Το δεύτερο Q&A στο blog

το δεύτερο Q&A του blog

To δεύτερο Q&A είναι γεγονός και δεν θα μπορούσε να υπάρξει χωρίς τις ερωτήσεις σας. Ήταν όλες πολύ ιδιαίτερες και πρωτότυπες και σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιερώσατε! Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, σας παρουσιάζω τις απαντήσεις μου:

  1. Анастасия н : «Μεγάλες προσδοκίες που διαψεύστηκαν».
    Απάντηση: Σαφέστατα όταν από το δημοτικό, ξεκίνησαν να μου λένε όλοι να μορφωθώ, γιατί έτσι και μόνο θα έβρισκα μια τέλεια δουλειά. Τους άκουσα και εγώ και πήγα και πήρα τόσα πτυχία, εν τέλει για να διακοσμήσω τον τοίχο. Μια ταπετσαρία θα στοίχιζε σαφέστατα λιγότερο!
  2. Άιναφετς: Ποια είναι η γνώμη σου, για τις σχέσεις των νέων της ηλικίας σου, στην όπως λες «απρόσωπη εποχή»;
    Απάντηση: Πολύ λακωνικά θα πω ότι τις περισσότερες φορές δεν έχουν είτε σωστές βάσεις (δεν υπάρχει εξαρχής ειλικρίνεια και σεβασμός στο ζευγάρι και καταλήγουν να ψάχνουν απαντήσεις, παρακολουθώντας τον σύντροφο στα social media κτλ) , είτε αλήθεια ψάχνουν κάτι που δεν υφίστανται (πχ τον πρίγκιπα του παραμυθιού ή την ιδανική γυναίκα αντίστοιχα) ή ανακαλύπτουν ότι δεν έπρεπε να είχαν συμβιβαστεί (και το έκαναν γιατί η κοινωνία το απαιτούσε). Με λίγα λόγια πιστεύω ότι αρκετές σχέσεις στο σήμερα, γίνονται απλά για να γίνουν και γι’ αυτό συχνά τελειώνουν άδοξα.
  3. Woman in blogs: Με ποιο τραγούδι θα ήθελες να σου κάνει κάποιος ερωτική εξομολόγηση;
    Απάντηση: Oh, juicy ερώτηση από την Αλεξάνδρα. Το τραγούδι που θα ήθελα είναι ξεκάθαρα αυτό: Lady – Kenny Rogers.
  4. Stavie: Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο (παρελθόν κυρίως), σε ποια εποχή ή στιγμή της ζωής σου θα ήθελες να πας;
    Απάντηση: Δεν θα ήθελα καθόλου να γυρίσω στο παρελθόν, το έζησα, οπότε ξέρω τι συμβαίνει. Στο μέλλον θα ήθελα να πάω, σε δέκα χρόνια από σήμερα, να δω που μένω, με ποιον και πως περνάω. Άμα είναι να προλάβω καταστάσεις, καταλαβαίνεις χαχα
  5. Syros2js: Γίνεσαι χαρακτήρας έργου (γιατί έτσι!) Ποια/ποιος θα ήθελες να σε υποδυθεί? Δεν ξέρω αν θα ήταν πρωταγωνιστής όμως!
    Απάντηση: Συνδιδυμάκι μου Συριανό, σκέφτηκα πάρα πολύ πριν απαντήσω στην καταπληκτική σου ερώτηση. Δεν κατέληξα κάπου. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτή τη μεγάλη πρόκληση! (ναι έχω ξεφύγει!)
  6. Giannis Pit. : Σου δίνω τους εξής γυναικείους ρόλους σε μια ταινία, πες ποιον ρόλο θα επέλεγες και γιατί: 1) Ρομαντική ερωτευμένη νεαρή γυναίκα
    2) Μια κλασική Femme Fatale, αισθησιακή, προκλητική και χθόνια, 3) Μια Γυναίκα δυναμική της περιπέτειας και της δράσης, 4) Μια γυναίκα αφημένη, παρατημένη στην παρακμή και το περιθώριο.
    Απάντηση: Νομίζω θα επέλεγα το 4. Το 1 λίγο πολύ όλες το έχουμε ζήσει (αν και σιχαίνομαι τους χαζό– ρομαντισμούς), στο 2 εν δυνάμει κάθε γυναίκα μπορεί να ανταποκριθεί (αν και όχι απαραίτητα χθόνια), το 3 αν εξαιρέσεις την δράση με αντιπροσωπεύει, οπότε θα ήθελα ο ρόλος που θα υποδυθώ να αφορά το 4, να δω πως είναι και ύστερα να κάνω ότι μπορώ με τις επιλογές μου, για να μην καταλήξω εκεί.
  7. Aristea K. :Υποθετικά πάντα, σε μια προηγούμενη ζωή ποια ήσουν Μαρίνα Τσαρδακλή; Πότε ξαναέζησες πουλάκι μου και ποια ήσουν; Τι σε δίδαξε η προηγούμενη αυτή ζωή σου για τη νέα;
    Απάντηση: Καταρχάς Αριστάκι, να σου πω ότι γέλασα πολύ, με τη διατύπωση της ερώτησης. Τώρα, σύμφωνα με ένα έγκυρο τεστ στο facebook, ήμουν μια μάγισσα που βοηθούσε το χωριό που διέμενε και πέθανε άδοξα από την αγάπη της. Σύμφωνα με όσα πιστεύω, ήμουν κάποια badass πριγκίπισσα! Σύμφωνα με όσα ζω ωστόσο, πρέπει να ήμουν κάτι πολύ κακό. Πολύ πολύ κακό. Αλλιώς δεν ξέρω τι αμαρτίες πληρώνω!
  8. maria mytripsonblog: Ποιο βιβλίο είναι το πιο αγαπημένο σου, ή έστω ποιο σου έρχεται αυτή τη στιγμή στο νου ως αγαπημένο και γιατί;
    Απάντηση: Το αγαπημένο μου, αυτό τον καιρό είναι αυτό που γράφω  και είναι αγαπημένο γιατί εμπεριέχει, όλη η αλήθεια των σκέψεων μου εκφρασμένη με λέξεις.
  9. Αρτίστα του βωβού: Ποια είναι η πιο, πιο πιο αγαπημένη σου ταινία!
    Ή για να το κάνω πιο εύκολο,να ρωτήσω ποιες είναι οι τρεις πιο αγαπημένες σου ταινίες;
    Απάντηση: Καταρχάς, πόσο καλά με ξέρεις πια, το απέδειξες με την συμπληρωματική ερώτηση χαχα Η αλήθεια είναι πως κυρίως αγαπώ τις σειρές, αλλά μια αγαπημένη ταινία σίγουρα είναι «Ο νονός»!
  10. Evi: Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής σου;
    Απάντηση: Θα μπορούσα να σου πω για κάποιο βραβείο ή πτυχίο μου γιατί πραγματικά καταχαίρομαι εκείνες τις στιγμές, θα μπορούσα να σου πω και για κάποια στιγμή με αγαπημένα πρόσωπα (ερωτικά, φιλικά ή οικογενειακά), νομίζω όμως πως η πιο ευτυχισμένη στιγμή της μέχρι τώρα ζωής μου, όταν έλαβα καλά αποτελέσματα σε ιατρικές εξετάσεις. Εκεί χάρηκα όσο δεν έχω χαρεί στη ζωή μου και αναθεώρησα πολλά, τόσο ως προς το πως βλέπω τη ζωή, αλλά και τους ανθρώπους!

Ελπίζω να σας κάλυψαν και να σας άρεσαν οι απαντήσεις μου και να περάσατε τόσο καλά, όσο εγώ απαντώντας τις.

Καλή μας Τετάρτη!


ΚράτΑν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

Κράτα το

Κράτα το

25 thoughts on “Το δεύτερο Q&A στο blog

  1. Μία προς μία όλες σου οι απαντήσεις συνθέτουν το δυναμικό δίδυμο κορτσόπουλο που ξέρω.
    Εκείνο που δεν ήξερα είναι έχουμε αγαπημένη την ίδια ταινία (τις ξαναείδες, όπως εγώ, στην πρόσφατη προβολή τους; Έχασα ευχαρίστως τον ύπνο μου για μια τριλογία που ούτε κι εγώ θυμάμαι πόσες φορές την έχω δει! )
    Καλημέρα και πολλά φιλιά Μαρινάκι μου 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • «Νονικές» προκύψαμε, βλέπω! Εύγε μας! ( I join the club, ευχαριστώ πολύ!)😁

      Μαρίνα μου, οι ερωτήσεις ήταν πολύ ενδιαφέρουσες αλλά οι απαντήσεις σου «τα έσπασαν»!
      (Στην ερώτηση του Γιάννη δε, πριν διαβάσω την απάντησή σου, είχα επιλέξει το 4 κι εγώ!)
      Στο Συριανάκι μας, πάντως, ξεγλίστρησες!)
      Η απάντηση στη δική μου ερώτηση μ’ έκανε να κουνήσω πάνω-κάτω το κεφάλι αρκετές φορές… (Ουφ!)
      Και για να έχουμε καλό ρώτημα, πώς το έχεις ζήσει το παρελθόν, πουλάκι μου;! (Εννοώ την απάντησή σου στη Stavie). Μήπως να το συνδυάσω με την απάντηση προς την Αριστέα… πουλάκι μας;
      Σου βγάζω το καπέλο για την απάντηση στην πολύ ωραία ερώτηση της Στεφανίας.

      Α! Να το… καταθέσω, διότι θα σκάσω! Ωραίο τραγούδι, αλλά ο Kenny Rogers «εδωνάς» στο λαιμό μου κάθεται!

      Μαρίνα μου, πολύ πολύ επιτυχημένο και το 2ο Q&A σου!
      Και φυσικά, απολαυστικότατο!
      Φιλιά πολλά και την καλημέρα μου!❤

      Αρέσει σε 1 άτομο

        • αχαχαχαχα! Δεν θα έχει πρόβλημα το κορτσόπουλό μας, είμαι σίγουρη!! ☺
          Αφού παραβλέψουμε ότι συνεχίζω να ξεχνάω άρθρα, συνδέσμους μπορεί και γράμματα (κατά την προσφιλή μου συνήθεια … μαύρο το πληκτρολόγιο, μαυρίλα σήμερα εδώ, που να δω η καψερή- πρέπει να πάρω ανοιχτόχρωμο πληκτρολόγιο, τέλος! Γιατί δεν γνωρίζω και τυφλό σύστημα! Απλή τύφλα έχω!)
          συνεχίζοντας να πω ότι είτε στην ερώτηση της Stavie, είτε στη δική μου, θα ήθελα να τοποθετηθεί σε εποχή το Μαρινάκι μας!
          Δηλαδή γυρίζοντας πίσω σε ποια εποχή θα ήθελε να ταξιδέψει , ή σε ποια πιστεύει ότι έζησε. Είναι αλλιώς να προτιμάς Μεσαίωνα κι αλλιώς την Αθήνα του Περικλή. Πώς να το κάνουμε!

          Καλημέρα Νατάσα μου!

          Αρέσει σε 1 άτομο

      • Νονικές προκύψαμε και πολλές προκύψαμε, οπότε να προσέχουν οι εχθροί μας χαχαχα
        Στην ερώτηση τις Stevie απάντησα έτσι γιατί κατάλαβα το παρελθόν μου, σε αυτή τη ζωή. Οπότε γιατί να το ξαναζήσω; Ας πάω στο μέλλον, να δω τι εμπεριέχει, να προλάβω καταστάσεις 😛
        Κοίτα, η μουσική είναι ξεκάθαρα θέμα γούστου. Θα ομολογήσω πως και εμένα δεν με ξετρελαίνει ο Kenny Rogers, δεν ξέρω για παράδειγμα άλλο κομμάτι του, αλλά το συγκεκριμένο μου αρέσει πάρα πολύ και θα ήθελα κάποτε να μου το αφιερώσουν, και να το εννοούν!
        Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου και σε αυτό το Q&A 🙂
        Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις, μια υπέροχη Τετάρτη! 🙂

        Αρέσει σε 1 άτομο

        • Ούτε εγώ έχω υπ’ όψιν μου κάποιο/α άλλο/α τραγούδι/α του (κι είμαι και… αρχαιολογία!), αλλά με απωθεί εντελώς η φάτσα του, δεν ξέρω γιατί!
          Μην κάνεις άλματα στο μέλλον, παιδί μου! Μπορεί οι καταστάσεις που θέλεις να προλάβεις να βρίσκονται… στο ενδιάμεσο!
          ❤❤❤

          Αρέσει σε 1 άτομο

    • Αριστάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια. Ομολογώ πως δεν τις είδα σε πρόσφατη προβολή, γιατί δεν παρακολουθώ τηλεόραση για να ξέρω τι παίζει. Ακόμα και τα τηλεοπτικά προγράμματα που παρακολουθώ, τα βλέπω σε δικό μου χρόνο στον υπολογιστή.
      Σε γλυκοφιλώ, σε ευχαριστώ και πάλι για την ερώτηση σου και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη Τετάρτη! 🙂
      ΥΓ: Στην ερώτηση της Stavie, απάντησα έτσι, γιατί κατάλαβα εποχή του δικού μου παρελθόντος στην τωρινή ζωή. Απαντώντας στην δική σου ερώτηση, θα έλεγα πως θα ήθελα να έχω ζήσει στην προηγούμενη ζωή μου-αν και όχι απαραίτητα σαν πριγκίπισσα- στην αρχαία Ελλάδα. Ίσως έτσι να μπορούσα να εξηγήσω γιατί λυπάμαι κάθε φορά που βλέπω την δημοκρατία να ξεφτιλίζεται! Εναλλακτικά θα ήθελα να ζω στην εποχή, που οι γυναίκες άρχισαν να αποκτούν δικαιώματα. Θα ήταν συγκλονιστικό να ζεις history in the making!

      Μου αρέσει!

  2. Κλαίω με το 7… Μου αρέσει όπως συνδύασες το κωμικό στοιχείο που σε χαρακτηρίζει με την τραγικότητα της εποχής που ζούμε! Πολύ δυνατές ερωτήσεις και πολύ ωραίες απαντήσεις! Θα σου κάνω μία πρόταση που δε μπορείς να αρνηθείς: Κάνε κι άλλο Q&A! (Νονός rockz!!!)
    Φιλάκιααα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Όοοοχι εν έχεις ξεφυιιιγ που θα έλεγα και Τασούλα από την διαφήμιση, απλά έχεις γνώση ρε παιδί μου, οτι θα θελες να γινει μια ταινία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σου για να πρωταγωνιστήσεις ως Μαρίνα Τσαρδακλή.
    Μαρέσει που σάρεσει ο Νονός. Brando, Pacino , Kaan, Duvall, Cazale, πόση τεστοστερόνη να χωρέσει σε μιά ταινία????
    Badass πριγίκπισσα? Γιατί αυτό μου κάνει κάτι σε Κλεοπάτρα??? Στο θέμα των σχέσεων με κάλυψες και το πιστεύω και γω ακράδαντα το… τύποις που υπάρχει σε κάποιες από αυτές. Χαχαχα για το 1 έχω να πω οτι μ΄αρέσεουν οι άνθρωποι που αυτοσαρκάζονται. Και δυστυχώς είναι μια πικρή αλήθεια αυτό που λες… Καλημέρα Μαρίνα!

    Μου αρέσει!

    • Αυτό που λες Μάκη, δεν θέλω ημίμετρα, θέλω μια ταινία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μου να σπάσουμε ταμεία χαχαχα
      Μα δεν είναι ταινιάρα ο Νονός ?! ❤
      Κοίτα badass πριγκίπισσες υπήρξαν πολλές, θα σου ομολογήσω όμως πως ο Αιγυπτιακός πολιτισμός πάντα με μαγεύε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου Μάκη.
      Μια όμορφη συνέχεια στην Τετάρτη σου εύχομαι 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Ααα Μαρινάκι όλες 1 και 1 οι απαντήσεις σου και θα τονίσω και γω το δυναμισμό, τη φρεσκάδα και τη δόση μυστηρίου που σε χαρακτηρίζουν..Ωστόσο να πω ότι είχα γράψει κ γω στο προηγούμενο post ερώτηση αλλά δεν ξέρω τι απέγινε το σχόλιο..έχω παρατηρήσει συμβαίνει συχνά..αν θυμάμαι καλά γιατί πάνε και μέρες, είχα ρωτήσει ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή σου..

    Μου αρέσει!

    • Evonita μου, συμπεριέλαβα και την ερώτηση σου στο post, γιατί πολύ στεναχωρήθηκα που δεν την είχα έτσι κι αλλιώς, αλλά δεν είδα κανένα σχόλιο σου στο post της ανακοίνωσης! 😦
      Πάλι με σαμποτάρει κάποιος νομίζω. Έχει συμβεί και στο παρελθόν με τις ειδοποιήσεις των posts μου μέσω e-mail!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση σου 🙂
      Να έχεις μια όμορφη συνέχεια στη μέρα σου. Ματς μουτς!

      Μου αρέσει!

      • Ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι που απάντησες στην ερώτησή μου!! Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό και αν υπήρχε τέτοιο ζήτημα τότε απόλυτα λογικό να ήταν η πιο ευτυχισμένη σου στιγμή..για να καταλάβεις, είχα γράψει σχόλιο και στην προ προηγούμενη ανάρτηση..τεσπά..δεν ξέρω τι συμβαίνει..ελπίζω να μην ξαναγίνει γιατί είναι σπαστικό όταν συμβαίνει..φιλιά πολλά, καληνύχτα !!

        Μου αρέσει!

        • Μην το συζητάς evi μου, εννοείται πως θα την έβαζα και την ερώτηση σου στο post. Ελπίζω κι εγώ να μην ξαναγίνει γιατί πέραν του ότι είναι σπαστικό, με κάνει να αισθάνομαι άσχημα. Να θέλει κάποιος να μοιραστεί μια σκέψη σε ένα κείμενο μου, να αφιερώνει τον χρόνο του και τελικά να μην τα καταφέρνει?!
          Μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι να έχεις.
          Ματς μουτς!

          Μου αρέσει!

  5. Μαρίνα μου καλησπέρα σου.
    Σε ευχαριστούμε για την τιμή των απαντήσεων και το χρόνο σου.
    Κατέγραψα μέσα από τις ερωτήσεις σου μια εξαίρετη συνέντευξή σου….! ακριβώς έτσι. Και να σου πω την χάρηκα πάρα μα πάρα πολύ.
    Την καλησπέρα μου.

    Μου αρέσει!

    • Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη, η τιμή και η χαρά ήταν όλη δική μου. Πίστεψε με!
      Θεωρώ πως τα Q&A είναι ένας πολύ όμορφος και διασκεδαστικός τρόπος να γνωρίσεις κάποιον.
      Μια όμορφη συνέχεια στην ημέρα σου εύχομαι 🙂

      Μου αρέσει!

  6. Αααα μου άρεσε αυτό
    Είχα δει και το πρώτο σου αλλά καθώς ήμουν κοσμαρα δεν είχα καταλάβει ακριβώς τι είναι αλλά τώρα που έχω αρχίσει να βλέπω την τύφλα μου πριζωθηκα να το κάνω κι εγώ κάποια στιγμη!!!!!
    Οι απαντήσεις σου ήταν όλες μια και μια.
    Με πριζωσες Τσαρδακλη!!!!! Με πριζωσες άγρια 😂😂😂

    Μου αρέσει!

  7. Κι εγώ το 4 θα διάλεγα στην ερώτηση του Γιάννη.
    Έχεις μια υπέροχη handmade ταπετσαρία και παραπονιέσαι;;; Τς, τς, τς… εσείς οι νέοι με τίποτα δεν είστε ευχαριστημένοι!!!
    Φιλιά, Μαρινάκι! (Κατοχυρώθηκε: λατρεύω αυτό το παιχνίδι!!!) ♥♥♥

    Μου αρέσει!

    • Ναι την έχω αυτή την ταπετσαρία και είναι ένα DIY που δεν θέλω να μοιραστώ πως γίνεται. Μακάρι να μην το φτιάξουν άλλοι άνθρωποι τσάμπα και να βρουν ανταμοιβή στους κόπους τους.
      Και εμένα μου αρέσουν τα Q&A, γιατί είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να γνωρίσεις έναν blogger.
      Γλυκιά μου Αλεξάνδρα σου εύχομαι να έχεις μια πανέμορφη Παρασκευή. Σε φιλώ! 🙂

      Μου αρέσει!

  8. Αααααα,πάρα πολύ ωραία!
    Κι εγώ, πλέον, αγαπώ περισσότερο τις σειρές από τις ταινίες.
    Κάτι συμβαίνει ή σε μένα ή στον κινηματογράφο και τα τελευταία χρόνια δεν μπορώ να πω ότι έχω μείνει κάγκελο με καμία από όσες ταινίες έχω δει. Και είναι πάααααααρα πολλές, πίστεψέ με!
    Τώρα, η πιο αγαπημένη σου ταινία είναι «Ο Νονός» και επειδή δεν αναφέρεις νούμερο, υποθέτω ότι οι τρεις πιο αγαπημένες σου ταινίες είναι «Ο Νονός 1», «Ο Νονός 2» και ο «Νονός 3», καθώς πρόκειται για εξαιρετική τριλογία!
    Τι; Όχι;
    Κίσιζ Μαρίνα!

    Μου αρέσει!

    • Είναι εξαιρετική τριλογία και χαίρομαι που δεν είστε όλοι των ρομαντικών κομεντί, να αισθάνομαι εκτός, καταλαβαίνεις χαχα
      Αρτίστα μου, με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη στο θέμα των ταινιών. Απόλυτα όμως.
      Μια όμορφη συνέχεια στην ημέρα σου εύχομαι 🙂
      Ματς μουτς!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  9. Δεν έχω δει «Νονό», αλλά αγαπώ πολύ το soundtrack, μετράει???
    😉
    Μου άρεσε πολύ και – η πικρή αλήθεια της απάντησης με την – ταπετσαρία και τα πτυχία…
    Γενικά, μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, όοοολες!
    Ναι, ακόμα και αυτό που απάντησες στη δική μου! Go, girl, go!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    Καλό βραδάκι!

    Μου αρέσει!

    • Να δεις πάραυτα «Νονό» είναι εξαιρετική τριλογία.
      Το soundtrack όντως υπέροχο.
      Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ με την γλυκύτητα σου και τη θετική σου αύρα. Μου φτιάχνεις το κέφι ❤
      Συνδιδυμάκι μου Συριανό, μια όμορφη Παρασκευή σου εύχομαι 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

