Το αλφάβητο της Παρασκευής!

το αλφάβητο της Παρασκευής

Σήμερα δεν έχει κείμενο, στα λέω όλα στο αλφάβητο μου. Καιρό είχα να κάνω και το καταχάρηκα! Πάμε λοιπόν:

Αγαπημένε μου αναγνώστη
Βρεθήκαμε αισίως στο τέλος της βδομάδας.
Για εμένα αυτό είναι η Παρασκευή.
Δέχομαι το Σαββατοκύριακο, ως ένα μπόνους.
Είχα να σου πολλά σήμερα,
Ζορίστηκα όμως με τον χρόνο, γιατί είχα οδοντίατρο.
Ήθελα να σου γράψω, για όσους λένε για μας που αγαπάμε τα Χριστούγεννα.
Θα στα πω -πια- μάλλον από βδομάδα.
Ιδανικά την Δευτέρα, αλλά δεν στο ορκίζομαι κιόλας.
Κατοχύρωσα πάντως το θέμα!
Λακωνικά στα λέω σήμερα, (τιμώντας την καταγωγή μου)
Μην συνηθίζεις όμως, από Δευτέρα επανέρχομαι στους ρυθμούς μου.
Να περιμένεις βέβαια τα καλύτερα -από μένα- τον Δεκέμβρη.
Ξέρεις, έχω ήδη κάποιες ιδέες στο τεφτέρι μου που σκέφτομαι να υλοποιήσω.
Οψόμεθα!
Πρέπει να σε αφήσω σιγά σιγά.
Ρίχνω τις ευχές μου για ένα πανέμορφο Σ-κ!
Στέλνω τα φιλιά μου και…
Τα ευχαριστώ μου, που για άλλη μια φορά βόλταρες στο blog μου!
Υπενθυμίζω να με περιμένεις την Δευτέρα!
Φεύγω, και…
Χαιρετώ τα πλήθη!
Ψωνίστηκα ναι!
Ωραία! Το κατάφερα το αλφάβητο κι αυτή την φορά 😉

Αν θες κι εσύ να μου πεις πως πέρασες την εβδομάδα σου (ή ότι θες εσύ τέλος πάντων) με το αλφάβητο, θα χαρώ να το διαβάσω! 😉


ΚράτΑν θες να λαμβάνεις όλα μου τα άρθρα, μην ξεχάσεις να εγγραφείς μέσω e-mail στο blog. Για απορίες, ερωτήσεις ή εποικοδομητικές παρατηρήσεις, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου εδώ. Κατά τα άλλα, μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο facebook ή στο instagram, που κάπου κάπου αξιώνομαι να ανεβάσω κάτι (#χλιδή #not).

Αυτά τα λίγα από εμένα . Σου στέλνω ένα φιλί και σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη συνέχεια στην ημέρα σου και γενικά ότι και αν κάνεις:

Να σκέφτεσαι. Να γελάς. Να ομορφοπερνάς!

Until Next Time…

Μαρίνα ♥

 

Κράτα το

Κράτα το

22 thoughts on “Το αλφάβητο της Παρασκευής!

  1. xaxa! Υπέροχο και εύστροφό μου πλασματάκι!!!
    Ζζζζούπερ το Αλφάβητο!!!
    Τα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μου, Μαρινάκι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!! ❤

    ***Αφήνω κι αυτό εδώ, στη γωνίτσα, να βρίσκεται!!! (Όχι για εσένα ασφαλώς! Για τους υπόλοιπους που δε λένε να το χωνέψουν!)
    😉
    https://www.emailsanta.com/el/how-many-days-christmas-countdown.asp

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Αχχχχχχχχχ! Έχω αρχίσει οδοντίατρο εντατικά εγώ… Μέχρι τα Χριστούγεννα θα την επισκέπτομαι… Αλλά δεν θα με εμποδίσει να ξεσαλώσω!!!
    Αλφάβητο,ε; Θα το δοκιμάσω, είναι παιχνιδιάρικο.
    Καλά να περάσεις! ♥♥♥ (Δώσε το σύνθημα για χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις, βάλε με στο… παιχνίδι, γιατί τρέχω και δεν έχω προλάβει να σκεφτώ τίποτα. Περιμένω!)

    Μου αρέσει!

    • Γλυκιά μου Αλεξάνδρα, καλό κουράγιο με την οδοντίατρο.
      Θα χαρώ πολύ να διαβάσω και το δικό σου αλφάβητο.
      Θα κάνω ότι μπορώ για τις Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις χαχα
      Καλό απόγευμα Αλεξάνδρα μου. Σε φιλώ 😘

      Μου αρέσει!

  3. Μαρινάκι αστέρι το Αλφάβητο…..!
    ευωδία και φρεσκάδα η ανάρτησή σου κοπέλα μου. Την έχεις, μας τη δίνεις, σε ευχαριστούμε.
    Καλά να περάσεις στο ΣαββατοΚύριακό σου.

    Μου αρέσει!

  4. Το καθυστερημένο σας έρχεται καθυστερημένα οφ κορς!
    Για μένα αυτό τον καιρό όλες οι μέρες είναι μπιούτιφουλ, παρά τα όσα γίνονται παρασκηνιακά και ευρύτερα και κυρίως στο πορτοφόλι μου!
    Καιρό είχες να κάμεις αλφάβητο και είδα ότι η γειτονιά έπιασε ήδη το γαϊτανάκι!
    Σε φιλώ, πάω και στην επόμενη!

    Μου αρέσει!

Πες μου τι σκέφτεσαι:

