραση.
      Πρέπει όμως να ξεκλέβουμε χρόνο σε κάθε εποχή, όποτε μπορούμε και να ξεγνοιάζουμε λιγάκι από την καθημερινότητα. Γιατί, αλλιώς θα μας καταπιεί η ρουτίνα.
      Όμορφο βράδυ να έχετε σας εύχομαι 🙂

      Μου αρέσει!

  1. Βλέπω πολλά καλούδια στο καλοκαίρι σου Μαρίνα μου και το χαίρομαι ιδιαίτερα. Επίσης χαίρομαι πολύ τη σκέψη σου για την συνέχιση του καλοκαιριού που καλά κρατεί και έχει να προσφέρει ακόμα μύριες ομορφιές και μικρές δραπετεύσεις.
    Σου εύχομαι και του χρόνου ανάλογη ομορφιά και πάντα να χαίρεσαι κάθε σου στιγμή.

    Μου αρέσει!

  2. Καλοκαίρι και να μην έχει γάμους, βαφτίσια, φωτιές, πλημμύρες κι όλα τα παρεμφερή, τί καλοκαίρι θα ήταν;
    Όπου να ναι φεύγει, αλλά με το μαλακό.
    Δεν θέλω να βάλουμε τα παλτό μας αμέσως.
    Να είσαι καλά Μαρίνα μου.

    Μου αρέσει!

    • Έχεις απόλυτο δίκιο Ρένα μου, καλοκαίρι χωρίς events και δυστυχώς χωρίς καταστροφές, δεν είναι σωστό καλοκαίρι. Πόσο κρίμα όμως να πρέπει την χαρά των events και της χαράς της ξεκούρασης, να την επισκιάζουν όλα αυτά τα άσχημα με τις φωτιές και τις καταστροφές που προκαλεί.
      Έχεις απόλυτο δίκιο, καλό είναι να μην βάλουμε παλτά αμέσως, αλλά θέλω πολύ να δροσίσει λιγάκι!
      Μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι να έχεις. Σε φιλώ γλυκά 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Μια χαρά τη βρίσκω -χρονικά- τη σύνοψη και δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά όπως ενημερώνομαι από το meteo, δείχνει 36 βαθμούς για την Κυριακή, που σημαίνει ότι το βρωμοκαλόκαιρο μάς κατσικώθηκε! 😐
    Επίσης, έχω να καταθέσω ότι κάποιος πρέπει -επιτέλους!- να μας πει υπεύθυνα πότε ακριβώς είναι το τέλος του κόσμου, διότι κάθε τόσο που το περιμένουμε ζούμε σα να ‘ναι η τελευταία μας μέρα, τραβάμε τ’ άκρα, τραβάμε τα βουνά και την επαύριο τραβάμε τα μαλλιά μας!
    Μενού κουνουπιών κι εγώ, σε νιώθω όσο δεν φαντάζεσαι! (Ευτυχώς, δεν είχα κάτι σε κατσαρίς!)
    Εν αναμονή του φθινοπώρου που μας ξεγέλασε λιγάκι ότι ήρθε για να μείνει…

    Πολλά γλυκά φιλιά, Μαρίνα μου! ❤

    Μου αρέσει!

    • Τι κακά μαντάτα ήταν αυτά μου έφερες Νατάσα μου; 36 βαθμούς; Θα πεθάνουμε!
      Το τέλος του κόσμου θα έρθει όταν οι Έλληνες ξυπνήσουν και διεκδικήσουν το μέλλον τους. Αν θες πες το και προφητεία 😛
      Εν αναμονή του φθινοπώρου είμαστε, έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά δεν το βλέπω να έρχεται, αργεί, πολύ αργεί.
      Όμορφη ημέρα να έχεις Νατάσα μου, φιλιά πολλά ❤

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Εντάξει, σε γενικές γραμμές το λες και συμπαθητικό το καλοκαίρι σου!
    Τυχερές! Θα έχετε 36 βαθμούς μόνο!
    Στο ειδυλλιακό Άργος δίνει 37 για την Κυριακή και 38 για τη Δευτέρα!
    Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, ξεσκονίζω το αιρ κοντίσιον!
    Βλέπεις, άργησε να έλθει το καλοκαίρι και γι αυτό δεν λέει να ξεκουμπιστεί!
    Αλλά πού θα πάει; Δεν είναι στο χέρι του! Κάποια στιγμή θα φθινοπωριάσει, δεν μπορεί…
    Νόμιζα ότι το τέλος του κόσμου θα ερχόταν μέσα στον Αύγουστο και έλεγα να σταματήσω τα παγωτά, αλλά αφού το μετέθεσαν για 23 Σεπτέμβρη, λέω να τα συνεχίσω και βλέπουμε!
    Καλημέρα και φιλί και του χρόνου εύχομαι ένα λίγο πιο δροσερό καλοκαίρι!

    Μου αρέσει!

    • Καλέ ναι, παράπονο δεν έχω! Μια χαρά πέρασα το καλοκαίρι, αλλά δεν είναι και για χόρταση, ας φύγει να πάει αλλού.
      Συνέχισε τα τα παγωτά γιατί ακόμα και αν ο κόσμος τελειώσει τουλάχιστον θα φύγεις χαρούμενη.
      Όμορφο απόγευμα να έχεις Αρτίστα μου. Σε φιλώ 😘

      Μου αρέσει!

  5. Η 3η παράγραφος μου θύμισε το κλασικό αστειάκι που βγαίνει την περίοδο των αποτελεσμάτων των πανελληνίων που λέει «και αυτό έκανα και το άλλο έκανα, είχα πρόγραμμα!» χαχα!
    Μια χαρά ήταν το καλοκαίρι σου! Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα, οπότε ας εστιάσουμε στα θετικά και ας ευχηθούμε το φθινόπωρο να έρθει (αν έρθει και δε μας βρει κατευθείαν ο χειμώνας (winter is coming! μην ξεχνιόμαστε)) και να μας φέρει στον καθένα ότι ακριβώς επιθυμούμε!
    Φιλιά πολλάαααα! ♥♥♥

    Μου αρέσει!

    • χαχα είχα πρόγραμμα και αποζημιώθηκα. Αμ πως!
      Καλέ ναι, μια χαρά πέρασα, παράπονο δεν έχω. Το φθινόπωρο εύχομαι να είναι ακόμα πιο σούπερ από το καλοκαίρι, για όλους μας.
      Winter is coming, Christmas is coming, και η χαρά δεν περιγράφεται χαχα
      Όμορφο απόγευμα να έχεις κούκλα μου. Φιλιά πολλά 😘

      Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Αχ, Μαρίνα μου! Έθιξες το θέμα που με… τσιμπάει: κουνούπια. Ανέκαθεν ήμουν κι εγώ το αγαπημένο τους πιάτο, όμως φέτος η κατάσταση ξέφυγε. Με τσιμπούσαν ακόμα και τη μέρα και πάνω από τα ρούχα!!!
    Εντωμεταξύ, αυτό που με τρελαίνει είναι ότι περιφρονούν τους άλλους γύρω μου….
    Τα είπα και ξεθύμανα!!!
    Ωραίο το καλόκαιρι σου, εύχομαι το φθινόπωρο να είναι ακόμα καλύτερο!
    😙🌻🍂

    Μου αρέσει!

    • Κι εσύ θύμα κουνουπικής τρομοκρατίας;;
      Αχ Αλεξάνδρα μου, τι ζούμε και δεν το μαρτυρούμε!
      Αυτό που αναφέρεις δε και εγώ το παθαίνω. Παιδί μου, έχω βρει 27 Δεκεμβρίου σε γάμο, πόσα παιδιά, πόσοι μεγάλοι, ένα κουνούπι είχε ξεμείνει σε ολόκληρη την περιοχή και ήρθε και τσίμπησε εμένα.
      Σε νιώθω σου λέω!
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι και να μας χαρίσει υπέροχες στιγμές.
      Όμορφο απόγευμα να έχεις. Σε φιλώ 😘

      Μου αρέσει!

  7. Μαρίνα μου, αγαπώ την αφοπλιστική σου ειλικρίνεια και το καυστικό σου χιούμορ. Εγώ είχα την ευτυχία να καμαρώνω το σύζυγό μου που είχε γίνει το κυρίως πιάτο των κουνουπιών. Φαίνεται είναι πιο νόστιμος από εμένα, δεν εξηγείται αλλιώς, γιατί μόνο εκείνον τσίμπαγαν, ακόμη και πάνω από τα ρούχα! Χα, χα. Πολλά φιλιά, φίλη μου, και υπομονή. Κάποια στιγμή, που θα πάει;, θα δροσίσει!

    Μου αρέσει!

    • Μία μου σε ευχαριστώ πολύ, για τα γλυκά σου λόγια.
      Νιώθω απίστευτα τι τραβάει ο σύζυγος σου, γιατί μια από τα ίδια κι εγώ. Οπότε συμπάσχω χαχαχα
      Είναι άσχημο αυτό που μας συμβαίνει, άστο να πάει, άστο…
      Περιμένω πως και πως να δροσίσει, ας ελπίσουμε, να γίνει γρήγορα.
      Όμορφο απόγευμα να έχεις Μία, σε φιλώ 😘

      Μου αρέσει!

  8. Πριν αρχίσω να σου γράφω Μαρινάκι μου, έβαλα μια πλακέτα με αντικουνουπικό ακριβώς κάτω απ΄τη καρέκλα όπου τώρα σου γράφω, στη συνέχεια θα πάρω το κλαδευτήρι και θα συνεχίσω να κόβω τα μικρά φυτά που κάηκαν στο κτήμα μου, με τις τότε φωτιές… (τα μεγάλα κάποιο συνεργείο τον Οκτώβρη) τι άλλο;
    Α! ζέστη κάνει, να και κάτι που μου αρέσει γιατί συνεχίζω να φορώ σορτσάκια στο σπίτι και να κάνω μπανάκια τα Σ/Κ! 😛
    Αυτά τα λίγα νομίζω πως περιγράφουν και το δικό μου τωρινό καλοκαίρι! 😉

    ΑΦιλάκια και καλό μας βραδάκι! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Αχ μαγισσούλα μου, μας έχουν καταφάει τα κουνούπια. Δεν χρησιμοποιώ παρελθοντικό χρόνο, γιατί εξακολουθούν να με τρώνε.
      Η ζέστη εμένα είναι το χειρότερο μου, αλλά τουλάχιστον τα βράδια έχουν κάπως δροσίσει και αυτό είναι καλό.
      Να είσαι καλά και να ομορφοπερνάς μαγισσούλα μου.
      Σε φιλώ, σε καλημερίζω και σου στέλνω ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα 😘😘

      Αρέσει σε 1 άτομο

  9. Α, όχι-όχι! Όχι, παιδιά! Ποιο τέλος του κόσμου? Όχι! Έχω γάμο 23 του μήνα!
    Είναι από τις περιπτώσεις που δεν έχεις το παραμικρό οικονομικό όφελος και το καταχαίρεσαι κιόλας! Δεν θα αφήσω κανένα τέλος του κόσμου να μου αφαιρέσει αυτή τη χαρά!

    Σε άλλα θέματα τώρα:
    Έτσι, ζωόφιλη σαν εσένα κι εγώ, τα τραπέζωνα τα καημένα τα κουνουπάκια!!! Και το καλοκαιράκι, καλό ήταν -δεν μπορώ να πω- αλλά να το πάρει απόφαση και να μας ξαναέρθει τον Ιούνιο!
    Ελπίζω να μη σε ξανακλέψουν (γενικότερα!) και να μπαίνουμε λίγο στη διαδικασία να γράφουμε δικά μας πραγματάκια! Ε? Φθινόπωρο είναι κιόλας! Καιρός για νέα ξεκινήματα! Πώς θα φαινόταν να ξεκινούσαμε να είμαστε περισσότερο ΕΜΕΙΣ και να πούμε τέρμα στα κλεμμένα λογάκια?
    (Ρητορικό το ερώτημα, γιατί με το χέρι στην καρδιά, δεν πιστεύω πως θα εκλείψει σύντομα το φαινόμενο… … …)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    *Και πρέπει να ακυρωθούν και όοοολες οι υπόλοιπες εκδηλώσεις που έχουμε κλείσει???
    **Την ανάρτηση που ετοιμάζω για τον άλλο μήνα, να τη συνεχίσω ή να σταματήσω? Να βγει κάποιος υπεύθυνος να μου απαντήσει!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • χαχαχα Καλά να περάσετε στο γάμο και να μοιράσετε και να πάρετε και χαρά μπόλικη! 🙂

      Συνδιδυμάκι μου Συριανό και εσύ κουνουπικό γεύμα; Άσε κατάντια το φετινό. Με μια δερματολογική στο χέρι ήμουν.
      Κι εγώ ελπίζω αγαπημένη μου να μην με ξανακλέψουν, νισάφι πια!
      Σε γλυκοφιλώ, σε καλημερίζω και σου στέλνω πολλές ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα 😘😘

      *Δεν νομίζω πως πρέπει εσύ να ακυρώσεις κάτι, αν τελικά καταστραφεί ο κόσμος, θα ακυρωθούν αυτόματα 😛
      **Την ανάρτηση που ετοιμάζεις για τον άλλο μήνα, να τη συνεχίσεις. Αν τεθεί θέμα τέλους κόσμου, τουλάχιστον να έχουμε κάτι να διαβάζουμε. Btw, υπεύθυνη δεν είμαι, αλλά είμαι fan και αυτό μετράει παραπάνω ❤

      Μου αρέσει!

  10. Μια χαρά είναι το καλοκαίρι…όταν φεύγει!
    Καλά πλάκα κάνω έχει κι αυτό τα καλά του, αλλά έχει ένα μεγάλο κακό…τον καύσωνα, που μας ξαναθυμάται σιγά σιγά, αλλά όσο να πεις δε θα είναι κι αβάσταχτος αφού και νωρίτερα νυχτώνει πια και δροσιά κάνει τα βράδια, οπότε όλα καλά!
    Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

  11. Κοριτσάκι, δεν θέλω να ταραχτείς…πάρτο μαλακά : Το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ!
    Σήμερα έλιωσα (και) πάλι το δόλιο!
    Αλλά χαίρομαι γιατί εγώ τώρα λέω να κάνω διακοπές!!!!! ☺ Μην φανταστείς τίποτα τρελό. Απλά για μένα διακοπές είναι να μην έχω deadlines και άγχος! Δεν μου ταιριάζει! Χτες τελείωσε και η τελευταία προθεσμία που είχα, παρέδωσα …και τώρα χαλαρά επανέρχομαι σιγά σιγά!
    Τα του καλοκαιριού σου τα γνωρίζω από πρώτο χέρι…. οπότε σε φιλώ σταυρωτά κι αποχωρώ! ♥
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα! ♥

    Μου αρέσει!

    • Αχ άσε με να σκάσω είμαι Αριστάκι κυριολεκτικά. Τι ζέστη είναι αυτή; Πότε θα φύγει 😛
      Εύχομαι να απολαμβάνεις πάντα τις στιγμές σου και πάντα να βρίσκεις χρόνο να ξεκουράζεσαι για να γεμίζεις μπαταρίες και να δημιουργείς τις καλλιτεχνίες σου! 😀
      Σε γλυκοφιλώ 😘

      Μου αρέσει!

  12. Μαρινάκι μου χαίρομαι που πέρασες ένα γεμάτο καλοκαίρι κι ας μη σε κάλεσαν από τας ανατολάς αυτοί χάνουν!! Πότε θα έρθει φθινόπωρο οεο;;

    Μεγειά οι αλλαγές (πόσο σε νιώθω κάθε τρεις και λίγο θέλω να το αλλάζω). Νομίζω μου αρέσει καλύτερα όπως το’χεις! Έχω μια λατρεία σε μαύρο και χρυσολαδί στα templates.

    Άντε να αρχίσουμε και τα challenges μας σιγά σιγά, τις ιδέες και τις εμπνεύσεις μας! ♥
    Καλή εβδομάδα!!

    Μου αρέσει!

    • Κι εγώ ανυπομονώ για το φθινόπωρο, καλό το καλοκαίρι, αλλά δεν είναι και για χόρταση 😛
      Κι εγώ Κατερίνα μου λατρεύω τις αλλαγές, κάποιες φορές δε, τις έχω απλά ανάγκη!
      Να έχεις ένα όμορφο μεσημεροαπόγευμα. Σμουτς 😘

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

