Ο κόσμος ξανατελειώνει

ο κόσμος ξανατελειώνει

Που λες λοιπόν, δεν ξέρω αν τα έμαθες, στις 15 Οκτωβρίου 2017 ο κόσμος ξανατελειώνει. Την γλιτώσαμε βλέπεις, όλες τις προηγούμενες φορές και λέμε δεν δοκιμάζουμε άλλη μία; Έτσι για το καλό. Γιατί αν ο κόσμος δεν τελειώσει μια – δυο φορές τον χρόνο, να δεις κάτι δεν θα πάει καλά, μην σου πω ότι θα έρθει και το τέλος!

Πριν συνεχίσω, να κάνω ένα disclaimer: αυτό το post δεν είναι αποχαιρετιστήριο. Θα με διαβάζετε και από την άλλη βδομάδα, ναι?!

Anyway, εγώ είμαι γενναίο κορίτσι και δεν πανικοβάλλομαι με κάτι τέτοια, βέβαια επειδή και το χέρι μου στη φωτιά δεν το βάζω, έχω αρχίσει και κάνω μάσκες, μανικιούρ, πεντικιούρ, φτιάχνω λιγάκι το φρύδι, καταλαβαίνεις μην μεταβώ στην αιωνιότητα σαν το λέτσο. Better safe than sorry, άλλωστε ένα beaute δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

Κλείνοντας θα ήθελα να παρακαλέσω να σταματήσει πια αυτή η «μάστιγα» με το τέλος του κόσμου. Αν έχουμε πια τόσο ανάγκη να τελειώσουμε κάτι ας τελειώσουμε εκκρεμότητες, σχέσεις που δεν «τραβάνε» πια, την μερέντα στο ψυγείο, τον κόσμο πρέπει να τελειώσουμε; Εγώ προτείνω να γίνουμε θετικοί άνθρωποι και να αρχίσουμε να απολαμβάνουμε τη ζωή, να τη σχεδιάζουμε έτσι ώστε να μας εκφράζει και να την γεμίσουμε με συνήθειες και ανθρώπους που μας κάνουν να χαμογελάμε!

Τέλος, πριν σε αφήσω και σου ευχηθώ να έχεις ένα υπέροχο Π-Σ-Κ, να σε παραπέμψω σε ένα περσινό κείμενο για το τέλος του κόσμου, το οποίο ένα χρόνο μετά, παραμένει επίκαιρο!


Αν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρεις στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

Κράτα το

Κράτα το

19 thoughts on “Ο κόσμος ξανατελειώνει

  1. Δεν μπορώ, Μαρίνα μου! Κουράστηκα! Ζαλίστηκα! Τρίτη φορά μέσα σε δυο μήνες που τελειώνει ο κόσμος κι ακόμη εδώ είναι και δεν κάθεται κάπου η ρημάδα η μπίλια, να ησυχάσουμε! Λες και βρίσκομαι σε πλοίο της άγονης γραμμής, δεκαετία ’80, με 7 μποφόρ μεσοπέλαγα!
    Θυμάμαι που, και το 2012 (ξανα)τέλειωνε ο κόσμος κι είχε κυκλοφορήσει κι η ομώνυμη ταινία!
    Αχ! Εκείνες ήταν ηρωικές εποχές, με σοβαροφανείς «μελετητές» να γράφουν κατεβατά για το ημερολόγιο των Μάγιας και «απλούς πολίτες» να συρρέουν στα σούπερ μάρκετ για ανεφοδιασμό (λες κι αν τέλειωνε ο κόσμος θα τους χρειάζονταν τα εβαπορέ!)

    Πάντως εσύ, καλά τα ‘κανες τα κουμάντα σου! Εμένα, που ξέφτισε το βερνίκι στο νύχι να δω αν θα με προλάβει μανικιουρισμένη το τέλος! Και τι θα πουν οι συγγενείς εκεί, στο επέκεινα!…

    Απολαυστικότατο το κείμενό σου!
    Να είσαι καλά, διπλανούλα μου!
    Φιλιά πολλά, να περάσεις όμορφα το Σαββατοκύριακό σου!❤

    Μου αρέσει!

  2. Παιδί μου, φυσικά τα έκανα τα κουμάντα μου. Μία στο εκατομμύριο να έχουν δίκιο, μην φύγω όπως όπως. Καταλαβαίνεις.
    Μα τι ήταν κι αυτό τότε το 2012, θυμάμαι που ξαφνικά είδα πολύ κόσμο στο σούπερ μάρκετ να παίρνει μακαρόνια, ρύζια κτλ και αφού με ηρέμησαν -γιατί έπαθα πανικό ότι γίνεται πόλεμος και δεν το έχω πάρει χαμπάρι, που να φανταστώ ότι ο κόσμος απλά έχει ξεφύγει- συνεχίσαμε τα ψώνια μας κανονικά, όχι για το τέλος του κόσμου, αλλά για το δεκαπενθήμερο. Διότι έχεις και εσύ τα δίκια σου. Αν τελειώσει ο κόσμος, το εβαπορέ θα μας σώσει; Ενώ εγώ είδες, έχω βάλει προτεραιότητες χαχαχα
    Μια όμορφη συνέχεια στη μέρα σου εύχομαι Αναστασία μου και καλό Π-Σ-Κ 🙂

    Μου αρέσει!

  3. Πρέπει κάποτε να τελειώσει αυτή η ιστορία με το τέλος του κόσμου, διότι κάθε που βγαίνει η «είδηση» σκιάζομαι και τρώω μισό κιλό παγωτό και θα γίνω άλλη τόση και θα τρέχω και δεν θα φτάνω!
    Εντάξει, δεν σκιάζομαι, αλλά είναι μια εξαιρετική δικαιολογία για μένα τη γλυκατζού!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Κίσιζ Μαρίνα!

    Μου αρέσει!

    • ΚΙ εσύ γλυκατζού; Γι’ αυτό σε έχω συμπαθήσει εξ’ αρχής. Μόνο που εγώ πια πρέπει να τα φτιάχνω όλα για να χρησιμοποιώ υλικά χωρίς λακτόζη. Άσε ένα δράμα ζω!
      Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο Αρτίστα μου.
      Σε φιλώ!

      Μου αρέσει!

  4. Αναρωτήθηκε ποτέ κανένας μας, γιατί κυκλοφορούν παρόμοιες ειδήσεις κατ’ εποχές και είμαστε πάλι εδώ στα ίδια χάλια αιώνες τώρα, για να μη πω και χειρότερα; 😉
    Γιατί κάθε φορά που «επιβιώνουμε» μιας παρόμοιας πανωλεθρίας, λέμε την επόμενη μέρα:
    «Τι καλά είμαι ζωντανός» και ας είμαι όπως είμαι και ας τρώω τις μολυσμένες από χημικά τροφές και ας αναπνέω τον μολυσμένο αέρα και ας χάβω ότι μου σερβίρουν τα ΜΜΕ κλπ κλπ! 😛
    Θυμώνω Μαρινάκι μου, με τα κίνητρα αυτών που σκορπούν παρόμοια νέα, ευτυχώς όλοι δεν είναι ηλίθιοι….και συγνώμη για το έντονο σχόλιο!!!
    Μπράβο και πάλι που με χιούμορ αντιμετωπίζεις παρόμοιες βλακείες! 😉

    ΑΦιλάκια και στην υγειά μας! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Σαφέστατα και αυτές οι φήμες, εξυπηρετούν κάποιους σκοπούς μαγισσούλα μου. Και σαφέστατα πολλοί -όχι όλοι- αλλά πολλοί, δεν τους αντιλαμβάνονται αυτούς τους σκοπούς και πανικοβάλλονται.
      Αν ο κόσμος είναι όντως να καταστραφεί δεν θα το μάθουμε παρά την ώρα της καταστροφής. Κανένας δεν θα ρισκάρει μαζικό πανικό, προκειμένου να προειδοποιήσει τον κόσμο, so…
      Όπως και να ‘χει θεωρώ ότι μόνο με χιούμορ και ένα σωστό beaute αντιμετωπίζονται τέτοιου είδους φήμες! χαχα
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου μαγισσούλα μου.
      Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
      Ανταποδίδω τα Αφιλιά! 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Όχι, ρε αγάπη! Αν είναι να μείνει η μερέντα στο ψυγείο, έρχομαι να βοηθήσω εγώ να την… εξαφανίσουμε! Αμαρτία να μείνει μόνη της, μέσα στο ψυχρό και αφιλόξενο ψυγείο τις τελευταίες μας στιγμές στον μάταιο τούτο κόσμο!!!
    ***Εννοείς πως όπως μας βρει το τέλος του κόσμου, έτσι θα πορευτούμε εις την αιωνιότητα????? Oh, my…!!! Μη μου τα λες έτσι απότομα αυτά! Με τρομάζεις άθελά σου!!!!!!
    Πφφφφ… Λοιπόν, ας σε αποχαιρετήσω καλού-κακού και αν είναι τα ξαναλέμε!
    Μαρινάκι, χάρηκα πολύ που με γνώρισες, που πήρες κάτι από τις άπειρες γνώσεις μου, την ατελείωτη λάμψη μου και την απύθμενη… γοητεία μου! (Μη μου πεις πως αντί για γοητεία, σκέφτηκες τη λέξη βλακεία! Η σχέση μας θα περάσει κρίση!)
    :-p
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάρα μου!
    Καλό ξημέρωμα!!! ❤ ❤ ❤

    Μου αρέσει!

    • Η μερέντα στο ψυγείο μου είναι χωρίς λακτόζη. Just saying για να μην λες μετά, πως σε ξεσήκωσα τσάμπα! 😜
      *** Αυτό ακριβώς εννοώ, πως όταν τελειώσει ο κόσμος, έτσι θα πορευτούμε στην αιωνιότητα. Οπότε ξέρεις κοκέτα διδυμίνα και εσύ κάνε το beaute σου, ποτέ δεν ξέρεις. Δεν παίζεις με αυτά! 😂😂
      Πάντως μιας και με αποχαιρετάς, χάρηκα όντως που σε γνώρισα και πήρα κάτι απ’ τις γνώσεις, την γοητεία και την λάμψη σου, είσαι εξαιρετικός άνθρωπος and it was an honor!👍
      Καλημέρα και καλό Σ-κ ομορφιά μου!
      Ματς μουτς!

      Μου αρέσει!

  6. Είσαι λίγο… φλατ!!! Δεν έχεις φαντασία, κοπελιά… Τι θα ήταν ο κόσμος χωρίς τον πανικό να τελειώσει; Ένα τίποτα! Χωρίς κανένα ενδιαφέρον! Άκου να γίνουμε θετικοί άνθρωποι!!! Η ζωή θέλει… σασπένς.
    Σε συγχωρώ, επειδή είσαι μικρή.
    Καλό Σαββατοκύριακο, Μαρινάκι! (Εμείς μετράμε μέχρι την αρχή των Χριστουγέννων!) ♥

    Μου αρέσει!

    • Η ζωή θέλει σασπένς, αλλά αν κάθε τρεις και λίγο τελειώνει ο κόσμος, καταντά αναμενόμενο και δεν σε ξαφνιάζει.
      Θέλω να τονίσω πως πέρα από μικρή (σε ευχαριστώ που το αναφέρεις ❤ ) είμαι και αθώα και τσαχπίνα. Δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με το κείμενο, αλλά ήθελα να το τονίσω.
      Καλή βδομάδα να ‘χουμε γλυκιά μου Αλεξάνδρα. Σε φιλώ γλυκά! 🙂

      Μου αρέσει!

  7. Μαρινάκι μου δεν ξέρω αν τελειώνει ο κόσμος, αλλά εύχομαι ο φούρνος της γειτονιάς σου να είναι όρθιος. Αξιώθηκα να περάσω απ’ τα μέρη σου και μπαίνω με το δεξί αφού σκούπισα καλά τα πατούμενα.
    Ομορφοπεράσαμε το τριήμερο αυτό στον Πύργο και η διάθεσή μου είναι στο ζενίθ. Οπότε μόνο την αισιοδοξία μου μπορώ ν’ αφήσω ως σχόλιο και μια γλυκιά καλησπέρα.
    Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

    • Μαρία μου καλωσήρθες. Χαίρομαι που πήγε καλά η παρουσίαση και περάσατε όμορφα (εντάξει με Αριστάκι και Γιούλη, αυτό ήταν αναμενόμενο) και εύχομαι να ‘ναι καλοτάξιδο το βιβλίο σου και πάντα να περνάς τις στιγμές σου, τόσο όμορφα, όσα με τα κορίτσια μας.
      Μια όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι να έχεις. Σε φιλώ! 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

