21 thoughts on “Οι σωστές σχέσεις στο facebook

  1. Θα μπορούσα να γράψω «ευτυχώς, είμαι σε μια ηλικία κατά την οποία, παρόμοιες σχέσεις δεν ευνοούνται», έλα όμως που τα ματάκια μου έχουν δει πολλά!
    Αυτό δε που έχω έχω να παρατηρήσω, είναι πως το κείμενό σου (αν και γραμμένο με απίστευτο χιούμορ) είναι πέρα για πέρα αληθινό και καθόλου μα καθόλου υπερβολικό!
    Για όσους/ες «ψάχνονται», νομίζω δεν είναι καθόλου δύσκολο… αλλά κοίτα να δεις που ως επί το πλείστον πέφτουν σε περιπτώσεις σαν τα άτομα που περιγράφεις στην αρχή! (Ξέρεις, «φιλοσοφία» photoshop, κλεμμένων τσιτάτων, «μούρης» κλπ.!)
    Οι υπόλοιποι/ες, χαιρόμαστε να λέμε μια «καλημέρα» με φίλους της «αληθινής ζωής» και με άτομα με τα οποία μπορεί να μη γνωριζόμαστε, αλλά και τα οποία εκτιμούμε, ακριβώς επειδή δεν προσπαθούν να αποδείξουν κάτι, αλλά και τα οποία δεν περιμένουν να τους «αποδείξουμε» οτιδήποτε!

    Μαρίνα μου, άψογη!
    Καλή σου εβδομάδα, φιλάκια πολλά!❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Αναστασία μου, για όσους ψάχνονται και όσους θέλουν να πουλήσουν μούρη, το facebook είναι παράδεισος. Παρόλα αυτά, σωστά αναφέρεις, ότι εμείς (βάζω και εμένα μέσα) λέμε μια «καλημέρα» και χρησιμοποιούμε με διαφορετική νοοτροπία το facebook.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια. Δεν ήμουν σίγουρη ότι διαφαίνονταν το χιούμορ μου, γι’ αυτό κότσαρα και ένα disclaimer, να ‘μαι σίγουρη!
      Καλή μας εβδομάδα και καλό βράδυ! Ματς μουτς!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Αν και χιουμοριστικό το κείμενο σκέφτομαι Μαρίνα μου πως όσα γράφεις είναι πραγματικότητα για πολλούς πλέον. Σήμερα διάβασα ένα άρθρο σχετικό κάπως («τα ευτυχισμένα ζευγάρια δεν ποστάρουν τη σχέση τους στα social media» / http://bit.ly/2xIZviB ) και σκέφτομαι τώρα πόση ευτυχία μπορεί να υπάρξει όταν παίζουν τη ζωή τους ως καθημερινό σήριαλ στα φεισμπύκια τους και σε άλλους σόσιαλ λογαριασμούς!
    Καλή εβδομάδα μάτια μου 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ισχύει Αριστάκι μου, είναι πραγματικότητα για πολλούς και έκδηλη η ανάγκη τους να προβάλουν και τη σχέση και την πορεία της.
      Ποιος να μας το έλεγε, ότι οι ανθρώπινες σχέσεις θα αποτελούσαν κάποια στιγμή θεματολογία για τα social media! Και στο τέλος πως θα κρίνονται οι σχέσεις; Στα likes?
      Μια όμορφη εβδομάδα να ‘χεις και εσύ κορίτσι γλυκό. Σε φιλώ 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Και όμως μπορεί να μην έχω fb, αλλά ξέρω πολύ καλά και «ζωντανά» δυο ζευγάρια που γνωρίστηκαν και παντρεύτηκαν χάρη στο fb, έτσι και εδώ η χρήση που «του» κάνει ο καθένας έχει σημασία! 😉

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα στους φατσουμπουκάδες ή μη! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα μαγισσούλα μου,
      Ισχύει αυτό που αναφέρεις, κι εγώ ξέρω ζευγάρια που γνωρίστηκαν και παντρεύτηκαν χάρη στο facebook (βέβαια είχαν στην πραγματική ζωή κοινούς φίλους), σαφέστατα όλες οι σχέσεις δεν είναι το ίδιο και παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το πως χειρίζεται ο καθένας το συγκεκριμένο social media και με τι σκοπό, παρόλα αυτά πολλοί άνθρωποι βγάζουν τα απωθημένα τους, προβάλλοντας υπέρ του δέοντος την σχέση τους και κάνουν όλα τα παραπάνω και μη σου πω και κάτι περισσότερο και με πείτε κακιά χαχα
      Καμιά φορά να σου πω την αλήθεια σκέφτομαι πόσο καλύτερα ήμασταν χωρίς όλα αυτά, σε επίπεδο επικοινωνίας και σχέσεων. But it is what it is!
      Όμορφο βράδυ να έχεις μαγισσούλα μου! Σε φιλώ! 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Στα βασικά της διατήρησης της σχέσης, δεν είναι και η αλλαγή της profile photo, τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα?
    Και αν εκτός από τη δική σου φωτογραφία προφίλ που είστε μαζί, βάζει κι εκείνος την ίδια, κάθε φορά που αλλάζεις εσύ, ναι! Τόσο περισσότερο σε αγαπά! Τί? Όχι???
    😉
    Μαρινάκι, απολαυστικότατη, όπως πάντα!
    *Το κοινό απαιτεί κι άλλα τέτοια … manuals!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάρα μου!
    Καλό βραδάκι και καλή εβδομάδα!

    Μου αρέσει!

    • Ε εντάξει δεν το λες και must, αλλά αυτό με τις κοινές φωτογραφίες ισχύει. Είναι στάνταρ μέτρο αγάπης. Αυτό και η ποσότητα των likes!
      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό μου Συριανάκι, για τα γλυκά σου λόγια. Να είσαι πάντα καλά.
      Όμορφο βράδυ να έχεις. Ματς μουτς!

      Μου αρέσει!

  5. Μαρίνα μου, μετά από αυτό το ποστ μορφώθηκα και είμαι έτοιμη να ανοίξω σελίδα στο Fb! Για ένα πραγματάκι μόνο διαφωνώ: Γιατί privacy? Α, όχι, κοπέλα μου. Το ποια στάση προτιμάει κανείς στο σεξ οφείλει να τη μοιραστεί με τους φίλους του. Να πάρει Likes, βρε αδελφέ, ή έστω να πάρει ιδέες για άλλες στάσεις και ίσως αναθεωρήσει! Χα, χα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Χο χο χο! Πολύ ωραίο το κείμενο! Το απόλαυσα!
    Εκείνο που δεν απολαμβάνω είναι το φέισμπουκ,που παρά το γεγονός ότι διαθέτω προφίλ, έχω να μπω από…
    Μισό να συνδεθώ να δω…
    Έχω να μπω από τις 6 Σεπτεμβρίου και πριν από τότε ήμουν μέσα στις 18 Αυγούστου για να κοινοποιήσω την εξαφάνιση ενός αδέσποτου από τη γειτονιά!
    Όπως αντιλαμβάνεσαι, το βαριέμαι απίστευτα!
    Κίσιζ Μαρίνα!

    Μου αρέσει!

    • Χαίρομαι που το απόλαυσες Αρτίστα μου! Το facebook τώρα είναι υποκειμενικό θέμα για το καθένα. Θα ομολογήσω όμως ότι τα τελευταία χρόνια και εγώ δεν το απολαμβάνω όπως παλιά.
      Σημασία έχει να βρίσκουμε πράγματα να περνάμε ωραία στην offline ζωή μας, τα social media είναι πάντα εκεί, ένα πάτημα του κουμπιού μακριά!
      Όμορφο βράδυ να έχεις Αρτίστα μου! Σε φιλώ! 🙂

      Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

